Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ootmarsum verdeeld zijn.

Gezellig, goed restaurant, waar je fijn en erg lekker kunt eten!

Toen we aankwamen in Ootmarsum viel ons Bistro Ossenvoort al op. Op de site van de VVV Ootmarsum Dinkelland lazen we erover. We vinden het altijd het leukst om rechtstreeks te reserveren en hebben 's middags gebeld naar 0541238605. Er was nog plek. De ontvangst was allerhartelijkst. We hadden een ruime tafel naast de (gas)haard. Heerlijk als je een dag gewandeld hebt. De bediening was zeer vriendelijk en professioneel, de inrichting was stijlvol alhoewel je altijd wel wat ziet wat je anders zou doen. De gastheer en gastvrouw pasten zich aan ons turbulente gezin met jonge pubers, zonder te joviaal te worden. De carpaccio vooraf was een tikkeltje dikker gesneden dan ik gewend ben. Maar daardoor niet minder lekker, zalig zelfs. Van het hoofdgerecht heeft iedereen gesmuld. Schnitzel in een kindervariant voor de een, Schnitzel in riante afmeting voor de ander. Verder spare ribs in een heerlijke seasoning, Beenham met Honing Mosterdsaus en een Tournedos waarvoor je geen steakmes nodig hebt. In een woord fantastisch. De desserts waren huisgemaakt. Leuk detail is dat de Crême Brulée aan tafel afgemaakt werd. Altijd leuk om te zien.
    We raden iedereen aan om hier te komen dineren. Als we weer in Ootmarsum/Dinkelland zijn komen we terug!

Prima Bistro, goed eten goede bediening kortom een Bistro om vaker uit eten te gaan.

Riet Struijl

Prettig contact en lekker gegeten, gaan het zeker overdoen.

Redelijke lunch gehad, alleen absurd hoge prijs voor een klein glaasje wijn…

6. Italiaans Ootmarsum

Henk Borghuis

Super! Eten is geweldig; de Sardijnse kok weet de Italiaanse 'touch' over te brengen. Dit in combinatie met de super gastvrije bediening. Echte aanrader. En dat voor die prijs.

7. Nederlands Ootmarsum

Frans en Emmie

Wat een prachtige locatie, vanuit je stoel zie je de koeien in de wei en de haasjes springen door het gras. Maar ook prima gegeten, gelukkig geen ellenlange menukaart, maar een aantal lekkere gerechten, genoeg keus aan voorafjes en toetjes. Vlotte bediening, vinden wij erg belangrijk, vriendelijk personeel en een prettige prijs. Zeker voor herhaling vatbaar.

8. Internationaal Ootmarsum

Bart

Heerlijk gegeten, leuk concept met goede wijnen en whisky bij het diner.
    Zij-lende met een crème van zoete aardappel en een jus van gekonfijte uitjes, werkelijk top, mijn vriend had coquilles met een schuim van eekhoorntjesbrood, uitmuntend.

Heerlijk gegeten in dit sfeer volle restaurant. Leuke bediening en de gastheer weet waar hij over praat.
    In een woord TOP.

Het eten was heerlijk. Onze zoon heeft een allergie voor eieren en noten. Ook hier werd goed rekening mee gehouden en er werd precies verteld wat hij wel en wat niet kon eten. De bediening was keurig. De sfeer is heel goed. De eigenaar is een goede gastheer. En ook was de prijs prima.

11. Nederlands Ootmarsum

Hier hebben wij heerlijk gegeten in een gezellig ingericht restaurant. Voldoende keuzemogelijkheden en de prijs was betaalbaar. Goede en vriendelijke bediening. In de zomer lijkt het ons erg gezellig op het naastliggende terras.

Pand ziet er van buiten niet uit, en binnen zit weinig volk, maar het eten is echt verrassend goed. Heerlijke burger met gorgonzola en verse frieten, zabaglione na. Vriendelijke service, nette prijzen. Fatsoenlijke espresso. Kom terug, zeker na de naamsverandering (la Cipolle) en de nieuwe kaart.

familie bolk

Erg gezellig. Wij moesten wel beetje lang wachten voor wij geholpen werden. Voor opvragen van drinken en het brengen van de kaart. Maar de sfeer werd er niet minder om

Ongezellig, sfeerloos, onvriendelijke en opdringerige bediening. Eigenaren waren duidelijk hoorbaar voor iedereen een ruzie met hun dochter aan het uitvechten, Schenken wijn van de Lidl!! Ik kom hier echt niet weer.

15. Nederlands Ootmarsum

Hebben hier 2 nachten gelogeerd. Schone studio met heerlijk bed en mooie badkamer. Ontbijt op de kamer is heel fijn, omdat je dan niet aan een tijdstip gebonden bent. Het eten in het restaurant is werkelijk fantastisch!! Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Fietsen gehuurd en de 23 km route gereden.

16. Nederlands Ootmarsum
  17. Mediterraans Ootmarsum

Bart

Erg vriendelijke mensen, zeer goede pizza's, de calzones zijn er top, goed gevuld, gegaard en erg smaakvol. Inrichting niet echt mooi maar voor de doelgroep oké. De shoarma schotels heel royaal en erg lekker, eigenaar altijd erg attent en vriendelijk.

Samen met m'n vrouw hier gegeten. De kalfspastrami was een hapje, de 16 euro niet waard. De kalfsentrecote was goed maar veel te weinig jus. M'n vrouw had de kabeljauw, die goed bereid was maar de risotto was niet lekker. De mandarijntaart was wel erg goed. We vonden het er allemaal wat stijfjes en veel te duur.

Een leuke plek voor een lunch in het pittoreske Ootmarsum. Toch was het niet even vriendelijk, en we vonden het nogal prijzig.

20. Mediterraans Ootmarsum

Treurigheid alom. Wachttijden bij afhalen die behoorlijk kunnen oplopen en matig eten. Service kon attenter. We komen niet meer terug.

21. Nederlands Ootmarsum

Op een rustige donderdagavond gegeten. Wildmenu was zeker in orde. Paté leek ingekocht, maar smaakte best goed. Heerlijke hertenbief en iets kleffe apfelstrudel na. Vriendelijke en attente bediening, redelijke rode huiswijn. Billijke prijzen. Geen echte hoogvlieger, maar absoluut een bezoek waard.

Britt Schabbink

andré possel

We waren onderweg en hebben er geluncht. Een heel gezellige sfeer, goed eten en prima bediening. Zeker het aanraden dubbel en dwars waard.

24. Mediterraans Ootmarsum

Hier moet je niet gaan eten, we wilden wat bestellen maar ze namen ons in de maling door zich van de domme te houden. Onze bestelling werd niet serieus genomen, waarna ze op een zwaar onbeleefde manier de telefoon opgingen. Een paar dagen later hebben we ze een tweede kans gegeven en zijn we daar gaan eten (dezelfde bestelling als de vorige keer). Dit was onze tweede fout. De pizza's waren veel te vet, te zout en slof. De pitta ham-kaas had geen ham en toen we dat aangaven werd er een rauwe plak ham op gelegd. Kortom, ga hier niet eten!

25. Nederlands Ootmarsum

Wij hebben één nacht heerlijk gegeten en geslapen in dit gezellige restaurant en geslapen in de bovenliggende studio. Prima keuken tegen betaalbare prijzen met zeer vriendelijke bediening en gastvrije ontvangst. Keurige schone studio op eerste etage met zalige bedden en klein maar volledig keukenblok.
    Een adres om terug te komen en aan te bevelen.

fam Nieland

Vanavond heerlijk gegeten, ongedwongen en gezellige sfeer

27. Nederlands Ootmarsum

Gre de Weert

Afgelopen donderdag zin in koffie. Lekkere koffie en heerlijk gebak. Na een gesprekje bleken er net nieuwe eigenaren te zijn gestart. Hele vriendelijke jonge mensen met volop plannen voor de zaak. Het wordt vast zoals het was. Of nog mooier. Gezellig zitten daar. Familie J. de Weert Den Helder.

E. Oude Alink

Ik vind dat het totaal concept niet klopt, de bediening is vriendelijk maar onervaren de keuken is prima.

M. Beukema

30. Nederlands Ootmarsum