Orvelte heeft twee grote parkeerterreinen aan de rand van het dorp. Vanaf de parkeerplaatsen loopt u zo het dorp binnen.
    Kosten voor het parkeren bedragen € 3,00 per dag, u kunt dit uitsluitend per pinpas betalen.
    Op de maandag, uitgezonderd de schoolvakanties en feestdagen, is het parkeren gratis.
    Orvelte is een auto-vrije zone. Gemotoriseerd verkeer is in het dorp niet toegestaan.

Uitzonderingen

Open

• 2e Kerstdag – 26 dec

Gesloten

• 1e Kerstdag – 25 dec
  • Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Restaurant de Schapendrift in Orvelte biedt meer
Restaurant de Schapendrift in Orvelte ligt midden in het idyllische monumentendorpje Orvelte. Hier kunt u genieten van een kopje koffie, lekkere lunch of uitstekend diner terwijl u uitkijkt over de oude Brink. Maar er is meer. Zo bent u ook voor gezellige groepsuitjes, kinderfeestjes en bruiloften aan het juiste adres. Wij hebben allerlei passende arrangementen en activiteiten voor u samengesteld. Tevens hebben wij een speciaal gluten/lactose vrije menukaart.
Dit alles kunt u vinden op onze website.

• EV-oplaadpunt

Uitzonderingen

Open

• 2e Kerstdag – 26 dec

Gesloten

• 1e Kerstdag – 25 dec
  • Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

1. Geen plek om een tafel te reserveren. We waren met 9 pers. Het was er niet druk. Lang wachten, eten koud, steak was bij iedereen rose maar medium besteld. Bediening heeft totaal geen oog voor de gasten. Reageert ook helemaal niet op opmerkingen. Kan deze gelegenheid niet aanbevelen helaas.

2. Een mooie, nostalgische locatie in het prachtige museumdorp Orvelte, waar je ook als grote groep met kleine kinderen welkom bent. Qua eten voor iedereen wat wils, inclusief een paar mooie streekbieren.

3. herman huizinga

Aangenaam verrast werd ik toen ik de locatie van jullie restaurant zag. Het eten was prima net als de bediening. Ik wil jullie dan ook van harte feliciteren met mij (en mijn vrouw) als blijvende nieuwe klant! Ga zo door en tot snel. m. Vr. Gr H. Huizinga.