Zout en Citroen in Oosterhout

• vr lunch 12:00 - 15:00 diner 17:30 - 21:00
  • za 17:30 - 21:00
  • zo 17:30 - 21:00

Welkom bij restaurant Zout&Citroen,

Bram Helleman en Patricia de Groot ontvangen u in het door de Michelin beoordeelde, Bib Gourmand restaurant Zout&Citroen in Oosterhout. Het Restaurant is gevestigd in het oude Koetshuys van Slotje Brakenstein wat deel uitmaakt van het stadspark in Oosterhout.
Midden in het drukke stadscentrum vormt onze monumentale locatie met romantische tuin een mooi rustgevend decor om te kunnen genieten van de pure creaties van Bram en zijn brigade.
De locatie voor uw zakelijke lunches, netwerkborrels en diners.

Onze 'zwarte' brigade

Onze 'zwarte' brigade staat onder leiding van Patricia de Groot, zij heeft van jongs af aan ervaring opgedaan in verscheidene horecagelegenheden in de regio.
"Gasten willen niet langer alleen een stijve ober aan tafel, de 'zwarte brigade' moet buiten de correcte technieken ook contact kunnen maken met hun gasten.
Een bezoek aan ons restaurant moet dan ook voelen als een warme deken".

Zakelijk

Bib Gourmand restaurant Zout&Citroen is uw ideale locatie voor een zakenlunch in Oosterhout. In een sfeervolle omgeving bieden wij u de lekkerste lunchgerechten voor uw en uw collega's en uw zakenrelaties. Zout&Citroen is gevestigd in het prachtige oude koetshuys van Slotje Brakestein midden in het stadspark in het centrum van Oosterhout.
Wij serveren een snelle, lichte 2-gangen lunch maar u kunt ook gebruik maken van ons bib gourmand menu of menu du chef. U kunt dit aflsuiten met koffie of een borrel in onze mooie stadstuin op het terras.
U kunt bij ons uw zakenlunch gebruiken van 12:00 - 15:00u. Ook voor een zakelijke presentatie, zakenbespreking, of personeelsfeest is restaurant Zout&Citroen een unieke locatie om u met uw relaties te ontvangen. Tevens bieden wij u gratis parkeergelegenheid op eigen terrein.

Arrangement

Huwelijk

Uw bruiloft in een prachtige omgeving? Een mooier decor voor uw huwelijksdag is ondenkbaar. Wij kunnen zorgen voor een fantastische dag, of dat nu alleen een receptie is, of een complete huwelijksdag (inclusief trouwerij met ambtenaar).

Jublieum

Bronzen bruiloft, 65 jaar, reünie? Wij helpen u graag om van deze speciale gelegenheid een dag te maken om met plezier aan terug te denken.

Diëten Lactosevrij, suikervrij, biologisch, glutenvrij en vegetarisch
Foto van Zout en Citroen in OosterhoutFoto van Zout en Citroen in OosterhoutFoto van Zout en Citroen in OosterhoutFoto van Zout en Citroen in OosterhoutFoto van Zout en Citroen in OosterhoutFoto van Zout en Citroen in Oosterhout

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum, bij het bos en landelijk
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang
Ambiance
Gezellig, hip, zakelijk en romantisch
Voorzieningen
Honden toegestaan en terras