Nieuwste foto's in Oosterwolde

Laatste updates in Oosterwolde

1. J.Hiemstra's profielfoto
    J.Hiemstra heeft een recensie geschreven voor Restaurant Het Goudmeer

J.Hiemstra

Naast de goede kwaliteit van het gebodene ook een goede uitleg en presentatie.

2. Mw Dijkstra's profielfoto
    Mw Dijkstra heeft een recensie geschreven voor Restaurant Het Goudmeer

Mw Dijkstra

Het restaurant is voor ons lunchgroepje van 6 personen speciaal open gegaan. Ik had verzocht om een rustige plek ivm slecht gehoor van een van ons, daarop had de eigenaar de muziek speciaal voor ons al uitgezet. Perfecte service, helemaal op maat gemaakt en absoluut niet opdringerig.
    Lunch was heerlijk, net als de rose.
    Zeker voor herhaling vatbaar. Terras ziet er mooi uit, dus ik verwacht dan zeker terug te komen om lekker buiten te zitten.

3. Lela's profielfoto
    Lela heeft een recensie geschreven voor Balkan

Heerlijk gegeten en gedronken. Knus restaurant. Vlotte, nette bediening.

4. Martin Cordes's profielfoto
    Martin Cordes heeft een recensie geschreven voor Elta

De pizza’s zijn echt heerlijk. Ben oprecht blij met Elta in de buurt.

5. Jos W.'s profielfoto
    Jos W. heeft een recensie geschreven voor Tzong Don
    Chinees-Indisch Oosterwolde fr

We waren er tegen 19:30 en blijkbaar is dat laat. Sushi en Sashimi was op! De mevrouw die ik daar over aansprak had het over een grote groep die veel gegeten hadden. Ok en dan hadden wij dus pech blijkbaar. Gelukkig kwam daarna de chef nog met een goedmakertje.
    In het begin kwam jong Chinees meisje de drankjes opnemen. Verder geen uitleg, niets. Pas later zag ik dat je ook iets op de bakplaat kunt laten bereiden, zoals sliptong, maar toen was het al te laat.
    Zeer weinig keus en ik begrijp werkelijk de enthousiaste recensies niet.

6. Willem Schaaij's profielfoto
    Willem Schaaij heeft een recensie geschreven voor Restaurant Het Goudmeer

Als je er aan komt rijden verwacht je niet dat het binnen zo gezellig is.. en met een schitterend uitzicht op het 'goudmeer'. De kok is meer dan voortreffelijk. Het eten is grandioos.
    Bier van de tap, zowel de Swinkels als het bier van Maallust is erg smaakvol.
    Ook hebben de huiswijn was erg lekker.
    Maar het meest bijzonder is toch wel de tournedos. Zo mals, zo smaakvol... wauw.
    We zijn er meerdere malen wezen eten. Ook het wildmenu was een aanrader, zonder meer.

7. Iris's profielfoto
    Iris heeft een recensie geschreven voor Balkan

Het eten was er heerlijk. Snelle vriendelijke bediening. Zeker de moeite waard!

8. Iris's profielfoto
    Iris heeft een recensie geschreven voor 't Oost

Kortaf personeel. Frikandel speciaal bij afhaal: Saus vergeten. Werd op een onvriendelijke manier verteld dat ze alleen de saus kwamen brengen, zodat de frikandel nog even extra kon afkoelen. Hier niet mee ingestemd. Kregen gelukkig een nieuwe. Maar werd niet in dank afgenomen. Waarschijnlijk krijgt de volgende na ons de oude frikandel, want die moesten we weer inleveren. Eet smakelijk…

9. Jeannette's profielfoto
    Jeannette heeft een recensie geschreven voor Venezia

Hele aardige mensen die nog moeite voor je doen! Overheerlijke pizza's. Gaan er altijd met een prima gevoel eten. Gezellige en ongedwongen ambiance. Kortom, zeer zeker de moeite waard om naartoe te gaan.

10. G Neef's profielfoto
    G Neef heeft een recensie geschreven voor Balkan

Wij hebben een gezellige avond gehad bij de Balkan. Het eten was heerlijk, ruime keuze.
    Voor herhaling vatbaar. Bediening was prima, heel vriendelijk. Kortom prima in orde.

11. Patricia's profielfoto
    Patricia heeft een recensie geschreven voor Snack 2000

Beste snackbar van ons dorp, steekt zeker uit vergeleken met de andere. Snelle service, vriendelijk personeel, lekker eten en een ontzettend gezellige plek. Ook zijn de telefonische bestellingen top, altijd op tijd klaar. Ze hebben het ook altijd erg druk. Dat zegt genoeg. Top zaak!

12. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor Tzong Don
    Chinees-Indisch Oosterwolde fr

Zeer goed Chinees restaurant, een van de beste van het noorden. Lekker eten, vriendelijk personeel, mooi ingericht en goede sfeer. Geweldig!

13. Mvg van Buuren's profielfoto
    Mvg van Buuren heeft een recensie geschreven voor Restaurant Het Goudmeer

Heerlijk gegeten. Rustig restaurant. Goede bediening. We komen zeker terug.

14. Ben's profielfoto
    Ben heeft een recensie geschreven voor Restaurant Het Goudmeer

Wij, gezin van 5 personen, arriveerden op een donderdagavond tegen 18:00 uur. Er waren nog geen andere tafels bezet. Uiteindelijk kwam er een stel van 2 en nog een gezin van 5. De ruimte was dus erg leeg en zonder warmte. Ook de muziek van 1 cd van 1 band die zelfs een tweede keer gedraaid werd kon er geen verandering in brengen. Het was zelfs aan de koude kant vwb temperatuur.
    Het eten viel tegen. We maakten gebruik van de wildkaart naast de gewone kaart. De borden waren koud en dus koelde het eten snel af. Bij navraag werd gemeld dat de borden wel waren voorverwarmd. De kleine porties wild waren op smaak. Naast de seizoensgroenten, overigens alleen op het bord, kwam er een vreemde soort krulpatat op tafel en niet de frieten van de kaart. Voor we konden vragen om de juiste patat hoorden we aan de andere tafel dat de friet op was.
    Al met al een geheel andere ervaring dan mijn vrouw drie weken eerder had. Blijkbaar was er een andere kok aan het werk.

15. wiesje's profielfoto
    wiesje heeft een recensie geschreven voor Restaurant Het Goudmeer

We hebben heerlijk gegeten, o.a. wild.
    Goeie bediening.

fam. Broekman

Toen wij aankwamen was het nog erg rustig in het restaurant. De bestellingen werden doorgegeven en er werd gelijk gemeld dat de ober die ons hielp helaas geen ober was normaal maar dat het personeel er niet was want de 1 was ziek en de ander had een vrije dag.
    Maar goed wij kregen vrij snel het drinken dus verder geen probleem.

Daarna kwamen onze voorgerechten die verder prima waren alleen vonden wij de verse tomaten soep eerder pap dan soep, ook ontbreekt het aan dingen die op de kaart gemeld waren.

Toen de bestelde hoofdgerechten kwamen waren die niet compleet, er zat zand in de mosselen, de biefstuk met champignonsaus was biefstuk met champignons in ketjap gebakken de biefstuk met pepersaus was een biefstuk met ketjapsaus en peperbolletjes en was taai.

De nagerechten waren ook niet compleet er werd gemeld dat er helaas geen slagroom meer was dus kregen wij hiervoor in de plaats een chocolademousse bolletje dat was een prima oplossing.
    Op de kaart stond crème brulee met bosvruchten en wij kregen crème brulee met een mango papje en chocolade mousse, mijn vriend bestelde een wafel met warme kersen, ook de kersen waren op.
    De koffies kwamen allemaal later en niet tegelijk maar 1 voor 1.

Bij het afrekenen melde mijn moeder nog even dat wij het erg jammer vonden dat er een aantal producten niet waren toen zei de ober dat wij toch een aperitiefje gehad hadden als oplossing en andere opties, die aperitiefjes kreeg iedereen dus was geen oplossing…
    ook melde hij nog even dat niet alleen de slagroom op was maar ook de kookroom… toen kwam de aap dus uit de mouw geen carbonara saus, champignonsaus, pepersaus.

Ik wil er wel even bij vermelden dat wij enorm veel respect hebben voor de kok die ondanks de producten die er niet waren toch nog heeft geprobeerd om er wat van te maken!

17. Dijkstra's profielfoto
    Dijkstra heeft een recensie geschreven voor Restaurant Het Goudmeer

Lekker gegeten. Goed en gezellig personeel aanwezig.

Jammer dat de temperatuur een paar graden te laag was in het restaurant. Thermostaat een paar graden hoger.

Verder een aanrader.

18. Monique's profielfoto
    Monique heeft een recensie geschreven voor Ceylon

Zojuist eten gehaald voor het eerst bij ceylon. Erg blij verrast, lekkerder dan bij de chinees. Ziet er vers uit en het smaakt heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

19. Lageweg's profielfoto
    Lageweg heeft een recensie geschreven voor Restaurant Het Goudmeer

Met vrienden heerlijk gegeten bij restaurant Het Goudmeer. Prijs / kwaliteitverhouding uitstekend met een vriendelijke gastvrije bediening. Komen hier vast wel weer terug.

20. fam. Broekman's profielfoto
    fam. Broekman heeft een recensie geschreven voor Restaurant Het Goudmeer

fam. Broekman

Maar goed wij kregen vrij snel het drinken dus verder geen probleem.

De koffies kwamen allemaal later en niet tegelijk maar 1 voor 1.

21. Agnes's profielfoto
    Agnes heeft een recensie geschreven voor Restaurant Het Goudmeer

Heerlijk gegeten, zeer gastvrij en vooral persoonlijke benadering (inclusief door de kok).

22. van ruiven's profielfoto
    van ruiven heeft een recensie geschreven voor Restaurant Het Goudmeer

van ruiven

Wij troffen het niet; wij waren alleen in het goed ogende restaurant; dit deed de sfeer niet goed;
    het eten was van goede kwaliteit; jammer dat bij de zalm de koolraap te hard was; n.a.w. niet voldoende gestoomd.
    Vriendelijke en goede bediening.

23. Venezia heeft een nieuwe foto
  24. Venezia heeft een nieuwe foto