Grote parkeergelegenheid op eigen terrein tot 200 auto's.

Bezorgrestaurants in de buurt van De Pannenkoekenhoeve

• Buffet: € 17,50
  • High tea: € 22,50

1297207036 90
1519605416 65

1. De pannenkoeken leken wel kant- en klaar pannenkoeken met beleg. De champignons waren niet gaar.
    Er waren gasten met erg veel herrie, waardoor we elkaar bijna niet konden verstaan.
    Erg jammer. Het geld echt niet waard.

2. Bjorn Swinkels

Zeer onvriendelijk personeel aan de telefoon. Dit werkelijk waar nog nooit mee gemaakt en dus uiteindelijk niet eens gaan eten.

3. Anderhalf uur na voorgerecht kregen we pas het hoofdgerecht, daarna duurde het nog een half uur (na vragen...) voordat de borden werden opgehaald. Eten was van redelijke kwaliteit, maar kan veel beter. Absoluut geen aanrader..

4. Geen aanrader dit. Een spekpannenkoek bleek een opgewarmde pannenkoek met de (half) uitgebakken spek er apart bij. Ook de spareribs leken opgewarmd. Enige pluspunten: vriendelijk personeel en een speelhoek voor de kinderen. Maar als je lekker wilt eten kun je beter ergens anders naar toe gaan.

5. Het eten was lekker maar niet bijzonder. Wel fijn dat je kan kiezen wat je maar wil. De temperatuur in de ruimte was te laag, het was er koud en de verlichting stond veel te fel. De kaarsjes stonden wel op tafel maar waren niet aan. Dat zijn wel belangrijke dingen voor de sfeer, temperatuur en verlichting. De serveerster was niet erg spraakzaam qua uitleg.

6. Hier via een Groupon gegeten. Het was dus erg goedkoop. En dat is maar goed ook want de kwaliteit is beroerd. Ik weet zeker dat alles wat op onze tafel kwam halffabrikaten waren. Soep uit blik, sauzen uit zakjes, diepvriesgroente, salades kant en klaar uit zakken. Vlees wat kant en klaar aangeleverd is en alleen nog opgewarmd wordt. Het zou me niet eens verbazen als het gewoon allemaal in de supermarkt wordt ingekocht. Het smaakt niet eens smerig, het smaakt gewoon nergens naar. Alhoewel, de spareribs waren wel ronduit smerig, het leek wel of ze in de magnetron opgewarmd waren. Ik heb nog nooit ergens zo slecht gegeten.
    Dan was het ook nog een koud in het restaurant. In een andere ruimte zaten ze te gourmetten en daar stonk het hele restaurant naar. Het enige positieve is de vriendelijkheid van de meisjes in de bediening. Ik kom hier zeker niet meer terug.

7. Els en Gert Bel

Vriendelijke benadering, goede prijs kwaliteitsverhouding, verse ingrediënten en alles wat geserveerd word is op goede temperatuur. Voor ons een reden om nog eens terug te gaan, en het restaurant aan te bevelen bij andere mensen.

8. Leon Witte

9. B.Leenen

we waren hier al eerder geweest en toen hebben we het hier geweldig naar ons zin gehad, maar vandaag zijn we hier geweest en vonden we het toch een beetje tegenvallen.
    We hebben midgetgolf gedaan toen gingen we eten, we vroegen de kinderen of ze nog even wilde midgetgolfen maar één dame van de bediening ruimde de sticks onverstoorbaar op, haar collega keek ook een beetje vreemd dat ze met de sticks gewoon wegliep zonder op ons te reageren.
    Toen de maaltijd pannenkoeken, we hebben hier pannenkoeken gehad maar we vonden ze unaniem niet zo lekker, ligt misschien aan de smaak die we gekozen hebben, want één ervan was wel lekker( de rest was hard en de appels lagen er boven op)
    Bestek kwam nadat we de pannenkoeken opgediend kregen, maar dat duurde wel even waardoor de pannenkoeken afkoelde wat jammer is en niet zo lekker...
    Vorige keer kregen de kinderen een leuk speelgoedje dat ze uit mochten zoeken daar hadden ze zich dan ook op verheugd aangezien we hetzelfde menu als vorige keer hadden, helaas vandaag niet!
    Vandaag was ook één van de personeelsleden niet zo vriendelijk, andere wel.
    Jammer want we hebben tot nu toe altijd goede ervaringen hier gehad, ik hoop dan ook dat het eenmalig is want we vinden het hier te leuk om niet meer te komen....

10. We zijn net terug van het eten in oploo. We hadden een bon van vakantieveiling. Ik las best veel negatieve verhalen hierover, nou wij hebben goed gegeten en het personeel was erg aardig en behulpzaam. Ook de prijs daar is goed. Mijn kinderen vonden de pannenkoeken ook lekker en ik ook, dus een dikke Tien voor de meiden en jongens die daar werken en volgende week gaan we nog een keer.!!

11. j.berends

Via vakantieveilingen geboekt, personeel zeer vriendelijk. Eten slecht, ragout uit blik. Branbant stoofpotje taai ofte wel niet gaar. Weinig aandacht besteed. Had dame blanche besteld, konden nog niet de moeite nemen om warme chocolade saus er over te doen. Staat wel op menu kaart. Ronduit slecht, zien ons niet meer. En hier vragen ze 22 euro voor.

12. Het kwartet uit cuijk

Na een communicatie foutje met een afspraak eerder dit jaar gemaakt die niet door kon gaan hebben wij buiten de v.v. bon het etentje aangeboden gekregen zonder iets bij te hoeven betalen en daar danken wij jullie heel hartelijk voor! In een woord geweldig.

Het kwartet van vanavond uit cuijk.

13. Sfeerloos. De pannenkoeken worden gebakken, zonder zout in het beslag, smakeloos, de appels liggen er bovenop i.p.v. erin gebakken. Brood met kruidenboter, zijn minibroodjes? De kipsaté komt uit de au-bain-marie i.p.v. lekker van de grill, satésaus is volledig smakeloos, nee eten is niet best. Personeel is vriendelijk en de smakeloze pannenkoek mocht kosteloos worden omgeruild tegen de eveneens niet beste kipsaté. Dus een plus voor het personeel, maar een dikke min voor het eten, jammer!

14. john en marleen

Zondag bourgondisch buffet met vrienden,hoezo bourgondisch??? Alles was uit blik of pakje, totaal geen smaak, de ragout was zeker niet vers gemaakt, horen stukken vlees of kip in te zitten!! Dan het stoofpotje, alleen brokjes varkensvlees. Bij een bourgondisch buffet horen spareribs, rundvlees, kippenbouten enz, dat is echt bourgondisch!!!
    Jammer voor zulke leuke locatie.
    p.s. noem het dan geen bourgondisch buffet maar gewoon hollands buffet!!!

15. Boeiendhe

Via vakantieveilingen voor 4 pers een bourgondisch buffet geboekt. Het restaurant is opgedeeld in een pannenkoeken-gedeelte en het buffet-gedeelte. Bij het buffet was het behoorlijk koud. Het buffet was netjes verzorgd, niet alles was even warm, maar ze bleven wel voortdurend roeren en bijvullen. Ook werden de borden snel opgehaald. Personeel was netjes en vriendelijk, wel jong, maar voor mij is dat geen probleem. Jammer dat we alleen waren, maar het buffet had er niets onder te lijden.

16. Marijn van Os

zeer plezierig binnenkomen! Nette ontvangst en vriendelijk welkomstwoord! Wel jammer dat de bediening niet verteld wat exact de werkwijze is. Prima buffet, lekker eten en aardige hardwerkende bediening. Voor herhaling vatbaar!

17. Op zaterdag 25 augustus hebben we een bbq feest gehad,
    wij willen jullie hartelijk bedanken voor de goede service,
    en de heerlijke gerechten!
    Ook hoe we alles thuis bezorgd hebben gekregen TOPPIE!!!
    Ik kan jullie vertelen dat onze gasten er heerlijk van hebben gegeten.
    nogmaals bedankt!!!!

Fam. van Wijk
    Cuijk

18. Zeer slecht, pannenkoeken-restaurant die geen lekkere pannenkoeken kan bakken.
    Wij hadden alle 4 een andere pannenkoek en ze smaakte nergens naar.
    Thuis bakken we betere!
    Alleen maar kinderen die bedienen, en die hebben er niet echt veel zin in.

19. Op zich niet al te slecht gegeten maar ik kan niet zeggen dat het echt lekker was. Bediening is aardig maar vrij jong en onervaren.
    Niet voor herhaling vatbaar

20. Tja , voor de prijs van de vakantie veiling is het te doen. Alles uit blik of smakeloos, wordt gerund door kinderen die er totaal geen zin in hebben. Was ook maar 1 malig. Spijtig

21. harriette

goed eten, kindvriendelijke bediening.
    leuke speelhoekjes.

we zijn er dit jaar al 5 keer geweest.
    ook wel eens met 14 mensen binnenkomen vallen.
    waren gewoon welkom.

en het eten was er snel en goed.

geweldige zaak

22. Eergisteren gegeten bij de pannenkoekenhoeve. Daar gekomen via vakantie veilingen. Het is ons zeer goed bevallen, gezellige sfeer, aardig personeel en zoals al aangegeven de banen inderdaad ietwat verouderd maar toch prima vermaakt. Je word er toch altijd fanatiek van. Maar even het volgende, ik erger me toch aan mensen die lopen te zeuren dat een andere soep enz niet kan, het staat toch overal duidelijk vermeld? En dan ook nog "reclame" maken voor andere bedrijven. We hebben ook nog moeten lachen er zaten mensen voor ons die vroegen of ze voor 3 euro meer dan het andere maand menu mochten dat waren dan de spareribs. Haha. Via vakantie veilingen waren we 35 euro kwijt voor 4 personen en voor dat geld hebben we ons toch 3 uur geamuseerd. De soep en de pannenkoeken waren prima. En nog een lekker ijsje na. Wat wel je nog meer? Echt lang geleden dat we zulke lekkere pannenkoeken hebben gegeten.

23. d.leenen

Afgelopen maandag hier geweest, lekker en goedkoop en goed gegeten. Geen cullinair hoogstandje maar wel lekker en voldoende, personeel kindvriendelijk en verder ook heel vriendelijk. Wij waren ook via vakantieveilingen en we hadden er geen problemen mee dat de kinderen champignonsoep kregen, het zat immers bij menu van de maand dat weet je vantevoren en onze kids lusten deze soep ook niet, maar dat hebben wij opgegeten...
    Pannekoeken konden we voor de kinderen ook naturel bestellen, ham/kaas en ananas zaten in het maandmenu. Verder kregen we dame blanche als toetje en kregen de kinderen een muntje en voor dat muntje mochten ze een speelgoedje uitzoeken na het eten.
    Ook zat er een potje midgetgolf bij dit alles voor ongeveer €25.-. Wij vonden het een geslaagde dag en hebben het er hartstikke goed gehad, wat ons betreft is het heel reeel wat we hebben gehad voor ons geld, we gaan zeker een keer terug.
    O ja ook zijn er allerlei speelhoekjes voor de kids dat vonden ze bij ons ook heel leuk.

24. Op 20 juli wezen eten met bon via vakantieveilingen.
    De service was bedroevend slecht.
    Onze dochter van 10 jaar luste geen championnesoep dus wij vroegen of ze hiervoor in plaats tomatensoep mocht krijgen, dit kon alleen na betaling van het voledige bedrag van de tomatesoep terwijl de championnesoep dezelfde prijs had.(belachelijk)
    Maar om de vraag of ze een naturel pannekoek mocht in paats van ham/kaas deden ze niet moeilijk terwijl die ook 5 euro goedkoper was.
    Ook de drankbestelling klopte niet, bier in paats van wijn, en zeven-up in plaats van chocomel.
    Bij bediening van de pannekoeken werd een glas omver geworpen, en na het zeggen van eet smakelijk moesten we wel eerst vragen om bestek.
    Ons advies kijk even verder in de buurt, er zijn zat betere restaurantjes te vinden.

25. Afgelopen zondag gereserveerd voor de moederdagbrunch.
    Als eerste was onze reservering (15 pers) niet doorgekomen.
    Snel werd er in een kale uithoek iets geregeld waardoor we door het hele restaurant moesten naar het buffet wat vervolgens in een piepklein hoekje geduwd was dus lange wachtrij. De borden en het bestek waren steeds op. Het eten was smakeloos en bv de ragout kwam m.i. rechtstreeks uit blik. Bij de brunch was helaas geen brood te bekennen op wat krentebrood en crackers na. Na enige tijd verschillende dingen op die niet meer aangevuld werden, zoals de appelmoes en de mayo. Als toetje kregen we een bolletje ijs met ijsklontjes erin. Het was een kille en sfeerloze bedoening waar notabene nog een feestdagen toeslag voor betaald moest worden. Eens maar niet weer

26. Inmiddels 2x op zondagmiddag genoten van de zgn. familiebrunch.

Erg gezellig en (meer dan) voldoende keus.

Bediening m.b.t. de drankjes mag wat vlotter, maar al met al zeer geslaagd !!

27. We hebben hier afgelopen donderdag met de familie gegeten. Het eten was erg lekker en de bediening was goed.. Echt een aanrader, we komen gauw weer lekker smullen!

28. Super restaurant, kind vriendelijk, goed eten, ruime keuze, alles netjes verzorgd.

Ze hebben minigolf, kinderboerderij en waterbedriegertjes.

Zeker een aanrader.