Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Opeinde verdeeld zijn.

1. Snackbar Opeinde

Karel

Vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. Eten en drinken was heerlijk. We gaan zeker nog een keer. Een echte aanrader.

j.hamstra

Ontvangst en het eten was perfect. Zeker een aanrader en ga er vast weer eens eten.

4. Snackbar Opeinde

Willem

Heerlijk eten, vriendelijk personeel, en op woensdag, donderdag, vrijdag een mooie dame achter de bar.

5. Snackbar Opeinde

Het eten is fijn! Er hangt een leuke sfeer. De bediening is snel en vriendelijk.

j.o.booy

Zoals gewoon altijd goed.

7. Snackbar Opeinde

Het eten was matig. De sfeer lijkt op een kantine. Bedienig was verder vriendelijk. De prijs was erg hoog, zeker in vergelijking met het eten.

Douwe van de Lageweg

Het eten was erg uitmuntend en de sfeer is heel goed!

9. Snackbar Opeinde

Het eten was niet bijzonder, het restaurant niet heel sfeervol. We hadden er meer van verwacht.

Bij binnen komst ziet alles er leuk uit. Je meld je en word naar je tafel gebracht.
    Nadeel vind ik zelf drinken ophalen maar dat is niet anders.
    Eten verder zeer goed. Grote keuze dus voor ieder wat wils.

Deze wok is aan te bevelen.

groeten Tinus.

Super en erg aardig allemaal.

Het is perfect. Bier in flesjes en het eten is heerlijk. Supergoed wok restaurant.

Zoals elke x weer, heerlijk gegeten. Als ik mijn kids vraag: waar willen jullie gaan eten? Roepen ze in koor: WOK OPEINDE :)
    Super vriendelijk personeel. Top zaak.

14. Snackbar Opeinde

Leuke bediening en heel lekker eten.

15. Snackbar Opeinde

Roelie Keku

H.de.Haan

We zijn met 16 personen wezen eten en het was weer prima. Een half uurtje langer blijven zitten was geen probleem.

We hebben er vanavond gereserveerd voor 11 personen , het was er druk, slechts 1 soort salade, de bak met aardappelschijfjes was leeg dus op naar de frites maar die was ook leeg, op naar de bami ...geen pindasaus met satestokjes ... geen stokbrood meer, .. wachten en wachten ...eenmaal bijgevuld een run op alles. Ik heb de hele avond geen satestokje of saus gezien. Kinderen zaten te kliederen in de ijs bakken...de toetjes lekker maar de slagroom slap/waterig, het is zeker beter geweest. Voor mij geen Opeinde meer. Zit het voor mij bij E10 iets minder gezellig maar wel veel meer keuze en genoeg van alles.

18. Snackbar Opeinde

Voor het eerst hier gegeten maar echt alles was goed heerlijke appelmoes vers gebakken aardappelen verse wortels en heerlijke kip. En de juiste service!

19. Snackbar Opeinde

Familie etenje. We zaten in klein zaaltje. Slecht verwarmd. Sfeerloos. Bediening deed haar best maar had geen gevoel voor sfeer. Veel erg jonge mensen die zichtbaar ervaring ontberen. We hadden van tevoren aantal mensen doorgegeven maar bij uitserveren bleken 4 porties tekort.. Werd wel opgelost maar niet goed.. Hoofdgerecht was redelijk maar ook niet meer dan dat. Toetjes waren prima.. Denk dat ik hier niet weer kom

Goede snackbar, in het weekend erg druk, en toch duurt het nooit lang... Eten is van goede kwaliteit en lekker en de medewerkers zijn erg vriendelijk.

21. Snackbar Opeinde

Heerlijk gegeten, gezellig sfeer en leuke bediening, maar niet duur! Ik ga er sowieso nog een keer heen!

22. Snackbar Opeinde

Veel te brutale serveerster, en het eten is echt niet bijzonder. Kip bij de snackbar is de helft goedkoper en smaakt net zo. Als twee mensen hetzelfde bestellen gooi je niet twee porties in 1 schaal, wel?? Domper, jammer is het geld niet waard.

Het eten is er altijd fantastisch. We komen er al vanaf het begin. Heel vriendelijk en de bediening is ook goed

24. Snackbar Opeinde

A. Taocoma-Weistra

De service was prima. Het eten was prima. Maar toen wij er kwamen te eten was het prachtig weer dus gingen wij buiten op het terras zitten. Bij het drinken ging het nog al werden we wel lastig gevallen door een aantal muggen. Maar toen het eten opgediend was toen werden we echte belaagd door een zeer groot aantal muggen. Ze aten in de sausjes, in de aardappels. Je kon niet fatsoenlijk eten, je was de hele tijd bezig om de muggen weg te slaan. Dit probleem was bekend bij de medewerkers, maar er was niets aan te doen. Ik vind dat ze voor het eten dit hadden moeten melden, dan waren we met het eten naar binnen gegaan. Halverwege hadden we er schoon genoeg van. We hebben het eten laten staan dat intussen overladen was door de muggen (zeer onsmakelijk). We hebben betaald en zijn weg gegaan. Zeer zonde van het geld als je niet rustig en hygienisch kunt eten. Ook geen mindering van het bedrag i.v.m. de overlast van de muggen. Ik vind dit niet klantvriendelijk.

25. Snackbar Opeinde

Fantastisch, wat een heerlijk eten. Niet op? Dan mag u het meenemen naar huis. Ben geweest op zaterdag 7-3-2015. Tot ziens.

Pier

Hier nu 2 keer geweest met een grote groep, ook direct laatste keer geweest. Van de 30 personen waren er sowieso 20 met klachten over het eten. Lange wachttijden voor ze met drinken komen, veel lege bakken duurt heel lang voor ze weer bij vullen.

Net als de 1 eerste keer bij de bakplaat ben je alles kwijt, je eten wordt gewoon aan een ander gegeven, of je krijgt een ander zijn eten. Onvriendelijke kok achter de grill cq bakplaat. Er zaten ook diverse gerechten bij die tegen mufheid aan zaten. Pisang goreng die niet goed gaar was. Wordt niet naar de klant geluisterd als je er wat van zegt.

Nee voor ons niet weer de wok in Opeinde.

k. de groot

Een fantastich leuk en sfeervol cafe waar je ook nog een heerlijke snack kunt halen, super!!

29. Snackbar Opeinde

Erg lekker gegeten, oude tijden herleven !

30. Snackbar Opeinde

Evelien

Het was heerlijk eten. De bediening was vriendelijk en ze kwamen ook netjes de kaart uitleggen. Het eten werd snel geserveerd en dat terwijl het restaurant bijna vol zat. Overal was ook ruimvoldoende van. De toetjes waren erg lekker en heel groot. Wij hebben een hele leuk avond gehad.