Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oosterland verdeeld zijn.

1. Johanna Janse

Heerlijk eten en perfect klaar gemaakt.

2. Het eten is heerlijk, nog goed betaalbaar en de service is top. Al met al een aanrader om eens te gaan eten.

3. Jan Staal

Onvriendelijk, veel lawaai. Weinig sfeervol het is een vr**tschuur (buffet). Het is er niet gezellig, eten en betalen.

2,8
  4. Niet TOFF.
    Statiegeld in rekening brengen en niet retourneren bij inlevering van lege blikje.
    Hoewel heerlijk gegeten vond ik dit echt een minpunt. Wie weet moet het begrip statiegeld nog eens goed uitgelegd worden aan het personeel.

5. Suzan Vogelaar

De Wok van Zeeland is een prima restaurant! Veel keuze in veel soorten eten. Ook heerlijke toetjes. Voor herhaling vatbaar!

6. Henk van Rooij

Heel goede kwaliteit eten en zeer betaalbaar

7. Vriendelijk ontvangst en goede bediening. Ruim arsotiment om te wokken. Een aanrader.

8. Adrie Lopatka

Eten is geweldig, sfeer ook, tafel die we hadden gereserveerd via jullie, TOP.

9. Jaco de Neef

Ik ben al vaker daar geweest en ik vind het een goede sfeer. Alleen in het weekend is het wel druk. De bediening is perfect en vriendelijke mensen. Ook het eten is perfect met genoeg keuze.

10. Eten was heerlijk en veel keuze, drinken was ook perfect geregeld en de bediening was vriendelijk en er was een gezellige sfeer.

11. Heerlijk gegeten!! Mooie schone gezellige zaak. Vriendelijk personeel.

12. We waren er vroeg en het was nog rustig. Eten was goed en lekker. 1 Man bij de bakplaat. Toen kwamen er 2 groepen binnen 1 van 20 en 1 van 10. Toen ontstonden er lange rijen. Maar gelukkig gingen wij toen net weg. Dus voor ons was het prima.

13. Hellen Eikenaar

We hadden gereserveerd en werden naar een willekeurige vrije tafelt geleid met geen reservering bordje.
    Het was voor ons gevoel niet echt een reservering.
    Het was super, echt ongelofelijk druk.
    Wel lekker gegeten, maar na drie dagen hadden we allebei Corona en dat was onze vakantie. Balen en gaan daar voorlopig ook niet meer naar terug.

14. Nico vd Berg

Het was perfect eten drinken en bediening en de vriendelijkheid

15. Andrea Visser

Zeer goede prijs/kwaliteit restaurant.
    Altijd zeer vriendelijke personeel.
    Pluspunt is dat ze verse sushi serveren.

16. Verschikelijk. Daarbij omdat ik ze niet aanstond ben ik door ze gedupeerd, met een valse aangifte, voor iets wat ik niet gedaan heb. Schandalig. Maar de waarheid komt nog wel hoor

17. Verschrikkelijke tent!!!
    Onze dochter was jarig en zou gratis mogen eten, een week van te voren gereserveerd en gevraagd of de jarige gratis was, dit was zo werd er gezegd.
    Bij aankomst stonk het in de hal erg naar riolering nogmaals doorgeven dat onze dochter jarig was ze keken al chagrijnig en we werden aan een tafel gezet.
    Werd ons niks uitgelegd hoe het concept werkte.
    Het was zo druk dat je met gemak corona op zou lopen als sardientjes in een blik stond je te wachten bij de wok en bakplaat waar het ook naar riolering stonk.
    Bij het afrekenen had ik geld in mijn handen wat ineens uit me handen werd getrokken en er werd niet gezegd hoeveel het was toen bleek dat ze veel te veel had afgerekend zei ze het drinken moet appart betaald worden voor de jarige terwijl ze ook voor de overige personen het drank hadden berekend en de prijs van het all-in concept heb betaald bij navraag werden ze boos moest de manager erbij komen en bleven ze vol houden dat hun het goed hadden en dat het zo bij hun werkt.
    Nooit komen we er nog terug!!!

18. Jolanda

19. Vriendelijk personeel. Indeling en meubilair waren aangepast ziet er erg verzorgd uit. Voor ieder wat wils is er genoeg keuze. Eten is gewoon nog steeds erg goed.

Tip voor het restaurant dit is mijn mening als mensen gaan lopen doe iedereen een mondkapje op dat wordt in meerdere restaurants nu nog steeds gedaan.

20. Dick Sies

We hebben heerlijk gegeten en er was voldoende! Ook was er genoeg te kiezen wat wel een beetje moeilijk was als je van alles wil proeven! 🤔 Gelukkig komen we er vaak genoeg!

21. Biasca en jan

Super tevreden! En gezellig en goed verzorgd en vreselijk gemist tijdens lockdown van restaurants enz! Wees eens tevreden met de kleine dingen van het leven.

22. Zeer slecht!
    Er zaten vliegen op het eten, en er was zeer weinig uitzoek. Stokbrood was hard en oud.
    Het was heel druk, lange wacht rijen.
    De bediening was ook totaal niet gastvrij, zelf tegen onbeleefd aan.
    We hadden inclusief drinken besteld en we wilde wat bestellen ze zei: laatste rondje! terwijl we nog een half uur hadden.
    Veel geld voor weinig eten.
    Wij zullen hier in ieder geval niet meer terug komen.

23. Gereserveerd op een dinsdag, met een groepje van 6. Zoals al gedacht was het rustig, maar zeker niet leeg in de zaak. Het eten was prima, alles vers en heel veel keuze. De bediening was top, zowel bij het wokken als voor de drankjes. Vriendelijk en snel. We werden ook niet "weggekeken" toen onze gereserveerde tijd eigenlijk voorbij was. Ik denk dat het in het weekend er wel anders aan toegaat, veel drukker met langere wachttijden, maar voor door de week zeker een aanrader!

24. Het weten was goed hier was hier woensdag avond eerste kerst dag tot mijn spijt kwam ik terug van het weten en was mijn jas gestolen heb dit gemeld bij hun en ze konden voor de rest niks doen geen vergoeding helemaal niks neem je jas niet hiermee naar toe de kans is heel groot dat je jas kwijt.
    Blijk naar komen er hier mensen die het leuk vinden om iemand zijn jas mee te neemen dan heb je gewoon geen fatsoen leon.

25. Gezellig met onze buren wezen wokken. Leuk plekje.

26. van Zundert

Ontvangst is altijd een warm onthaal. Goede bediening door Kim, erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten was wederom erg lekker en goed verzorgd. We komen zeker weer terug.

27. Lekker en voldoende te eten, wat goed is bereidt.

28. De tong was heel oud en niet lekker

1,2
  29. frans coomans

Heerlijk gegeten, prima menu. Een tip; hang ook foto's van Zeeland op en misschien kan de zaak wat gemoderniseerd worden, maar dat doet niets af aan het eten en het drinken

30. Jeanette de Knegt-Stouten

Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Super vriendelijk personeel!