Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Opheusden verdeeld zijn.

1. Internationaal Opheusden

Els

De sfeer is echt ongezellig, het eten valt tegen. De mixed grill zijn een paar mini stukjes vlees en de friet is veel te hard gebakken. Het lijkt leuk zo'n actiemenu maar uiteindelijk ben je nog veel kwijt doordat de mayo, sausjes en drinken mega duur zijn.

1,4
  2. Internationaal Opheusden

Els

3. Internationaal Opheusden

Jeroen van Meijeren

Bestelling verkeerd geleverd met kerst. Na telefonisch contact wordt er aangegeven "maken we volgende bestelling goed". Denk niet dat het gaat gebeuren, ga hier geen eten meer bestellen.

4. Nico Lokhorst

Het eten was prima. Maar wat lopen ze daar een hoop geld mis. Je tafel wordt afgeruimd. Je geeft aan dat je nog een dessert wil. Vervolgens gebeurd er niets. Veel personeel achter de bar, veel heen en weer geloop van personeel. Helaas geen dessert, dus toen maar gegaan. Jammer van het dessert en de koffie. Ik heb een opvallende rode bril, maar blijkbaar val ik nog niet genoeg op. Weg zijn echt niet ongeduldig, maar na ruim een half uur zijn we maar gegaan. Dus niet voor herhaling vatbaar.

5. We werden netjes ontvangen We werden de tafel aangewezen (netjes) het drinken werd ook snel gebracht. Maar toen we eten bijbestelden duurde het heel erg lang, ons vlees was inmiddels koud, we kregen 2 schaaltjes groenten en 2 schaaltjes patat en 1 schaaltje aardappeltjes voor 5 volwassen personen. Het personeel was druk met het schoonmaken, ik heb 10min bij de kassa gestaan om te betalen.

6. Ooit een ober meegemaakt die na je rose te hebben leeggedronken en je daarna een rode wijn bestelt, deze zo plompverloren in je zelfde glas schenkt?
    Geitenkaassalade was lekker maar weinig garnituur.
    Locatie wel gezellig.

7. Als motorrijder die graag een lunch zou willen nuttigen, op het terras plaatsgenomen.
    Prima bediening, helaas niemand gezien.
    Na 20 minuten maar week opgestapt en verderop maar iets gaan zoeken.
    Conclusie: zeer teleurstellend.

8. Erwin

Vandaag hebben we het terras met een groep bezocht. De locatie is bijzonder. De gerechten waren niet slecht. De magere ober vond het wel nodig om me te negeren, terwijl ik een meter van hem af stond. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt. Het is bizar dat zo iemand wel werkzaam is in de horeca. Triest dat je dat in deze tijd nog tegenkomt. Vandaag heb ik ook maar een bericht naar het restaurant gestuurd. Tijdens een ander bezoek hebben we ook al vreemde situaties meegemaakt.

9. Erwin

10. Internationaal Opheusden

Richard P.

Geen menukaart op de tafel.
    2 x koffie met appeltaart (1x met spuitbus slagroom á €0,75) besteld. Koffie was goed, de appeltaart en slagroom waterig, de bediening was vriendelijk. Cupje koffiemelk over de datum (okt.'22!) Uiteindelijk €15, 70 afgerekend.
    Later kwamen we er achter dat de werkelijke prijs €13,65 had moeten zijn. Apart nog €1,- fooi gegeven. Eens maar nooit meer.

3,2
  11. Internationaal Opheusden

Gerdien Bloemendaal

Sfeerloos restaurant, koud en donker, is dit het energiebeleid of is restaurant ten dode opgeschreven. Nergens menukaart met prijzen op de tafels. Voor twee simpele kopjes koffie en twee stukjes waterige fabrieks kersenvlaai 14,90 af moeten rekenen. Belachelijk hoge prijzen, we zullen de euro die ze vragen voor het toilet wel mee betaald hebben. Hier komen we echt niet meer terug.

12. Berrie klarenbeek

Super restaurant waar heerlijke gerechten uit de keuken komen. Nieuwe kaart is geweldig.

13. Wij hebben gisteren heerlijk gegeten, een echte aanrader! Personeel heel vriendelijk, en prijs kwaliteit was ook heel goed! Wij komen weer snel terug!

14. Vrijdagavond hier gedineerd met 6 personen ontvangst was een vriendelijk meisje die ons ook grotendeels bediende keuze gemaakt het eten kwam best snel de entree was best goed dan komt het hooftgerecht en we denken dat er nog groenten komt maar nee dat lag onder het gerecht het kon makkelijk op een dessertlepel koud niet eens halfgaar terwijl de vonk restaurants bekent staan als zijnde bij moeder thuis keuken maar dat kennen ze niet meer het dessert was niet apart gewoon doorsnee alles bij elkaar toch wel teleurgesteld avondje.

15. Het drinken was afwisselend, dan wel een ijsblokje en dan weer niet, net zoals de citroen. In de snitzel PARIS zat een mug, deze hebben ze er in de keuken vanaf gehaald en er een nieuw stukje brie op gegooid. Geen sorry voor gehad gewoon oh oké zo terug. Tafels werden leeg gehaald met een boze blik als wij hierom vroegen (want stond helemaal vol).
    En dan nog eens een belabberde bediending die niet weet wat ze doen en hoe ze het moeten doen laat staan dat ze vriendelijk zijn.
    Kom hier nooit meer, verschrikkelijk.
    Als ik al die recensies hier over lees ben ik niet de enigste die zo is behandeld.

2,2
  16. Mariet van Dieten

Heerlijk gegeten en gedronken. Perfecte bediening!

17. Internationaal Opheusden

Heerlijk gegeten met vriendelijke bediening.
    Mooie porties en alles lekker warm en perfect klaargemaakt! Echt een aanrader!

18. Internationaal Opheusden
  19. Gingen iets eten na een gezellige dag uit.
    Bij aankomst zat er een man buiten te roken die wij begroeten helaas zei hij niets terug. Bij binnenkomst lang wachten op een tafel, dus dachten wij maar ergens te gaan zitten. Nou dat was dus erg fout en wij werden daarop gewezen dat dat dus echt niet kon, Waarop er een man bij werd geroepen (de man die buiten zat te roken en geen dag kon zeggen hij bleek de gastheer te zijn) na een kleine discussie over wie wat fout had gedaan gingen we toch maar wat eten. Het eten was goed de bediening onervaren maar dat was geen probleem de wat oudere Dame wel die was gestrest. Samenvatting: eten goed, gastvrijheid onvoldoende (vermoedelijk de eigenaren ouder echtpaar)

20. T. Peters

Online besteld en het was er ruim op tijd. Alles smaakte heerlijk en de kwaliteit is super!

21. Zalm was droog snitzel taai. Vorige keer besteld bij het veerhuis was top. Moest het nu ophalen bij de goudreinet gewoon jammer. De pin deed het niet dus sturen ze een tikkie achteraf. Geven ze me perongeluk het verkeerde mee van iemand anders erbij. Zetten ze wel gewoon op de tikkie.

22. Houden geen rekening met Coronarichtlijnen.
    Serveerster (geen handschoenen aan) pakt de menukaart van een klant aan en wil deze meteen aan mij overhandigen. Ik pak niets aan, zij legt zonder blikken of blozen de kaart voor mij op tafel.

23. Vanmiddag wilden we bij het Veerhuis gaan lunchen met het gezin en hadden er zin in. We hadden de auto geparkeerd en kwamen op het terras achter waar we door een aardig meisje werden verwelkomd. Omdat een parasol stuk was en we niet in de zon wilden zitten, stelde ze ons voor even te wachten omdat er gasten bijna weggingen. Zodoende ging ik nog even met de hond wandelen en bleven mijn man en dochter wachten. Bij terugkomst hoorde ik van mijn man dat wij er niet mochten zichten en eerst werd de aardige bediening afgesnauwd waarom ze dat had gedaan en werden wij afgesnauwd dat we maar voor aan het terras moesten gaan zitten. Nog nooit zo onaardig bejegend door wat later de eigenaresse bleek te zijn en maar niet te spreken over de 1,5 meter afstand houden voor op het terras want de coronaregeling wordt geheel niet gehandhaafd! We zijn dan ook meteen vertrokken! Wat een deceptie!

24. Henk Meeuwsen

Voorgerecht was heerlijk. De pastasaus bij de vegetarische tagliatelle leek uit een potje te komen en was een flinke tegenvaller. Toen ik daar wat van zei, als antwoord op de vraag of het gesmaakt had, kwam er geen reactie. Ook niet toen ik zei dat we de karaf water waar ik tot twee keer toe om gevraagd had, niet gekregen hadden. Het dessert was nogal simpel: softijs in een coupe gespoten, met wat garnering erop, waarvan de aalbessen een zwarte waas over zich hadden en de twee frambozen niet echt vers meer waren.
    De omgeving is schitterend en daar lijken ze het van te moeten hebben. De bediening deed niet echt zijn best om het ons naar de zin te maken.
    Kop koffie met appelgebak is prima, maar voor een diner zien ze mij daar voorlopig niet meer terug.

25. Vandaag wezen eten
    Het eten was heerlijk. De bediening ondanks de drukte erg vriendelijk
    We komen zeker nog een keer terug

26. Ober niet overdreven vriendelijk, groenten bij hoofdgerecht minimaal, garnalencocktail was voorzien van overdosis saus, we wilden na tijd nog koffie maar muziek ging toen zo hard, dat we koffie thuis hebben gedronken. Gelet op de hoogte rekening verwacht je zeker meer en beter. Zowel wat betreft klantvriendelijkheid als kwaliteit. Voorlopig even niet meer. Jammer...

27. Marja de jong

Het bord was niet schoon. Boterhammen extreem dun. En als klap op de vuurpijl lag er een geopend en grotendeels gebruikt boterkuipje bij de boterhammen frikandel. Wel excuus gekregen en aanbod drankje.

28. Gisteravond gedineerd op een mooie locatie aan de Rijn. geen vriendelijke ontvangst, glaasje wijn besteld en wat brood met smeersels. Wijn kwam snel brood niet, gevraagd waar het bleef, "kom zo bij u" later nog maar eens gevraagd wat is zo? Uiteindelijk kwam het, en vrij snel daarna onze gerechten. Aangezien we glazen, brood en smeersels hadden staan, konden de borden niet gelijk voor ons gezet worden. I.p.v. even ruimte maken, dacht de ober blijkbaar, zet maar ergens neer, bestek er bij en regelt u het zelf maar. Bijgerechten kwamen halverwege hoofdgerecht. Mayo gevraagd en die arriveerde met oude gele stukken erin. Gedurende hoofdgerecht kwam er een ober, met 2 ijscoupes, vragen of deze voor ons waren. Wat een inzicht. Kort daarna een dame met een cappuccino. Geen vraag tijdens diner of alles naar wens en voldoende was. Na diner maar besloten om thuis koffie te drinken. En ook bij afrekenen, geen belangstelling of alles naar wens was geweest. Sterker een telefoongesprek ging voor, terwijl er genoeg personeel de telefoon op kon nemen, zodat ik verder kon met afrekenen. Samengevat, prachtige locatie, eten prima, bediening dramatisch!!

4,5
  29. Jan Hendrik

Beste.
    Mijn ervaring op eerste kerstdag eten in Kesteren 2018.
    Afgesproken tafel voor twee personen om 19,00 uur.
    Na meer dan 1,5 uur wachten kregen we een plekje, toen duurde het nog een kwartier voor iemand kwam vragen wat we wilde eten of drinken.
    Na drie kwartier werdt het eten opgediend wat wij niet gewend waren van de Goudreinet.
    Normaal drie soorten verse groenten met friet gebakken aardappelen.
    Maar helaas vandaag alleen spinazie waar ik niet gek op ben, met gebakken aardappelen.
    Ondanks alles hebben we alles opgegeten, bij bestellen was niet mogelijk, geen bediening. Onze drankjes die wij extra bestelde hebben we zelf opgehaald bij de bar.
    Meer dan 10 jaar genoten van een fijne kerst in Veenendaal, en nu voor de derde keer uitgeweken naar Kesteren, hebben we besloten niet zo ver meer te rijden.

Ga u goed in Kesteren.