Bezorgrestaurants in de buurt van Kreta

1204733571 85
1417402062 86
1429911973 85
1486206574 79

1. Super... meteen bij binnenkomst krijg je een heel hartelijk welkom door de lieve gastvrouw die er alles aan doet om het de gasten naar de zin te maken en een gezellige maaltijd te laten genieten. Het eten is heel erg lekker en aangeboden in ruime porties. Een heerlijk uitje dat ons zo enorm bevallen is dat we dit met enige regelmaat (het zit vlakbij ons favoriete vakantieverblijf) herhalen... tot nu toe nog nooit tegengevallen, het is elke keer weer alsof je "thuiskomt". Super en echt een aanrader voor levensgenieters. Wij komen in elk geval nog terug, meer dan eens zelfs 👍🏻👍🏻👍🏻😀👏

2. Bezoek 29 juli.
    Bij binnenkomst met paraplu's werden deze meteen in daarvoor bestemde bak gegooid door personeel.
    Met 2 kinderen wilden we twee schotels bestellen.
    Doodleuk werd hiervoor.
    6 Euro in rekening gebracht.
    Argumenten waren je mag blij zijn dat je een grote tafel krijgt, ik moet dit wel doen bla bla.
    Niets besteld en gegaan.
    Wat een zeer klant onvriendelijke ballentent.

3. Net met onze schoondochter heerlijk gegeten, alles was superlekker, heel fijne bediening en met mooie weer heerlijk op t tuinterras gezeten.

4. Wij hebben hier prima gegeten, de porties zijn prima in orde, wat over is krijg je zelfs mee naar huis!
    De volgende dag nog heerlijk 2 broodjes Giros gegeten!
    Wij komen hier zeer zeker terug.

5. We hebben gegeten maar daar is dan ook alles mee gezegd...Wij vonden de prijs/kwaliteit verhouding erg slecht.Een mixed grill voor 18 euro is heel normaal,maar niet voor wat je hier op je bord krijgt. Sorry maar ik ken betere griekse restaurants.Om nog maar niet te praten over de salade die bij het gerecht zit, dit past in een eierdop. Ben geen hele grote eter maar vond het allemaal zeer afgepast.

6. Sorry, maar ondanks de positieve reacties vonden we het toch helaas onder de maat. 20 minuten op terrastafels voor gewacht omdat we wat vroeg waren maar zonder enige bediening, wel steeds een loerende blik. Jammer, even voorborrelen was er niet bij.
    Eten, vismix was wel lekker maar zeer afgepast. Zoals 1 stukje zalm en 1 klein sliptongetje. Salade, een schoteltje voor z'n 2, evenals halve ouzo's en biertjes tot 5x toe met 5 vingers schuim en 1 schoteltje patat voor 2 personen. Erg afgepast en 2 man bediening voor het hele restaurant gaf ook lange wachttijden. Andere gasten vroegen hierom al om de rekening omdat ze geen extra tijd meer wilden wachten. Geen haast bij een etentje, maar het kan ook te lang zijn.
    Gemiste kans en dat gaan we vogende keer ergens anders gezellig inhalen.

7. Paul & Marja

Wat hebben wij onlangs heerlijk Grieks gegeten. De eigenaresse is een toppertje en had nog echt ouderwets aandacht voor je. Als wij in de buurt zijn komen we zeker weer langs.

8. Een mooi ingericht restaurant met een prima terras aan de achterzijde van het restaurant.
    De bediening is heel erg vriendelijk en informeel. Prima menukaart en de kok weet hoe het hoort: gyros lekker knapperig gebakken, souflaki goed gekruid en mooi rondom gegrilld maar compleet doorgebakken.
    Porties zijn ruim, hier ga je niet met honger naar huis. Prima restaurant, een aanrader!

9. Jacobse

Zeer goed eten, ruime hoeveelheid en zeer mals vlees!
    Heerlijke tzatziki en goede adequate bediening!
    Zeker voor herhaling vatbaar!

10. Thea Smeets

Leuk restaurant in het midden van Oostkapelle. Echt Grieks aangeklede locatie met erg aardig personeel. Een ouzo als welkomsdrankje maakt het geheel compleet. Je kunt er leuk zitten en in alle rust je keuze maken. Wil je tussendoor ietwat pauze nemen is het geen probleem. Heerlijk gegeten en gezellig gepraat. Dus... zeker de moeite waard om heen te gaan.

11. R B
    Nijverdal
    “Klantonvriendelijk, wel goed eten.”
    Beoordeling in behandeling

De kwaliteit van het eten was goed. De prijzen daarentegen staan niet in verhouding met elkaar.
    Stokbrood bijbestellen, dat kan, echter 5 plakjes goedkoop stokbrood voor een kleine prijs van €3,75. We waren met 4 volwassenen en een kind.
    Bestel je 4 schotels dan krijg je 2 piepkleine bakjes patat erbij welke niet voldoende zijn voor 1 persoon. Wederom kan er een extra bakje worden bijbesteld voor het mooie bedrag van €3,50.
    Normaal gesproken hoor je voldoende eten te krijgen voor wat je betaald. Dus de honger kon hier helaas niet gestilt worden.

Het restaurant is ruim opgezet waardoor er ruim voldoende plaats is en je geen last hebt van mede restaurantbezoekers met schuivende stoelen. Wat hierdoor wel vreemd is dat als er borden worden gebracht of opgehaald dat je de borden van de serveerster moet aannemen en/of terug moet geven. Dit ondanks alle ruimte. De serveerster was vrij jong dus ervaring op doen moet kunnen. Maar als de serveerster tot 2 maal toe met overvolle armen hete gerechten aangeeft over de zitplaats van een baby/peuter en naderhand lege borden met los bestek erop (mes/vork) ophaald. En hierop geattendeerd wordt en hier totaal niet op word gereageerd (totaal genegeerd) dan is dit gewoon een slechte zaak.

Van de 4 volwassenen was er 1 nog niet klaar met eten (het net gebrachte schaaltje patat van €3,50) toen het bord na het vorige voorval zonder pardon werd meegenomen terwijl er nog er enkele ogenblikken hiervoor is aangegeven dat men nog niet klaar was met eten. Dit nogmaals aangegeven, maar dit werd opnieuw genegeerd.

Hierop gelijk de rekening gevraagd zonder ooit een dessertkaart te hebben gezien. We hebben de rekening gekregen met allerlei onregelmatigheden. Naar aanleiding hiervan hebben we verhaal gehaald de manager cq vermoedelijk de eigenaresse.

En nu komt het mooie. We werden behandeld op een manier waar waar je stijl van achterover slaat.

Ik citeer:

- we moesten gewoon betalen wat er stond zonder enige vorm opheldering te krijgen.
    - het eten was al op, wat overigens niet zo was zie bovenstaand, we moesten niet vervelend doen. Terwijl we te allen tijde zeer net en begripvol waren.
    - volgens mevrouw waren ze het beste restaurant in de regio die het moet hebben van haar vaste klanten en dat ze niets hadden aan "vakantiegangers". Als we goede service wilden moesten we maar ergens anders eten. Zij had niets aan ons (dit waren de letterlijke woorden van de manager)
    - en als laatste vond de manager het geen enkel probleem om borden te serveren met hete gerechten en het ophalen van de lege borden met scherp bestek over het hoofd van een baby. Dit zou volgens haar heel normaal zijn. Dit zelfs ondanks de meer dan voldoende ruimte.

Samenvattend:

Uitstraling is goed
    Kwaliteit voedsel is ook goed
    Service (als dat hier zo mag heten) is zeer slecht. Nog nooit in mijn leven zo slecht behandeld bij een restaurantbezoek. Menig shoarmatentje is beter qua service).

12. Zeer goed grieks restaurant met een heel vriendelijke bediening, met heerlijke verse produkten. Toppie en kom hier zeker terug.

13. fam Reniers

Heerlijk gegeten.Prettige bediening.Ondanks de drukte aandacht voor de gast. Top!!!

14. Echt de moeite waard. Prima eten. Gezellige gastvrouw/ eigenaresse.
    Prima bediening.

15. Beste griek waar ik ooit heb gegeten. Zeer vriendelijke bediening.

16. Theo van Holland

Uitstekend! Goede sfeer, heerlijk eten, klantvriendelijke bediening, eerlijke prijs.
    Zelfs op verzoek frappe gekregen wat niet op de kaart staat,
    ondanks dat het druk was.
    Een dikke 10.

17. Zaterdag 1 September weer maar eens naar de Griek , het was als altijd weer van bijzondere kwaliteit , prima eten en een heerlijke ontspannen sfeer , erg aardige gastvrouw .

18. Nico Luiten

Heerlijk gegeten zaterdag 9 juni 2012.
    Voortreffelijke keuken. Vlees is heerlijk mals, giros lekker gekruid. mixed grill is een aanrader. Als sorbet een dameblance. Jammer van de slagroom, is uit een spuitbus. Dit laatste kan beter. Service is erg goed en gezellig, even tijd voor een praatje is er. Ook informeren of het smaakt, dit meerdere malen tijdens het eten. Wij gaan er zeker terug. Voor de eigenaar en personeel; ga zo door !!! Groeten, Nico

19. Wij vonden het eten heerlijk, maar de bediening ronduit slecht!

Wij arriveerden met twee kinderen (van 1 en 2) en vroegen om kinderstoelen. Die bleken wel aanwezig, maar we kregen er slechts 1 omdat er misschien nog andere gezelschappen kwamen die de stoel evt nodig zouden kunnen hebben.... Nou ja!

We waren extra vroeg, maar hebben zeer lang op ons eten moeten wachten. Mensen die later kwamen, kregen eerder eten dan wij. Er ging dus iets niet goed in de keuken. Daarnaast was onze serveerster erg onvriendelijk, ze leek ons maar lastig te vinden, zuchtte veel. Het ging regenen en wij vroegen of er binnen nog plaats was. Nee, zucht, helaas, "dat had ze toch al meteen gezegd"? (niet dus, aangezien we een van de eersten in het restaurant waren). Toen we een kleine 2 (!) uur vroegen waar het hoofdgerecht bleef, werden we afgesnauwd: "het komt er echt zo aan hoor!"

Ongelofelijk hoe onvriendelijk deze mevrouw deed. Ik raad dan ook iedereen af om hier te eten, ondanks dat het eten heerlijk was!

20. Vorig jaar al een keer met familie geweest. Door de goede sfeer en het lekkere eten toen nu weer gegaan. Was heel druk maar het eten was weer het wachten waard. Super leuke bediening. Volgende week maar weer langs.

21. Met een grote groep gereserveerd, ontvangst was vriendelijk en spontaan. We hadden een leuk diner afgesproken, met een binnenkomertje vooraf. Samengevat, het was gewoon fantastisch.

Genoeg eten en drinken, bediening, gastvrouw, bedankt.

Jullie hebben zeker wel een paar klanten erbij.

Tot ziens.

Rinus en petra.

Namens nemag bv.

22. In tegenstelling tot bovenstaand slecht gegeten! Eten koud, geen tijd voor fatsoendelijke bediening en niet echt lekker. Misschien ben ik verwend, maar voor mij de laatste keer, helaas.

23. Heerlijke soepen op de kaart! Kindvriendelijk, ontspannen sfeer, tuin aan de achterkant, maar het was helaas te koud toen wij er waren.

24. We komen er ieder jaar een paar keer eten. Jammer dat het restaurant in de winter dicht is. Het is er gewoon uitstekend. Goede keuken, vriendelijk personeel en goede prijs / kwaliteit verhouding. En de allerkleinsten krijgen i.p.v. een glas ouzo, gewoon limonade in hun borrelglas, dat zie je niet zo vaak. Gewoon zo doorgaan.

25. ron bruintje

Heerlijk gegeten vanavond. Restaurant is modern ingericht met leuke Griekse accenten maar niet (zoals vroeger bij veel van dit soort restaurants) overdadig. Bediening prima. Er wordt duidelijk veel aandacht besteed aan de (voor)bereiding van het eten. Alles vers en dat proef je. Vlees was voortreffelijk en dat hebben we vaak veel minder meegemaakt bij andere (Griekse) restaurants. Alles ook ruim voldoende en een prettige en vriendelijke bediening ondanks de drukte in het restaurant.

Kortom top!

26. john de wit

3 jaar geleden na een warme zomerdag op weg naar huis besloten we nog even te gaan eten. Op de heenweg naar Domburg hadden we de naam Kreta gezien dus we besloten even te gaan kijken of er nog plaats was. We hebben 2 uur gewacht en het was absoluut de moeite waard. Ieder jaar wanneer we in zeeland zijn gaan we gewoon even lekker langs. Wat we wel doen is even reserveren. Deze week waren we er weer, het was weer fantastisch en zelfs onze jongste zoon van bijna 12 at een moussaka schotel lekker op.

Volgend jaar zijn we er weer.

27. Heerlijk gegeten, ruim voldoende!

Ruime keuze op de menukaart.

Leuke sfeer, vriendelijke bediening.

Kinderen krijgen een kleine attentie bij het verlaten van het restaurant, heel leuk!

Beetje jammer was wel dat men niet goed oplet of de klant nog iets wil drinken, ook niet als je glas na 15 minuten nog steeds leeg is. Wanneer je iemand aanspreekt, kan het soms eventjes duren eer men het doorheeft. Beetje meer oog voor dit mag wel.

Dit alles kan natuurlijk ook te maken hebben met het feit dat net op die avond een nieuwe medewerker werd 'ingewerkt' en ze daardoor even 'ogen en oren' tekort kwamen.

Wij geven ze de voordeel van de twijfel en komen zeker nog eens terug! Absoluut! We hebben gewoon echt heel lekker gegeten!

28. Vandaag 13 juli 2010 met ons gezin hier Grieks gaan eten. In een woord voortreffelijk. Vriendelijke bediening, zeer verzorgd en zeker meer dan voldoende te eten. Goede prijs kwaliteit verhouding, een aanrader. Zelfs onze hond mocht mee naar binnen.

29. Mijn favoriete restaurant!

Kwaliteit staat zeker voorop.

Al bij vele Griekse restaurants gegeten maar Kreta in Oostkapelle staat met stip op nummer 1.

Niet echt duur voor heel veel eten.

Heel vriendelijke eigenaresse en heel vriendelijk personeel.

Zeer zeker een echte aanrader!

30. In het najaar hebben we bij De Griek in Oostkapelle gegeten. Het eten was niet slecht, ook niet fantastisch, maar eerder gewoon. Het had zomaar overal bij een gewone keuken kunnen zijn. De bediening van de dame was niet prettig! We werden door een vriendelijke heer naar een tafeltje aan de achterzijde begeleid maar omdat het rustig was die avond vond de dame in kwestie dat ze moest ingrijpen en dat wij maar aan de andere kant moesten gaan zitten. Erg onvriendelijk gaf ze dat aan. Ook de bediening door haar de rest van de avond was onplezierig. Of ze had haar dag niet, of het is een bazig type. In beide gevallen moet je dan niet in de horeca gaan werken. We hebben ons hoofdgerecht opgegeten en zijn toen maar vertrokken.......graag of niet!

31. eten was heel lekker, maar kon het niet op, werden keurig op onze wenken bediend.

32. Kwaliteit staat hier voorop.Vriendelijke bediening en niet echt duur.
    Een echte aanrader !!!!!!!!

33. priscilla

ik vond grieks eten nooit zo bijzonder maar hier kan je dus ECHT lekke eten !!