Op dit adres zit nu: Smokey Meat

• Bezorgen
  • Catering

Het eindcijfer is 3. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1320363183 67
1391362079 49
1701982248 37

1. Nu voor 2e x besteld om ze nog een kans te geven.
    Maar helaas dit was voor mij de laatste keer. Nu alles zo de prullenbak in kunnen gooien.
    Babi ketjap was taai en hele dikke saus, runderlapjes in zwarte bonen saus, taai en de zwarte bonen saus? Welke saus (hadden een indische rijsttafel besteld) we kregen de runderlapjes omdat een ander gerecht op was wat bij de rijsttafel hoorde.
    Gebakken banaan was niet te vreten, alles was taai. Het leek wel of het effe opgewarmd was en het laatste wat ze nog hadden staan. (Toen we later op de site keken was de indische rijsttafel ook verdwenen) toen wisten we wel waarom.
    Zonde van het geld.

2. A. van Zadel

Bezorg service is redelijk.
    Had net Gado Gado besteld en kreeg een bak met drab en wat ei en paprika erin. Smerig!

3. De menukaart in het restaurant is vooral bedoeld om gasten af te schrikken: er staat werkelijk niets bijzonders op, zelfs geen loempia's (hoewel die niet bepaald bijzonder zijn). Eten is over het algemeen niet onsmakelijk, maar de babi pangang was deels verbrand. Wat erg onvriendelijk overkomt, is dat de bami/nasi apart moet worden betaald. Bovendien was de hoeveelheid bami voor een Chinees belachelijk klein. Dat gold trouwens voor het menu als geheel ook: veel te kleine porties, en dat is wel het laatste dat je van een Chinees verwacht. Ook het extra vingerhoedje bami maakte dat niet goed. Nog nooit meegemaakt dat we met een knorrende maag uit een Chinees restaurant zijn vertrokken. Dit was eens maar nooit meer.

2,8
  4. Wederom een erg slechte ervaring, vorig jaar een paar keer wat besteld, wat echt heel erg slecht is tegengevallen, dacht na een jaar weer eens wat te bestellen 2 loempia's en bak sate, helaas helemaal doordrenkt van de olie, druipt eruit, de sate is een bonk vet vlees. Erg lange wachttijd en dan nog in de afvalbak gegooid. Jammer hoor. Als je al geen loempia kan bakken…
    Ook de online bestelling was niet aangekomen, wel al betaald via ideal. Heel gedoe bij afhalen. Wel uiteindelijk opgelost.

1,5
  5. Zaterdag wezen eten, de chinese rijsttafel hadden we folder over gehad, vonden t tegen vallen, hadden er meer v verwacht, dachten allemaal kleine schaaltjes met v alles te krijgen, maar helaas dat was niet zo, sate(was heerlijk, moet gezegd worden), babi pangang, fouyong hai, en tjap tjoi met garnalen, jammer dat, dat niet even wordt gemeld, zijn geen vis liefhebbers, hadden net zo goed vd kaart kunnen bestellen, was niks bijzonders, en bij t afrekenen moest de bami en nasi ook nog apart betaald worden, zou toch denken hoort erbij, zeer apart. Wel hoorde er koffie en thee bij, jammer theedoos zou voor smaakje zou geen overbodige luxe zijn. Wij vonden het tegen vallen, jammer!

6. Hallo. Het vlees had een rare smaak en de bami was niet warm. Zag er gewoon niet goed uit. Heb alles weggegooid. Mensen ga hier niet naar toe... doet u het wel, zeg dan niet dat ik u niet gewaarschuwd had.

7. Hun thuis breng service is slecht, het word een uur later gebracht als de gewenste bezorgtijd en komt gewoon koud aan. Als je dan netjes klaagd moet je niet zeuren volgen hun.

1,6
  8. Elke maand valt er een speciaal blaadje met maandaanbiedingen in de bus. Vanavond een online bestelling gedaan met nog eens 10% korting. Gratis bezorger (!) was 14 minuten te vroeg; konden we mooi alles uitpakken en opdienen.
    Bestel nooit frites bij een Chinees restaurant; was ik even vergeten. Kostte maar €1,38 dus niet zeuren.
    We hebben we echt genoten van alle andere gerechten; van saté tot spareribs, van bami tot babi pangang en van nasi tot foe yong hai.

Hopelijk snel weer zo'n succesvolle avond!

9. Loempia's te vet en de kip niet gaar, niet naar toe gaan.

10. Zojuist een bestelling gedaan bij Happy City. Vervolgens netjes betaald via online bankieren. Echter werd ik niet doorgestuurd naar hun website met een bijbehorende bevestiging, maar werd deze afgesloten.

Daarna even gebeld naar het restaurant ter informatie. Zij vertelden me dat ze geen bestelling hebben binnen gehad en dat ik even een foto moest maken van de overschrijving. Vervolgens deze opgestuurd en opnieuw contact opgenomen. Vervolgens vertelt meneer mij dat het niet het juiste rekeningnummer is, terwijl dit automatisch via hun website gaat.

Om dit probleem op te lossen werd mij verteld dat ik even naar de bank moest bellen en dat het verder niet hun zaak is. (Deze is op het moment gesloten)

Oftewel, geld kwijt, maar niets ontvangen. Dus hou er rekening mee indien je hier wilt bestellen!

11. Zeer slecht. Absolute afrader.

Meerdere malen gehad dat eten veel te laat wordt bezorgd. En de saus uit de bakken was gelekt.

Vorige week de absolute lacher gehad. 2 loempia's bestelt. Bestelling kon wat langer duren. Na ruim een uur niks bezorgd te hebben gekregen, maar gebeld waar het bleef. Krijg je te horen "de loempia's zijn er niet meer" als je daar wat over wilt zeggen, interesseert ze dat niks.

Hierna ook besloten hier niet meer te komen. En ook doorgeven aan vrienden en vele collega's in de haven die nog een Chinees zochten dat dit een afrader is.

2,3
  12. joost 18 punten

Gisterenavond eten besteld, wat een enorme tegenvaller was dat. Het smaakte allemaal hetzelfde (en als dat dan nog lekker was), na een paar happen het hele zootje in de kliko gekieperd. We zijn echt geen fijnproevers, maar dit is wel heel erg.
    Klagen heeft ook geen zin, want dan gaan ze vragen: wat vond u nou precies niet lekker. Nou het geheel is niet te eten, echt en echt heel vies. Beste lezer, doe er uw voordeel mee.

13. T. van Vliet

Vandaag visite en besloten eens te bestellen bij Happy City. Vriendelijke dame aan de telefoon en het eten kwam keurig binnen de tijd die zij aangaf.

Hadden 2 bakken babi pangang met nasi en bami, kipsaté en kroepoek besteld. Het vlees was echt smerig, veel vet er tussen en de stukken die krokant waren, waren zwart en taai. De saus was laf van smaak en de kroepoek oudbakken. De nasi en bami gingen wel, maar waren ook vrij smakeloos. Gelukkig waren de hoeveelheden ook minder dan bij andere Chinese restaurants anders hadden wij nog meer weg moeten gooien.

Ons geld de vuilnisbak in. Waren met zijn vijven en iedereen vond het smerig. Onze eerste ervaring was meteen de laatste.

Ik kan dit niemand aanbevelen.

14. Op zaterdagavond diverse gerechten besteld. Pittige kip was er niet meer, daar in de plaats hadden ze pittig rundvlees meegebracht (slechte zaak als het Pinksterweekend is). Prijs betaald van het rundvlees wat duurde was. De andere gerechten smaakten niet bijzonder, het rundvlees was een heel erg vet gerecht.

15. Eerste indruk was prima. Wel wat frisjes en erg rustig voor een vrijdagavond vonden wij.
    Bediening was prima en snel. Helaas was de soep lauw en het verschil tussen een groot of een klein gerecht was erg klein alleen in de prijs was het verschil groot. Bij mijn pikante kip gerecht had ik allerlei groenten zitten die niet op de kaart erbij stonden en de bami die ik bij mijn gerecht had was koud. Bij mijn partner was de soep en zijn hoofdgerecht wel warm. We hebben dan ook geen nagerecht meer genomen en zijn gauw weggegaan. De prijs was in verhouding erg hoog.
    Geen aanrader dus.

2,8
  16. De tweede keer van het buffet gegeten ,was prima .

Goede bediening , verschillende smaken.

Prijs kwaliteit verhouding is goed !

17. Het is niet goed en het is niet slecht. Hier ligt het probleem, de smaken zijn te onopvallend! Er zijn heden ten dage Chinese restaurants die een verfijnder Menu aanbieden. Werk aan de winkel! Wel een lieve bediening!

18. Lopend buffet gedaan hier, het eten smaakte allemaal het zelfde en het vlees was droog. Het was ongezellig druk en de andere gasten waren allemaal bekenden van elkaar en het personeel. Dat gaf een beetje het gevoel alsof wij er niet toe deden. Er hing een onaangename sfeer.

4,1
  19. Goede bediening, veel eten, komt niets tekort en de rekening viel mee. Als je in de buurt bent kun je daar zeker nog eens eten.

20. Hebben hier vaker gegeten voor het buffet, maar helaas geen buffet meer. Eten was matig, vlees was taai, wel voldoende, aardige bediening. Al met al teleurstellend.

5,3
  21. Gewoon leuke zaak, goed eten voor weinig geld.

Zeer vriendelijke en hard werkende mensen.

Afhalen super, is snel klaar en grote porties voor weinig geld.

22. Zonde geld, de geleverde vlees kwaliteit is beneden alle peil. Stoofvlees dat voor meer dan 30% uit puur vet bestaat, met daartussen uitermate taai vlees. Ook de andere gerechten waren zeer matig in kwaliteit van de ingredienten.