Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oostvoorne verdeeld zijn.

1. Mijndert christ

Thuis Medium patat besteld maar kregen mini portie, ik moest mn vergrootglas er pakken. Patat was ijs en ijskoud!

2,9
  2. Genoten van de originele culinaire hoogstandjes van de jonge chef en zijn team.
    Met afstand het beste restaurant van de regio!

3. Monique

4. Kerstbrunch met grote groep. Het gehele menu wordt in 1x uitgeserveerd. Allereerst smakeloze soepje. Zeeduivel om 11.00 uur is best wel zwaar op de maag en zat vol kleine graatjes, eiersalade totaal smakeloos, kerstbrood werd geserveerd met tapenade (vreemde combi), verder nog wat (afbak) broodjes met ham en kaas. Enige wat nog wat smaak had was het stoofpotje. Al met al zeer teleurstellend voor bijna €.50,- p.p. Had plaatsvervangende schaamte richting mijn gasten, dat ik dit geregeld had voor tweede kerstdag. Dit nooit meer.

1,3
  5. Internationaal Oostvoorne

24-09 zijn we met onze kinderen wezen eten bij de stormvogel in oostvoorne.
    Hebben eerder met mijn vrouw 2x geluncht en dat tot tevredenheid.
    De 24ste is dit bijzonder tegengevallen, aantal personen 9. Afgesproken om 17.00 uur, wat gedronken en om 18.15 uur de kaart gevraagd en om 18.30 uur eten besteld. Na diverse malen vragen werd het bestek op een hoop op tafel gedeponeerd en 19.10 kwam het eten op tafel. 20.00 uur werden de lege schaaltjes v/d patat weggehaald. Met de levering van de drank was men bijzonder vlot (glas leeg wilt u nog wat bestellen). Voor een rekening van +- 400.00 euro vonden wij dit geen goede service.
    Geen aanbeveling.

6,3
  6. Internationaal Oostvoorne

Alles was prima. Alleen de website moet nodig aangepast worden want de prijzen kloppen niet meer. Bijv. soep van de dag op de website 3.95 maar is nu 6.95

7. Heel erg slecht.
    Hier niet naar toe komen.
    Eten was echt goor.
    Eigenaresse niet klantvriendelijk.

1,8
  8. Internationaal Oostvoorne

Fam. Bakker

Zaterdag 13 mei onze zilveren bruiloft gevierd bij Paviljoen de Stormvogel in Oostvoorne.
    Met een grote groep ons feest daar gevierd en het was in 1 woord geweldig.
    Nogmaals bedankt voor jullie gastvrijheid en kan het iedereen aanbevelen om daar een mooi feest te geven.

9. West-Europees Oostvoorne

Een paar jaar geleden nog een feestje gegeven was prima maar ongeveer een jaar geleden geweest, wat een teleurstelling. Grote borden met weinig eten. Een teleurstelling. IJs na ook de hoofdprijs was schandalig weinig terwijl ze zelf ook een ijssalon hebben, nooit meer.

10. West-Europees Oostvoorne

Lunch met bevriend stel in een gezellige ongedwongen sfeer.
    Prima prijs kwaliteit verhouding.
    Prima eten leuke kaart genoeg keus vlees en vis.

11. Christina Kramer

Het eten was voortreffelijk en bediening ook we hebben het naar ons zin gehad we gaan zsm weer eten echt een aanrader.

12. Zoals altijd een relaxte sfeer, super lekker eten, lekker drinken overheerlijke boterkoek, bediening altijd tof en vriendelijk, hotel is een aanrader! Kortom gewoon watersport, terras en een overnachting pakket is aan te raden!

13. RWA de Leeuw

Naarmate ik ouder word, eet ik steeds minder...ik vind 2 stukken brood met 2 kroketten te veel. Ik vroeg aan de bediening of het mogelijk was om slechts 2 stuk brood met een kroket te krijgen. Dit was mogelijk, zei ze. Toen het eten kwam zag ik dat er toch 2 stukken brood met 2 kroketten kwamen. Ik zei dat ik anders besteld had. De bestelling ging mee terug. Ook de bestelling van mijn vrouw, welke juist was. En toen sloeg de bediening in paniek. Voor wie zou deze bestelling dan zijn? Ze liepen met het eten paniekerig rond. Toen kwam een andere dame vragen wat we hadden besteld. Ik vertelde het, maar er kwam niets. Toen kwam de dame die onze bestelling opgenomen had. Ik herhaalde wat ik wilde. Toen werd er bezorgd. Het eten was koud. Ze hadden geen nieuwe gemaakt. En we kregen wit brood. Door de dame was ons niet gevraagd welke broodsoort we wensten. En er was geen boter voor het brood. Bij het afrekenen ontdekte ik dat ik moest betalen voor 2 stukken brood en 2 kroketten. Pas na mijn klacht kreeg ik geld retour. Ik heb €6,50 betaald voor 1 stuk brood en 1 kroket zonder boter. En ik wilde bruin ipv wit brood. Ik heb de bediening bij het wapen nog niet zo slecht meegemaakt. Het was altijd goed. Maar ja...nu had ik buiten de kaart besteld. Dat moet je ook niet doen natuurlijk....

3,1
  14. L.kleybergen

Paaslunch genomen, kalsvleesstick was koud en rauw en veel zeen, hoofdgerecht asperges lekker, bord teruggestuurd, aardappels waren rauw. Heel teleurstellend voor een paasmenu, kook zelf thuis beter. Veel te lang moeten wachten op eten, de serveerster deed haar best, veel te druk voor zo weinig personeel. Wel 2 consumpties als vergoeding gekregen, dit viel echt tegen.

15. Wij vinden het heerlijk hier, we komen er graag. In de zomer lekker met de zon buiten zitten met een cocktail en in de winter bij het vuur. Het eten is smaakvol en heeft een goede smaak.

16. Reinhardt

Mooi uitzicht. Binnen ongezellig sfeertje en zeer zakelijk. Komen dus niet meer terug.

17. De kwaliteit van het vlees is zeer matig. De groente en friet smakeloos. Bedienig en sfeer goed. Niet voor herhaling vatbaar.

18. Alle gerechten smaakten hetzelfde, naar niks. De maïskip bleek anorexia te hebben, de groentebowl zag er op de kaart al uit als puur konijnenvoer, de schol was dik maar flauw en de visrisotto was 1 grauwe natte rijstmassa met een paar smakeloze schelpdieren. Het houtvuur was qua smaak nergens terug te vinden. Mensen lijken er mee weg te lopen, maarr het lijkt meer een modegril(l) dan een smaakmaker.

19. Eric Eychelsheijn

Vreselijke zaak. (1) kwamen binnen, vuile tafels. (2) Hadden geen broodjes meer, maar wel broodjes hamburger ??? (3) waren gepikeerd, geirriteerd, (4) geen standaard saus op sito stick, (5) ipv bord friet, een mandje met weinig friet (6) ipv 1 frikandel kregen wij er 2 (7) verkeerde te hoge rekening met dubbele artikelen, gaven elkaar de schuld (8) zo ging het nog even door en leek aan ons te liggen, zo kwam het over, uiterst onvriendelijk. Maar bezoekers genoeg, zijn erg verwend met gast nabij Zee. Liever even doorrijden naar de concurrent

1,9
  20. Christine van Roon

Wat een teleurstelling!
    De kaart kwam niet overeen met die op de site.
    Op de vraag “kan ik wat voor je inschenken?” (!!!) vroeg ik een Pinot Grigio.
    Dit was niet bekend en moest nagevraagd worden. De mededeling was dat het kon, maar “je moet wel een fles kopen”.
    De voorgerecht Frisse zomer vissalade was ver van fris. Een enorme berg sla, nauwelijks gesneden, met hier en daar een garnaal en een paar reepjes wit vis en veel te veel dressing.
    De gebakken schol werd gepresenteerd met gebakken aardappeltjes en gegrilde groenten. Helaas was de vis zompig en de groenten en aardappeltjes uitgedroogd.
    Wij wilden koffie bestellen maar om 09.30 uur bleek iedereen bezig te zijn met afsluiten en moesten wij zelf naar binnen om het te vragen.
    Prima locatie voor een drankje en een hapje maar voor een diner, absolute niet aan te raden.

1,9
  21. Gisteren wezen lunchen bij De Duinrand. Man nam spek kaas pannekoek en ik zelf de boerenomelet. Helaas waren beide niet gaar. Daarnaast zatten er tussen de omelet hele grote stukken venkel biet en wortel. Deze waren ook nog keihard!! Voor ons eens en nooit meer. De bediening was vriendelijk maar in de keuken moeten ze nog wel wat leren

4,3
  22. Rocky81

Vandaag wezen lunchen hier op aanbeveling.
    Een prima lunchroom dat leuker is in de zomer dan in de winter (omdat het binnen saai en somber is).

Voor een lunch met droog weer is het heerlijk buiten zitten. Wat je kan bestellen en nuttigen is prima en lekker. Ook de service is aardig en zeer vriendelijk.

Als je voor een leuke inrichting of uitstraling wilt gaan, kan je het beter overslaan. Voor een snelle en simpele hap met goede service zit je hier zeker goed.

6,7
  23. Als je aan een restaurantmedewerker vraagt van welk soort varken het buikspek is, en je krijgt na lang wachten als antwoord dat het hier de soort Pork Belly betreft, dan rest eigenlijk maar één ding: zonder te betalen hard wegrennen en nooit meer terugkomen.

We bleven toch zitten voor de lunch, en dat werd een teleurstelling.

We kozen voor een bowl met garnalen en krab.

Die bowl bleek te bestaan uit deels rauwe, en deels ingemaakte groenten, geschikt rond een gortdroog bergje couscous. Het ingemaakte deel kwam uit een blikje, en smaakte allemaal naar elkaar. Hoewel we hier met een visbowl te maken hebben, pasten de garnalen en de krab op één lepel. Te weinig voor een visbowl.

Op de kaart lazen wij dat er niet gekookt werd op gas, maar op een heuse houthoven. Maar waarom gebruik je die dan niet, door de garnalen en krab heel even te roken? Of door wat groenten nét dat beetje extra smaak te geven, door het te grillen op open vuur.

En waarom komt de vis niet uit Stellendam, waarvan je de visafslag vanuit het restaurant ziet liggen, en komt de vis uit niet te achterhalen bronnen? Stellendam is lekker, én lokaal.

En waar is eigenlijk het duurzame in de gerechten, terwijl het restaurant het uitschreeuwt over haar duurzaamheid?

We hebben niet verder gevraagd naar de herkomst van het varken. Maar als de chef het niet weet, dan heeft dat dier niet fijn geleefd. En dat is deze dagen een absolute must voor wie zoals Aan Zee stelt duurzaam te maken zijn.

Dat zal het qua accomodatie ook wel zijn, of moeten we na zoveel onbenul ook daaraan gaan twijfelen? Het is een verkooppraatje van mensen die geld willen verdienen in de horeca, en maling hebben aan echte duurzaamheid, maling hebben aan echte smaak en hun gasten een lulverhaal ophangen, in plaats van echt duurzaam én lekker te zijn. De gerechten hebben de allure van een middelmatig hotel, en niet meer dan dat.

Het extra schaaltje vis dat we ontvingen na onze klacht hebben we teruggestuurd naar de keuken. Want niet lekker blijft niet lekker. En niet duurzaam is niet duurzaam.

2,1
  24. Klaas Verdonk

25. Internationaal Oostvoorne

marieke

Wij zijn vorig jr voor t laatst geweest 24/7 mijn verjaardag, ging de loop Cd tijd al achteruit het eten het wachten en de regels werden niet nageleefd! Dat vind ik nog toppunt. Ligt papiertje jij binnen komst mankeer je iets. Totaal geen controle mensen in en uit personeel over je schouder bezorgen. Toen het eten, we wilde bestellen nee hebben we niet. Dat nee ook niet… 4×.. Wat heb je wel? Lang wachten op je eten… echt die wat aan je bediening aan de koks… want dit gaat niet goed! Het is geen lekker eten meer zelfs 1× eten terug gestuurd en de kok gaf me gelijk oude garnalen… kan niet! Ik kom niet meer tot ik weer positieve reacties hoor. Ken er veel en zeggen allemaal ga niet meer slecht eten en duur. Duur niet erg als het goed is!

26. Ivonne Van Geffen

We hebben een aantal keren gebruik gemaakt van de catering/Afhaalservice en het was geweldig!!
    Een echte aanrader en complimenten voor de kok en personeel!

27. Zeer slecht, zal hier nooit meer komen. Kleffe natte rijst 6 garnalen beetje groente kost 15.50. En een gerecht met 3 garnalen met kip zeer slecht had niets met chinees eten te maken kost 13.20. Nog nooit zo vies chinees gehad.

28. Al een aantal keren in dit restaurant geweest. Meestal tevreden maar vandaag vond ik het allemaal erg karig! Het leek wel alsof mijn broodje carpaccio belegd was met wat restjes! Een boterham met sla, een minime hoeveelheid carpaccio, wat dressing en een paar gele kruimels. (Oh was dat een kaaskrokantje?) bovenop lag nog een dikke boterham zonder beleg.
    Jammer om te merken dat dit restaurant steeds minder wordt. €13, - Voor een boterham is echt veel te veel!

29. Van wingerden

Eten zeer slecht.
    De bediening mag terug naar school.
    Een echte afrader.
    Nooit meer