Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oostrum lb verdeeld zijn.

Erg lekker gegeten maar wel erg kleine porties. Zelfs de kinderen vonden het te weinig.
    Daarnaast kregen we de keuze uit 3 menu's, twee keer varkensvlees en één keer kabeljauw met mosselen. Erg lastig als je zowel geen varkensvlees alsook mosselen eet.

Was erg rustig in het restaurant. we waren er op een vrijdagavond om 19.00 uur.
    We waren zo'n beetje de enige gasten. In het bar bowling gedeelte was het drukker.
    Maar het eten was goed en de bediening liet niet te lang op zich wachten.
    Er was een wegomleiding bij het restaurant. Dus we waren wat langer onderweg omdat we het restaurant via een flinke omleiding aan de andere kant moesten benaderen.
    Als gast / klant had ik het fijn gevonden dit vooraf te weten. Een mailtje is immers snel gestuurd!
    Verder wel oke.

Enige tijd geleden hier gegeten, met 2 personen. Aparte locatie, restaurant is met een bowling verbonden. Bowling geluiden zijn te horen, maar niet hinderlijk. Verder prima bediening, prima eten en goede prijsstelling.

Zeker een aanrader.
    Lekker gegeten.
    Zeer mooie locatie en perfecte bediening

Super goed en snel klaar gemaakt. De op de plaat gebakken hamburgers, zijn zeker een aanrader! Wil je iets extra hebben en je vraagt erom, dan wordt daar direct voor gezorgd en zoals jij het graag wil hebben, prima service. Lekkere friet, weer eens wat anders dan datgene wat al die andere cafetaria's serveren, zoals Aviko en Farm Frites! En lekker handig dat je er kunt pinnen.

René Ebben

Afgelopen maandag 17 augustus 2015 hebben we gebowld in plaats van van onze jaarlijkse fietstocht. Het weer noopte ons tot een alternatief.
    Het bowlen heb ik ervaren als nostalgisch leuk, maar de bijpassende drankjes en hapjes stelden me teleur. Normaal laat ik het mij goed smaken, maar dit keer kreeg ik "de smaak niet te pakken". Wat mij betreft geen aanrader.

Gisteravond met 3 stellen heerlijk gegeten en gebowld.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

Er werd ook uitstekend rekening gehouden met 8 soorten voedsel allergieen.

Maria Willems

Wij hebben met het hele gezin hier heerlijk gegeten. De kleine gerechtjes (10 stuks!) waren met zorg klaargemaakt en een lust voor het oog. Bovendien was de smaak lekker.
    Daarna nog gezellig bowlen. Het was een goed verzorgde avond.

Lekker en gezellig! Wij hebben een hele fijne middag gehad in het bowlingcentrum. We werden heel goed verzorgd.

Mario Lamers

Zeer lekker gegeten en leuk ge(disco)bowld! Goede zaak.

Gisteren hier een tapas bowling avond gehad. Genoten van 10 gangen tapas, wat was het lekker en van goede kwaliteit, mooie producten geserveerd in kleinere porties mmm lekker!

Hierna lekker nagetafeld onder het bowlen, het was avond vullend. Ook het personeel was goed en attent ook voor onze jarige job.

Een echte aanrader voor een gezellig avondje uit.

Dirk

We hebben laatst 10 gangen tapas gegeten. Het was overheerlijk. Je komt echt niets te kort en allemaal verschillende smaken. Echt een aanrader. Zo ook Aziatisch eten en grill. Die moeten we nog een keer uit proberen. Dit allemaal in combinatie met anderhalf uur bowlen. Zo krijg je de avond wel om 😀.

Sehr zu empfehlen, die Speisen sind sehr gut angerichtet und haben einen sehr guten Geschmack, das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit. Wir kommen zu 100% wieder.

15. Eetcafé Oostrum lb

Niet tevreden over de klantenservice en over het geleverde eten. Op de 3 Dönerpizza's zaten Champignons terwijl deze er niet op horen. Toen we belde met deze klacht kregen we als antwoord: "voor die paar champignons komen we geen nieuwe pizza's brengen, haal de champignons er maar af!". Maar goed dat degene niet allergisch zijn voor champignons! Ook de kip döner was geen kip, maar gewone döner. We hadden voor meer dan €25,- eten besteld maar we kregen geen gratis fles frisdrank terwijl dit wel op de folder vermeld stond. Nooit meer sultan!!

M Hendriks

Ik heb ook met kerst gegeten in dit bowlingrestaurant. Het was een 3 gangen menu. Je kon ook een 4 gangen bestellen. Het eten was voortreffelijk. Ook een groot compliment voor de kok. Net als voorafgaande jaren hield hij rekening met mijn zoon die allergisch is voor bepaalde voedingsmiddelen. Dit had ik vooraf opgegeven. Dus hij maakte voor mijn zoon andere soep, hoofdgerecht was iets anders en een speciaal dessert. Wij komen hier al een paar jaar. En elk jaar is het weer super goed. Ook het prijsbowlen met 2 de kerstdag is erg leuk. En het personeel is top!!!

Steengril speciaal voor de Kerst.

Was niets aparts, de hele tent stonk naar de gril. Wat je kreeg voor je geld was droevig, vlees stukjes met wat paprika en champignons, schaaltje uien, sausje en dat was het zo ongeveer.

Wel om de 3 minuten vragen of je wat wil drinken.

Daarna bowlen, 1,5 uur. Als je vervolg bowlers heb wordt omgeroepen om te stoppen, zijn die er niet laten ze je doorgaan en als je dan gaat afrekenen meteen een half uur extra betalen zonder iets te zeggen. Mij zien ze hier nooit meer!

herman rongen

Gwendalin

uitstekend gegeten ambiance, amuse zeer treffend.
    daarbij zeer smaakvol wat betreft door de koks gecombineerde creaties.
    veel lof over dit restaurant wat men bij een bowling niet zou verwachten.
    dus weg die ballen.

groetend kees van steuring

Uitstekend,
    pluim voor de koks met zo'n grote kaart en dan toch een mooie presentatie neerzetten.
    Alles vers en dat is ook te proeven ook.
    ga zo door.

gr vd ven

Zeer ruime keuze op de kaart, leuke sfeer, leuke en spontane bediening. De prijzen zijn dik in orde en waar krijg je tegenwoordig nog 3 soorten warme groente, frites, geb. aard. en salade als bijgerechten bij je hoofdgerecht?

erg leuk!!!

een prima friture, je wordt er altijd goed en snel geholpen. De bestellingen kloppen altijd en het smaakt prima.