Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oostvoorne verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Oostvoorne

Hun thuis breng service is slecht, het word een uur later gebracht als de gewenste bezorgtijd en komt gewoon koud aan. Als je dan netjes klaagd moet je niet zeuren volgen hun.

Zaterdag 14 oktober, had ik een surprise party, wat was het geweldig, heel erg bedankt, walking dinner was geweldig, personeel top, locatie super👍🏻

Brunotti ligt op een prachtige locatie aan het Oostvoornse meer. Hoewel het erg rustig was, was de sfeer in het restaurant aangenaam (geen gevoel dat je in een 'leegte' terecht bent gekomen. Vrij vlot werd gevraagd naar de drankwensen en werd de menukaart gebracht. Ook de bestelde lunch werd vlot geserveerd. En toen was het afgelopen met de service...

Eigenlijk begon het al met het feit dat de tafel niet schoon was maar vol lag met koek/broodkruimels. Het is toch een kleine moeite om hier even een doekje over te halen.

Toen de lunch was genuttigd begon het wachten op het afruimen. Het personeel had het, ondanks dat wij bijna de enige gasten waren, kennelijk te druk met een onderlinge conversatie. Overigens aan tafels in het restaurant hetgeen ik ook al niet zo erg passend vind. Uiteindelijk de aandacht weten te trekken en nog iets te drinken besteld. Bij het uitserveren, door ervaring wijs geworden, ook gelijk de rekening maar gevraagd. Die werd weer vlot bezorgd, maar nadat de consumpties waren genuttigd was afrekenen niet mogelijk om eerder genoemde reden. Uiteindelijk maar bij de bar afgerekend ..

Dit was niet de eerste keer dat ik de ervaring had dat eigenlijk alles aan deze gelegenheid 'klopt' behalve de bediening. Erg jammer want voor mij is dat een reden om naar een locatie te gaan waar ik mij als klant gewenst en gewaardeerd voel. Ik hoop echt, ook voor Brunotti, dat er wat pro-actiever personeel komt; dan kan dit echt een fantastische locatie zijn voor lunch/diner.

4. Chinees-Indisch Oostvoorne

Elke maand valt er een speciaal blaadje met maandaanbiedingen in de bus. Vanavond een online bestelling gedaan met nog eens 10% korting. Gratis bezorger (!) was 14 minuten te vroeg; konden we mooi alles uitpakken en opdienen.
    Bestel nooit frites bij een Chinees restaurant; was ik even vergeten. Kostte maar €1,38 dus niet zeuren.
    We hebben we echt genoten van alle andere gerechten; van saté tot spareribs, van bami tot babi pangang en van nasi tot foe yong hai.

Hopelijk snel weer zo'n succesvolle avond!

Zeer nette snackbar.
    Personeel is behulpzaam en werkt erg hard aan de bestellingen.

nico salm

We hadden een bon gekregen dus wij dachten daar gisteren (zondag) even een broodje te gaan eten en iets te drinken. Het terras zat erg vol maar we vonden een mooi plekje voor ons tweeën. Na enige tijd kwam de serveerster onze bestelling opnemen. Ik vroeg naar de lunchkaart waarop zij mede deelde dat ze geen eet-bestellingen meer aannam. Het was erg druk en er zat een grote groep binnen. Dan moesten we minimaal anderhalf uur wachten op ons broodje. Ook vertelde dat we voortaan beter kunnen reserveren want het is iedere zondag druk. En oh ja, een portie bitterballen kon ook niet, want de frituur stond niet aan. Dus… het is hoogseizoen, de weersvoorspellingen waren prima en je weet dat het iedere zondag druk is. Ben je dan niet zakelijk genoeg om meer (vakantie)personeel in te zetten. Ik heb dit nog nooit meegemaakt! Hoorde zo om mij ook veel mensen die hier geen begrip voor hadden.
    We zijn weg gegaan en een stukje verderop, bij de Duinrand, gaan zitten. Prima bediening, vlot en vriendelijk. Heerlijk broodje gegeten. Gezellig terras, heerlijk in het zonnetje.
    Ik heb nu die bon nog van Aan Zee, maar wat ik daarmee doe, dat weet ik nog niet…

Weer eens geprobeerd, helaas een grote teleurstelling.
    +Pizza's waren warm (10 stuks)
    -bodem zacht in het midden, de rest taai en/of kruimelig. Geen krokant stukje gevonden.
    -Beleg was niet gewelding, hete peper is gewoon wat sambal, de tonijn is idioot zout, micro garnalen etc.

Dit was de laatste keer, terwijl hier ooit heelijke pizza's gemaakt werden (dat zal vast een andere eigenaar geweest zijn). Jammer.

11. West-Europees Oostvoorne

Gezellig en lekker!@

Marielle

Supergoede pizza's. Bestellen elke 2 weken pizza's en het is altijd goed! Goed belegd, warm, gesneden en niet vet.

Rocky81

Wat een leuk paviljoen.
    Gezellig, knus, lekker eten, vlotte en leuke bediening.
    De goede sfeer en bediening kunnen veel restaurants van leren.

Chapeau voor paviljoen de Duinrand.

14. West-Europees Oostvoorne

william

In ons jaarlijks weekendje in Oostvoorne of Rockanje mag een diner bij Eus niet ontbreken. We kozen voor het viergangen verrassingsmenu en dat werd een echte topper: ongelooflijk lekker en zeer uitgebreid. Ondanks de drukte was de bediening door de altijd vriendelijke dame zeer vlot. De kok is niet alleen culinair, maar ook muzikaal een ware kunstenaar. Zeker weer voor herhaling vatbaar. William en Chris

Eens maar nooit weer. Na het uitpakken alles weggegooid. Ranzig.

16. Chinees-Indisch Oostvoorne

Loempia's te vet en de kip niet gaar, niet naar toe gaan.

Wij hebben super lekker gegeten.👌🏻 Alles was goed het eten, de bediening en de service. Echt een top restaurant, wij komen hier zeker nog een keer terug. Hele vriendelijke mensen, ook voor onze kinderen.

suzanne

ben net wezen eten de sfeer is super goed je kan gezellig binnen en buiten zitten,de voorgerechten waren heerlijk. maar de hoofdgerechten waren niet lekker we hebben een frietshoarma en kapsalon besteld maar de friet was heel hard gebakken net zoals de kipshoarma.er zat bijna geen saus op. al met al viel het ons heel erg tegen,zeker omdat wij hier al veel vaker geweest zijn. heel jammer.

Wat een leuk en gezellig restaurant is dit!

Wat nog belangrijker is, is dat het eten hier echt voortreffelijk is.
    Alles smelt op je tong.
    Het eten wordt met veel zorg en liefde bereid en dat proef je.

De bediening is ook meer dat prettig!

Complimenten voor dit kleine restaurant.

Opmerking: Het achter gedeelte (bij de koffiemolens) is erg knus en gezellig....Het voorste gedeelte valt daarbij dan erg tegen en is een beetje grauw.

Op vrijdag 3 februari 2017 zonder reservering langsgegaan om met 4 personen een hapje te eten. Meerdere ronde tafels vrij aan de zijkant en achterin, echter alle gereserveerd volgens de ober. Dus namen wij plaats in het midden van de ruimte op een drukke plek. Van zijn collega hoorden wij echter dat niet alle tafels gereserveerd waren. Mijn partner stelde de betreffende eerste ober daarop een vraag over deze gang van zaken, waarop deze zijn stem flink verhief en vroeg wat we nou eigenlijk wilden. Er volgde een onbeschoft, defensief verhaal over dat het doel was zoveel mogelijk mensen te bedienen. De bejegening was dusdanig ongepast en agressief dat wij van tafel zijn op gestaan voordat wij de drankjes hadden gekregen. De eerste en laatste keer dat wij hier binnen zijn gestapt!

Gister na een wandeling langs 't Oostvoornese meer even langs gegaan voor de lunch. We hebben heerlijk gegeten. Zeker de bouillabaisse is een ware aanrader!!

Marianne van der Hoek

Heerlijk eten, goede bediening en een zeer sfeervolle entourage. Komen zeker terug

Zoals altijd weer heerlijk (wild) gegeten! Ook het voorgerecht was top evenals de bediening!!

Vandaag hier geweest, en eigenlijk een domper! Bij binnenkomst staat er een ober achter de bar een beetje schaapachtig te kijken, welke vervolgens je niet welkom heet en geen jas aanpakt.
    Na wat onduidelijk bezig zijn aan de bar toch contact en komt deze overgeparfumeerde jongen toch naar de tafel waarna het toch zeer lastig blijkt om hier te eten?

Na druk overleg toch gelukt. Ik glas merlot welke zeer spaarzaam wordt ingeklotst, waarna onduidelijk of wij wel de dinerkaart konden inzien. Ribeye en eendenborst medium besteld en met frietjes. Geen keuze; we hadden liever gebakken aardappeltjes, maarja.

Ribeye bleek een paar voorgesneden stukjes vlees welke op de green egg gebakken zou zijn, maar met overduidelijke gas-smaak. Eendenborst half medium half rare en gedeelte well done? Frietje lekker maar erg miniem en om tweede minieme mandje moeten vragen. Personeel ging aan de bar eten en op de telefoontjes zitten kijken.

Al met al jammer.

Op een zondag hier geweest voor de lunch, deze was voortreffelijk en genoten van één van de witte huiswijnen. Mooie gerechten en goed verzorgd. Hadden ons voorgenomen om ook eens te dineren. Vanavond dus geweest en echt heerlijk gegeten. Mooi opgemaakt, goede kwaliteit, heerlijke smaken en een mooie kwaliteit/prijs verhouding. Hier gekozen voor één van de rode huiswijnen. Deze was ook goed van kwaliteit en zeer smaakvol (voor geen wijn drinkers is er ook een bier arrangement). Al met al wij komen terug. Een goede aanwinst voor Oostvoorne en omgeving.

K jaspars

Heerlijk gegeten vandaag! Sublieme gerechten . Verrassingsmenu met daarbij uitstekend afgestemde wijnen!
    Voortreffelijk!

Nancy en Menno Diepenhorst

Op 7-7-'16 zijn wij bij Restaurant Aan Zee getrouwd! Ideaal, want ook de ceremonie kan daar worden voltrokken. In ons geval buiten op het grote terras. De natuur in de omgeving is supermooi supermooi, het uitzicht fenomenaal en de locatie van zichzelf al feestelijk. Al tijdens de voorbespreking dacht de chefkok erg goed met ons mee. Hij wist wel wat mooie stukken vlees en vis om onze zomerse BBQ voor 50 personen alles behalve doorsnee te maken! Want wij wilden geen doorsnee hamburgers en worst. Nou dat kun je aan aan Zee overlaten! Alles vers, zoveel mogelijk uit de omgeving en biologisch, en ter plekke door de koks achter de BBQ's ' live' gegrild. Een kleine greep uit het totale, zeer diverse en rijkelijk verzorgde aanbod: fantastische salades met zeewier en eetbare bloemetjes, een groot langzaam gegaard varkensschouderstuk aan het spit, kleine haaitjes uit de Noordzee en zelfgemaakt ijs en seizoensfruit als dessert. Ook de vegetarische gasten waren vol lof. En de bediening? Die stond 's avonds na een hele middag 'rennen' nog achter de bar mee te swingen!

Pizza pikante, volgens de beschrijving met Spaanse pepers. Blijkt een aantal kwakken sambal te zijn die over pizza uitgesmeerd is.

Leo Nefkens Hellevoetsluis

Hele vlotte bediening en lekker gegeten

Hierbij een opbouwend bedoelde recensie.
    Zaterdag jl waren wij in uw paviljoen om een verjaardag te vieren.Aantal personen :12
    Los van de kwaliteit van de hapjes,heb ik mij verbaasd over de begeleiding van dit arrangement.
    Geen echte tafelbegeleidster;alle hapjes in een keer op tafel;niet eens servetten en voor het bestellen van aanvullende drankjes moest ik regelmatig naar binnen lopen om een bestelling door te geven.
    Uw paviljoen ziet er zeer verzorgd uit,al is mijn indruk dat dit niet is overgeslagen op de serviceverlening.
    Jammer voor z'on sfeervol paviljoen.
    Met vriendelijke groet,
    Fam.Krabbendam