Gratis Parking op eigen terrein, bovendien grote openbare parking op 100 meter afstand.

• OV

Bushalte op ca. 200 meter.

ma 17:00 - 20:00

1311975887 74
1353207682 54
1683062041 84

1. Fam. Cevaal

Vriendelijke ontvangst. Heerlijk gegeten met een drankje en toetje. Eten was voldoende en zichtbaar met zorg klaargemaakt en opgediend. Vriendelijke bediening. Zeker een aanrader.

2. Hoi allemaal.
    Het was weer geweldig bij jullie hardstikke leuk en gezellig personeel lekker gegeten en gedronken!
    De kamer was ook uitstekend lekker geslapen!
    We hebben veel gefietst en gewandeld!
    We hebben 5 dagen genoten! We komen zeker weer eens terug!
    Lieve groeten Ton en Ine Clijsen Eindhoven.

3. Gezellig wezen lunchen met familie. Sfeervol restaurant, ook het terras is een gezellige plek om samen te zitten. Het eten was heerlijk! En enorm veel keus. Bediening was goed, erg vriendelijk personeel en werden snel geholpen. En er werd lipton ice tea geserveerd (zie je bijna nergens meer) dus dat is een dikke plus punt! Kom hier zeker nog vaker.

4. 2de keer in ‘n week hier gegeten, erg lekker & prima betaalbaar

5. Tussen 21 juni en 18 juli vaak bij Anno Nu gegeten. En dat is altijd genieten, dat is verwennerij, dat is beleven. Een top restaurant met een gezellig terras en een sfeervol restaurant.
    De gerechten worden met de grootste zorg bereidt en smaken voortreffelijk! Prijs-kwaliteit is prima. Eigenaar weet met zijn team een sfeer te creëren waarbij je je thuis voelt en je het gevoel hebt "gast" te zijn in plaats van klant. Personeelsleden hebben, niemand uitgezonderd, altijd tijd voor een praatje aan tafel. Klantvriendelijkheid, service en sfeer staan hoog in het vaandel. Je bent niet in Oostkapelle geweest als je niet bij Anno Nu bent geweest!
    Tot snel.

6. Het eten is heerlijk en voldoende. Bij het drie gangen menu is de keuze groot voor een goede prijs. Het personeel is heel vriendelijk en maakt het je naar de zin met humor en een gesprek.
    Alles bij elkaar een zalige plek voor een gezellige avond eten en drinken. 👍.

Groetjes Jan 🍷🍽

7. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Essen und Trinken war super lecker. Preis Leistung waren ebenfalls Top. Die Bedienung hätte gelegentlich eher Fragen können, ob alles in Ordnung ist oder wir noch etwas bestellen wollen. Meckern auf hohem Niveau. Das Restaurant kann man guten Gewissens empfehlen.

8. Heerlijk en vooral relaxed gegeten.
    Prima menukaart en uiterst vriendelijke bediening door kersverse vader.
    Gastheerschap!
    Carlo

9. Marjoleine

Gemoedelijk maar zeer professioneel, en vooral heel persoonlijk onderkomen. Personeel ként je, speelt in op je aanwezigheid. Het is er gezellig, en staat voor kwaliteit.
    Keuken is echt uitstekend. Binnen ons arrangement mochten we zelfs een maaltijd kiezen, en die was niet zuinig.
    Meerdere dagen ook ontbijtbuffet genoten: alles vers: warme broodjes, croissantjes, alles dat bij een uitgebreid ontbijt hoort, voor ieder wat wils.
    Team doet alles, om de klanten een thuisgevoel te geven, in de watten te leggen.
    Niets anders dan lof!!!

10. Vandaag zaterdag 6 juli 2019 op de fiets en dan krijg je zin in koffie en natuurlijk een lekkere smaakvolle lunch. Mijn vrouw sandwich met zalm en ik een uitsmijter ham kaas. Goed met zalm gevulde sandwich met diverse garnering, uitsmijter rijkelijk gevuld met ham en kaas en drie eitjes, helemaal top en beide gerechten zagen er goed uit. Wat ik minder of zelfs slecht vind is de keuze van supermarkt brood, oerbrood of zo van een echte bakker zou veel smakelijker zijn want nu is het brood een soort van leeg plak deeg (smaakloos).
    De koffie vonden we beide erg slap. Terras is mooi en groot maar helaas nog in zijn geheel toegankelijk voor vieze rokers. Tip is om het terras in twee zones in te delen zodat we uit de wind kunnen eten zonder rook in te ademen. Restaurant ziet er mooi en schoon uit en de gastheer is keurig netjes in zijn rol als gastheer. Totaalscore wat ons betreft een zeven.

11. 24 Okteber 2017 met partner en mn ouders lekker gegeten.
    Grote porties.
    Lekkere saladebar.
    Bedankt Anno Nu, we hopen nog eens terug te komen.

12. Prima zaak. Altijd netjes schoon en verzorgd, goed eten en prettige mensen. Ook als het druk is snelle service en het eten van goede kwaliteit. Lekkere warme kop cappuccino. Met als bonus een gezellig optreden in het kader van Jazz by the Sea.

13. Lukas van Hoek

We zijn er op een rustige vrijdag middag met twee gezinnen geweest, twee kinderen van 5 jaar en twee van 2 jaar. Er was niks te doen in de zaak en toch vond de eigenaar het nodig om na de eerste gil van 1 van onze kinderen van 2 jaar kwaad te worden. Dit had volgens hem met opvoeding te maken. Nog nooit zo behandeld in een restaurant, laat staan door de eigenaar. Een echte afrader voor mensen met kinderen.

3,4
  14. Monique

Heerlijk gegeten, ontspannen sfeer met leuke, gezellige bediening! Een aanrader!

15. 19 keer hebben wij dit hotel i.v.m. vakantie bezocht. En alle keren was het zeer goed om daar te zijn. Onze 20e vakantie in het najaar van 2016 hebben wij daar weer geboekt. Een 10 heeft dit hotel/restaurant voor ons ruimschoots verdiend.

16. Voor de 18e keer hebben wij een vakantie bij AnnoNu doorgebracht. Een perfect adres om daar te zijn. Al het personeel, met als hoofdman de altijd goed gehumeurde Arjan, zeer goed. Niets is hun teveel om je vakantie tot een succes te maken. De keuken, je blijft eten, zeer goed. Verder, goede wijn behoeft geen krans. 4 keer een vette 10. Adri en Cor v.d.Schoor. .

18. Leen en Ina Jobse

Een week geleden hebben we een familie feestje gehad in Anno Nu. We hebben toen erg genoten van de gastvrijheid, de prima ontvangst en de bediening. Het eten viel bij iedereen in de smaak. Zelfs een wat bijzonder muzikaal optreden (doedelzak) leverde geen wanklank op! Petje af en zo doorgaan!

19. JP en Hannie

Een modern, sfeervol restaurant met een warm welkom en heerlijke gerechten.

20. Wenn wir in Oostkapelle essen gehen, dann immer bei AnnoNu :)
    Einfach lecker, viel und gemütlich.
    Können wir nur empfehlen.
    Anne & Udo

21. Goede bediening, lekker eten, vooral als je ongedwongen wilt eten.
    Zeer tevreden

22. We komen al zeven jaar eens per jaar in Anno Nu. Het eten is geweldig, de bediening idem. Voor ons alleen maar tienen.

23. Vandaag het maandmenu uitgeprobeerd. Dit viel wat tegen, de soep stond waarschinlijk al een tijdje onder een warme lamp, zat een soort vel op.
    Hoofdgerecht, kabeljauwfilet, was o.k maar zonder sausje wat saai, de komkommersalade dreef in een hoop water en de aardappels waren zo hard gebakken dat je ze niet kon snijden.
    Toetje (2 bolletjes ijs met boerenjongens) was o.k.
    We hebben hier vaker gegeten en toen was de kwaliteit veel beter, hopenlijk was deze slechte ervaring eenmalig.

24. 2 herrliche Wochen durften wir hier verbringen.
    Der nächste Urlaub ist schon gebucht.
    Können wir nur empfehlen.

25. Weinig smaak aan het eten.
    Aardappelen te doorbakken.
    Service niet in overeenstemming met de prijzen/uitstraling restaurant
    Erg gedreven om veel drankjes te verkopen; te opvallend.

26. Prijs kwaliteit was niet goed.

Scholfillet was niet vers. Leek uit magnetron te komen. Smaakt niet naar verse vis, taai en droog. Mossels waren niet lekker, niet fris, veel groente in de pan en weinig mossels. Sla met zilveruitjes kant-en-klaar uit emmer.. Ik hoop dat het stoom groente waren want was slap en smakeloos. Aardappeltjes kan je beter niet aan beginnen.

Enige goede gerecht was de spies van de gril.

Als je twijfelt of anno nu of friettent zou ik voor de friettent gaan.

1,1
  27. Erwin 11438 punten

Gisteren in Oostkapelle neergestreken. Vooraf een tafeltje gereserveerd bij Anno nu. Gelukkig maar want het was aardig druk. Het is tevens een hotel dus ook hotelgasten behoorden tot de eters.
    Na binnenkomst werd de drank snel opgenomen en snel geserveerd. Het duurde vervolgens ca 30 minuten voordat we het beloofde stokbrood met kruidenboter kregen. Dat lijkt niet zo lang maar als je trek hebt en je ziet al het eten aan je tafeltje voorbij gaan.... Toen het werd uitgeserveerd kwam het tegelijk met het voorgerecht.
    Dit was meteen ook het enige puntje van commentaar op de verder prima avond.
    Het voorgerecht was een taartje van gerookte zalm en Hollandse garnalen met pestodressing. Nu ben ik geen echte liefhebber van garnalen maar hier heb ik er toch lekker van gegeten. De pestodressing paste hier prima bij. Een verrassende combinatie en bovenal erg lekker.
    Het hoofdgerecht bestond uit ossenhaaspuntjes met stroganoffsaus. Als garnituur hadden we sperzieboontjes met katenspek, koolrabi en aardappelpuree. Apart geserveerd kregen we gebakken aardappeltjes en verse salade.
    Prima gerecht. De stroganoff was lekker en niet te dun. De ossenhaaspuntjes waren goed, sommige waren perfect rood gebakken, een enkele was iets te ver. De garnituur met koolrabi was bijzonder maar wel smakelijk, sperziebonen met katenspek lekker!
    We hadden voldoende maar alles was leeggegeten. Er werd niet gevraagd of alles voldoende was.
    Dat had waarschijnlijk een goede reden. Dat veronderstel ik toen we het nagerecht kregen.
    Dit was een bord met twee bollen ijs, slagroom en een "soep" van rood fruit. Een stevig nagerecht maar werkelijk super lekker. Het ijs was goed, geen ijskristallen en de "soep" van rood fruit licht zurig en erg lekker. De combinatie met de twee en de slagroom was een heerlijke afsluiting. We, mijn vrouw en ik, kunnen aardig eten en hier hadden wij onze buik goed gevuld.
    Afsluitend nog een koffie en espresso. Bij de espresso geen water. Wel is het kopje voorverwarmd dus echt lekker warme espresso. Dat is zeker niet overal zo.
    Koffie wordt geserveerd met een schaaltje met koekjes, koffiebootjes en een kersenbonbon.
    De prijzen zijn fatsoenlijk en zeker niet te duur.
    Een aanrader voor ieder die eens in Oostkapelle wilt gaan eten.

28. Platteland, maar dan op z'n sligro's sjiek. Keurig netjes, maar smaak nog kraak. Gerechten redelijk. Bij de hoofdgerechten het traditionele bakje zeeuwse sla. Eet hier iets simpels.

6,3
  29. Adri en Cor v.d. Schoor

Voor de 6e keer hebben wij ons "Anno-Nu" bezocht. Wij hopen hier nog vele keren te vertoeven. Baas "Arjan"zoekt constant naar verbeteringen. Wij hebben nergens klachten over. Alles was zeer goed en zal zeker zo blijven.

30. Op een zondag heel lekker gegeten en de bediening was zeer goed. Een aanrader!

31. J.v.Heeswijk

Slecht gegeten! Er was van alles mis, het eten was koud en de aardappelen zwart. Daarbij zag het er ook nog niet eens appetijtelijk uit. Na hierover geklaagd te hebben werd er alleen maar op gereageerd in de trant van het vlees is dun en dus snel koud.

Nooit meer Anno Nu!

32. Heerlijk gegeten en wat een goede bediening. Ook leuk om daar wat te drinken met een borrelhapje erbij. Het restaurant gedeelte mag van mij wel wat gezelliger gemaakt worden. Maar voor de rest helemaal goed.

33. Paul & Marja

Heerlijk eten en een gastvrije bediening, kortom een aanrader. Heb bovendien nog nooit zo'n goed gevulde en lekkere vissoep gegeten.

34. Keurig restaurant, vriendelijke bediening en lekker eten. Zeker de moeite waard om te gaan eten.

35. Heel goed en vriendelijk personeel.

Goede ervaring en heerlijk eten.

36. Iedere zomer sta ik op de seizoensmarkt in Oostkapelle, en al die weken lang, eten wij een heerlijk menu van Anno Nu.

Een stel zeer vrolijke, eerlijke, gastvrije mensen die het iedereen met een gulle lach en een gezellig praatje naar de zin maken.

Iedere week weer een feest om te komen.

37. Fam. De Regt

Pas gerenoveerd pand (vroeger Zeelandia), heel eigentijds en gezellig, gastvrij en heerlijke ook Zeeuwse specialiteiten. We komen zeker terug!