Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oostkapelle verdeeld zijn.

1. Nederlands Oostkapelle

24 Okteber 2017 met partner en mn ouders lekker gegeten.
    Grote porties.
    Lekkere saladebar.
    Bedankt Anno Nu, we hopen nog eens terug te komen.

Super... meteen bij binnenkomst krijg je een heel hartelijk welkom door de lieve gastvrouw die er alles aan doet om het de gasten naar de zin te maken en een gezellige maaltijd te laten genieten. Het eten is heel erg lekker en aangeboden in ruime porties. Een heerlijk uitje dat ons zo enorm bevallen is dat we dit met enige regelmaat (het zit vlakbij ons favoriete vakantieverblijf) herhalen... tot nu toe nog nooit tegengevallen, het is elke keer weer alsof je "thuiskomt". Super en echt een aanrader voor levensgenieters. Wij komen in elk geval nog terug, meer dan eens zelfs 👍🏻👍🏻👍🏻😀👏

Jori Blommendaal

Super lekker gegeten en hele vriendelijke bediening!!! Nog niet heel vaak Mn bordje leeg gegeten maar de bolognaise!!! Heerlijk, en alles opgegeten!!! Dank jullie wel!!!

Half zes gearriveerd. Alle tafels bezet, na half uurtje wachten een tafel gekregen. Op zich prima! In de tussentijd een heerlijk voorafje genuttigd en wat te drinken genomen.

Het restaurant heeft twee gedeeltes. Wij zaten bij de bar, hier hebben ze twee tafels. Het overgrote deel zit aan de andere kant. Aangezien reserveren niet mogelijk was, stond er een wachtrij om onze tafel. Niet gezellig. Na ruim een kwartier gewacht te hebben, hebben we om de kaart gevraagd. Het hoofdgerecht kwam een uur later. Met twee kinderen niet bepaald gezellig te noemen.

Het eten was op zich goed, maar de Italiaan in Zoutelande is aanzienlijk beter. Wij zoeken de volgende keer even verder.

5. Internationaal Oostkapelle

D. Moerman

Op 9 augustus 2017 zijn wij gaan eten bij Brasserie Ons Paviljoen bij Camping Ons Buiten. Elke dag is er een ander menu. Op woensdag aten wij als voorgerecht een uitstekende linzensoep en getoast desembrood met kruidenboter. Als hoofdgerecht een heerlijke verse makreel uit de oven en een mix van pulled pork/varkenshaas/braadworst. Dit vergezeld van een garnituur van sperzieboontjes, linzen, tomaat, couchette in een heerlijke verbindende saus. Een gepofte aardappel met wat frietjes en een bakje met diverse soorten sla uitnodigend gedecoreerd met tomaat, paprika, komkommer enz. De jonge gastvrouwen zijn zeer vriendelijk en dienstverlenend. Wij waren echt verbaast over de zeer smakelijk en goed bereide maaltijden met verse ingrediënten. Dit niveau van koken verwacht je niet bij een campingrestaurant. De kok kookt met liefde en passie en dat proef je. Op zijn aanbod heeft hij voor ons nog een sabayon met verse aardbeien gemaakt. Dit maakte onze gezellige avond af in Oostkapelle. Chapeau ga zo door en houdt de kwaliteit hoog.

Bezoek 29 juli.
    Bij binnenkomst met paraplu's werden deze meteen in daarvoor bestemde bak gegooid door personeel.
    Met 2 kinderen wilden we twee schotels bestellen.
    Doodleuk werd hiervoor.
    6 Euro in rekening gebracht.
    Argumenten waren je mag blij zijn dat je een grote tafel krijgt, ik moet dit wel doen bla bla.
    Niets besteld en gegaan.
    Wat een zeer klant onvriendelijke ballentent.

Net met onze schoondochter heerlijk gegeten, alles was superlekker, heel fijne bediening en met mooie weer heerlijk op t tuinterras gezeten.

Alexander Danilin

Verrassend goed italiaans restaurant.

Fam. Cevaal

De ontvangst, eten en drinken zijn goed. Echter de service/bediening was matig tot irritant. Er wordt te vaak gevraagd of er nog iets gedronken moet worden en wanneer je dan iets bestelt wordt het niet geserveerd. Hoe tegenstrijdig wil je het hebben. Wij bestelden een karafje wijn. Vervolgens heb ik tot twee keer toe gevraagd waar mijn karafje wijn bleef en tenslotte ben ik er zelf maar achteraan gegaan. Tot slot bestelden wij een kopje koffie. Dat moeten we nu nog krijgen. Bij het afrekenen aan de bar heb ik mijn beklag gedaan. Ook het aanbieden van een gratis kopje koffie ter compensatie van de klachten kwam niet in hun gedachten op. Ook om mij heen bespeurde ik klachten. Het ontbreekt er aan leiding. Het lijken allemaal kinderen die daar de zaak moeten runnen.

Don Martin

Sehr freundliche Atmosphäre und sehr freundliches Personal.

Vrije vertaling Eet.nu

Zeer fijne sfeer en zeer vriendelijk personeel.

Ben Vink

Heerlijk gevarieerd gegeten ( verse mosselen en vis) in een prettig, ruim restaurant. De bediening was subliem.

Prima eten en zeker een prima plek om te relaxen. Bediening is prima.

Wij zijn prima verzorgd op eerste kerstdag en hebben het heel fijn gehad 👍

Manon Müller

Prachtig restaurant... Helaas een super lamme bediening...
    Na meer dan 1 uur wachten nog steeds geen hoofdgerecht na het voorgerecht! Serveerster gevraagd of zij ons vergeten zijn, maar werden onbeschoft te woord gestaan. Dus maar het voorgerecht afgerekend en ergens anders gaan dineren.
    Alle mensen kunnen fouten maken, maar kom er dan ook eerlijk mee voor de dag...
    Met vr. gr. M.M.

16. Chinees-Indisch Oostkapelle

Erg vriendelijk ontvangst, uitstekende bediening en het eten overheerlijk!

Heb diverse keren goed gegeten, maar vandaag viel heel erg tegen. Pizza's waren al vrij snel koud (na nog geen kwart op). Op de vraag of de pizza in stukken gesneden kon worden (ivm handklachten) werd mij te kennen gegeven dat dit niet kon omdat het te druk was. Kreeg pizzasnijder. Helaas was dit ook geen succes. Wat ook schandalig was, is dat ze in het restaurant gewoon honden toelaten. Dit is niet gepast. Jammer.

1e keer zowel reserveren bij zowel Eet.nu als bij Vita-Bella ... beide zeer goed bevallen!

Ans Janssen

Goede ervaring, zeer vriendelijke bediening! Terwijl het restaurant vol zat namen ze toch de moeite voor een praatje. Pizza's waren uitstekend, viel over de rand van je toch al grote bord. Jammer, was moeilijk te snijden dan, misschien een pizza roller erbij was makkelijker geweest. Maar dit mag niet opwegen aan het heerlijke eten dat we hebben gehad!
    We hadden een bon van de emte supermarkt, 1 pizza gratis en dit was niet nadelig voor het menu zoals je bij de meeste restaurants dan wel weer terug ziet in een kleinere portie of dergelijke. Aanrader dus!

Wij waren met een groep van 18 personen en een ieder van ons vond het eten zalig en het toetje met warme kersen maakte het totale plaatje compleet. Dus werknemers van Het Rijswijksche Huis, hartstikke bedankt namens de club.

Wij hebben hier prima gegeten, de porties zijn prima in orde, wat over is krijg je zelfs mee naar huis!
    De volgende dag nog heerlijk 2 broodjes Giros gegeten!
    Wij komen hier zeer zeker terug.

22. Nederlands Oostkapelle

Prima zaak. Altijd netjes schoon en verzorgd, goed eten en prettige mensen. Ook als het druk is snelle service en het eten van goede kwaliteit. Lekkere warme kop cappuccino. Met als bonus een gezellig optreden in het kader van Jazz by the Sea.

23. Nederlands Oostkapelle

Lukas van Hoek

We zijn er op een rustige vrijdag middag met twee gezinnen geweest, twee kinderen van 5 jaar en twee van 2 jaar. Er was niks te doen in de zaak en toch vond de eigenaar het nodig om na de eerste gil van 1 van onze kinderen van 2 jaar kwaad te worden. Dit had volgens hem met opvoeding te maken. Nog nooit zo behandeld in een restaurant, laat staan door de eigenaar. Een echte afrader voor mensen met kinderen.

We hebben gegeten maar daar is dan ook alles mee gezegd...Wij vonden de prijs/kwaliteit verhouding erg slecht.Een mixed grill voor 18 euro is heel normaal,maar niet voor wat je hier op je bord krijgt. Sorry maar ik ken betere griekse restaurants.Om nog maar niet te praten over de salade die bij het gerecht zit, dit past in een eierdop. Ben geen hele grote eter maar vond het allemaal zeer afgepast.

Eten was best goed, bediening slecht, we moesten te lang wachten voordat er werd geholpen. Bediening had geen enkele beleving bij hun vak... jammer want dat is zo belangrijk, komen geen enkele vragen of alles naar wens is... Ze zijn smoezelig gekleed en uitstraling idem. We hadden nadat de kaart was gebracht voor het nagerecht 25 minuten gewacht voor opname... we hebben maar afgerekend en ons nagerecht elders genuttigd.

26. Internationaal Oostkapelle

We kwamen om 16.30 uur aan. We wilden eten bestellen maar de serveerster zei dat de keuken pas om 17.00 uur open ging. Dan maar drinken besteld en gewacht tot 17.00 uur. Om 17.04 uur kwamen er nog wat gasten, die kregen gelijk een menukaart, maar wij werden genegeerd, de serveerster kwam pas toen wij haar wenkte dat we wilden bestellen.

We wilden kipsaté bestellen, kregen we te horen dat er die dag niet van de kaart besteld kon worden, maar dat er alleen buffet gegeten kon worden, dit was niet het plan waar we voor kwamen.

Daarom het drinken betaald en zijn we weggegaan. Op de valreep hoorde we de serveerster tegen nieuwe klanten, toen ze vroegen wat ze zoal te eten hadden, nog zeggen dat ze zowieso een buffet hadden, en niet zoals ze tegen ons zei alleen buffet.

Schandalig, hier komen we dus nooit meer, zo ga je niet met je klanten om.

Ab heikamp

Wij komen er al jaren met veel plezier. De jongens hebben gevoel voor droge boeren humor. Dit jaar zijn wij er drie keer geweest, alle keren top, de laatste keer kregen wij het bier zelfs gratis. Vanavond gaan wij weer.

Gezellig en lekker gegeten met de fam. Bedankt

Als Belg moeten toegeven dat deze Nederlanders echt lekkere frietjes kunnen serveren 👍👍

Anneke Derksen

Slechte ervaring helaas. Na het voorgerecht hebben wij (4 volwassenen en een kind van bijna 4 jaar) meer dan een uur moeten wachten op het hoofdgerecht en dat dan nog omdat we ernaar vroegen of het nog lang zou duren. Ze waren ons "vergeten". Als we niet gevraagd hadden of het hoofdgerecht nog geserveerd zou worden, zouden we daar een dag later nog hebben gezeten denk ik. Er werd ook helemaal niets aangeboden om het kind tijdens het lange wachten bezig te houden dus daar heb ik zelf maar om gevraagd. Ze kreeg toen een kleurplaat en een doosje kleurpotloden, zonder punten dus dat was ook geen succes. Als tegemoetkoming kregen wij allemaal een gratis drankje van het huis en excuses van het personeel. Het eten op zich was redelijk, maar het was duidelijk dat de keuken en het bedienend personeel de drukte niet aankonden. Wat ook bleek toen wij net een nieuwe ronde drankjes geserveerd kregen en er meteen een juffrouw kwam vragen of we nog iets wilden drinken. Het was al met al behoorlijk chaotisch.