Brunotti Beachclub in Oostvoorne

1. Brunotti ligt op een prachtige locatie aan het Oostvoornse meer. Hoewel het erg rustig was, was de sfeer in het restaurant aangenaam (geen gevoel dat je in een 'leegte' terecht bent gekomen. Vrij vlot werd gevraagd naar de drankwensen en werd de menukaart gebracht. Ook de bestelde lunch werd vlot geserveerd. En toen was het afgelopen met de service...

Eigenlijk begon het al met het feit dat de tafel niet schoon was maar vol lag met koek/broodkruimels. Het is toch een kleine moeite om hier even een doekje over te halen.

Toen de lunch was genuttigd begon het wachten op het afruimen. Het personeel had het, ondanks dat wij bijna de enige gasten waren, kennelijk te druk met een onderlinge conversatie. Overigens aan tafels in het restaurant hetgeen ik ook al niet zo erg passend vind. Uiteindelijk de aandacht weten te trekken en nog iets te drinken besteld. Bij het uitserveren, door ervaring wijs geworden, ook gelijk de rekening maar gevraagd. Die werd weer vlot bezorgd, maar nadat de consumpties waren genuttigd was afrekenen niet mogelijk om eerder genoemde reden. Uiteindelijk maar bij de bar afgerekend ..

Dit was niet de eerste keer dat ik de ervaring had dat eigenlijk alles aan deze gelegenheid 'klopt' behalve de bediening. Erg jammer want voor mij is dat een reden om naar een locatie te gaan waar ik mij als klant gewenst en gewaardeerd voel. Ik hoop echt, ook voor Brunotti, dat er wat pro-actiever personeel komt; dan kan dit echt een fantastische locatie zijn voor lunch/diner.