Nieuwste foto's in Oosterwolde

Laatste updates in Oosterwolde

1. robrand's profielfoto
    robrand heeft een recensie geschreven voor Tzong Don
    Chinees-Indisch Oosterwolde fr

Misschien een nieuwe kok. bami heeft geen smaak je proeft alleen de peper die er overtollige is in gedaan

2. Hans Claessen's profielfoto
    Hans Claessen heeft een recensie geschreven voor Restaurant Het Goudmeer

Hans Claessen

Prima ontvangst en lekker gegeten.

3. Willem Riksen's profielfoto
    Willem Riksen heeft gereageerd op een recensie van Elta

Helemaal mee eens!!! Nooit weer

4. Willem Riksen's profielfoto
    Willem Riksen heeft gereageerd op een recensie van Elta

Heel herkenbaar, onbeschoft gewoon!

5. nico's profielfoto
    nico heeft een recensie geschreven voor Snack 2000

We wilde het wel weer eens proberen, maar het is nog steeds niet verbeterd. Ik had een kip-sate menu, dat bestaat uit 3 stokjes met kip dat veel te lang op de grill heeft gelegen dus het vlees was taai en kurk droog. Er was een schaaltje met pindasaus net genoeg voor 1 stokje. De friet was zeker twee keer gebakken dus donker en spijker hard, Geen frietsaus. Een klein schaaltje met zuur en sla. En dat voor 8,95 in mijn ogen veel te duur. Het was wel schoner dan de laatste keer toen wij hier waren. Maar dit raad ik echt niemand aan.

6. Wim's profielfoto
    Wim heeft een recensie geschreven voor Tzong Don
    Chinees-Indisch Oosterwolde fr

Telkens weer een ergenis bij afhaal de onverschilligheid en chagrijnige vrouw. Onvriendelijk en matig eten.

7. Lela's profielfoto
    Lela heeft een recensie geschreven voor Balkan

Perfect. Fijne, nette bediening en heerlijk eten. Knusse ambiance👍🏻 Een aanrader!!

8. Grietje's profielfoto
    Grietje heeft een recensie geschreven voor Balkan

Super lekker gegeten en vriendelijke bediening!

9. H.knol's profielfoto
    H.knol heeft een recensie geschreven voor 't Oost

Men bied bezorging aan huis, maar als je er heen belt wordt er niet opgenomen, en krijg je een voicemail met dat er aangepaste openingstijden zijn. Terwijl ik bel binnen de genoemde tijden van de voicemail. Zeer slecht.

10. Georg en Ruti's profielfoto
    Georg en Ruti heeft een recensie geschreven voor Restaurant Het Goudmeer

Georg en Ruti

Heel leuk en heel lekker. De uitzicht is fantastisch!

11. Berta Elzinga's profielfoto
    Berta Elzinga heeft een recensie geschreven voor Restaurant Het Goudmeer

Bij aankomst wat twijfel over de entourage, maar toch gebleven om te eten. Eten was goed, maar wel aan de prijs. En doordat de overigens heel vriendelijke ober alles in zijn eentje moest doen moesten we een paar keer vragen om de wijnkaart.
    Biefstukpuntjes wat te vee doorgebakken, maar in 2e instantie super goedgemaakt door de kok. Al met al lekker en gezellig hegeten.

12. Frits en Sandra's profielfoto
    Frits en Sandra heeft een recensie geschreven voor Restaurant Het Goudmeer

Frits en Sandra

Op 29 juli hebben we hier gegeten, via via hadden we gehoord dat het goed zou zijn.
    Eerst hebben we buiten gezeten en een drankje gedaan aan het Goudmeertje en genoten van het mooie uitzicht.
    Wat ons meteen opviel was het hulpvaardige personeel, die doen hun werk met plezier, gastvrij en hulpvaardig.
    Met het eten wilden we graag binnenzitten en dat was geen enkel probleem.
    We hadden een drie gangen menu besteld en alles smaakte meer dan voortreffelijk, daarbij een mooie balans qua smaak en onderling ook tussen de gerechten.
    Er was keus uit Vlees, Vega of Vis.
    Het zag er verzorgd en smakelijk uit alles.
    Het restaurant is volgens ons een witte raaf, vooral voor de 'kenner' van lekker eten en de fijne sfeer.
    Het viel ons op dat er een rustig publiek zat, zowel buiten als binnen.
    Op de plek verwacht je niet zo'n grote verrassing te vinden.
    Nogmaals hulde aan de Kok en overig personeel.

13. De boer's profielfoto
    De boer heeft een recensie geschreven voor Elta

Afgelopen donderdag shoarma en doner kebab schotel gehaald. Pizza's hier geen succes wat ons betreft. Shoarma etc. Echt prima en aanrader.

14. Santi's profielfoto
    Santi heeft een recensie geschreven voor Venezia

Afgelopen vrijdagavond kwamen we met 2 gezinnen eten. Helaas was het een behoorlijke tegenvaller. Even los van het feit dat het eten niet naar wens was en de prijs abnormaal hoog was voor het weinige wat we gegeten hadden, liet de hygiëne veel te wensen over: ik had alleen die avond meer vliegen in het restaurant gezien dan wat ik in heel 2018 al had gezien.
    Zeker niet voor herhaling vatbaar en in Italie moet je hier helemaal niet mee aankomen.

15. Sandra's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor Venezia

We waren hier met 4 volwassenen en 2 kinderen. Pizza's waren niet te eten: vet, mager belegd, smaakloos en koud. Spaghetti voor de kinderen was waterig en ook smaakloos. Prijzen zijn ook aan de hoge kant. Recencies gelezen en men was positief. Geen idee wat mensen gewend zijn van een pizzeria, maar dit wat wij hadden, was geen topper. Overal vliegen in het restaurant. Bediening was ook niet al te best. We betaalden € 98 voor 4 pizza's, 1 bord spaghetti en 4 frisdrankjes. Dit was een regelrechte fiasco. Diepvries pizza van de supermarkt smaakt 10x beter. Eigenaren waren, volgens ons, ook geen Italianen. Dit restaurant is een regelrechte belediging voor Italie en de pizza.

16. Jw. Elzinga's profielfoto
    Jw. Elzinga heeft een recensie geschreven voor Venezia

Jw. Elzinga

Zeer vriendelijk personeel. Heerlijke pizza's en super lekker ijs. Zeker voor herhaling vatbaar.

17. M. Sandburg's profielfoto
    M. Sandburg heeft een recensie geschreven voor Restaurant Het Goudmeer

M. Sandburg

Prima eten, mooie locatie, uitstekende en vriendelijk bediening. Een aanrader.

18. Grietje's profielfoto
    Grietje heeft een recensie geschreven voor Restaurant Het Goudmeer

Grietje

Vrijdag daar gegeten was super goed het eten vriendelijke mensen en leuke omgeving zeker wel weer vaker heen

19. J.de Groot's profielfoto
    J.de Groot heeft een recensie geschreven voor Restaurant Het Goudmeer

J.de Groot

Heerlijk gegeten! Voor herhaling vatbaar.
    Prima service en advies over de wijn.

20. Emmie's profielfoto
    Emmie heeft een recensie geschreven voor Restaurant Het Goudmeer

Met de familie een gezellig diner gehad. Alle aandacht voor een ieder. Gezellige sfeer waarin vragen werden beantwoord en rekening werd gehouden met ieders wensen. Lekker aan het water waar even later een dikke bui overheen trok. Eten was lekker en genoeg. Aspergeseizoen, dus heerlijk genoten van het verrassingsmenu.

21. R. E.'s profielfoto
    R. E. heeft een recensie geschreven voor Restaurant Het Goudmeer

Vanavond genoten van het heerlijke eten en goed gezelschap! Het aspergemenu was heerlijk en geholpen door vriendelijk personeel. Ikzelf eet glutenvrij en daar speelde de kok goed op in. Bedankt!!

22. J.Hiemstra's profielfoto
    J.Hiemstra heeft een recensie geschreven voor Restaurant Het Goudmeer

J.Hiemstra

Naast de goede kwaliteit van het gebodene ook een goede uitleg en presentatie.

23. Mw Dijkstra's profielfoto
    Mw Dijkstra heeft een recensie geschreven voor Restaurant Het Goudmeer

Mw Dijkstra

Het restaurant is voor ons lunchgroepje van 6 personen speciaal open gegaan. Ik had verzocht om een rustige plek ivm slecht gehoor van een van ons, daarop had de eigenaar de muziek speciaal voor ons al uitgezet. Perfecte service, helemaal op maat gemaakt en absoluut niet opdringerig.
    Lunch was heerlijk, net als de rose.
    Zeker voor herhaling vatbaar. Terras ziet er mooi uit, dus ik verwacht dan zeker terug te komen om lekker buiten te zitten.

24. Lela's profielfoto
    Lela heeft een recensie geschreven voor Balkan

Heerlijk gegeten en gedronken. Knus restaurant. Vlotte, nette bediening.

25. Martin Cordes's profielfoto
    Martin Cordes heeft een recensie geschreven voor Elta

De pizza’s zijn echt heerlijk. Ben oprecht blij met Elta in de buurt.

26. Jos W.'s profielfoto
    Jos W. heeft een recensie geschreven voor Tzong Don
    Chinees-Indisch Oosterwolde fr

We waren er tegen 19:30 en blijkbaar is dat laat. Sushi en Sashimi was op! De mevrouw die ik daar over aansprak had het over een grote groep die veel gegeten hadden. Ok en dan hadden wij dus pech blijkbaar. Gelukkig kwam daarna de chef nog met een goedmakertje.
    In het begin kwam jong Chinees meisje de drankjes opnemen. Verder geen uitleg, niets. Pas later zag ik dat je ook iets op de bakplaat kunt laten bereiden, zoals sliptong, maar toen was het al te laat.
    Zeer weinig keus en ik begrijp werkelijk de enthousiaste recensies niet.

27. Willem Schaaij's profielfoto
    Willem Schaaij heeft een recensie geschreven voor Restaurant Het Goudmeer

Als je er aan komt rijden verwacht je niet dat het binnen zo gezellig is.. en met een schitterend uitzicht op het 'goudmeer'. De kok is meer dan voortreffelijk. Het eten is grandioos.
    Bier van de tap, zowel de Swinkels als het bier van Maallust is erg smaakvol.
    Ook hebben de huiswijn was erg lekker.
    Maar het meest bijzonder is toch wel de tournedos. Zo mals, zo smaakvol... wauw.
    We zijn er meerdere malen wezen eten. Ook het wildmenu was een aanrader, zonder meer.

28. Iris's profielfoto
    Iris heeft een recensie geschreven voor Balkan

Het eten was er heerlijk. Snelle vriendelijke bediening. Zeker de moeite waard!

29. Iris's profielfoto
    Iris heeft een recensie geschreven voor 't Oost

Kortaf personeel. Frikandel speciaal bij afhaal: Saus vergeten. Werd op een onvriendelijke manier verteld dat ze alleen de saus kwamen brengen, zodat de frikandel nog even extra kon afkoelen. Hier niet mee ingestemd. Kregen gelukkig een nieuwe. Maar werd niet in dank afgenomen. Waarschijnlijk krijgt de volgende na ons de oude frikandel, want die moesten we weer inleveren. Eet smakelijk…

30. Jeannette's profielfoto
    Jeannette heeft een recensie geschreven voor Venezia

Hele aardige mensen die nog moeite voor je doen! Overheerlijke pizza's. Gaan er altijd met een prima gevoel eten. Gezellige en ongedwongen ambiance. Kortom, zeer zeker de moeite waard om naartoe te gaan.