Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oploo verdeeld zijn.

Heerlijk gegeten 3 gangen, heerlijke malse biefstuk en een prettige vrolijke bediening.
    Het dessert mag je zelf samen stellen zoveel lekkere heerlijkheden.
    Wij komen zeker terug.

Willy Volleberg

Wij zijn gisteren wezen eten met vrienden, het eten was heerlijk.
    (Goede kok) en het personeel was heel vriendelijk, dank je wel.
    Groetjes Willy.

Heerlijke tapas gegeten dit weekend! Lekkere gerechtjes, voor ieder wat wils en natuurlijk die vriendelijke bediening!

Mijn vriend en ik hebben er gisteravond tapas gegeten. Wij vonden het beide wat tegen vallen. De gerechtjes hadden over het algemeen een flauwe smaak, te simpel bereid, er werd veel met chili saus gewerkt, wat oké is maar niets spannends aan. Het stoofpotje had maar 1 klein stukje vlees, de rest was saus. Het vispotje(met 4 soorten vis, schijnt) zat alleen wat zalm in, verder geen andere vis gezien, de koude mosseltjes waren veel te zuur(en volgens mij niet vers gekookt maar uit pot in zuur ofzo), mexicaans gehakt leek alleen wat geruld gehakt met wat kaas en pepers, verder weinig smaak en in mijn ogen weinig mexicaans aan, sparerib was weinig gekruid, geen goede smaak, de bami bij de kipspies was erg smaakloos. Varkenshaas, ravioli met spinazie en de toetjes waren wel oké. Ik lees bij bepaalde recensies dat mensen daar overheerlijk gegeten hebben. Ik weet niet wat sommige thuis of in restaurants gewend zijn maar van alle tapas restaurants vond ik dit absoluut de slechtste, saaiste qua hapjes, bereiding, smaak, etc. Desondanks hebben wij wel een gezellige avond gehad gisteren en genoten van elkaars gezelschap.

Anna Morgen

Wij hebben hier gegeten met 8 personen.
    Gekozen voor de a la carte en niet voor de tapas.
    Vandaar alleen de recensie over de a la carte.
    De bediening vonden wij zeer keurig, vriendelijk, behulpzaam.
    Wij hebben eerst buiten gezeten. Het terras is niet zo groot en met een robuuste houten omheining. Als je er even zit dan ben je ook blij met die robuuste omheining want er raast veel verkeer dicht langs op.
    Ik voelde mij in de stoel net een kabouter aan een reuze tafel en meteen kwam de bediening met kussentjes aan. Zeer behulpzaam.
    Wij hebben hier heerlijk gegeten de borden werden mooi opgemaakt geserveerd. Met voor ieder frietjes en een bakje rauwkost (dit zit bij de maaltijd inbegrepen dus geen keuze uit) voor 8 personen daarbij vond 1 persoon dat zijn maaltijd wat warmer had mogen zijn. De andere allen zeer tevreden. Voor het dessert is er een toetjes buffet wat eigenlijk bij de tapas behoord. Zeer verrassend en keurig achter glas in een vitrine kun je deze zelf uitkiezen. 4 van ons hebben het toetjes buffet uitgeprobeerd. De andere 4 namen iets van koffie of thee. De koffie vond ik aan de sterke kant maar de cappuccino was heerlijk. Ook het interieur binnen hebben wij bekeken.
    Het is in een oude stijl ingericht veel met hout wat erg knus aan doet. De bloemetjes wand vonden sommige van ons iets te oudbollig ivm de drukke kleuren daarin tegen vonden wij allen de andere wanden juist zeer sfeervol. Waar e naam tussen Harrie en Toon vandaan komt hebben wij niet kunnen ontdekken( jammer) Onze fantasie is er wel mee bezig geweest ( Harrie in de koeienstal en Toon aan het vissen om de maaltijden bij elkaar te krijgen). Wij hebben dus Harrie en Toon niet gezien of ontmoet. Voor heen was dit een pannenkoeken hoeve. Ik denk dat deze opzet die er nu is een prima keuze is en namens ons 8 het was gezellig en wij komen zeker weer eens en dan voor de tapas!

Eerste kerstdag. Restaurant zat goed vol. We kregen keurig uitgelegd hoe te bestellen via een tablet.
    De eerste ronde van 3 hapjes pp besteld. In totaal 6 personen.
    Na 2 uur had ik letterlijk 1 gerechtje gehad van de eerste bestelronde. En oh ja, een schijfje citroen in mijn tonic. Na meermaals navragen kwam er nog geen eten op tafel. Ieder was om beurten aan het eten als er al wat kwam. In de tussentijd maar langs het dessert buffet gelopen en wat cake en ijs gehaald om maar wat van eten binnen te krijgen. Na 2,5 uur was er geen personeel meer te bekennen in het restaurant. Meerdere groepen zijn opgestaan en vertrokken zonder te betalen. Helaas bleek het hele restaurant te vergeefs op eten te wachten. Na 2 uur en 3 kwartier kwam het voorstel vanuit de keuken dat ze helemaal opnieuw wilden beginnen maar dan nu met papieren bestelformulieren. Er was wat fout gegaan.
    Uiteindelijk hebben we er voor gekozen om dit aanbod af te slaan.
    Na het afrekenen van de drank zijn we vertrokken met een hongerig gevoel en helaas nog belangrijker met een enorme teleurgesteld gevoel. Zeker ook omdat uit eten met kerst nog iets extra speciaals met zich mee zou moeten brengen. Ons en blijkens de reactie van de ongeveer 150 andere gasten zien ze er niet meer terug. Dat wordt vooral ook hele goede reclame op verjaardagen en werk. Leuk smeuig verhaal waarvan helaas niets gelogen is.
    Ps. De baas / eigenaar had op desbetreffende avond vrij ?!? Volgens ons zou juist die voorop het schip moeten staan
    tijdens een storm.
    Wat een blamage

Afgelopen zaterdag weer heerlijk gegeten bij jullie!

waardeloos, onbeschoft personeel en ook nog €60,- meer op de bon zetten dan dat je daadwerkelijk hebt gehad!

Beste lezers,

Ik raad u stellig af om te gaan uit eten bij tussen harrie en toon te gaan. Wat zijn wij daar onbeschoft behandeld.

Wij hadden 2 tegoedbonnen ontvangen van harrie en toon, 4=3 betalen. Er stond op de bon dat als u voor 10 oktober komt eten met 4 volwassen, u slechts voor 3 volwassen hoeft te betalen, let wel; kindermenu is uitgesloten van deze actie) dit stond ook op de bon.

Nou wij besloten om met de hele familie gezellig te gaan eten, 10 volwassen en 3 kinderen. Hadden we dit maar nooit gedaan!

Nadat wij klaar waren met eten, gingen wij de bon afrekenen. Na deze gecontroleerd te hebben bleek dat er op de bon stond 11 volwassen en 1 kind. Dit klopte dus al niet. want wij waren met 10 volwassen, hadden de twee bonnen ingeleverd dus dan hoefden wij maar voor 8 volwassen en 3 kinderen te betalen. Nadat wij dit gemeld hadden bij het personeel begon het drama. Zij zei dat ze twee kindermenu's had verrekend, terwijl deze uitsloten waren van de actie. Dus ik gaf aan dat dit niet juist was, dat zij 2 volwassenmenu's in mindering moest brengen en dat er zelfs 1 volwassenmenu teveel was geteld op de bon! Zij wilde ons wel tegemoet komen en dan 1 volwassenmenu in mindering brengen. Hiermee ging ik niet akkoord; zij hebben zelf de actie 4=3 bedacht ( kindermenu uitgesloten)en kunnen deze dan bij het afrekenen in een keer veranderen. Neem niet weg dat wij ook nog eens extra met een groot gezelschap zijn komen eten. Nou zij wilde dit absoluut niet aanhoren. Om een lang verhaal kort te maken; Deze vrouw ( ik vermoed de eigenaresse) begon zo te schreeuwen tegen mijn vader, die er inmiddels ook bij was komen staan, daar lust een hond geen brood van!
    Dreigen met politie, schreeuwen, eruit zetten, duwen door personeel en ga zo maar door. De kinderen waren helemaal overstuur, einde van wat een leuke avond had moeten zijn.
    En dat omdat wij gewoon willen betalen voor het geen dat wij genuttigd hebben en ons niet voor € 60,- laten bedonderen!

Geen excuses niks! Ons zien ze hier in ieder geval NOOIT meer terug.
    Dus nogmaals, wilt u gezellig gaan uit eten kies dan niet voor Tussen Harrie en Toon. Hier word u slecht behandeld en bedonderd!

Met 9 personen gereserveerd voor de tapas.
    In 2.5 uur mag je in 6 ronden per keer 3 gerechtjes bestellen.

Het was er een beetje druk en misschien hadden ze zich overschat, maar wij hadden na 2,5 uur wachten nog maar 1 ronde gehad... Friet was waarschijnlijk al 3 x opnieuw gebakken en was vies en uitgedroogd... Aangegeven en nieuwe exact dezelfde friet kwam terug.

Toen we over het lange wachten het personeel aanspraken heeft het 3x klagen geduurd voor er iemand kwam om te vertellen dat ze niet wisten hoe dat kwam... Er staat normaal 15 min besteltijd per ronde, maar we hadden gereserveerd... Ze wisten dat we kwamen en konden er rekening mee houden.

Daarna ging 't wat beter... Na bijna 4 uur en nog 2 rondes te gaan hebben we maar besloten dat we toetje binnen halen...

Bij het betalen gaf ik aan dat ik een maagverkleining heb gehad en liet mijn kaartje vh ziekenhuis zien...Aangezien ik minder dan de helft heb gegeten of er wat van de prijs af kon. Hij heel erg boos, zei dat ik dat verdorie aan had moeten geven bij reserveren, maar ik was niet degene die gereserveerd had en wist niet dat we hierheen gingen... Daarna kreeg ik een hele grote mond en ben maar geschrokken terug naar mijn tafeltje gelopen... Mijn man heeft nog getracht te praten met deze meneer en opa rekende verder zijn etentje af... Ik ben er nog lang onderste boven en zuur van geweest...

Nooit meer naar Tussen Harrie en Toon, nooit meer!!

Jammer van het dessertbuffet en wordt slecht omgegaan met klachten, geen tegemoetkoming.

Vanmiddag high tea voor 2 personen gereserveerd. Bij reservering vermeld met prosecco. Bij binnenkomst vroeg de serveerster op welke naam gereserveerd dit gezegd aan tafel vraagt ze of we met coupon waren. Ik nee wel de high tea extra met prosecco.

Na de heerlijke mosterd soep kregen we inderdaad de hartige hapjes en daarna de zoete. We vonden het beide wat minimaal. Nu kijk ik op de site, heb geen jus d'orange gezien en geen garnalen kroketjes en kaashapje gezien.
    Beetje jammer dit

Vandaag met 6 volwassen en 2 (3en 5 jaar) kinderen gaan eten.
    Eten was goed en kwam ook behoorlijk snel.
    Alleen als er voor tapas gekozen was kon er niet een apart kindermenu bij dat moest ook tapas zijn. Vreemd...

Toen we aan het nagerecht toe waren vroeg ik een apart bolletje ijs en een bakje met alleen vanille vla. Maar er werd verteld dat dat niet kon. Geen idee waarom niet want waren 2 dingen die in de gerechten voor kwamen. En die moesten nog gemaakt worden nadat ze besteld werden. Dus absoluut geen flexibel personeel die proberen iets extra's te doen.
    Heel vreemd...

Uiteindelijk kwam de rekening, en moesten er voor die kinderen allebei €12,50 betaald worden. Wat ik zelf wel heel erg veel vind voor de 6 frietjes die ze gehad hebben.
    Maar je hebt niet veel keus want je kan niet kiezen voor een kindergerecht.

Kortom je kan er goed eten maar voor de service en prijs ( kinderen) kun je beter ergens anders geen gaan want die staan absoluut niet in verhouding.

Vanmiddag High Tea gehad. Gekocht via Wow-deal.

Nou het was prima verzorgd en lekker. Niets tekort gekomen.

De sfeer is ontzettend gezellig. Super aardige bediening.

14. Pannenkoekenhuis Oploo

De pannenkoeken leken wel kant- en klaar pannenkoeken met beleg. De champignons waren niet gaar.
    Er waren gasten met erg veel herrie, waardoor we elkaar bijna niet konden verstaan.
    Erg jammer. Het geld echt niet waard.

Via Groupon bij Harrie en Toon gisteren gegeten en dit na een fietstocht van 40 km. Het restaurant is mooi gelegen in het buitengebied en het was een zonnige dag, dus op het terras. Ook konden wij daar onze E-Bikes opladen.

Wij hebben daar lekker gegeten, voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten waren heerlijk. Met z'n vieren hebben wij allemaal iets anders gegeten en het was smaakvol.

Wij hebben ook niet lang hoeven te wachten en de bediening was vriendelijk en netjes zoals het hoort.

Toppie! Ze hebben het verdiend!

R jansen

Vandaag een "luxe" high tea gehad, viel erg tegen. Geen lekkere muffins of petitit fours, alleen bladerdeeg hapjes. De hartige hapjes ook niet echt lekker. Thee uit zakjes in goedkope theeglazen. En dat met een gift for you bon van 39 euro. Nooit meer! Ook erg lang moeten wachten.

17. Pannenkoekenhuis Oploo

Bjorn Swinkels

Zeer onvriendelijk personeel aan de telefoon. Dit werkelijk waar nog nooit mee gemaakt en dus uiteindelijk niet eens gaan eten.

Na 70 minuten zitten we nog steeds te wachten op de etagère van de hightea :-(

marian verijdt

Vanmiddag met vriendin wezen high tea-en. In een woord voortreffelijk.
    Nette, sfeervolle ruimte. Nette bediening. En heerlijke hapjes, hartig en zoet. Te veel om op te noemen.

Echt een aanrader. Komen hier zeker nog eens terug. Je kan hier ook dineren, was bij mij niet bekend.

Kortom: een zeer tevreden klant.

Piet Hoebers

Met ons gezin heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening, heerlijke gerechten.
    We komen zeker nog eens terug.

Ervaring met high tea met Groupon.

Alles is kant en klaar, broodjes klef, niks bijzonders voor een high tea. Een pot met zakjes, geen verse tea. Geen gezonde dingen erbij, salade, fruit of iets dergelijks.

De ruimte is zeer gehorig, zeker met kinderen. Het duurde ook lang voordat het eten kwam. De pannenkoeken die we extra besteld hadden, waren niet goed doorbakken.

Kortom: niet voor herhaling vatbaar.

Via Groupon een 4-gangenmenu gekocht voor 4 personen. We werden blij verrast! Eten was heerlijk! De lauwwarme salade met pittige kip vond ik super. Zalm met citroenbotersausje en de heerlijke ijscoupe daarna waren wat mij betreft top. Ook mijn tafelgenoten hebben het heerlijk gevonden. Porties waren ook prima! Enige kleine minpuntje vond ik de gehorigheid van de ruimte. Wij zaten er tegelijk met een grote groep en dat galmde nogal.

23. Pannenkoekenhuis Oploo

Anderhalf uur na voorgerecht kregen we pas het hoofdgerecht, daarna duurde het nog een half uur (na vragen...) voordat de borden werden opgehaald. Eten was van redelijke kwaliteit, maar kan veel beter. Absoluut geen aanrader..

High tea gehad via de Social Deal.. wat een aanfluiting. Een soepje dat de naam cappuccino niet waard is, laat staan de variant mosterd. En dan een pickwick theezakje.. smerig platbrood met niks ertussen, klef, zoutloos en smakeloos. Zalm er op de die niet fris meer was, opgerolde stukje tortilla, niet gaar.. met wat pesto er tussen en de ander met ijsbergsla, Hollandse kaas en gekookte ham. Dan een schaal met kant en klaar gekochte bladerdeeg fantasieloze dingetjes, zo vet.... en een bord met bonbons, kaneelstokjes, een kant en klaar gekochte mini muffin, wat chocolade drops... Kortom: elke cent hieraan was er een teveel.

25. Pannenkoekenhuis Oploo

Geen aanrader dit. Een spekpannenkoek bleek een opgewarmde pannenkoek met de (half) uitgebakken spek er apart bij. Ook de spareribs leken opgewarmd. Enige pluspunten: vriendelijk personeel en een speelhoek voor de kinderen. Maar als je lekker wilt eten kun je beter ergens anders naar toe gaan.

26. Pannenkoekenhuis Oploo

Het eten was lekker maar niet bijzonder. Wel fijn dat je kan kiezen wat je maar wil. De temperatuur in de ruimte was te laag, het was er koud en de verlichting stond veel te fel. De kaarsjes stonden wel op tafel maar waren niet aan. Dat zijn wel belangrijke dingen voor de sfeer, temperatuur en verlichting. De serveerster was niet erg spraakzaam qua uitleg.

27. Pannenkoekenhuis Oploo

Hier via een Groupon gegeten. Het was dus erg goedkoop. En dat is maar goed ook want de kwaliteit is beroerd. Ik weet zeker dat alles wat op onze tafel kwam halffabrikaten waren. Soep uit blik, sauzen uit zakjes, diepvriesgroente, salades kant en klaar uit zakken. Vlees wat kant en klaar aangeleverd is en alleen nog opgewarmd wordt. Het zou me niet eens verbazen als het gewoon allemaal in de supermarkt wordt ingekocht. Het smaakt niet eens smerig, het smaakt gewoon nergens naar. Alhoewel, de spareribs waren wel ronduit smerig, het leek wel of ze in de magnetron opgewarmd waren. Ik heb nog nooit ergens zo slecht gegeten.
    Dan was het ook nog een koud in het restaurant. In een andere ruimte zaten ze te gourmetten en daar stonk het hele restaurant naar. Het enige positieve is de vriendelijkheid van de meisjes in de bediening. Ik kom hier zeker niet meer terug.

28. Pannenkoekenhuis Oploo

Els en Gert Bel

Vriendelijke benadering, goede prijs kwaliteitsverhouding, verse ingrediënten en alles wat geserveerd word is op goede temperatuur. Voor ons een reden om nog eens terug te gaan, en het restaurant aan te bevelen bij andere mensen.

29. Kleine eetwaren Oploo
  30. Pannenkoekenhuis Oploo