De Schapendrift in Orvelte

Sfeer -
Service -
Prijs / kwaliteit -

Fans

Word de eerste fan van De Schapendrift!

• Lunch Diner
  • za lunch 12:00 - 16:00 diner 16:00 - 20:00
  • zo lunch 12:00 - 16:00 diner 16:00 - 20:00

• Telefoon 0593-322551
  • Facebook De Schapendrift

Orvelte heeft twee grote parkeerterreinen aan de rand van het dorp. Vanaf de parkeerplaatsen loopt u zo het dorp binnen.
    Kosten voor het parkeren bedragen € 3,00 per dag, u kunt dit uitsluitend per pinpas betalen.
    Op de maandag, uitgezonderd de schoolvakanties en feestdagen, is het parkeren gratis.
    Orvelte is een auto-vrije zone. Gemotoriseerd verkeer is in het dorp niet toegestaan.

Restaurant de Schapendrift in Orvelte biedt meer
Restaurant de Schapendrift in Orvelte ligt midden in het idyllische monumentendorpje Orvelte. Hier kunt u genieten van een kopje koffie, lekkere lunch of uitstekend diner terwijl u uitkijkt over de oude Brink. Maar er is meer. Zo bent u ook voor gezellige groepsuitjes, kinderfeestjes en bruiloften aan het juiste adres. Wij hebben allerlei passende arrangementen en activiteiten voor u samengesteld. Tevens hebben wij een speciaal gluten/lactose vrije menukaart.
Dit alles kunt u vinden op onze website.

Diëten Suikervrij, lactosevrij, vegetarisch en glutenvrij
Bekijk onze menukaarten
Foto van De Schapendrift in OrvelteFoto van De Schapendrift in OrvelteFoto van De Schapendrift in OrvelteFoto van De Schapendrift in OrvelteFoto van De Schapendrift in OrvelteFoto van De Schapendrift in OrvelteFoto van De Schapendrift in OrvelteFoto van De Schapendrift in OrvelteFoto van De Schapendrift in OrvelteFoto van De Schapendrift in Orvelte

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
Bij het bos en landelijk
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang en rolstoeltoilet
Ambiance
Zakelijk, rustig, romantisch, gezellig, kindvriendelijk en nostalgisch
Voorzieningen
EV-oplaadpunt en terras
Kinderen
Vermaak, kinderstoel aanwezig, magnetron (voor kindervoeding) en verschoontafel
150 zitplaatsen en maximaal 150 personen in één groep
Personeel