1. bla bla

Eten: niets op aan te merken, lekker.
    Bediening: lange wachttijden tussen gerechten.
    Personeel met heeel weinig ervaring. Afruimen bijvoorbeeld van aan de overkant van de tafel.

Als deze startente chef kok, niet met meer professionele mensen in het restaurant gaat werken, vrees ik voor zijn zaak. Dit is een kleine gemeente, mond tot mond reclame doet veel.

2. Zijn gaan eten in "'t Bildeken". Heb wel enkele aanmerkingen!
    - Iedereen, behalve wij, kreeg een amuse bij het eerste drinken.
    - Ik had een steak met bearnaise saus, mijn vrouw lamskroontje, doch de messen werden niet gewisseld, een gewoon tafelmes, lukte niet om lamskroontje te snijden. Heb een ander mes gevraagd! Mijn vrouw kreeg één mes, heb dan nog één gevraagd voor mijn steak!
    - Geen lepel of dergelijke bij de frietjes, de saus, en ook niet bij de dauphine aardappelen, moesten het met de vork er uit scheppen.
    - Frietjes waren precies afval, heel klein, max. 4 cm, en heel veel rommel, kleine harde reststukjes. Waren wel nog eetbaar.
    - Het lamskroontje was heel lekker, de steak ook, maar mocht iets volumineuzer geweest zijn!
    - Zal volgende keer eens nadenken vooraleer in het Bildeken binnen te stappen!
    - De gebruikte tafels worden niet afgeruimd, alles blijft lange tijd staan. Als volgende klant aan een gebruikte tafel gaat (1/2u later), wordt alles pas opgeruimd.

5,3