1. Kevin Postma

2. Heel lekker eten en super vriendelijke eigenaar. Ik raad zeker aan om hier te gaan eten. Er was iets niet helemaal goed gegaan met één gerecht en we kregen daarom allemaal een gratis drankje van de zaak.

3. H . Schievink

Zijn 3 nov 2018 bij jullie wezen eten met de familie.
    Lekker gegeten, goede service, en lekker de ruimte om rustig te zitten.

Klein min puntje is : bij de parkeerplaats weinig verlichting.

4. Heerlijk gegeten! Gezellige bediening.
    Komen zeker terug!
    Echt een aanrader!

5. Zeer vriendelijke bediening, zowel bij entree als bij het buffet. Prima prijs-/kwaliteitverhouding. Voetbalspel en klein vermaak voor de kinderen. Prima buffet (vanaf 17.30 uur). Niet heel uitgebreid maar wel kwaliteit!
    Wij kwamen hier onverwacht maar komen zeker eens terug.

6. D. Schuurmans

Op 28-7 wilden we even met de familie napraten en wat drinken, 8 Personen. De Piramide gekozen omdat die weer open is. We kwamen om ca. 16.00 Uur. Direct werd ons duidelijk gemaakt niet welkom te zijn en werden door de 2 dames achter de bar uiterst ongastvrij benaderd. De kennelijke reden: de dames verwachtten 2 uren later om 1800-18.30 Een groep? En hadden de tafeltjes al gedekt. Uiterst onprofessioneel bejegend. Nog niet eens naar onze wensen en bedoeling werd gevraagd.
    Zo benaderd te worden kan slechts beantwoord worden met gewoon opstappen en nooit, nooit weer terugkomen. En ieder die het wil krijgt deze ervaring te horen. Wat een tent! Waardering met 1 ster is echt veel te veel.