Nieuwste foto's in Oostkapelle

Laatste updates in Oostkapelle

1. Henri's profielfoto
    Henri heeft een recensie geschreven voor De Pannekoekenbakker

Gisteren heerlijke pannenkoeken met mijn partner gegeten. Wij vinden ze de beste van Nederland en zijn vaste klant als we in Zeeland zijn. Personeel supervriendelijk en heel attent. Helemaal top!

2. Familie Merkenhof's profielfoto
    Familie Merkenhof heeft een recensie geschreven voor Dennenbos

Familie Merkenhof

Sinds 2006 tot nu, altijd fantastisch!
    We komen hier meerdere keren per jaar wanneer we gebruik maken van onze vakaniewoning De Zeebries in het Oosterpark, Oostkapelle. Gezellig uiteten met familie of gewoon met z’n tweetjes.
    Onbeperkt sliptongen is een aanrader wanneer deze op het menu staan. Eveneens als de Spareribs die vast op de kaart staan.

3. Ottilia's profielfoto
    Ottilia heeft een recensie geschreven voor Mossels & Meer

Voor een goede bouillabaisse hoef je niet meer naar Frankrijk. Een topper.

4. Fam. Frelih's profielfoto
    Fam. Frelih heeft een recensie geschreven voor Kreta

Lekker gegeten, vriendelijke, leuke bediening. Ondanks jonge leeftijd, beide dames alles in de gaten. Goed overzicht wat gasten willen. Prijs kwaliteit prima. Complimenten.

5. Pascal en Patries's profielfoto
    Pascal en Patries heeft een recensie geschreven voor Kreta

Pascal en Patries

Lekker gegeten bij kreta vandaag.
    Gastvrij vriendelijk onthaal en heerlijk eten je gaat niet met honger naar huis.
    Wij komen hier zeker nog een keer terug.

6. Bär Thomas's profielfoto
    Bär Thomas heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen Lage Duintjes

Sehr freundlicher Service dazu kommt das Essen schmeckt frisch .
    Preis Leistung ist in Ordnung.
    Bei dieser Aussicht und schönem Strand.
    Der Service ist sehr Kinderfreundlich .
    Kommen schon 5 Jahre hierhin und wurden nie enttäuscht.
    Dank dem Team👍

7. de Witte's profielfoto
    de Witte heeft een recensie geschreven voor Kreta

Vanuit het drukke en toeristische Domburg, is het een kleinstukje naar Oostkapelle, waar we een geweldig Grieks restaurant ontdekten. Super vriendelijk personeel, en heerlijk eten. Een aanrader dus.

8. Ad en Nella's profielfoto
    Ad en Nella heeft een recensie geschreven voor Kreta

Ad en Nella

Heerlijk eten, zowel vis als vlees en de bediening was top. Een aanrader!

9. Jürgen's profielfoto
    Jürgen heeft een recensie geschreven voor De Piraat Strandpaviljoen

Geniale Lage am Strand von Oostkapelle! Das Essen ist einem Pavillon entsprechen gut. Die Preise sind höher als auf dem flachen Land… eben lageangepasst. Auf der Terasse kann man gemütlich das Strandleben und Grimbergen geniessen. Der Blick bietet besonders bei Sonnenuntergang ein unvergessliches Erlebnis. Genial im Herbst und Winter wenn draußen ein Sturm tobt, die Nordsee aufwühlt, die Möven zu Fuß gehen und starke Böen den Pavillon zittern lassen. Nur zu empfehlen!

10. Hörbi's profielfoto
    Hörbi heeft een recensie geschreven voor De Piraat Strandpaviljoen
    Vertaal van de naar Nederlands

Fahren seit vielen Jahren nach Oostkapelle und sind bisher immer sehr zufrieden. Natürlich kein Sternerestaurant aber ich bewerte hier einen Strandpavillon. Preise könnten etwas günstiger sein.

11. Veerle's profielfoto
    Veerle heeft een recensie geschreven voor Mossels & Meer

Veerle

Een menu genomen met verschillende soorten vis. Er zat weinig smaak aan en de zalm was veel te droog. Ondanks dat er weinig gasten waren was de bediening gehaast. Jammer ik had hier meer van verwacht. Zeker omdat het een visrestaurant is.

12. Veerle's profielfoto
    Veerle heeft een recensie geschreven voor Kreta

Veerle

Heerlijk gegeten bij Kreta. Vooral het lamsvlees is super mals. Zeker een aanrader. Vriendelijke bediening en een gezellige ambiance. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

13. Thomas's profielfoto
    Thomas heeft een recensie geschreven voor De Piraat Strandpaviljoen
    Vertaal van de naar Nederlands

Tolle Lage. Sehr schöner Strand. Toilette sauber. Service unzureichend, lange Wartezeit für die Aufnahme der Bestellung. Die Hälfte der Bestellung nicht an den Tisch gebracht. Mehrmals nach fragen der fehlenden Bestellung bei der Servicekraft ohne Erfolg. Erst an der Theke bekamm man den Rest der Bestellung. Sicherlich nur ein Einzelfall und auf die Bedienung zurück zu führen. Preise sind ok für eine Touristenhochburg.

14. S.Nijsse's profielfoto
    S.Nijsse heeft een recensie geschreven voor De Pannekoekenbakker

S.Nijsse

Heerlijk gegeten! Genoeg keuze, klant en kindvriendelijk personeel. De prijs voor een pannenkoek spek en kaas €11 vond ik voor wat je krijgt aan de hoge kant. Verder een erg leuk aangekleed en gezellig restaurant waar we zeker naar terug zullen komen.

15. Dedecker-Lootens's profielfoto
    Dedecker-Lootens heeft een recensie geschreven voor Mossels & Meer

Dedecker-Lootens

We gingen daarheen om mossels te eten. We zaten nog niet neer en ze kwamen al zeggen 'er zijn vandaag geen mossels'. We kunnen wel gebakken mossels geven zeiden ze. We hebben allebei het menu genomen ik met gebakken mosselen. Een woord niet te vreten. Mijn vriend kan zelf lekker koken en zei zelf zo iets zou ik niet durven geven aan de mensen .
    We gaan daar nooit meer eten maar ons verblijf in villa Magnolia was super.

16. Babs's profielfoto
    Babs heeft een recensie geschreven voor Paradijs
    Chinees-Indisch Oostkapelle

Vanavond bij hen eten gehaald. De mevrouw was heel vriendelijk en de bestelling was ook erg snel klaar (het was rustig, winterseizoen). Eenmaal thuis verrast door het goede eten, het smaakte overheerlijk, vooral de Kong Bao.
    We gaan in de toekomst vastnog wel eens weer in Oostkapelle op vakantie en dan vestellen we zeker weer wat.

17. Babs's profielfoto
    Babs heeft gereageerd op een recensie van Paradijs

Is al een tijd geleden, maar puntenaftrek omdat ze in eigen kleding lopen? Het is geen Michelinrestaurant....

18. anneke /wim's profielfoto

We waren met zn 5
    2 hadden er een voorgerecht
    Wij moesten 1 uur wachten op onze pannenkoek jammer vond ik dat maar
    Het was wel erg druk
    Blij dat ik gereserveerd had

21. Ralf Waldi's profielfoto
    Ralf Waldi heeft een recensie geschreven voor De Piraat Strandpaviljoen

Essen teuer. Kein Preis/Leistungsverhältnis. Gemüse würde bei einem Gericht vergessen, aber voll berechnet. War unser letzter Besuch.

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Duur eten. Geen prijs/kwaliteit verhouding. Groenten werden bij een gerecht vergeten, maar wel volledig in rekening gebracht. Dit was ons laatste bezoek.

22. kvdB's profielfoto
    kvdB heeft een recensie geschreven voor Anno nu
    Nederlands Oostkapelle

24 Okteber 2017 met partner en mn ouders lekker gegeten.
    Grote porties.
    Lekkere saladebar.
    Bedankt Anno Nu, we hopen nog eens terug te komen.

23. Maggie Ancona's profielfoto
    Maggie Ancona heeft een recensie geschreven voor Kreta

Super... meteen bij binnenkomst krijg je een heel hartelijk welkom door de lieve gastvrouw die er alles aan doet om het de gasten naar de zin te maken en een gezellige maaltijd te laten genieten. Het eten is heel erg lekker en aangeboden in ruime porties. Een heerlijk uitje dat ons zo enorm bevallen is dat we dit met enige regelmaat (het zit vlakbij ons favoriete vakantieverblijf) herhalen... tot nu toe nog nooit tegengevallen, het is elke keer weer alsof je "thuiskomt". Super en echt een aanrader voor levensgenieters. Wij komen in elk geval nog terug, meer dan eens zelfs 👍🏻👍🏻👍🏻😀👏

24. Maggie Ancona's profielfoto
    Maggie Ancona heeft gereageerd op een recensie van Kreta

Nou ja... dit lijkt me wel een tikkeltje overdreven als reactie. Ik vind het vrij normaal, om niet te zeggen gastvrij, als men je meteen wil helpen om natte paraplu van je over te nemen om die veilig weg te leggen zodat je niet met een natte paraplu op je jas zit en er ook niet over kunt struikelen. Een bedrag van 6 euro aanrekenen voor een kinderschotel lijkt me ook niet echt overdreven, ik heb al vaak genoeg meer moeten betalen voor kindergerechtjes. Maar, gezien de heftigheid van jullie reactie lijkt het me een heel goede keuze om meteen te vertrekken... dat is wel zo fijn voor de andere gasten in het restaurant die dan niet genoegen moeten nemen met een sfeer die verziekt wordt door een groepje ontevreden mensen.

25. Jori Blommendaal's profielfoto
    Jori Blommendaal heeft een recensie geschreven voor La Vita Bella

Jori Blommendaal

Super lekker gegeten en hele vriendelijke bediening!!! Nog niet heel vaak Mn bordje leeg gegeten maar de bolognaise!!! Heerlijk, en alles opgegeten!!! Dank jullie wel!!!

26. Roger Wiltinge's profielfoto
    Roger Wiltinge heeft een recensie geschreven voor La Vita Bella

Half zes gearriveerd. Alle tafels bezet, na half uurtje wachten een tafel gekregen. Op zich prima! In de tussentijd een heerlijk voorafje genuttigd en wat te drinken genomen.

Het restaurant heeft twee gedeeltes. Wij zaten bij de bar, hier hebben ze twee tafels. Het overgrote deel zit aan de andere kant. Aangezien reserveren niet mogelijk was, stond er een wachtrij om onze tafel. Niet gezellig. Na ruim een kwartier gewacht te hebben, hebben we om de kaart gevraagd. Het hoofdgerecht kwam een uur later. Met twee kinderen niet bepaald gezellig te noemen.

Het eten was op zich goed, maar de Italiaan in Zoutelande is aanzienlijk beter. Wij zoeken de volgende keer even verder.

27. D. Moerman's profielfoto
    D. Moerman heeft een recensie geschreven voor ONSpaviljoen
    Internationaal Oostkapelle

D. Moerman

Op 9 augustus 2017 zijn wij gaan eten bij Brasserie Ons Paviljoen bij Camping Ons Buiten. Elke dag is er een ander menu. Op woensdag aten wij als voorgerecht een uitstekende linzensoep en getoast desembrood met kruidenboter. Als hoofdgerecht een heerlijke verse makreel uit de oven en een mix van pulled pork/varkenshaas/braadworst. Dit vergezeld van een garnituur van sperzieboontjes, linzen, tomaat, couchette in een heerlijke verbindende saus. Een gepofte aardappel met wat frietjes en een bakje met diverse soorten sla uitnodigend gedecoreerd met tomaat, paprika, komkommer enz. De jonge gastvrouwen zijn zeer vriendelijk en dienstverlenend. Wij waren echt verbaast over de zeer smakelijk en goed bereide maaltijden met verse ingrediënten. Dit niveau van koken verwacht je niet bij een campingrestaurant. De kok kookt met liefde en passie en dat proef je. Op zijn aanbod heeft hij voor ons nog een sabayon met verse aardbeien gemaakt. Dit maakte onze gezellige avond af in Oostkapelle. Chapeau ga zo door en houdt de kwaliteit hoog.

28. Freek's profielfoto
    Freek heeft een recensie geschreven voor Kreta

Bezoek 29 juli.
    Bij binnenkomst met paraplu's werden deze meteen in daarvoor bestemde bak gegooid door personeel.
    Met 2 kinderen wilden we twee schotels bestellen.
    Doodleuk werd hiervoor.
    6 Euro in rekening gebracht.
    Argumenten waren je mag blij zijn dat je een grote tafel krijgt, ik moet dit wel doen bla bla.
    Niets besteld en gegaan.
    Wat een zeer klant onvriendelijke ballentent.

29. lietepiet's profielfoto
    lietepiet heeft een recensie geschreven voor Kreta

Net met onze schoondochter heerlijk gegeten, alles was superlekker, heel fijne bediening en met mooie weer heerlijk op t tuinterras gezeten.

30. Alexander Danilin's profielfoto
    Alexander Danilin heeft La Vita Bella toegevoegd als favoriet restaurant