Restaurant Bowling Venray in Oostrum

• do 17:00 - 21:00
  • vr 16:00 - 21:00
  • za 14:00 - 21:00
  • zo 14:00 - 20:30

Door onze unieke insteek maken wij als bowling het verschil. Ons moderne LED concept heeft ervoor gezorgd dat wij de trend hebben gezet betreft bowlen in Nederland & Europa en met een volwaardig restaurant in ons complex biedt dit de gelegenheid tot een compleet verzorgde avond vol sfeer, gezelligheid en de lekkerste gerechten.

Voor gezelschappen vanaf 4 personen kun je gebruik maken van onze arrangementen of groepsmenu's. Een geweldig alternatief voor een avond vullend programma. Denk aan een met zorg samen gesteld 10-gangen tapas menu, een diner in Aziatische sferen of een mixed grill menu voor de echte vlees liefhebber.

In het café gedeelte kun je heerlijk eten in een ongedwongen sfeer terwijl de kinderen lekker hun gang kunnen gaan, al dan niet in combinatie met een uurtje bowlen op onze spectaculaire LED bowling banen.

Speciaal voor het creatief tafelen is er onze zaal en serre waar je vanaf 2 personen al een tafeltje kunt reserveren. Jij bent de chef aan je eigen tafel!

Oh ja, wil je lekker buiten eten, dan is er onze schitterende binnentuin die elke zomer weer prachtig bloeit! Tevens ook bij uitstek geschikt voor een BBQ met de familie of het personeel.

Onze koks houden rekening met diabetici, vegetariërs, culturele gewoontes of voedselallergie. Gelieve dit bij de reservering te vermelden en de wensen van desbetreffende persoon/personen.

Bekijk onze website voor meer informatie en laat je verrassen!!

Diëten Glutenvrij, lactosevrij, vegetarisch en halal
Foto van Restaurant Bowling Venray in Oostrum lbFoto van Restaurant Bowling Venray in Oostrum lbFoto van Restaurant Bowling Venray in Oostrum lbFoto van Restaurant Bowling Venray in Oostrum lbFoto van Restaurant Bowling Venray in Oostrum lbFoto van Restaurant Bowling Venray in Oostrum lbFoto van Restaurant Bowling Venray in Oostrum lbFoto van Restaurant Bowling Venray in Oostrum lb

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
Aan de snelweg en bij het bos
Toegankelijkheid
Invalide parkeerplaats
Ambiance
Gezellig, hip, huiselijk, kindvriendelijk en romantisch
Voorzieningen
All you can eat, Wi-Fi, honden toegestaan, rookruimte en terras
Kinderen
Kinderstoel aanwezig, verschoontafel, vermaak en magnetron (voor kindervoeding)
120 zitplaatsen en maximaal 250 personen in één groep
Personeel