Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Opheusden verdeeld zijn.

Gisteren een high tea gehad voor twee personen.
    Dit smaakte heerlijk!
    Voldoende keus en kwaliteit super!
    Voor herhalingvatbaar.
    Prijs p.p is 25 euro.

Super restaurant.
    All in menu (3 gangen menu naar keuze incl drank) €29,75
    Zeer gastvrij en vriendelijk en heerlijk eten in een mooi restaurant.

Heerlijk in de zon gezeten vandaag op het terras bij het Veerhuis, vriendelijke bediening en een heerlijk biertje en borrelplateau! Wat wil een mens nog meer!

gert1

Zwaar slecht! Uur moeten wachten op de broodjes. Cassis zonder prik. Bediening vergeet van alles! Totaal niet met de gasten bezig. Jammer. Mooie locatie, bediening slecht! Ook niet oplossen. En binnen nog vragen of het broodje lekker was als ik afreken terwijl ik nog niks had! Nooit meer dit restaurant. Niet voor herhaling vatbaar. Totaal niet aan te raden!

Johan van der welk

Zaterdag avond staat geopend maar zit gesloten vaker voor niets op zaterdag naar toe gereden maar dicht

P.Kamphuis

Gezellig restaurant nette bediening en mooie kaart en heel belangrijk het eten was zeer goed

Heerlijk gegeten, keus uit een ruime kaart. Bediening vriendelijk en correct en staan echt voor de gast klaar. Zeker een aanrader.

Aanfluiting. Meer dan 2 uur moeten wachten op hoofdgerecht. Muziek vanuit café dreunt door in restaurant. Geen licht op WC (stuk). Bediening totaal niet attent.

J. Willemsen

Goed eten voor een eerlijke prijs en nog gezellig ook

We gaan vaak naar dezelfde restaurants, maar wilde eens wat anders proberen, dat werd het Veerhuis. Jammer, maar dit restaurant wordt zeker niet toegevoegd aan ons lijstje favorieten. Je zit op een mooie plek, dat is een pluspunt. Er is veel keuze, maar de smaak is weinig verrassend. Ik had een beenhammetje, maar de saus die eroverheen zat wat zo overheersend en niet echt lekker, waardoor de smaak van de beenham vrijwel geheel weg viel. De friet smaakte naar frituurvet en de gebakken aardappeltjes met spekjes smaakten oud. Deze waren niet vers gebakken. De bediening was vriendelijk, maar werkte niet heel netjes. Niet van rechts opdienen, er viel een beetje eten van het bord met opdienen (en daar werd wat knullig op gereageerd), wijnfles leeg schenken omdat hij toch bijna op was, terwijl glas vol genoeg was, paar keer met drinken en eten van een andere tafel bij onze tafel, heel lang moeten wachten na hoofdgerecht, etc. Bij een gemiddeld eenvoudig restaurant zou dit allemaal prima zijn. Maar gezien de prijzen zou je wat anders verwachten. De prijs/kwaliteit verhouding ligt ver uit elkaar.

Afgelopen woensdagavond wezen eten bij het Veerhuis aangezien het restaurant een 'onbeperkt genieten' optie op de woensdagavond aanbiedt. Bij de bestelling gaven we bij de ober aan dat we voor dit menu gingen maar dit kon volgens hem niet want dat kon pas weer in 'september'. Wij waren enigzins verbaasd daar het uitgebreid op de kaart wordt en na pas een kwartier kwam hij terug met een aparte menukaart. Daarna ging werkelijk alles mis, er werden (bij meerdere tafels) continu verkeerde bestellingen gebracht en liepen diverse klanten zéér ontevreden weg van het terras en ook was het personeel zeer onbekwaam en niet altijd vriendelijk.

De bediening die avond bestond oa uit één dame die haar eerste werkdag had, een vrij onvriendelijke ober (die zeer veel fouten maakte) die, zo vernamen wij later uit een gesprek met andere gasten, tevens frituur eigenaar is, en een vakantiehulp die niet eens wist wat hij serveerde en geen flauw idee had wat een 'dessertlepel' was. Zo kwam hij bij het dessert met een soeplepel aan! Eigenlijk was de bediening echt té triest voor woorden. Het eten was op zich niet slecht maar de gehele ervaring werd echt totaal verpest door de belabberde bediening waarvan ik niet snap dat een dergelijk restaurant (met redelijk hoge prijzen dus evenzo verwachten) zulk onbekwaam en onprofessioneel personeel in dienst neemt.

Nee, erg zonde van ons geld dat we hier uit eten zijn geweest. Zeker niet voor herhaling vatbaar en al helemaal niet aan te raden.

Daan van kleef

Wat een heerlijk adresje is dit toch. De kaart is zeer uitgebreid, voor ieder wat wils. De bediening is zeer vriendelijk en attent en de entourage is echt schitterent. Top locatie dus!! Ik ga hier zeker vaker terug komen.

Met moeder en vijf zussen in sfeervolle veerhuis met allervriendelijkste bediening moederdag gevierd

5mei bij jullie op het terras gezeten.
    Bediening merkte ons niet eens op,terwijl het niet vol zat.
    2x moeten vragen of we wat konden bestellen.Ze hadden er ook niet echt zin in zo te zien.Daarom besloten om ergens anders te gaan eten.

John Bosch

Gisteren heerlijk gegeten hier met schoonouders. Het eten was heerlijk, personeel erg aardig en vlotte bediening. Ook waren er originele gerechten zoals de oliebollenkraam, een bord vol heerlijke hapjes die je als toetje kunt eten. Het was top, ik en mijn schoonfamilie gaan zeker terugkomen.

Eerste keer hier gegeten. Prettige en buitengewoon behulpzame bediening. Overigens af en toe wel een beetje Popie Jopie.
    Kleine smet op het blazoen. 't Serveren zelf kan namelijk veel beter: over mensen heen hangen, aan de verkeerde kant uit, respectievelijk af serveren, hoort niet in een restaurant als dit. (Meerdere leden van de bediening zien doen.) Kleine moeite om ook dat goed uit te voeren, toch?
    Kwaliteit keuken prima. Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend. Komen daarom vast en zeker terug.

Mooi interieur, binnen groter dan gedacht, nog net met goed weer op terras kunnen zitten, mooie locatie, lekkere proeverij!

Altijd goed! Service helemaal top. Je voelt je op je gemak en het is ook nog is heel gezellig. Komen er altijd met plezier en het is echt een aanrader

Top! Geen andere woorden voor. Altijd vriendelijk en goed eten. Soms wel lang wachten maar dat is juist gezellig, dan heb je alle tijd.

Heerlijk eten, maar volgens mij hadden ze veel te veel gasten, met als gevolg dat de keuken het niet aan kan. Dus was het heel lang wachten tot er een keer wat op tafel verscheen!

Gerrit van veenendaal

Zaterdag avond wezen dineren met mijn familie, wat een zeer aangename ervaring is geweest. Zeer mooi gebouw aan de Rijn met ook een oude kroeg waar je gezellig kunt borrelen. Bediening kan beter, maar is wel super vriendelijk, wat ik erg belangrijk vind. Het eten is mooi opgemaakt en smaakt zeer goed. Ik ga hier zeker terug komen!

Julia

Mooie locatie aan het water. Het is eten is redelijk tot goed, maar ver onder het niveau dat je mag verwachten gezien de prijs en de uitstraling van de accommodatie. Dit geldt ook voor de bediening, de medewerkers zijn vriendelijk maar onkundig.

Voor een receptie bruiloft ben ik in het Veerhuis geweest. Wat een vertoning. Nog nooit zoiets meegemaakt. Voor ons gevoel zaten we in bananasplit. We kregen eerst een warm gebakje geserveerd, vervolgens een kopje koffie waarvan er meer op de schotel lag als in de kop. Iemand bij ons aan tafel kreeg cola zonder prik, een ander fanta zonder prik. We hebben er wat van gezegd en kregen toen nieuw drinken. Al het personeel liep buiten door elkaar heen en deed maar wat. Bestelde je drinken, kreeg je het niet... eindelijk kwam er een hapje aan. Iemand anders kreeg een gebakje met schotel terwijl die schotel aan de onderkant onder de etensresten zat... Kort samengevat: sluiten die tent...

Eline

Mooie locatie, meisjes in de bediening ongeïnteresseerd.
    We moesten twee keer vragen om wat te bestellen terwijl het terras niet vol zat!

Tip: de buitenplanten beter onderhouden!

Janneke de Leeuw

Robert Kranendonk

Heerlijk eten, ouderwets goede kwaliteit. Ga zo door.