Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oostzaan verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Oostzaan

Wij komen al heel veel jaar bij Kenny en hij zorgt er altijd voor om de klanten met een tevreden gevoel en een volle maag naar huis te gaan!

2. Chinees-Indisch Oostzaan

Tom

Eten was goed, sfeer goed, service kan beter.

4. Italiaans Oostzaan

Wij eten geregeld hier. Filetto alla Tarantella is voortreffelijk evenals de tongrolletjes of de zalm; dit vinden wij aanraders. Alles wordt vers bereid. De sfeer is echt italiaans. In omgeving Zaanstreek vinden wij dit een van de betere restaurants met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Wij eten hier vaker. De bediening is altijd gastvrij en vriendelijk. Het restaurant is sfeervol en gezellig. En niet onbelangrijk, het eten is goed. De reden dat we steeds teruggaan is voornamelijk omdat service, kwaliteit van eten en prijs prima in evenwicht zijn. Als je gezellig een avond uit eten wilt, is dit een erg leuke plek!

Stefan Lor

Goed eten voor een eerlijke prijs. Service is zeer goed, vooral de eigenaar weet precies hoe hij met gasten om moet gaan. Mooie wijnen en lekkere biertjes en gerechten waar aandacht aan wordt besteed en waar verse ingrediënten voor worden gebruikt. Gewoon goed.

7. Grieks Oostzaan

Vaste klant hier.
    Gastvrij personeel en heerlijk eten.

Prettige bediening en het eten was heerlijk. Porties zijn erg ruim
    Ik kom zeker terug

9. Chinees-Indisch Oostzaan

Peter de G.

Diepvries eten&uitgedroogd vlees. Ik denk dat de chef een avondje uit was.

10. Italiaans Oostzaan

Laatst hebben we hier gegeten. De sfeer was prima en ook is het eten niet duur. Wel waren de pizza's iets te verbrand, wat erg jammer was. Verder was alles prima.

Marieke Bos

Kwaliteit van het eten was heel matig… Jammer!

Elk kwartaal nieuwe menukaarten en veel buiten de kaart om. Bediening is goed en gezellig. Het eten is altijd meer dan goed en een mooie opmaak.

Leuke sfeervolle omgeving. Het eten was prima. Persoonlijk meer groenten erbij gehad willen hebben. Evt. Dit aangeven bij de bestelling. Verder een goede aanrader. GR. N Braan.

Wij sluiten graag de werkweek af met een etentje buiten de deur. Voor ons is Het Eetcafe Oostzaan de vaste stek geworden. Vanwege de ongedwongen sfeer, de goede producten die in de keuken worden gebruikt (bestel de tournedos als je er bent, zachter krijg je die niet!) en de gastvrijheid die wij ervaren.
    Dankzij de eigenaren van het Eetcafe heeft Oostzaan een levendig centrum gekregen!

Simpelweg geweldig! Sowieso het beste restaurant in Oostzaan. Ook heerlijk eten (ik raad de spareribs aan).

Ruud

Fijne ambiance in het voormalige gemeentehuis. Ook buiten de kaart wordt rekening gehouden met persoonlijke wensen. Vriendelijke bediening. Een aanrader!

Geen beter restaurant in ons dorp. Topservice, heerlijk eten en de liefste eigenaren. We'll be back!

19. Chinees-Indisch Oostzaan

Na een dagje zuiderzeemuseum terecht gekomen bij het oosten in Oostzaan. Leuke ontvangst en heerlijk gegeten.

20. Grieks Oostzaan

Lief restaurantje met erg vriendelijk personeel! Eten was erg goed.

21. Italiaans Oostzaan

Van de week op aanraden van familie gegeten bij deze Italiaan. Het was erg druk maar ondanks dat werden we heel persoonlijk ontvangen. Het bestellen verliep allemaal prima en het eten (en de wijn) smaakte ons geweldig. Erg leuk dat de eigenaar (tevens de kok) zo betrokken is en duidelijk erg veel plezier heeft in wat hij doet, want je ziet tegenwoordig wel anders.

Bedankt voor de goede avond en tot de volgende keer!

22. Italiaans Oostzaan

In tegenstelling tot wat er in andere recensies staat, heb ik hier juist heerlijk gegeten en de bediening was zeer vriendelijk. Mijn complimenten, hoe jullie er toch met liefde voor het vak iets moois van hebben gemaakt. Ga zo door, we komen graag weer bij jullie eten.

23. Italiaans Oostzaan

We waren met z'n 10en uit eten hiernaartoe. Na 2 uur gewacht te hebben op het eten, was bijna alles verkeerd. Een pizza zonder tomaat werd met tomaat gebracht, de bodems van de pizza's waren zwart. Pizza zonder ei werd met ei gebracht, De zalm was rauw, de saus van de ene penne was veel dikker dan die van de anderen. De service was slecht. Er werd heel onduidelijk gepraat. En er werd niet goed geluisterd, we bestelden een sinas en toen kregen we orangina.
    Kortom, niet hierheen gaan. Ik raad het zeer af. De diepvries pizza's van de ah zijn beter.

24. Italiaans Oostzaan

Gezellig met onze kleinzoon gegeten, vriendelijke bediening, lekker eten, vlot gekomen.

25. Italiaans Oostzaan

Vlotte en vriendelijke bediening. Het menu is wat beperkt, maar wel lekker.
    De prijs was verrassend laag, € 70,00 voor 2 personen is goed, met een vooraf, hoofdmaaltijd, toetje én ook nog een glas rosé.

Goede service. Harde werksters. Altijd goed te eten...

27. Italiaans Oostzaan

Altijd heerlijk!

28. Snackbar Oostzaan

m vd melk

De patat was slap en donker bruin, in tijden niet zo'n slechte patat gehad. Nooit meer.

29. Grieks Oostzaan

Deze week samen met dochter en schoonzoon weer wezen eten bij dit gezellige restaurant. Het is al enkele jaren terug dat ik een beoordeling schreef en het blijft mijn favoriet.

Alleen een kleine opmerking wat wij al diverse keren wat minder vonden dat vroeger. Nagerecht met ijs, dan krijg je twee kleine bolletjes en een klein toefje slagroom en dat voor bijna zes euro! Dus als dat weer wat royaler word, dan kan ik misschien de volgende keer nog een negen gaan geven.

30. Italiaans Oostzaan

Goed restaurant, maar je moet zeer lang wachten op je eten en drinken.
    Personeel is zeer arrogant.