Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oostkapelle verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Oostkapelle

Jeannet

De rijsttafel voor 2 personen (nr 201)was erg lekker en voor ons voldoende.
    Vriendelijke en beleefde dame die de bediening alleen doet.
    Het restaurant is gedateerd, maar is niet storend, alles ziet er verzorgd uit.

2. Ilbertz Daniela

Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Sehr lecker! Hier werden wir noch einmal hingehen. Absolut zu empfehlen 👍

3. Fam. Cevaal

Vriendelijke ontvangst. Heerlijk gegeten met een drankje en toetje. Eten was voldoende en zichtbaar met zorg klaargemaakt en opgediend. Vriendelijke bediening. Zeker een aanrader.

4. Heerlijk gegeten bij Bistro Bram in Oostkapelle

Bediening erg vriendelijk en netjes!

5. Heerlijk gegeten in deze brasserie.
    Prima service, goed gastheerschap, denkt mee in mogelijkheden bij allergie, nette inrichting, nette wc.

6. Ute Arping

Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Sehr leckere Gerichte und mit Abstand das freundlichste Personal in ganz Oostkapelle!! Ein Muss fĂŒr jeden Urlauber :-)

7. Aan de ene kant van het terras liepen er 3 te bedienen, aan de andere kant zat ik een kwartier te wachten, dus maar iemand aangesproken, ze kwam eraan zei ze maar nog liep ze mijn tafel voorbij, arrogante ballentent, hard achteruit gegaan sinds overname.

8. Lekker; bediening goed.

9. Otto v Eck

Heerlijk gegeten, erg vriendelijke bediening in een zeer schone ruimte, heel snel eten op tafel oftewel zeker de moeite waard om nogmaals te gaan eten.
    Groet Otto.

10. Chinees-Indisch Oostkapelle

Lekker gegeten, zeker gaan we weer!
    Een redelijke Chinees op je dorp is toch iets waar je blij van wordt.

11. Florusse

Gezellig restaurant, gemoedelijke sfeer. Vriendelijke eigenaars en bediening. Heerlijke gerechten
 Snelle service. Was de eerste keer voor ons in dit restaurant maar zeker voor herhaling vatbaar!

12. Chinees-Indisch Oostkapelle

Terwiel

13. Petra Lievense

Wij hebben weer lekker gegeten bij Mossels en Meer. Verse vis en heerlijke mossels. Lekkere koffie achteraf. Altijd goede en attente bediening, vaak van de eigenaares zelf.

EĂ©n vorige recensie
  14. Super kwaliteit een stuk beter dan bij oude eigenaar. Bediening echt top zo vriendelijke.

15. Petra Lievense

Altijd lekker en een goede service voor een schappelijke prijs! Wij komen hier graag!

16. Chinees-Indisch Oostkapelle

H. van Roon

Wij zijn hier op vakantie en hebben hier met een bevriend echtpaar heerlijk gegeten.
    We hadden een rijsttafel voor 4 personen genomen. Volgens mij heette het Indonesisch Schechuan. (Vergeef met als ik het verkeerd benoem....;-)
    De hoeveelheid was voldoende, de serveerster was erg aardig en maakte graag een praatje met ons.
    Ondanks dat ze alleen was om te bedienen, bleef ze relaxed.
    Interieur zag er netjes en schoon uit. Als we hier weer eens in de buurt komen, gaan we er zeker nog een keer eten!

17. Geweldige bistro! Kwalitatief erg goed, heerlijke grote biefstukken,
    Super risotto, mega lekkere knoflook frieten die je extra kunt bestellen. Fijne plek met kind van 2 jaar ook, personeel erg aardig. Oh, en ik vergeet, de lekkere wijnen en limoncello! Wij komen zeker terug.

18. We hebben zo lekker gegeten. Lekker vakantie sfeertje. Prima service. Prijsniveau correct. Wat wil je nog meer.

19. Nicolien

Zijn met vrienden hier gaan eten omdat eerdere ervaring goed was. Viel nu erg tegen. Het gevraagde brood vooraf kwam niet, kregen meteen hoofdgerecht. Friet erg karig, 10 steeltjes per persoon. Extra friet besteld. Na 2x hierom gevraagd te hebben waren we inmiddels klaar met eten en nog steeds geen friet! Aangegeven bij serveerster over het brood en friet alleen een "o dan is er iets mis gegaan" was het antwoord. Zelfs sorry zeggen was blijkbaar teveel gevraagd.

3,7
  20. Dessing

Kwamen al jarenlang bij Dennenbos. Dit jaar is het restaurant overgenomen, helaas niet meer wat het was. 22,50 voor 2 mini, sliptongetjes met een beetje sla. Het was ook droog, waarschijnlijk te lang gewacht onder de warmte lamp. Voor ons na jaren een teleurstelling.

4,7
  21. Hubertus Friederichs

Niet voor eters die beschaafd restaurant-gedrag waarderen.

Een halve ster is eigenlijk nog teveel. De wijn kwam geopend op tafel. Dat verbaasde mij en ik vroeg hoe dit mogelijk was? De serveerster lachte verlegen, zij ging de baas halen. De baas kwam, hij had gehoord dat we een vraag hadden. Ik vroeg of de serveerster niets had verteld. Hij zei enigszins geïrriteerd: ‘Ja, maar ik wil het van u horen.’ Ik vertelde dat ik het vreemd vond dat de wijn al geopend op tafel kwam. Toen ontstak hij, als door een wesp gestoken, in opvliegende boosheid: dat doen we hier altijd zo, dan had u maar van te voren moeten zeggen dat u een ongeopende fles wilde, niemand hier heeft een horeca opleiding, u hoort kennelijk niet tot onze doelgroep, de ouderwetse term ‘klant is koning’ gaat hier niet op, we gaan het u niet naar de zin maken. Ik was verbouwereerd door zoveel overdonderende verbale agressie. Ik keek mijn vrouw aan, ‘zullen we weggaan?’, zij knikte. We stapten op. De baas zei nog brutaal dat wij de fles wijn moesten betalen. Dat wilde ik niet en liepen zonder te betalen weg.
    Ik hoop met het bekendmaken van deze negatieve akelige Mossel & Meer-ervaring bij te dragen aan de 'succesformule' van de baas. Eters die beschaafde restaurant-manieren op prijsstellen kunnen wegblijven, zij die het leuk vinden om beledigd te worden: ga u gang.
    Hubertus Friederichs

22. Van Rooijen

Op 14 maart kwam de social deal online, direct gereserveerd voor zaterdag 4 juni.
    Gisteren op 6 mei krijgen we een annulering van de social deal. Er is geen andere zaterdag meer mogelijk om te reserveren tot 12 juni (geldigheid)
    Waarom wil je social deal klanten wel als het rustig is en annuleer je een social deal klant als je drukte verwacht? Dit is absoluut niet netjes.

23. Chinees-Indisch Oostkapelle

Peter Wondergem

Voor het eerst gegeten bij de nieuwe eigenaar.
    De gerechten zijn zeer divers en wat wij gegeten hebben was van prima kwaliteit (ossenhaas met zwarte bonensaus).
    De ontvangst was hartelijk en de bediening was prima.
    Ga zeker terug.

24. Zonder reservering konden we gelukkig met 4 personen terecht, maar we waren dan ook vroeg. Drankje vooraf ging goed, maar toen ging het verder minder goed. Mensen die na ons waren binnengekomen, kregen eerder dan wij te eten, bediening bestond uit jonge invalkrachten, die niet echt professioneel leken, niet reageerden als wij iets vroegen, en de kwaliteit van het eten was, op de pizza na, gewoon slecht. De pasta’s smaakten allesbehalve Italiaans. Jammer, want voorheen hadden we hele goede ervaringen, maar nu hebben we de toetjes en koffie maar overgeslagen. Ik hoop dat ze met het komende toeristenseizoen de zaken beter op orde hebben!

25. Vriendelijke ontvangst, gezellige omgeving, restaurant is knus en warm aangekleed, goede sfeer. Het eten werd vlot opgediend, zag er heel goed uit en was erg lekker! Heerlijke steak, zeer goed bereid, voortreffelijke soep, fantastisch lekkere maaltijdsalade die er ook heel mooi uitzag, qua kleur en ingrediënten. Kortom, echt een restaurant om vaker te gaan eten! Voor de prijs is het ook goed te doen en is het het geld zeker waard!

26. Hoi allemaal.
    Het was weer geweldig bij jullie hardstikke leuk en gezellig personeel lekker gegeten en gedronken!
    De kamer was ook uitstekend lekker geslapen!
    We hebben veel gefietst en gewandeld!
    We hebben 5 dagen genoten! We komen zeker weer eens terug!
    Lieve groeten Ton en Ine Clijsen Eindhoven.

27. Reservering verliep prima. We waren met 4 personen en hebben alle vier gekozen voor een mosselgerecht. Het restaurant doet zijn naam eer aan, de mosselen waren erg lekker, de bediening was uitstekend, klantvriendelijk en attent zonder druk uit te oefenen. Ook het nagerecht was heerlijk. We hebben in alle rust kunnen eten, ook al waren we bijna de laatste groep die voor sluitingstijd vertrok. Absoluut voor herhaling vatbaar.

28. Kees deijkers

Entourage was gezellig. Zeer vriendelijke en leuke bediening. Het eten is er echt super. Maakt niet uit wat je neemt. We zijn er meerdere keren geweest en echt niks op kwaliteit aan te merken. Zelden zo lekker uit eten geweest.

29. Wij hebben hier twee dagen heerlijk gegeten. Dorade, scampis en bouillabaisse, alles even lekker en met zorg klaargemaakt. Ruime hoeveelheid groentes en salade, vriendelijke bediening, gezellig terras aan de achterzijde. Een aanrader.

30. We eten hier regelmatig, gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Wat ik jammer vind is dat er bijna geen groente wordt geserveerd bij het hoofdgerecht. Meestal is het een klein bakje witte koolsalade (brr) maar de laatste keer een piepklein bakje groene salade voor 2 personen.