Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oostvoorne verdeeld zijn.

1. jacky verdoes

Mijn moeder was gisteren jarig en wilde graag asperges eten, via google gezocht wie een asperger kaart had. Was echt een verassing om hier terecht te komen. Was echt heel gezellig, heerlijk eten en fantastisch personeel. We hebben er weer een adresje bij!

2. Noordermeer en vToledo

Vanavond hier gegeten, het was prima. De bakken goed gevuld en alles was goed warm. Als toetje 3 soorten ijs, verse vruchten, slagroom en gebakjes!

4. Rina van der Bilt

Als ik op een zonnige dag, 10 maart 2015, speciaal van Barendrecht naar Oostvoorne kom, om heerlijk bij U op het terras te zitten en Uw bedrijf blijkt gesloten te zijn vanwege een ladies-night vanavond en dat wordt niet op Uw site weergegeven als ik kijk, vind ik dat een slechte zaak en een nare ervaring. En wij waren niet de enigen die er niet blij mee waren.

5. lisbeth

6. Hebben hier al enkele malen naar tevredenheid gegeten. Maar deze keer op een zondagavond niet. Wij vinden het niet prettig als er op de menukaart gerechten staan die gewijzigd worden zonder dit vooraf te zeggen. Ik had sukadesteak (volgens mij gewoon biefstuk), maar was wel lekker, met Goudse aardappeltjes, zeewier enz. De zeewier waren ze waarschijnlijk vergeten. Mijn tafelgenoot had zalmforel besteld. Dit was met boksoy, raket en lint pasta en een saus van Hollandse saffraan en citroengras. De pasta werd gepresenteerd in een pannetje op het bord met een deksel erop. Het bord was koud, dus de vis, die prima was, werd ook snel koud tevens de saus die al bij opdienen koud was, en dat is toch echt niet smakelijk. De boksoy was er niet. Wel waren er een soort courgettebolletjes? Tevens was het een geworstel om de lange lintpasta (die smakeloos was) uit het pannetje op het bord te krijgen. Een dessert met een gepocheerd sterappeltje, hondsroossorbet en sabayon van rozijnenlikeur. Klinkt allemaal apart, maar het sterappeltje was in een woord verschrikkelijk, een snotterig sterappeltje? (het was niet te zien dat het een sterappeltje was) met een smaak van een afgrijselijke zoetigheid enz. De sabayon van rozijnenlikeur klopte ook niet, een sabayon moet warm zijn, maar deze was koud. Tevens hoort het niet de bestelde glazen huiswijn al op de tafel te zetten als men nog met het aperitief bezig is. Overig; het was in de zaak koud.

4,7
  7. Restaurant zou dicht zijn. Omdat er een gezelschap zat te eten wilde ik, na lange reis, 1 koffie drinken. Werd geweigerd!

8. Afgelopen week overnacht in het wapen van Marion. Splinter nieuwe kamers en schitterende wellness. Op de hotel kamer werden we geattendeerd op het in de duinen liggende restaurant, fietsen gehuurd, en geweldig gegeten, met een met zorg samengesteld wijnarrangement. Complimenten, zeker voor herhaling vatbaar.

9. Met mooi nazomer weer richting Oostvoorne dat nog net even wat verder weg was dan gedacht. Het restaurant ligt op een prima locatie, in de duinen van een natuurgebied met uitzicht op de zee. Het terras is door de struiken redelijk beschut voor zijwind, mooi.
    Binnen was er een tafel voor ons vrij gehouden en die besloten we ondanks het mooi weer toch te nemen. Het restaurant is redelijk eenvoudig ingericht en de gekleurde lampenkappen geven een vrolijke noot.

Ditmaal geen wijnarrangement maar een leuke fles van de kaart. Weliswaar niet de wijn van de kaart maar een goede vervanger, een Meursault 2009 van Nuiton Beaunoy, die goed bevalt. Borrelgarnituur en amuses worden niet uitgeserveerd.
    De eerste gang verscheen, en hoewel ik in de email aangegeven had liever geen vlees te nuttigen, verscheen er een bordje met Zeewierworst. Gerookt en gedroogd in eigen huis met assortiment verse slablaadjes, tomaatjes, stukjes sesam cracker, enkele moerbeibesjes en een frisse dressing. Pure smaakjes en pure producten, niet meteen een wow gevoel maar een redelijke start.

Het tweede gerecht was een frisse pompoensoep met erin een lepeltje crème fraîche aangemaakt met hazelnoot olie. De soep was flink aangezuurd en de smaak van pompoen was niet echt herkenbaar. De wijn reageerde positief op de hazelnoten toets in de crème, leuk.

Het derde gerecht bestond uit op houtskool geroosterde paddenstoelen met twee quenelles puree van aardpeer, partjes van knolraap, twee soorten Oosterscheldewier, zeewierchips en was afgewerkt met een truffelsaus. De puree was voor mij wat te zoet waardoor de smaak van aardpeer wat weg viel. De fijne wier gaf een aangename bite aan het gerecht.

Het hoofdgerecht was een stukje op de huid gebakken schelvis, net wat te ver doorgegaard. Ernaast heerlijke mosselen van de houtgrill, een gebakken gamba in een kreeftenjus, schijfjes gekookte pastinaak, geroosterde paksoi en een flinke mop aardappelpuree met twee cherrytomaatjes. Buiten de mosselen verder geen noemenswaardige positieve indrukken. Zelfs de mooie wijn sloot niet echt aan, jammer.

Het dessert was een kogel limoenijs met erop een takje mint blaadjes, ernaast een chocolade taartje en twee frambozenschuimpjes.

Als afsluiter een espresso met een koekje.

Bediening door de jonge dames was ruim voldoende, helaas waren onze wensen niet precies doorgekomen en was de kennis van de gerechten niet optimaal.
    Prijs-kwaliteitsverhouding is ruim voldoende, menu €39,50, Meursault €42,50 en het “koffiearrangement “ €2,25.
    Voor een restaurant dat aan de zee grenst word er relatief weinig met producten uit de zee gewerkt, jammer. De keuken is niet erg verfijnd maar een keuken voor een lekkere hap.

10. Chinees-Indisch Oostvoorne

T. van Vliet

Vandaag visite en besloten eens te bestellen bij Happy City. Vriendelijke dame aan de telefoon en het eten kwam keurig binnen de tijd die zij aangaf.

Hadden 2 bakken babi pangang met nasi en bami, kipsaté en kroepoek besteld. Het vlees was echt smerig, veel vet er tussen en de stukken die krokant waren, waren zwart en taai. De saus was laf van smaak en de kroepoek oudbakken. De nasi en bami gingen wel, maar waren ook vrij smakeloos. Gelukkig waren de hoeveelheden ook minder dan bij andere Chinese restaurants anders hadden wij nog meer weg moeten gooien.

Ons geld de vuilnisbak in. Waren met zijn vijven en iedereen vond het smerig. Onze eerste ervaring was meteen de laatste.

Ik kan dit niemand aanbevelen.

11. Nico

12. West-Europees Oostvoorne

Nico

13. Nico

14. We hebben hier heerlijk geluncht. Alles vers en mooi gepresenteerd. Voor herhaling vatbaar!

15. Heerlijk gegeten met 4 personen. 2 namen het menu, 1 de mosselen en 1 het kalfvlees. Alles prima op smaak. Goede bediening en goede sfeer. Ga zeker nog eens terug.

16. West-Europees Oostvoorne

De overwerkmaaltijden van EUS zijn helaas in een rap tempo slechter van kwaliteit geworden. Pataten welke 2 of 3 keer gebakken zijn (dit is duidelijk te zien en te proeven) zien er gewoon niet uit, ook zijn de biefstukken te zeer door bakken (donker/zwart) en nog bijna rauw van binnen. Het is duidelijk te merken dat het vlees zeer koud of bevroren op de plaat/grill wordt bereid. Spare ribs welke meer op kolen koppen lijken, zijn duidelijk verbrand, de soep is dun, lijkt aangelengd of bevat totaal geen toevoeging (champignons). Gerecht waar peer in zou zitten, zijn gewoon appels. Kortom zeer matig allemaal, daar zou best wel eens meer aandacht aan mogen worden gegeven. Zeker in ons wereldje van "hoort zegt het voort".

17. Leo van Ede

18. Sandra de Hair

Helaas was ons bezoek met de hele familie een teleurstelling. Ondanks een reservering was men niet berekend op de volle bezetting. Het eten uitserveren duurde voor de mensen die 1 lunchgang hadden 1 uur en 45 minuten! De kinderen huilden van de honger, een suikerpatiente werd naar van het lange wachten.

Toen ik de bediening aan bar aansprak op de veel te lange wachttijd, werd me enigszins geirriteerd verteld dat het druk was en we nog even geduld moesten hebben. Ondanks dat ik aangaf dat mensen wat naar werden van honger, onder andere door suikerziekte, kwam er geen geste van de eigenaar in de vorm van een mandje brood of iets dergelijks.

Het eten was vervolgens aardig, maar het vlees uit het verrassingsmenu was vet en taai. Dit ook gemeld bij ophalen borden en wederom geen enkele reactie. Bij vertrek werd niet gevraagd of het naar wens was en geen enkel excuus voor gang van zaken.

Zéér teleurstellend hoe men hier met klanten omgaat. Ondanks het lange wachten had wat compassie en een mandje brood waarschijnlijk zoveel goed gemaakt. Ze snappen hier duidelijk niet dat de klant altijd koning is. Laatste keer geweest.

2,8
  19. Leila

Op een doordeweekse dag het restaurant bezocht. Personeel oogde ongeïnteresseerd. We bestelden wat stokbrood vooraf en twee visgerechten. Brood kwam na 40 minuten. Na een uur hadden we het hoofdgerecht nog niet. Zaak was halfgevuld. Geen excuses, niet even uitleggen, maar wel vier keer langskomen om te vragen of je iets wilt drinken. Na een uur maar weggegaan, zonder iets te hebben gegeten. Slechte service, niet gastvrij. Veel bediening maar iedereen doet maar wat. Wat een teleurstelling.

20. Vorig jaar een aantal keren lekker gegeten. Het is voor ons een stopplaats bij de fietsroute om het Brielse meer. Vandaag was er een deel afgesloten voor een besloten feest. We namen plaats in het andere gedeelte. De bediening was bezig bij andere tafeltjes.

Wij verheugden ons op een roze biertje en lekker eten. De een na de ander liep ons vervolgens voorbij zonder te groeten of te laten merken dat zij ons hadden gezien. Aan het tafeltje naast kwamen twee mannen zitten die direct werden bediend. Het bedienend personeel heeft ons zelfs niet opgemerkt toen we opstonden en vertrokken.

21. Arie de Kievit

Vorige week zijn wij onze reünie begonnen en geëindigd in het restaurant. Wij waren erg te spreken over de goede bediening. Ook het eten was naar ieders tevredenheid. Ik kan iedereen die een dagje Oostvoorne doet aanbevelen daar te gaan eten.

22. West-Europees Oostvoorne

Henk

Eus is gewoon een leuke tent, waar je in een ongedwongen en gezellige sfeer een lekker hapje kunt eten. De bediening is prima. Als je een kwartier uitleg wilt over de wijn, moet je elders gaan. Binnekort de "Kreeftenmaand" bij Eus en daar verheugen we ons nu al op!

23. West-Europees Oostvoorne

Restaurant was voor ons nieuw, eerst 's middags een lunch genomen. Deze was helemaal prima, zag er verzorgd uit. Het was gelijk een goede reden om 's avonds met vrienden voor het diner te gaan.
    Het eten was werkelijk geweldig. Mooi opgediend en zeer smaakvol. De bediening heel relaxed en vlot.
    De sfeer was uitstekend, er was live muziek (niet te hard) en aan het einde van de avond werd door de gastheer nog gezellig gezongen.
    Echt een aanwinst voor Oostvoorne.

24. West-Europees Oostvoorne

Fam Heijnen en Collé

Mijn vrouw was hier al eens wezen lunchen met mijn dochter en positief over EUS. Dus nu ook maar eens proberen met vrienden, hoe het eten smaakt. We werden niet teleurgesteld: we hebben een menu gekozen dat er niet om loog en de bediening was prima. Bij het afrekenen bleek dat de prijs ook nog eens zeer billijk was. Een aanrader dus.

25. West-Europees Oostvoorne

FAM.Zevenbergen

Dinsdag 29 april weer heerlijk wezen eten, zijn al heel wat keertjes geweest. Heel gezellige sfeer en
    leuke bediening. Kwaliteit van het eten is toppie. Is zeker de moeite waard om uit te proberen.

26. West-Europees Oostvoorne

reine

Al meerdere keren wezen eten in dit restaurant. Super aardige bediening met verstand van zaken. Het eten uit de bijzondere keuken van Eus is van topkwaliteit en de mensen zijn heel gastvrij. Hele leuke bijkomstigheid in het weekend is de live entertaiment, kortom wat mij betreft is dit een echte aanrader.

27. West-Europees Oostvoorne

Afgelopen vrijdag 25 april bij EUS gegeten, was weer top, erg lekker. Wij hebben een heerlijke avond gehad. Kwaliteit eten ook prima ga zo door!! We hebben al verschillende keren een bezoek aan EUS gebracht en altijd top! De sfeer gezellig en ongedwongen, ga zo door!

28. West-Europees Oostvoorne

fam. van den Berg

Geweldig restaurant, warme uitstraling. Bijzondere keuken, in het weekend bijzonder door de muziek op zondag (zie agenda). Kortom een restaurant om terug te keren!

29. West-Europees Oostvoorne

Fantastische avond in dit restaurant gehad, geweldig eten van hoge kwaliteit. Prijs kwaliteit verhouding erg goed. Hele mooie zaak en nog nooit heeft het ergens als zo'n warm bad gevoeld. Kortom een aanrader!!!!

30. West-Europees Oostvoorne

Top middag gehad bij EUS met alle kippie's. Buffet was uitstekend, bediening perfect. Bedankt eus en irma.