't Wapen Van Marion in Oostvoorne

Gratis parkeren voor de deur

• OV

1467191352 55
1520157444 58
1551937100 58

1. RWA de Leeuw

Naarmate ik ouder word, eet ik steeds minder...ik vind 2 stukken brood met 2 kroketten te veel. Ik vroeg aan de bediening of het mogelijk was om slechts 2 stuk brood met een kroket te krijgen. Dit was mogelijk, zei ze. Toen het eten kwam zag ik dat er toch 2 stukken brood met 2 kroketten kwamen. Ik zei dat ik anders besteld had. De bestelling ging mee terug. Ook de bestelling van mijn vrouw, welke juist was. En toen sloeg de bediening in paniek. Voor wie zou deze bestelling dan zijn? Ze liepen met het eten paniekerig rond. Toen kwam een andere dame vragen wat we hadden besteld. Ik vertelde het, maar er kwam niets. Toen kwam de dame die onze bestelling opgenomen had. Ik herhaalde wat ik wilde. Toen werd er bezorgd. Het eten was koud. Ze hadden geen nieuwe gemaakt. En we kregen wit brood. Door de dame was ons niet gevraagd welke broodsoort we wensten. En er was geen boter voor het brood. Bij het afrekenen ontdekte ik dat ik moest betalen voor 2 stukken brood en 2 kroketten. Pas na mijn klacht kreeg ik geld retour. Ik heb €6,50 betaald voor 1 stuk brood en 1 kroket zonder boter. En ik wilde bruin ipv wit brood. Ik heb de bediening bij het wapen nog niet zo slecht meegemaakt. Het was altijd goed. Maar ja...nu had ik buiten de kaart besteld. Dat moet je ook niet doen natuurlijk....

3,1
  2. Andrea Kunst-vanDriessche

Voorgerecht: Noorse garnalen met coktailsaus, werden geserveerd zonder coktailsaus
    Hoofdgerecht: 1. Angus burger, smakeloos broodje, fantasieloos opgemaakt, bijgerechtje groente heel vies van smaak, burger volledig doorgebakken 2. Zalm was goed

2,6
  3. Bart de Jong

Zat vandaag vol met wespen. Personeel dat in overvloede aanwezig was maakte grappen over het uitdelen van haarlak om ze weg te spuiten. Ze hadden beter even de puinhoop buiten kunnen afruimen waar de wespen op af kwamen. Stond al veel toen wij aankwamen en in de 45 min dat wij er waren is er buiten niets afgeruimd. Gelukkig was men onze bestelling vergeten, want daardoor konden we eerder weg. Verder veel losse troep en eten op de speelplaats. Ook veel andere gasten horen klagen of gewoon zien weglopen. Binnen zitten was geen optie, want daar was het extreem warm. Bedrijfsleider zou ik maar vervangen.

3,3
  4. We hebben hier heerlijk geluncht. Alles vers en mooi gepresenteerd. Voor herhaling vatbaar!

5. Leila 11 punten

Op een doordeweekse dag het restaurant bezocht. Personeel oogde ongeïnteresseerd. We bestelden wat stokbrood vooraf en twee visgerechten. Brood kwam na 40 minuten. Na een uur hadden we het hoofdgerecht nog niet. Zaak was halfgevuld. Geen excuses, niet even uitleggen, maar wel vier keer langskomen om te vragen of je iets wilt drinken. Na een uur maar weggegaan, zonder iets te hebben gegeten. Slechte service, niet gastvrij. Veel bediening maar iedereen doet maar wat. Wat een teleurstelling.

6. Afgelopen weekend hebben we gegeten in hotel 't Wapen van Marion.
    Het eten was voortreffelijk, met name ons voorgerecht (diverse vissoorten).
    De service was heel goed, we zijn niets tekort gekomen.
    Voor de kinderen werd ook goed gezorgd, ze hebben genoten van een kindermenu en kinderijsje. Tussen de gerechten door konden ze heerlijk spelen in de speelhoek.
    Zeker voor herhaling vatbaar !

7. Top restaurant. Als er iets niet bevalt dan moet je dit melden of de manager vragen. Er wordt regelmatig gevraagd of alles voldoende is en of het naar wens is. De kwaliteit en de prijs is prima naar verhouding.

8. Gisterenavond met 6 personen gegeten. Wat een afknapper. Het restaurant mag echt geen ster dragen! Vreselijk slechte bediening, de serveerster vond zichzelf erg grappig...flauwe grapjes in plat Rotterdams,echt gênant! Het duurde een eeuwigheid voordat de volgende gang werd geserveerd. Tijdrekken om zoveel mogelijk drankjes te verkopen! Echt schandalig. Tot 3x toe werd de verkeerde gang geserveerd en kon alles terug naar de keuken. Het eten was redelijk van smaak. Dit nooit meer! Er is een strippenkaartsysteem t/m eind maart. Er kan dan voor de halve prijs worden gegeten. De rekening is verdubbeld door de hoeveelheid drankjes die nodig was om de enorme lange tijd te overbruggen....!

9. Hier hebben we jaren geleden al eens met vrienden op een mooie zomerdag op het terras gezeten. Maar speciale herinneringen heb ik daar niet aan. Waarschijnlijk hebben we toen ook alleen wat gedronken. Op 16 november 2013 zijn we, met diezelfde vrienden daar ook wat gaan eten. Het restaurant hoort bij een hotel, en die uitstraling heeft het ook. Ingericht voor grote hoeveelheden mensen en ook genoeg entertainment voor als het wat minder mooi weer is. Een leestafel, biljart en tafelvoetbal. En ook een ruimte voor de kleinere kinderen. Maar goed, wij kwamen om te eten en werden vriendelijk welkom geheten door het personeel. Als hoofdgerecht koos ik de parelhoen met old Amsterdam kaas. En dat was achteraf toch een verkeerde keuze. Het beest smaakte op zich best prima, maar de kok had helaas de artistieke keuze gemaakt om de parelhoen te serveren in een diep bord met groentesoep. En dat was niet echt mijn idee van genieten van parelhoen. De anderen hadden vis van de dag, saté en mosselen. En dat was stuk voor stuk een betere keuze geweest dan de mijne. Verder was het restaurant met alles erop en eraan allemaal net voldoende. Niet meer en niet minder. Geen restaurant om speciaal naar toe te gaan, maar ook geen straf om er een volgende keer weer te eten als het zo uitkomt.

10. Joni 25 punten

Vandaag een paasbrunch met de familie gehad in 't Wapen van Marion. De ontvangst was zeer rommelig, er liepen meer mensen 'doelloos' rond omdat het niet duidelijk was naar welke zaal je moest.
    De prijs was 35,00 euro per persoon, je mag daar dan best veel van verwachten. Het was in een grote zaal waar ze wel wat moeite hadden gedaan om het ouderwetse interieur in een paassfeer om te toveren. Dat is een klein beetje gelukt, maar het kwam meer over als een vreetschuur. Sorry voor de vergelijking. Lekker winst maken met zoveel mogelijk mensen in die zaal te proppen, daar kwam het meer op neer. Een paar van onze familieleden zaten klem met de gasten die achter hun zaten.
    Na vrij lang wachten kregen we eerst een kom soep, daarna wachten, wachten, wachten, voordat onze tafel eindelijk naar het lopend buffet mochten gaan. Al snel kregen we een thermoskan thee en haast aan het einde van het buffet volgde de koffie thermoskan. De soepkommen werden pas opgehaald toen we al lang en breed aan het buffet waren begonnen.
    Het personeel deed wat ze konden maar er was heel duidelijk een onderbezetting. Verkeerde investering van van Marion. Ik vond het hooguit 20,00 euro waard gezien de service en locatie. Jammer...

11. Ik en mijn vriendin waren hier naartoe voor een avondje ongecompliceerde gezelligheid samen. En dat is gelukt, ondanks ons verblijf hier bij het Wapen van Marion.

De grote missers van het hotel? Slecht eten, klantonvriendelijk en onbehulpzaam personeel en de standaard kamers zijn beneden standaard.

We kwamen naar het hotel vanwege de ligging. Voor de natuurliefhebber een goede aanrader. Gratis parkeren, met aangrenzend veel goede fiets- en wandelroutes en dicht bij het strand. Een uitzicht op de maasvlakte vanaf de kamer was voor ons geen afknapper.  De kamer zelf daarentegen is hartstikke klein, veel te warm (geen airco) en met een kleine twijfelaar voor 2 personen is hij eigenlijk alleen geschikt voor de reizende zakenman. Overigens werden we door een kortaffe recepioniste via een omweg naar onze kamer gestuurd naar een lift die het niet doet, terwijl er een trap is vlak achter de receptie.

Roomservice is er niet! Dit werd ons al snel duidelijk toen we merkten dat de plastic bekertjes allemaal gescheurd waren en toen ik belde naar de receptie voor nieuwe werd me verteld dat ik bij hen nieuwe mocht komen halen (2 verd. lager). Dit gold ook voor het eten op de menukaart in de kamer. We mochten het aan de receptie doorgeven, die zou het dan weer aan de keuken doorgeven en daar mochten we het dan komen ophalen. En mocht je geen zin hebben om je weer netjes aan te kleden, dan moet je het doen met water uit de kraan, want er is geen minibar aanwezig (scheelt iig weer geld).
    Wat wij dan weer grappig vonden is de tassenstandaard. Je hebt nergens plek om hem uit te klappen, dus hebben ze deze maar ingeklapt achter het gordijn geplaatst. (maar hij is er iig wel)

Onze grootste afknapper: het restaurant!
    Het ontbijtbuffet is prima, kan ook niet veel mee misgaan al zeg ik het zelf. Er is genoeg, maar je hebt slechts tot 10u (zelfs op zondag).
    Voor een diner moet je er alleen niet heen voor de vis. Wij dachten goed te zitten met onze visgerechten bij een Zeeuws kusthotel, maar niets is minder waar. De zeeuwse mosselen waren wisselend van kwaliteit en zanderig. Mijn reuzegarnalen heb ik tot 2x moeten terug sturen omdat ze van binnen smaakloos en hartstikke papperig waren. De serveerster kwam vervolgens terug met hetzelfde bord om te zeggen dat ik het fout had en dat het papperige kwam door de ingetrokken marinade. (dikke onzin) Alsof ik dat bord nog van plan was leeg te eten? Mijn eetlust was toen ook definitief voorbij.
    Overigens kan je lang wachten op service, want geen van serveerders kijkt rond om te zien of mensen iets van ze wil. Ik ben met mijn 2e bord uiteindelijk zelf maar naar de kassa gegaan. Ik wil hier nog wel een positieve punt maken... Ze hebben mijn garnalen niet bij mij in rekening gebracht. (na licht aandringen van mij uiteraard)
    Mocht je overigens aan de bar willen zitten voor een drankje, zorg dat je tijd teveel hebt. Je bent lang aan het wachten voordat er iemand je daar komt helpen.

Conclusie: kom je langs voor een kopje koffie of thee, prima! Maar meer is echt zonde van je geld. 3 sterren niet waard.

3,2
  12. Beste mensen, we hebben met 15 personen het amusemenu gegeten en voelden ons de Koning te rijk. Het ontbrak ons aan niets, de bediening liep de benen uit het lijf. Het was erg druk, maar we hebben nog nooit zo goed ergens gegeten!
    Voortaan gaan wij naar dit prachtig gelegen restaurant voor een wandeling en culinair genieten!

13. Leendert

De desinteresse van het bedienend personeel is onthutsend.

Een groet, op tijd de kaart brengen, bestelling opnemen.......De meesten hebben er geen kaas van gegeten.

Het reserveringssysteem werkte onvoldoende. Bij de receptie zit 1 persoon en als er een rij komt is er niemand van achteren die doordenkt en even komt helpen. De service is beneden peil.

14. Ben gaan high tea-en ter ere van de verjaardag van oma. Dat was geen high tea, maar een low tea! Lauwe potten water, jam in cupjes, goedkope bonbons en snoepjes, goedkope scones en muffins, slagroom en geen clotted cream, echt belabberde kwaliteit. Verdient de naam high tea absoluut niet!

2,4
  15. Eten is van prima kwaliteit, bediening erg vriendelijk.

16. Leuk hotel, het eten was prima en lekker, niets te zeuren. Bediening ook niet op aan te merken, ze lopen goed en zijn vriendelijk. Kamers zijn ook ok. Kortom een tip, als je even eruit wil. De keuken is prima, niets op aan te merken. De bar is een beetje saai maar is goed, zeker als je met een groep bent. De hond mag mee, en het is kindervriendelijk. Strand is iets te ver om te lopen maar prima bereikbaar met fiets/auto.

17. Een aanrader, je kunt hier lekker eten, snelle bediening en u moet zeker eens de nieuwe kaart proberen. U kunt hier zeker eens langs gaan en als u met kinderen komt is het ook een aanrader, de kinderen kunnen spelen in de speeltuin maar ook binnen is er een speelhoek aanwezig of ze kunnen rustig aan tafel kleuren.

18. Toch weer een keertje geprobeerd na eerdere slechte ervaringen. Ik moet zeggen dat de kwaliteit van de lunch iets beter is geworden. De uitsmijter zwemt niet langer op een nat bord op natte boterhammen.

De presentatie is beter, de kwaliteit is ook iets beter dan enige tijd geleden.
    Dit restaurant op een AAA lokatie verdient personeel dat enige interesse toont en een kok met aanzienlijk betere kwaliteiten.
    Dit restaurant doet bijna alles fout wat een horecamens fout kan doen. En dan ook nog tegen een flinke prijs. (Klein uitsmijtertje voor € 7,50 is best fors)

Kortom; hoewel iets aan het verbeteren, zeker geen aanrader.

19. Moeilijk verhaal, was een oubollig ingericht restaurant waar je een aantal jaar geleden goed kon eten. Nu een vreemdsoortig ingericht restaurant met plateservice. U kent 't wel, ingedikte saus met een vel van het onder de warmhoudlamp te staan, lauwe frites, klein bakje groenten en 't ergste, personeel wat zelf ook niet meer gelooft dat het goed komt en zeer middelmatig presteert. Dit gezien vanuit een positieve invalshoek. Geen zin, geen interesse, geen horecamensen of gevoel ervoor. Kortom matig, kan zeker beter, maar doen het niet.

20. Voor kinderen een paradijs om te spelen.

Het eten is ronduit slecht. Zeker voor de prijs die je er voor betaald.

Het personeel gaat met je in discussie dat de keuken het eten wel goed vind? Wie is hier de klant?

1,5
  21. Perfect eten! Probeer eens het avondje uit menu. Prima prijs voor een heerlijk avondje uit eten.De ambiance is na de verbouwing prachtig geworden. Het oud bollige is helemaal verdwenen, vriendelijke bediening, niets is te veel.

22. Annelies

Leuk restaurant, het eten was wel lekker maar niet erg bijzonder. De bediening was werkelijk vreselijk onbeschoft. Met een lang gezicht bedienen en geergerde blikken als je nog wat te drinken wilde bestellen.

23. Charlotte

Op tweede Paasdag hebben wij met familie een heerlijke High Tea gebruikt. De lekkernijen waren aangepast voor de kinderen die tussendoor ook lekker konden spelen. Wij zouden zeker terugkomen.

24. Na de verbouwing is de sfeer weg,kil en modern restuarant niet meer wat het geweest is.

25. In verband met brandweer trainingen bij Risk zijn wij met 7 brandweermensen in het restaurant terecht gekomen. we hebben ervaren dat de bediening zeer vriendelijk was en het geserveerde menu smaakte zeer goed.

26. Met achtpersonen een zeer smakelijke en gezellige avond gehad. Het avondje uit eten menu is aanrader

27. k. huizens

bediening was zeer onbeschoft en het eten stelde niet zo veel voor in verhouding met de prijs. voor het geld verwacht je goed eten en een goede bediening, wat dus zeer tegenvalt. de lokatie is wel heel mooi in de duinen gelegen en het restaurant groot schoon en netjes ingericht

4,3