Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oosterland verdeeld zijn.

Marianne Bestman

Heerlijk gegeten was erg gezellig vriendelijk personeel top avond gehad !!!

Mevr.J.Tanis

Er was ruime keus van eten en drinken.
    Je kan gezellig lang tafelen, je hoeft niet binnen een bepaalde tijd klaar te zijn.

Petra in t Veld

Vlees niet gaar, koud Eten, bediening die discussies voert over wel/niet gaar vlees.

Er was iemand van de bediening die een cassis kwam brengen en we hadden sinas besteld dus zeiden dat op een normale manier dat dat niet klopte en toen liep ze beetje zeurderig weg… dat was niet leuk.
    Maar verder waren ze heel aardig.

Bij binnen komst had ik al gegeten en gedronken van wege de rioollucht en dat is al jare en verschrikkelijk oud bollige aankleding maar dit wist ik al want ik woon er vlakbij. We hebben daar al 4a5 keer gegeten maar nu was die lucht wel weer heel erg. Eten was ook niet wat ik gewent was van ze.
    Sommige dingen waren niet echt meer warm. En ook was alles niet vers de garnalen o.a verders zou er best n bakplaat bij kunnen of met zijn tweetjes bakken 20 minuten wachten was heel normaal. De sfeer en bedienen was erg goed.

M. Zijderveld

Het eten is prima. Helaas is er teweinig bakplaat, zodat je er heel erg lang moet wachten. Misschien een idee om deze uit te breiden.

Leuk restaurant, wat ouwbollige aankleding
    Vriendelijk personeel
    Vlotte service
    Alleen als het druk is lange rij wachtende bij wokken
    Eten is goed makkelijk snel tussendoortje

Schouwse

Prima medewerkers achter bakplaat en medewerkers bediening.
    Echter teleurstellende kwaliteit vlees/vis. Alles erg ver van zelfs B-merken. Garnalen en lamsvlees erg droog/taai tgv diepvries. Tweede keerzelfde wijn bestellen bleek heel lastig, we kregen andere wijn.

Maar buiten dat, opvallend weinig eigen keus buitenom andere wok-restauranten in buurt.

Ideaal om online te reserveren, het was zoals gewoonlijk weer heerlijk en gezellig!

Anne

Erg tevreden. De sfeer is gezellig en de bediening is erg vriendelijk. Er is genoeg keuze aan eten en de kwaliteit van het eten is prima. Zeker een aanrader!

Wat een ramp!! Voor 22 euro krijg je oude sushi (rijst van sushi was als een steen) soep uit blikje en een super goedkoop desert. Brrr, nooit meer!!

Tim Moerman

Heerlijk gegeten; veel keus.
    Enig minpuntje; die riool lucht als je binnen komt.

Het eten was erg zout en niet helemaal gaar. Jammer, heb weleens lekkerder gegeten bij deze wok.

Ina van Prooijen

Altijd prima in orde. Alles ziet er smakelijk uit en is ook smakelijk. Bediening is prima. De koks attent.

Beetje ouderwets, maar erg lekker gegeten. Super lekkere voorgerechten! Tafels snel afgeruimd. Voor herhaling vatbaar.

Personeel is alleraardigst en koks zeer professioneel.
    Het is ze echter aan te raden een andere werkgever te zoeken dan de chagrijn van een eigenaresse die, bij een factuur van bijna € 150,=, 2 euro extra in rekening brengt voor een bolletje ijs dat een kind van 6 (!) per abuis teveel opschepte. Verspilling tegengaan prima, maar dit slaat nergens op.
    Gezegd dat dit geen reclame voor de zaak is; een toelichting in onverstaanbaar en gebrekkig Nederlands brengt mij niet op de gedachte om ooit weer te komen. Ni Hao!

Wil

Een paar weken geleden weer een keer bij De Wok gegeten. Op zich is het eten wel lekker, maar wel altijd hetzelfde en niet alles ziet er even lekker uit. Een meisje wat ons één verkeerd drankje gaf, wat wij niet erg vonden, werd gelijk uitgescholden door een vrouwelijke meerdere. Deze keek de hele tijd chagrijnig. We vonden dat niet kunnen. Ook bij vertrek niet echt nog een praatje of gedag zeggen. Het is ook wel erg klein qua ruimte. Je zit als haringen in een ton in het weekend. Compliment voor de mannen achter de wok en bakplaat, altijd aardig!

Gisteren weer gegeten, beetje bij tijds gegaan. Leuk restaurant, kwaliteit wisselt nogal. De drukte en locatie bij de bakplaat is wat minder. Als het rustig is, is het prima te doen, maar bij drukte is de locatie in het restaurant niet erg geweldig! Assortiment zou trouwens wel weer wat vernieuwd mogen worden, maar gisteren was de kwaliteit goed.

Gert van Luik

Heel goed gegeten. Het vlees van de grillplaat is zeker een aanrader. Het buffet wordt regelmatig aangevuld. Goede snelle bediening.

Heerlijk gegeten, prettige bediening, een echte aanrader. De beste wok uit de omgeving, super.

Lekker gegeten, ruime keuze. Serverend personeel koel en afstandelijk. Jammer, want zij maken nu juist het verschil.

Hennie de Bruine

mario myriam

Wilhelmina

Wilhelmina

Wij komen hier ontzettend graag. Vriendelijk personeel en Lekker eten. Dat het soms errug druk is vond ik ook een goed teken dat men jet prettig vind bij de wok. Als je uit eten gaat heb je toch ook geen haast! Wij vinden het heerlijk om te eten!! Top

Heerlijk eten , leuke sfeer. Leuk met kinderen. Ze hoeven niet zo lang te wachten.

Uitstraling van het gebouw is een gedateerd wegrestaurant.
    Parkeren is een probleem op het open terrein zonder vakken, kwestie van wachten tot de chaos ontstaat (dubbel parkeren) er is te weinig ruimte voor alle bezoekers.
    Eenmaal binnen: garderobe is te klein voor alle bezoekers, het is een uitdaging om je spullen te vinden.
    Men heeft werkelijk elke centimeter benut voor tafels en stoelen (u kunt uw tafelgenoten niet verstaan van de herrie, en moet verplicht mee genieten van het gerecht van uw Duitse buurman), en als alles bezet is resulteert dit ook nog eens in enorme rijen en wachttijden bij het wok/bak gedeelte.

Als u wilt weten hoe een plofkip zich voelt, bent u hier aan het juiste adres. Voor ons: eens en nooit weer.

Zeer goed! Ik kom hier met enige regelmaat, en ben altijd tevreden over zowel eten,service en prijsstelling! Ga zo door!

Olaf

Goede, nette bediening en lekker eten! Kortom een goede gelegenheid om te eten.