Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oostzaan verdeeld zijn.

1. Grieks Oostzaan

Vaste klant hier.
    Gastvrij personeel en heerlijk eten.

Prettige bediening en het eten was heerlijk. Porties zijn erg ruim
    Ik kom zeker terug

3. Chinees-Indisch Oostzaan

Peter de G.

Diepvries eten&uitgedroogd vlees. Ik denk dat de chef een avondje uit was.

4. Italiaans Oostzaan

Laatst hebben we hier gegeten. De sfeer was prima en ook is het eten niet duur. Wel waren de pizza's iets te verbrand, wat erg jammer was. Verder was alles prima.

Marieke Bos

Kwaliteit van het eten was heel matig… Jammer!

Elk kwartaal nieuwe menukaarten en veel buiten de kaart om. Bediening is goed en gezellig. Het eten is altijd meer dan goed en een mooie opmaak.

Leuke sfeervolle omgeving. Het eten was prima. Persoonlijk meer groenten erbij gehad willen hebben. Evt. Dit aangeven bij de bestelling. Verder een goede aanrader. GR. N Braan.

Wij sluiten graag de werkweek af met een etentje buiten de deur. Voor ons is Het Eetcafe Oostzaan de vaste stek geworden. Vanwege de ongedwongen sfeer, de goede producten die in de keuken worden gebruikt (bestel de tournedos als je er bent, zachter krijg je die niet!) en de gastvrijheid die wij ervaren.
    Dankzij de eigenaren van het Eetcafe heeft Oostzaan een levendig centrum gekregen!

Simpelweg geweldig! Sowieso het beste restaurant in Oostzaan. Ook heerlijk eten (ik raad de spareribs aan).

Ruud

Fijne ambiance in het voormalige gemeentehuis. Ook buiten de kaart wordt rekening gehouden met persoonlijke wensen. Vriendelijke bediening. Een aanrader!

Geen beter restaurant in ons dorp. Topservice, heerlijk eten en de liefste eigenaren. We'll be back!

13. Chinees-Indisch Oostzaan

Na een dagje zuiderzeemuseum terecht gekomen bij het oosten in Oostzaan. Leuke ontvangst en heerlijk gegeten.

14. Grieks Oostzaan

Lief restaurantje met erg vriendelijk personeel! Eten was erg goed.

15. Italiaans Oostzaan

Van de week op aanraden van familie gegeten bij deze Italiaan. Het was erg druk maar ondanks dat werden we heel persoonlijk ontvangen. Het bestellen verliep allemaal prima en het eten (en de wijn) smaakte ons geweldig. Erg leuk dat de eigenaar (tevens de kok) zo betrokken is en duidelijk erg veel plezier heeft in wat hij doet, want je ziet tegenwoordig wel anders.

Bedankt voor de goede avond en tot de volgende keer!

16. Italiaans Oostzaan

In tegenstelling tot wat er in andere recensies staat, heb ik hier juist heerlijk gegeten en de bediening was zeer vriendelijk. Mijn complimenten, hoe jullie er toch met liefde voor het vak iets moois van hebben gemaakt. Ga zo door, we komen graag weer bij jullie eten.

17. Italiaans Oostzaan

We waren met z'n 10en uit eten hiernaartoe. Na 2 uur gewacht te hebben op het eten, was bijna alles verkeerd. Een pizza zonder tomaat werd met tomaat gebracht, de bodems van de pizza's waren zwart. Pizza zonder ei werd met ei gebracht, De zalm was rauw, de saus van de ene penne was veel dikker dan die van de anderen. De service was slecht. Er werd heel onduidelijk gepraat. En er werd niet goed geluisterd, we bestelden een sinas en toen kregen we orangina.
    Kortom, niet hierheen gaan. Ik raad het zeer af. De diepvries pizza's van de ah zijn beter.

18. Italiaans Oostzaan

Gezellig met onze kleinzoon gegeten, vriendelijke bediening, lekker eten, vlot gekomen.

19. Italiaans Oostzaan

Vlotte en vriendelijke bediening. Het menu is wat beperkt, maar wel lekker.
    De prijs was verrassend laag, € 70,00 voor 2 personen is goed, met een vooraf, hoofdmaaltijd, toetje én ook nog een glas rosé.

Goede service. Harde werksters. Altijd goed te eten...

21. Italiaans Oostzaan

Altijd heerlijk!

22. Snackbar Oostzaan

m vd melk

De patat was slap en donker bruin, in tijden niet zo'n slechte patat gehad. Nooit meer.

23. Grieks Oostzaan

Deze week samen met dochter en schoonzoon weer wezen eten bij dit gezellige restaurant. Het is al enkele jaren terug dat ik een beoordeling schreef en het blijft mijn favoriet.

Alleen een kleine opmerking wat wij al diverse keren wat minder vonden dat vroeger. Nagerecht met ijs, dan krijg je twee kleine bolletjes en een klein toefje slagroom en dat voor bijna zes euro! Dus als dat weer wat royaler word, dan kan ik misschien de volgende keer nog een negen gaan geven.

24. Italiaans Oostzaan

Goed restaurant, maar je moet zeer lang wachten op je eten en drinken.
    Personeel is zeer arrogant.

25. Italiaans Oostzaan

Afgelopen zaterdag met mijn vrouw heerlijk gegeten en gezeten in dit gezellig en knusse restaurant. We hadden het dagmenu genomen dat bestond uit 3 gangen. De gerechten waren zeer smaakvol en werden geserveerd met mooie bijpassende wijnen die ons werden geadviseerd door de goede bediening.

De voor en hoofdgerechten waren van prima kwaliteit en waren goed verzorgd. Het dessert was ook bijzonder, heerlijke huisgemaakte aardbeientiramisu! Wat we ook fantastisch vonden waren de zelfgebakken koekjes bij de koffie met het huisgemaakte kruidenlikeurtje. Helemaal top!

De zorg en liefde voor het vak zijn hier duidelijk te merken. Er wordt er nog op traditionele wijze gekookt met verse ingrediënten voor een zeer redelijke prijs.

Een absolute aanrader!

26. Italiaans Oostzaan

Helaas een negatieve ervaring.
    Bij de reservering (voor 10 personen) was aangegeven dat we niet zo lang konden blijven omdat mijn moeder niet zo lang kan zitten. We hebben 1 uur moeten wachten op het voorgerecht. Het hoofdgerecht kwam 1,5 uur later. Een nagerecht hebben we maar niet meer genomen.
    Maar wat het meeste stoorde was de afhaalfunctie in de zaak. Steeds kwamen er mensen binnen en stonden in de zaak te wachten op hun afhaalgerecht. De afhaalgerechten gingen steeds voor de gerechten die wij al besteld hadden. De zaak is niet zo groot dat die functie gescheiden kan worden van het restaurant. Het stoorde ons samenzijn met de familie.
    De avond was bedoeld als een afscheid en een viering van een huwelijk van de familie, en die herinnering hebben wij niet aan deze avond.
    Het eten was matig.

Reactie van mijn moeder, ik ga er nooit nooit meer naar toe.

27. Snackbar Oostzaan

Goede eetgelegenheid, snelle service, telefoniche bestellen en af halen. Dit is eeen klasse eetgelegenheid, ga er heen en maak het mee.

28. Grieks Oostzaan

Wij komen hier al vele jaren, dus dat zegt eigenlijk genoeg.
    Maar Lina en haar 2 dochters en de kok doen het gewoon voortreffelijk.
    Na zoveel jaren voel ik mij daar helemaal thuis en geniet ik van
    zo een heerlijke avond. Maria heeft heel goed haar best gedaan en we hebben ook lekker met haar kunnen babbelen, het was toch rustig ivm voetballen.

De porties zijn voldoende en het eten is heerlijk.
    Vooraf meestal de tonijn salade of de Keftedes, altijd goed.
    Dan een heerlijke zoete Samoswijn en schotel met lekker vers vlees, ik geniet dan ook echt en als toetje natuurlijk ijs toe.
    Gelukkig hebben ze nu ook chocoladesmaak, heel goed.
    Wij hopen hier nog heel veel jaren te kunnen eten of saampjes of samen met het hele gezin.

29. Grieks Oostzaan

Tim Tsantary

Een echte aanrader om een keer (of vaker natuurlijk) te eten. Als hoofdgerecht raad ik echt de "Giros" of de "Tigania" aan. En als wijn de "Makedonikos".

30. Grieks Oostzaan

Al vele malen lekker gegeten. De kipsalade vooraf is een echte aanrader. Naast de prima bekende Griekse gerechten is de Tigania lekker speciaal. Niet vergeten een van de Griekse wijntjes te bestellen!