Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oostvoorne verdeeld zijn.

1. Ed Vermeule

Lekker ontspannen gegeten.
    Was genieten de smaak was voortreffelijk en leuke vlotte bediening.

2. Chinees-Indisch Oostvoorne

Zaterdag wezen eten, de chinese rijsttafel hadden we folder over gehad, vonden t tegen vallen, hadden er meer v verwacht, dachten allemaal kleine schaaltjes met v alles te krijgen, maar helaas dat was niet zo, sate(was heerlijk, moet gezegd worden), babi pangang, fouyong hai, en tjap tjoi met garnalen, jammer dat, dat niet even wordt gemeld, zijn geen vis liefhebbers, hadden net zo goed vd kaart kunnen bestellen, was niks bijzonders, en bij t afrekenen moest de bami en nasi ook nog apart betaald worden, zou toch denken hoort erbij, zeer apart. Wel hoorde er koffie en thee bij, jammer theedoos zou voor smaakje zou geen overbodige luxe zijn. Wij vonden het tegen vallen, jammer!

3. Chinees-Indisch Oostvoorne

Hallo. Het vlees had een rare smaak en de bami was niet warm. Zag er gewoon niet goed uit. Heb alles weggegooid. Mensen ga hier niet naar toe... doet u het wel, zeg dan niet dat ik u niet gewaarschuwd had.

4. Rob van den Berg

Slechtste cappuchino ooit. Automatenkoffie. Heel triest.

5. gree roozendaal

Heb voor de zoveelste maal.
    Weer heerlijk gegeten.
    Een aanrader.

6. T Pfeiffer

Het is heerlijk eten in de landbouw. Je voelt je je er prettig en op je gemak. De prijs kwaliteit is prima en het personeel is bekwaam en zeer vriendelijk.

7. Wim Abbink

Afgelopen vrijdag gegeten in De Kogeloven. Uiterst vriendelijk en gastvrij ontvangen. Daar wij in het donker aankwamen, hadden we niet zo'n goed idee waar we terecht waren gekomen, want het was wel even zoeken nadat de navigatie ons al 400m eerder vertelde dat de bestemming bereikt hadden. Binnen zagen we een prachtig restaurant dat er zeer verzorgt uitzag. Na een drankje werd ons eten opgediend en dat was uitstekend. Afgesloten met een Irish coffee gingen we zeer voldaan naar het hotel waar we verbleven. Zeker een aanrader om nog eens te bezoeken.

8. Chinees-Indisch Oostvoorne

Hun thuis breng service is slecht, het word een uur later gebracht als de gewenste bezorgtijd en komt gewoon koud aan. Als je dan netjes klaagd moet je niet zeuren volgen hun.

1,6
  9. Zaterdag 14 oktober, had ik een surprise party, wat was het geweldig, heel erg bedankt, walking dinner was geweldig, personeel top, locatie super👍🏻

10. Brunotti ligt op een prachtige locatie aan het Oostvoornse meer. Hoewel het erg rustig was, was de sfeer in het restaurant aangenaam (geen gevoel dat je in een 'leegte' terecht bent gekomen. Vrij vlot werd gevraagd naar de drankwensen en werd de menukaart gebracht. Ook de bestelde lunch werd vlot geserveerd. En toen was het afgelopen met de service...

Eigenlijk begon het al met het feit dat de tafel niet schoon was maar vol lag met koek/broodkruimels. Het is toch een kleine moeite om hier even een doekje over te halen.

Toen de lunch was genuttigd begon het wachten op het afruimen. Het personeel had het, ondanks dat wij bijna de enige gasten waren, kennelijk te druk met een onderlinge conversatie. Overigens aan tafels in het restaurant hetgeen ik ook al niet zo erg passend vind. Uiteindelijk de aandacht weten te trekken en nog iets te drinken besteld. Bij het uitserveren, door ervaring wijs geworden, ook gelijk de rekening maar gevraagd. Die werd weer vlot bezorgd, maar nadat de consumpties waren genuttigd was afrekenen niet mogelijk om eerder genoemde reden. Uiteindelijk maar bij de bar afgerekend ..

Dit was niet de eerste keer dat ik de ervaring had dat eigenlijk alles aan deze gelegenheid 'klopt' behalve de bediening. Erg jammer want voor mij is dat een reden om naar een locatie te gaan waar ik mij als klant gewenst en gewaardeerd voel. Ik hoop echt, ook voor Brunotti, dat er wat pro-actiever personeel komt; dan kan dit echt een fantastische locatie zijn voor lunch/diner.

11. Chinees-Indisch Oostvoorne

Elke maand valt er een speciaal blaadje met maandaanbiedingen in de bus. Vanavond een online bestelling gedaan met nog eens 10% korting. Gratis bezorger (!) was 14 minuten te vroeg; konden we mooi alles uitpakken en opdienen.
    Bestel nooit frites bij een Chinees restaurant; was ik even vergeten. Kostte maar €1,38 dus niet zeuren.
    We hebben we echt genoten van alle andere gerechten; van saté tot spareribs, van bami tot babi pangang en van nasi tot foe yong hai.

Hopelijk snel weer zo'n succesvolle avond!

12. Zeer nette snackbar.
    Personeel is behulpzaam en werkt erg hard aan de bestellingen.

13. nico salm

14. nico salm

15. nico salm

16. We hadden een bon gekregen dus wij dachten daar gisteren (zondag) even een broodje te gaan eten en iets te drinken. Het terras zat erg vol maar we vonden een mooi plekje voor ons tweeën. Na enige tijd kwam de serveerster onze bestelling opnemen. Ik vroeg naar de lunchkaart waarop zij mede deelde dat ze geen eet-bestellingen meer aannam. Het was erg druk en er zat een grote groep binnen. Dan moesten we minimaal anderhalf uur wachten op ons broodje. Ook vertelde dat we voortaan beter kunnen reserveren want het is iedere zondag druk. En oh ja, een portie bitterballen kon ook niet, want de frituur stond niet aan. Dus… het is hoogseizoen, de weersvoorspellingen waren prima en je weet dat het iedere zondag druk is. Ben je dan niet zakelijk genoeg om meer (vakantie)personeel in te zetten. Ik heb dit nog nooit meegemaakt! Hoorde zo om mij ook veel mensen die hier geen begrip voor hadden.
    We zijn weg gegaan en een stukje verderop, bij de Duinrand, gaan zitten. Prima bediening, vlot en vriendelijk. Heerlijk broodje gegeten. Gezellig terras, heerlijk in het zonnetje.
    Ik heb nu die bon nog van Aan Zee, maar wat ik daarmee doe, dat weet ik nog niet…

17. Weer eens geprobeerd, helaas een grote teleurstelling.
    +Pizza's waren warm (10 stuks)
    -bodem zacht in het midden, de rest taai en/of kruimelig. Geen krokant stukje gevonden.
    -Beleg was niet gewelding, hete peper is gewoon wat sambal, de tonijn is idioot zout, micro garnalen etc.

Dit was de laatste keer, terwijl hier ooit heelijke pizza's gemaakt werden (dat zal vast een andere eigenaar geweest zijn). Jammer.

2,6
  18. West-Europees Oostvoorne

Gezellig en lekker!@

19. Marielle

Supergoede pizza's. Bestellen elke 2 weken pizza's en het is altijd goed! Goed belegd, warm, gesneden en niet vet.

20. Puffy81

Wat een leuk paviljoen.
    Gezellig, knus, lekker eten, vlotte en leuke bediening.
    De goede sfeer en bediening kunnen veel restaurants van leren.

Chapeau voor paviljoen de Duinrand.

21. West-Europees Oostvoorne

william

In ons jaarlijks weekendje in Oostvoorne of Rockanje mag een diner bij Eus niet ontbreken. We kozen voor het viergangen verrassingsmenu en dat werd een echte topper: ongelooflijk lekker en zeer uitgebreid. Ondanks de drukte was de bediening door de altijd vriendelijke dame zeer vlot. De kok is niet alleen culinair, maar ook muzikaal een ware kunstenaar. Zeker weer voor herhaling vatbaar. William en Chris

22. Eens maar nooit weer. Na het uitpakken alles weggegooid. Ranzig.

23. Chinees-Indisch Oostvoorne

Loempia's te vet en de kip niet gaar, niet naar toe gaan.

24. Wij hebben super lekker gegeten.👌🏻 Alles was goed het eten, de bediening en de service. Echt een top restaurant, wij komen hier zeker nog een keer terug. Hele vriendelijke mensen, ook voor onze kinderen.

25. suzanne

ben net wezen eten de sfeer is super goed je kan gezellig binnen en buiten zitten,de voorgerechten waren heerlijk. maar de hoofdgerechten waren niet lekker we hebben een frietshoarma en kapsalon besteld maar de friet was heel hard gebakken net zoals de kipshoarma.er zat bijna geen saus op. al met al viel het ons heel erg tegen,zeker omdat wij hier al veel vaker geweest zijn. heel jammer.

3,9
  26. Wat een leuk en gezellig restaurant is dit!

Wat nog belangrijker is, is dat het eten hier echt voortreffelijk is.
    Alles smelt op je tong.
    Het eten wordt met veel zorg en liefde bereid en dat proef je.

De bediening is ook meer dat prettig!

Complimenten voor dit kleine restaurant.

Opmerking: Het achter gedeelte (bij de koffiemolens) is erg knus en gezellig....Het voorste gedeelte valt daarbij dan erg tegen en is een beetje grauw.

27. Op vrijdag 3 februari 2017 zonder reservering langsgegaan om met 4 personen een hapje te eten. Meerdere ronde tafels vrij aan de zijkant en achterin, echter alle gereserveerd volgens de ober. Dus namen wij plaats in het midden van de ruimte op een drukke plek. Van zijn collega hoorden wij echter dat niet alle tafels gereserveerd waren. Mijn partner stelde de betreffende eerste ober daarop een vraag over deze gang van zaken, waarop deze zijn stem flink verhief en vroeg wat we nou eigenlijk wilden. Er volgde een onbeschoft, defensief verhaal over dat het doel was zoveel mogelijk mensen te bedienen. De bejegening was dusdanig ongepast en agressief dat wij van tafel zijn op gestaan voordat wij de drankjes hadden gekregen. De eerste en laatste keer dat wij hier binnen zijn gestapt!

28. Gister na een wandeling langs 't Oostvoornese meer even langs gegaan voor de lunch. We hebben heerlijk gegeten. Zeker de bouillabaisse is een ware aanrader!!

29. Marianne van der Hoek

Heerlijk eten, goede bediening en een zeer sfeervolle entourage. Komen zeker terug

30. Zoals altijd weer heerlijk (wild) gegeten! Ook het voorgerecht was top evenals de bediening!!