Wij hebben voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein.

Er is een bushalte voor onze deur. U kunt ons bereiken met lijn 126 en 127. Halte ridderstraat.

ma lunch 12:00 - 15:00 diner 17:30 - 21:00

Uitzonderingen

Gesloten

• Corona – 16 mrt t/m 29 apr

Welkom bij restaurant Zout&Citroen,

Bram Helleman en Patricia de Groot ontvangen u in het door de Michelin beoordeelde, Bib Gourmand restaurant Zout&Citroen in Oosterhout. Het Restaurant is gevestigd in het oude Koetshuys van Slotje Brakenstein wat deel uitmaakt van het stadspark in Oosterhout.
Midden in het drukke stadscentrum vormt onze monumentale locatie met romantische tuin een mooi rustgevend decor om te kunnen genieten van de pure creaties van Bram en zijn brigade.
De locatie voor uw zakelijke lunches, netwerkborrels en diners.

Onze 'zwarte' brigade

Onze 'zwarte' brigade staat onder leiding van Patricia de Groot, zij heeft van jongs af aan ervaring opgedaan in verscheidene horecagelegenheden in de regio.
"Gasten willen niet langer alleen een stijve ober aan tafel, de 'zwarte brigade' moet buiten de correcte technieken ook contact kunnen maken met hun gasten.
Een bezoek aan ons restaurant moet dan ook voelen als een warme deken".

Zakelijk

Bib Gourmand restaurant Zout&Citroen is uw ideale locatie voor een zakenlunch in Oosterhout. In een sfeervolle omgeving bieden wij u de lekkerste lunchgerechten voor uw en uw collega's en uw zakenrelaties. Zout&Citroen is gevestigd in het prachtige oude koetshuys van Slotje Brakestein midden in het stadspark in het centrum van Oosterhout.
Wij serveren een snelle, lichte 2-gangen lunch maar u kunt ook gebruik maken van ons bib gourmand menu of menu du chef. U kunt dit aflsuiten met koffie of een borrel in onze mooie stadstuin op het terras.
U kunt bij ons uw zakenlunch gebruiken van 12:00 - 15:00u. Ook voor een zakelijke presentatie, zakenbespreking, of personeelsfeest is restaurant Zout&Citroen een unieke locatie om u met uw relaties te ontvangen. Tevens bieden wij u gratis parkeergelegenheid op eigen terrein.

Arrangement

Huwelijk

Uw bruiloft in een prachtige omgeving? Een mooier decor voor uw huwelijksdag is ondenkbaar. Wij kunnen zorgen voor een fantastische dag, of dat nu alleen een receptie is, of een complete huwelijksdag (inclusief trouwerij met ambtenaar).

Jublieum

Bronzen bruiloft, 65 jaar, reünie? Wij helpen u graag om van deze speciale gelegenheid een dag te maken om met plezier aan terug te denken.

1. Personeel

Gesloten

• Corona – 16 mrt t/m 29 apr

1321924325 81
1339531987 79

1. Matig gegeten bij Zout en Citroen. Niet bijzonder, geen smaakexplosie die we bij andere restaurants met een ster wel ervaren hebben. De rendang was zelfs beetje taai. Bediening gaf ons weinig uitleg over de gerechten. We wilden dit netjes met het restaurant oplossen en dit niet naar buiten brengen maar de eigenaar legde het bij ons en reageerde niet eens meer na onze tweede nette mail. Niet chique, niet ster-waardig. Zeer teleurstellend en dat voor 600 euro.

2. Alv Lindholm

Zeer aangename lunch. Culinaire top van Brabant! Dikke 10 voor de prettige bediening.

3. Omdat vrouwlief ons een dagje alleen achterliet, moest ik wel met dochterlief uit eten gaan. Na vorig jaar al een keer lekker hier gegeten te hebben, besloten om maar weer eens terug te gaan.
    Zout & Citroen zit in een voormalig koetshuis (zo heette ook het restaurant welke er vroeger zat) en is lekker authentiek ingericht.
    We werden aan de deur met 4 man/vrouw opgewacht en met zijn 2-en naar een zeer ruime tafel geleid. Als aperitief een lekker glaasje cava besteld en mijn dochter is aan een virgin-cocktail gegaan welke zeer verrassend was: Schuim van bloedsinaasappel, alcoholvrije gin, een soort van speculaaskruiden en nog e.e.a. waardoor je een hele winterse smaak kreeg, met toch veel frisheid. Echt heel erg lekker.
    Vervolgens kwamen er verschillende amuses op tafel waarbij met name de ceasar salad in "knikkervorm" en de champignon-mix er boven uit sprongen: echt een paar prachtige smaakbommetjes.
    Als extraatje hebben we de Gillardeau oester besteld met champagneschuim, enoki en gerookte boter. Deze gleden heerlijk weg!
    Als voorgerecht kregen we een steak tartaar voorgeschoteld met groentjes uit het zuur, gerookte eierdooier. Deze had ik de vorige keer ook, maar deze keer hebben we hem met een extra oester later komen. Wederom erg lekker! De oester bracht niet heel veel extra, maar deed ook niets af aan het gerecht.
    Het tussengerecht bestond uit langoustine met krokante garnaal, risotto met dille en jus van wortel. De langoustine & garnaal waren perfect gegaard en alles was heerlijk op smaak, maar de ster van het gerecht was toch de worteljus. Naast een prachtige kleur was deze reden om het lepeltje uit het zout potje te halen en alle laatste beetjes van het bord te schrapen. Geweldig...
    Als extraatje hebben we de signature dish laten komen: Eendenlever met tsukemen (een soort van ramen noodles), enoki, kombu en wederom een Gillardeau oester. Een heerlijk gerecht. De lever combineerde zalig met de saus van het gerecht. Echt een toppertje!
    Als hoofdgerecht zijn we voor de bavette gegaan met knolselderij, knolraap en een madeirajus. Tja, wat kunnen we hier van zeggen? Wederom een heerlijk, in dit geval klassiek, uitgevoerd gerecht. Geen spannende tierlantijnen maar gewoon degelijk. Hier kreeg ik een prima glas rode wijn bij als begeleider.
    Het dessert "mokka" deed zijn naam eer aan met tinten van koffie, witte chocolade mousse & ijs van karnemelk. In het ringetje van mokka zat een scheutje vocht met vermoedelijk citroengras. In kleine hoeveelheden vond ik het er wel bij smaken, mijn tafelgenote dacht daar duidelijk anders over overigens. Kwestie van smaak.
    Verder overigens ook niets dan lof voor het zeer plezierige personeel! Top avond gehad!

Eén vorige recensie
  4. Na eigen initiatief tonen om allergieën door te geven, werd er alsnog een gerecht geserveerd waar vis in zat verwerkt. Vervolgens smaakte elk gerecht zuur, waardoor vijf rondes lang volle borden werden opgehaald. Toen we uiteindelijk bij zowel personeel, als bij de eigenaar, aangaven dat we het echt niet lekker vonden, mochten wij alsnog een rekening van bijna €600,- betalen!
    Dit is dus echt geen aanrader en totaal geen waarde voor je geld!

5. Dit restaurant als zeer slecht ervaren! Er was zichtbaar veel tijd in de gerechten gestopt, alleen paste de smaken totaal niet bij elkaar. Elk gerecht had een veelste `zure smaak’, waar de gehele tafel niet over te spreken was.

Ook hebben wij uit ons zelf moeten aangeven, dat er iemand allergieën had. Vervolgens werd er alsnog een amuse voorgeschoteld, waar vis in zat verwerkt.

Bij alle vijf de rondes bleven de borden dan ook vol staan, waarop wij bij elke ronde aangaven het eten niet lekker te vinden. Vervolgen hebben wij dit ook bij de eigenaar aangegeven en kregen wij gewoon de volledige rekening. Kan hierdoor het restaurant zeker NIET aanraden! Van voor- tot hoofdgerecht was het teleurstellend.
    Erg jammer, over priced en een overrated restaurant👎!

6. adriaan 57869 punten

Het was al weer meer dan vijf jaar geleden dat we er geweest waren, ze zijn inmiddels al weer twee jaar opgenomen in de top 100 van de Lekker. We waren benieuwd naar de ontwikkelingen dus gereserveerd voor een lunch tijdens de Rieslingweken.
    We werden begeleid naar een tafeltje in de serre met uitzicht op de mooie tuin. Als aperitief wild ik graag een Riesling, daar er deze middag slechts een Riesling geschonken werd werd het tevens de eerste begeleider. Een Riesling 2017 Feinherb van Claes uit de Moezel die goed beviel. Ernaast een hapjes trio. Kroepoek gekruid met furikake. Canelé van polenta met zoetzure mais en popcorn gekruid met ras-el-hanout, erg lekker. En de compacte uitvoering van de “caesar salade”.

De eerste amuse was een koekje van tomaat, waarop een gelei van gerookte tomaat en gelei van bleekselderij, afgewerkt met een gedroogd tomaatje en takje dille. Veel bereidingen voor een klein hapje.

De tweede amuse waren bereidingen van champignon. Als basis een crème van champignon met Madeira waarnaast een crème van champignon aangemaakt met aceto balsamico met erop een blokje zoetzure komkommer. Het geheel was afgedekt met stukjes geschaafde rauwe champignon en afgewerkt met poeder van gerookte olijfolie. Dat lepelde lekker weg.

De Gillardeau oester met dille-olie en enoki waarover een schuimige saus van champagne en gerookte boter, heerlijk met tweetraps smaakbeleving.

De eerste gang werd door de chef gepresenteerd. Een klassieke steak tartaar waarop dotjes piccalilly, krokante spelt, zoetzure groentjes en een melange van verse kruiden, aan tafel afgewerkt met rasp van gepekelde en gerookte eidooier. Een flinke portie met goede smaken en frisse toetsen die goed combineren met de Riesling. Wel iets meer een eet gerecht dan een fine dining gerecht. (7,5)

Over naar rood met een teruggekoelde Spätburgunder 2017 van Sander uit de Rheinhessen, elegant en verfijnd. Uit de keuken een dikke bruingebakken heilbotfilet met verschillende structuren van bloemkool, dotjes crème van dragon, takjes zeekraal en een saus van grapefruit met tijmolie, aan tafel afgewerkt met een schuimige beurreblanc aangemaakt met kropsla. De heilbot was keurig gegaard en van binnen nog lekker sappig. De smaakmakers waren de crème van dragon en de saus van grapefruit die tevens de koppeling naar de heerlijke wijn was. (7,25)

De dessertwijn was een Huxelrebe spätlese 2017 van Erbeldinger uit de Rheinhessen, rijk aroma met tonen van rijpe appel, honing en subtiele kruidigheid, in de mond een prima zoetzuur balans. Op het bord een strakke presentatie. Een bombe van witte chocolade met gelaagde vulling. Centraal ijs van vlierbloesemsiroop, eromheen een compote van aardbei en rabarber en een laag stevige mousse van vlierbloesem. Erop merengues van vlierbloesem met poeder van dille. Ernaast een quenelle geitenyoghurtijs met dille, aan tafel afgewerkt met een verrassende saus van aardbei, dille en szechuanpeper. Smaken die indruk maakten, vooral het ijs en de saus maar ook de verfijnde merengues, de wijn bleef hiernaast net overeind. (8,75)

Bediening was goed verzorgd op correcte wijze met in de hoofdrol Sjoerd Bergmans de sommelier.

Samengevat was het een goede beleving, wel ietsje minder ¨fine dining" dan verwacht hoewel er met het dessert indruk is gemaakt. Ernaast lekkere wijnen die keurig geselecteerd waren. Dit in een goede ambiance met uitzicht over de rustgevende tuin.

Eén vorige recensie
  7. Vanavond hebben mijn echtgenote en ik sinds enige tijd hier weer gedineerd.

Wij hebben gekozen voor een 5 gangen diner met bijbehorend 'drankarrangement'. Aan ons werd uitgelegd dat zowel wijn als bier bij de gerechten geserveerd zou worden.

De amuses die wij kregen waren smaakvol, ofschoon 2 mini bolletjes in een 'bak met heel veel stenen' niet echt mooi toont.

Van de 5 gerechten waren er twee verrassend en twee zeer matig. Het vijfde gerecht hebben wij laten vervallen en hiervoor koffie met zoetigheden gekozen.

Het gerecht met steak tartare vonden wij met de dressing zeer zurig smaken. Het hierbij geserveerde (in een half gevuld wijnglas) 'speciaal' troebel uitziend en qua smaak uiterst bitter biertje, was helemaal een tegenvaller.

Het rendang gerecht bestond uit een stukje 72 uur en een stukje 48 uur gegaard vlees dat werd geserveerd in een verdiept 'dessert'-bord. Het snijden van het vlees wat nog echt hard nodig was, lukte in dit verdiepte bord nauwelijks.

Van het snijmes dat ik geserveerd kreeg ontbrak een van de bevestigingsschroeven in het handvat.......?

Wij rekenden voor dit diner met drankarrangement met vooraf 2 campari jus d'orange € 235,00 af.

Dit bedrag staat in geen enkele relatie tot hetgeen we hebben gegeten en gedronken.

De locatie is erg mooi, het restaurant is gedateerd.

Een behoorlijke tegenvaller.

8. Heel erg lekker gegeten en gedronken!

9. Randy de vries

Heerlijk gegeten. Bediening en sfeer geweldig. Wachttijd tussen gangen prima. We hebben samen genoten van deze avond. En de lumpur was subliem, bijna net zo lekker als die van mijn oma.

10. Heerlijk gegeten, prima bediening! Top!

11. De liefde van een mens gaat door Zout en Citroen!
    Toprestaurant; niet goedkoop maar als je het eten ziet ruikt proeft en beleefd is het dit zeker waard.
    Personeel is vriendelijk en geeft duidelijke uitleg met passie.
    Wij gaven ook aan dat bijpassende wijnen wellicht iets teveel voor ons was; daarop werd het idee geopperd dat we ook halve glazen konden nemen; perfect voor ons.
    Bedankt voor deze culinaire reis.

12. Vorige week hier gegeten met een groepje van 6 personen. Door het mooie weer waren de tafels op het terras gedekt. De sfeer binnen kunnen we dus niet beoordelen. Het terras mag wel wat worden opgeknapt en gemoderniseerd. Ik keek uit op een heg (en een gebouw in de steigers). Gelukkig was ik in goed gezelschap.

We kozen voor het 7-gangen menu van 79,95. Duur, maar 1x per jaar doen we 'gek'. Het glas champagne voor 35 euro hebben we maar wel afgeslagen, we kozen voor een goede wijn.

Het eten was heerlijk, mooi opgemaakte borden, goede smaakcombinaties, met vooraf enkele amuses. Niets op aan te merken.
    Ook de bediening was goed en vriendelijk.

Helaas gingen wij, nadat we 250 euro per stel hadden afgerekend, met honger naar huis. Vandaar slechts een 5 voor prijs-kwaliteit.

Voor ons geen 2e keer, er zijn restaurants genoeg met een prachtig terras, waar je voor veel minder geld ook heerlijk (en genoeg) kunt eten.

13. Super!! Dit restaurant en kok
    Verdient meer clientèle. Heerlijk gegeten!!

14. We hebben hier een aantal keren na tevredenheid gegeten, behalve de laatste keer. Onze dochter van 9 wilde hier heel graag een keer eten (haar papa heeft er vroeger gewerkt). Ander halve week van te voren gebeld of dat we haar mee konden nemen en ze hebben aangegeven dat dat geen probleem was, meer dan welkom.
    Ze heeft zich helemaal opgetut mooie jurk aan enz. bij binnenkomst voelde ze zich een prinses haar jas werd aangenomen, stoel aangeschoven. Toen we gingen eten ging het helaas mis, voor haar was alles hetzelfde als voor ons alleen halve porties (wel hele prijzen). De smaaksensatie was niet voor een kind, helaas ze hadden nl. aan de telefoon gezegd dat ze daar rekening mee zouden houden. Ook wij vonden het eten niet zo lekker als de voorgaande keren. Helaas is deze avond qua eten een domper geworden, maar we hebben samen er een gezellige avond van gemaakt. Maar helaas gaat hij op de verkeerde manier het geheugen in...
    Mijn man had nog een e-mail gestuurd maar hier niks meer van vernomen, jammer.
    Na deze avond is Zout en Citroen van ons lijstje afgestreept

15. Ron van Haarlem

16. De eerste keer was ik hier in 2015, op een zaterdagavond. We kwamen om 19.00 uur. Het duurde bijna 2 uur (!) voordat we ons voorgerecht kregen. In de tussentijd bleven de amuses maar doorkomen (bij elke amuse een ingewikkeld verhaal). Na het voorgerecht weer een uur wachten voor het hoofdgerecht. Wel amuses. Ik had het gevoel dat we zoet gehouden werden met de amuses. Uiteindelijk waren we om 23.00 uur klaar.

Gisteravond was het helaas niet anders. We konden kiezen uit 3 hoofdgerechten. De weinige voorgerechten spraken ons niet aan, dus we vroegen om een groene salade. Na 3 amuses en anderhalf uur kwam deze, was wel heel goed, dat moet gezegd. Hoofdgerecht (Eur 34,00) kwam na weer 2 amuses en een uur, was wel goed.
    Na de koffie was het alweer 22.30 uur. We hebben dus 3,5 uur gezeten. Voor mij is dat veel te lang.
    Mijn mening: Duurt allemaal veel te lang (met 3 hoofdgerechten moet dat toch sneller kunnen), duur en veel te pretentieus.

17. Stefhan

18. Top avond. Culinair echt super. Lang geleden dat we weer echt verrast werden door de mooie smaak combinaties. Topper voor ons was de makreel met Indische invloeden. Goede sfeer, attente bediening. Een zaak waar je echt een avond uit bent. Dank!!

20. Eerste kennismaking met dit restaurant... en het werd er een om nooit meer te vergeten! Wat een prachtig opgemaakte borden, wat een smaaksensaties. Alle smaken pasten bij elkaar, in een woord verrukkelijk! Wij kozen voor het 3-gangen Zout en Citroen menu.

Alvorens we het voorgerecht geserveerd kregen werden er eerst 3 amuses geserveerd plus 2 soorten brood met van alles erbij (gratis). Na het voorgerecht weer een verfrissende amuse (gratis), gevolgd door plaatjes van hoofdgerechten. Nadat we de keuze voor het dessert kenbaar hadden gemaakt kregen we een passende amuse (gratis) vooraf.

Naargelang de keuze voor vis of vlees werden de smaken van alle gangen goed op elkaar afgestemd en proefde je een heerlijke smaakexplosie, echt geweldig! Bij de koffie werd gevraagd of we er friandises bij wensten. Na ons "nee" kregen er een elk 1 huisgemaakte bonbon (gratis) bij.

Wij hebben een geweldige avond beleefd, de gerechten waren stuk voor stuk sterren waardig. De gebruikelijke frites bij het hoofdgerecht die je doorgaans overal krijgt hebben we hier totaal niet gemist. We hadden voldoende gegeten en gedronken voor nog net geen EUR 50,00 per persoon.

Een echte aanrader voor de echte lekkerbekken!

21. Ron van Haarlem

22. Arjan Wilschut

Vorige week weer eens een bezoek gebracht aan Zout en Citroen.

We hebben er in een woord fantastisch gegeten. Verrassende smaken, prachtige bereiding en presentatie van 5 heerlijke gangen. De amuses waren een mooie traktatie die een passende aankondiging waren van het Menu du Chef. Ook de wijnkeuze bij de gerechten was erg goed.

We waren aangenaam verrast, dat er in Oosterhout zich blijkbaar een top restaurant aan het ontwikkelen is. We zijn benieuwd naar het volgende bezoek.

23. Van Uffelen

Wij hebben onlangs met 4 personen bij Zout & Citroen gegeten. De recenties van kennissen waren redelijk positief, dus een 3-gangen menu voor € 32,50 klonk niet verkeerd.
    Aardige ambiance, vriendelijk personeel en een heerlijk diner met de diverse amuses. Die avond liet personeel wel tot 3 keer toe het nodige bestek/servies op de grond vallen.
    Jammer is wel dat je voor het brood moet betalen alsmede voor iets zoets bij de koffie. Als je geen friandises bij de koffie wil, krijg je dus ook alleen maar koffie. Een koekje of klein chcolaatje kan er niet af tenzij je ook hiervoor weer betaalt!
    Dat geeft toch een beetje een scheef beeld van de prijs/kwaliteit verhouding. Geef dan i.p.v. 3 amuses gewoon 1 amuse en presenteer automatisch brood en friandises.
    De gerechten zelf waren zeer smaakvol, gedurfd,prachtig geserveerd. Naar onze mening met iets teveel prominente smaken bij elkaar, waardoor deze teveel in elkaar overgingen. Maar we hebben een goede avond gehad !

24. Wij eten wel vaker bij zout en citroen en zullen dit in de toekomst blijven doen. Het eten is prima van kwaliteit, goed verzorgt en erg smakelijk. De sfeer is wat ons betreft prima, je kan elkaar altijd goed verstaan en zeker geen rumoerige eetschuur zoals je elders wel eens meemaakt.
    Het is niet goedkoop, geen restaurant voor kinderen, voor de standaard biefstuk met friet ben je verkeerd en voor drankgelach ook. Je moet het meer zien als rustig kunnen praten onder het genot van een heerlijke warme maaltijd.
    De bediening was vroeger wel iets minder nors.

25. Afgelopen weekend een 5 gangenmenu gegeten met groupon-bon. Mooie locatie, maar met weinig gasten doet het wat "killig"aan. De gerechten zien er fantastisch mooi en creatief uit, maar ja, de smaak viel nogal tegen. En dat het goed smaakt is toch het belangrijkste. Koffie na afloop slap (hoefden er uiteindelijk niet voor te betalen) , wijn per glas super duur. Al met al een teleurstellende ervaring.

26. Rene En Marissa Van Der Lee

Prima eten, vooral de verrassing menu's extra amuses erg lekker en gewaagd. Als het niet druk is kan het wat koud aan doen

27. S. Van horssen

Tja, mooie locatie met matig voedsel. Weinig smaak - profiel, weinig creativiteit, feitelijk is " weinig" de meest duidelijke omschrijving van dit restaurant.

28. Wij hoorden verschillende reacties van mensen, de één vond het goed, de ander vond het er niet te eten. Maar moet zeggen, wij vonden het ook niet geweldig, op het toetje na dan. Sfeer is er echt super, open haard enzo

29. Op een rustige avond gegeten bij zout en citroen. Onze keuze werd een 4 gangen verrassingsmenu. Vooraf werd gevraagd naar wensen, onze voorkeur ging uit naar wild.
    We kregen heerlijke gerechten opgediend en hebben er erg van genoten.
    De bediening was zeer attent. Zeker voor herhaling vatbaar!

30. Wij hadden iets te vieren en waren met z'n vieren. De keuze van het restaurant lag voor de hand. Het was niet de eerste keer dat wij bij Zout en Citroen een tafel hebben gereserveerd.Het was een rustige woensdagavond.Wij kozen om goed uit te pakken voor een vijf gangen verrassingsmenu,zonder een speciaal wijnarrangement.Het werd een verrassing.De wijn van het huis was ook heel goed.Het werd een feestelijk gebeuren.Heerlijke gerechten als kunstwerkjes opgediend.
    Je weet niet waar je dan aan moet beginnen want het is "zonde"om er mes en vork in te zetten. Eerst wel even een foto gemaakt van het "stil leven" op je bord. Het oog wil ook wat en de gerechten ogen dat met veel zorg en creativiteit is samengesteld. De smaak is een speciale ervaring van genot. Daarom is het eten bij Patricia en Bram een feestje. Ik heb geen "verstand" van wijn en eten maar er wel heel veel gevoel voor. Wat ook zo lekker is dat is het knapperige brood, misschien een bijkomstigheid, maar ook zeer aanbevolen. Wij hadden zo veel elkaar te vertellen, dat ik (gelukkig) weinig gehoord heb van de achtergrondmuziek, dan enkele scherpe jazz klanken. Andere achtergrondmuziek is misschien wel aan te bevelen. Overigens een persoonlijke smaak. Een advies voor de meeste restaurants. Zout en Citroen zeer aanbevolen en is de eerste keuze. Je voelt je ook erg welkom door de sfeer van gastvrijheid. Je zit ook ruim.
    Wij komen graag weer terug. Frans Peterse en Marianne

31. Wij hebben hier al diverse keren gegeten en het is ons restaurant geworden. Patricia weet precies welke wijn we lekker vinden en we hoeven dan ook niks te zeggen als we binnen komen. Dat is pas service !! Daarnaast is het eten erg lekker en zijn de borden een plaatje om te zien. Ga zo door en wij blijven komen.

32. De prijs kwaliteit verhouding vond ik niet reëel. Het eten was goed maar de prijs die er tegenover stond was erg hoog.

Tevens vonden wij het wijnarrangement à euro 25,- te duur, gezien de hoeveelheid en kwaliteit die je hiervoor krijgt.

33. Wij hebben vorige week vrijdag met 8 personen bij Zout&Citroen gegeten. We wisten dat het helemaal nieuw was en waren dan ook erg benieuwd.

Het bleek een groot succes te zijn.

We hebben ons laten verrassen met een 4 gangenmenu en iedere gang was origineel, had verrassende smaak combinaties en was kwalitatief erg goed!

Het bedienend personeel is kundig, erg aardig en ze begrijpen het spelletje erg goed.

Al met al, zeker de moeite waard en wij gaan ook zeker nog eens terug.

34. Wij hebben afgelopen zaterdag bij Zout en Citroen gegeten. Wat heerlijk!

De bediening was erg goed, gastvrij en weet de inhoud van de gerechten goed te omschrijven!

De keuken was voortreffelijk, heerlijke dagverse producten die met zorg zijn bereidt. Overal proef je de pure smaak van de (biologische) producten terug. Het mooie is dat ze in ieder gerecht het zout en de citroen (zuur) proberen terug te laten komen. Bijvoorbeeld het gerecht eend, deze wordt geserveerd met rodebietensaus (de citroen/zuur) en met kleine stukjes spek (zout). Heerlijke combi!

We hebben echt met heel veel smaak zitten eten en waren inclusief drinken en 3 gangen later EUR 97,50 kwijt! Goede kwaliteit-prijs verhouding en je gaat zeker niet met honger naar huis.

Over de sfeer valt te zeggen dat je vanuit het restaurant neerkijkt op een sfeervolle openhaard en vanuit de serre op het mooie park.

Patricia en Bram heel erg bedankt voor het openen van dit nieuwe kwaliteitsrestaurant. We komen zeker nog een keer terug.