Gratis voor de deur.

Bezorgrestaurants in de buurt van Smaak en Meer

• Buffet: € 25,95
  • High tea: € 18,50

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1302024535 90
1319253205 91
1366632048 90

1. S.L. Mulder

Voor een familiereunie hadden wij een restaurant nodig halverwege Hulst-Zeist. Dit restaurant in Oosterhout gevonden omdat je als gezelschap het restaurant voor je zelf hebt. Wat een verassing, want de gastvrouw en kok maakt alles zelf met een kwaliteit op een sterren niveau. Yvonne, ook namens de familie, bedankt.

2. Henriëtte Bliznicki

Een verlate verjaardag hebben we met 9 personen op deze middag af kunnen sluiten waarbij iedereen het naar de zin had, perfect geregeld, fijne gastvrouw en zeker voor herhaling vatbaar met deze zeer lekkere High Tea, had je geen zin in thee, geen probleem, de koffie was ook lekker.
    En zoals men het zegt in Oosterhout: Eerst eten !

3. Heerlijke high tea gehad! Vooral de sandwiches waren erg lekker, exclusief en bijzonder! De verschillende jams, behorend bij de scones en muffins, waren zelfgemaaakt en echt onwijs lekker.
    Aankleding vh restaurant was gezellig en hip, jammer dat er ook een winkel voor kantoorartikelen in zit. Gastvrouw erg vriendelijk.

4. Agnes tielemans

Voor de verjaardag van mijn man een ontbijt bestelt.Om half 8 werd de hele tafel gedekt,van servies tot een tafelkleed.Hoefde zelf niets klaar te zetten.Het ontbijt zelf was geweldig,vers gebakken brood,homemade jam,eieren in een mandje met stro zodat ze heerlijk warm bleven,vers fruit enz.Nog nooit zo'n heerlijk uitgebreid ontbijt gegeten.'s avonds werd alles weer keurig opgehaald,wat een service.Echt een aanrader!!!

5. Super gezellige high tea gehad vanmiddag! We waren de enige gasten, maar gastvrouw Yvonne was niet opdringerig. Ze dacht goed mee (hadden een kind van 6 bij ons) en we hebben echt heerlijk gegeten met 3 soorten thee erbij. Eten was ook niet standaard zoals je misschien bij een high tea verwacht, lekker vers bereidt. Alles wat overbleef, mochten we mee naar huis nemen. Enige minpuntje was misschien het moderne bestek (rond), maar daar hebben we ook best om kunnen lachen. Kortom: Top, een echte aanrader. Zeker ook voor deze prijs!

6. In een ruimte die sfeer en gezelligheid uitstraalt, met 19 personen van een super High Tea genoten ter ere van een zilveren bruiloft. De ruimte stond geheel tot onze beschikking, waardoor gastvrouw Yvonne, met een paar uitstekende adviezen, de middag/avond geheel naar onze wens heeft kunnen laten verlopen. Het eten was voortreffelijk, gevarieerd en te veel om op te kunnen. De gasten hebben thuis nog kunnen nagenieten van de meegekregen keurig verpakte lekkernijen die waren overgebleven. De oudjes in het gezelschap gaven achteraf wel aan, wat langzamer te hebben gegeten, omdat ze iets moeite hadden met het hanteren van het zeer modern vormgegeven bestek. Maar goed, je hebt geen moment het gevoel dat je al weg moet en de laatsten zijn om 8 uur ’s avonds met een voldaan gevoel huiswaarts gegaan. Achteraf alleen maar positieve reacties gehad!

7. ine van irsel

Heb heerlijk gegeten. Alles was netjes, goed verzorgd en bovenal lekker vers. Goede service.
    Echt een aanrader.

8. Vanmiddag een "high-tea" gehad voor de "sara-verjaardag" van een schoonzus. De eigenaresse was zeer vriendelijk, had zeer goed haar best gedaan en was gezellig in voor een babbeltje. Zeker voor herhaling vatbaar, dan een ander arrangement om te ervaren.

9. Antoinette Rentier

Gezellige high- tea genoten. persoonlijke service en alles zelf gemaakt. Wat we niet meer op konden kregen we mooi verpakt weer mee. wij zijn met 2en geweest en je wordt dan ook echt in de watten gelegd, gezellige locatie

10. Heerlijke high tea gehad! Alles lekker vers bereid, veel keuzs, vriendelijke bediening, gewoon lekker genieten voor een heel mooi prijsje. Echt waar voor je geld. De ruimte is sfeervol ingericht, maar wel echt iets voor een gezelschap. Met 2e zou ik het persoonlijk niet gauw doen. Kregen ook alles nog netjes verpakt mee wat we niet op konden. Kortom, ik zeg doen!

11. Elise Vetstraeten

Geweldige high tea bij Smaak&Meer.
    Bijna alles is zelf gemaakt. Met veel passie en enthousiasme wordt door de gastvrouw vertelt wat er allemaal voor lekkers op tafel staat. Alles is vers. Zelfs dat wat over was werd keurig netjes ingepakt, en kreeg je mee, voor thuis. Zeker een aanrader.

12. Met Yvonne een gepast menu samengesteld voor een ouderwetse brabantse koffietafel voor een verwenavond op locatie . Het werd door haar tips en aankleding een zeer geslaagde avond . De vrijwilligers hebben genoten van de topproducten(bloedworst met appeltjes en het bijzondere zelfgebakken brood) en de gezellige sfeervolle aankleding.Kortom een aanrader!!
    Dank je wel voor de goede service en perfecte organistie.
    Helaas heb ik geen foto's maar geloof me het zag er perfect uit.

13. Voor mijn verjaardag ben ik getrakteerd door mijn vriendin op een High Tea in Smaak&Meer. Deze was divers en zeer lekker! Yvonne gaf bij ieder gerechtje een uitleg. Om de zoveel tijd wordt er een andere thee geserveerd. Deze hebben hun eigen karakter en zijn zacht van smaak. Leuk om hier eens bij stil te staan. Het was teveel om op te noemen. Zonder er om te hoeven vragen pakte Yvonne wat niet op is gegaan keurig voor ons in om mee naar huis te nemen. Yvonne heeft hart voor het eten en voor haar klanten.

14. We hadden een etentje voor mijn moeders 60e verjaardag en Yvonne had samen met mijn vader het menu gemaakt naar mijn moeders smaak. Het resultaat was overheerlijk! Ik heb werkelijk nog nooit zulke lekkere rosbief gegeten. Yvonne vertelde bij elke gang over de ingrediënten; ze kookt met producten van het seizoen en vertelde soms ook nog een mooi achtergrondverhaal erover. Je kunt merken dat het haar passie is om mensen te laten genieten van haar kookkunsten. Echt een aanrader.

15. Babette Tielemans

De high-tea was ontzettend goed verzorgd, we waren met een grote groep en toch was er genoeg te eten. Het eten was ook ontzettend lekker , goede uitleg en het meeste zelf gemaakt. Zeker een aanrader!

16. Suzanne Boutkan

Heerlijk gegeten, zeer persoonlijke verzorging! De gerechten waren verrassend lekker, zelf gemaakt met streekproducten en liefde ;) Mijn moeder, zus en ik hebben genoten. Aanrader!

17. Marka van Twist

Wat een gastvrijheid! Geweldige sfeer! Heerlijk eten! Een hele lieve gastvrouw die ons heel vriendelijk ontving. Keurig heeft uitgelegd wat ze voor ons had klaargemaakt.! We hebben zalig gegeten, meer dan voldoende en wat niet op is gegaan kregen we ook nog mee naar huis.
    Een aanrader!
    En wij komen hier zeker nog eens terug!
    Zeer de moeite waard!

18. Jolanda de Bruijn

Heel gezellig met drie vriendinnen wezen hightea-en op zaterdagmiddag. Alles was tot in de puntjes verzorgd.
    Het was zelfs zoveel dat we de laatste restjes mee naar huis moesten nemen. De gastvrouw is heel vriendelijk en eerlijk dat ze niet alles zelf had gemaakt. Maar wat ze zelf had gemaakt was echt heerlijk.
    We gaan vast nog eens in de herhaling met onze mannen, alleen dan voor de high-wine.
    Veel succes en tot snel.

19. Yvonne Vis

Heerlijke high tea gehad, perfect verzorgt alleen jammer van het huiskamereffect wat er zou zijn. Vind dit niet zo over komen vanwege de andere helft van het pand, waar kantoorartikelen worden verkocht. Misschien een wand plaatsen zodat het wat knusser wordt? Verder toppie.

20. Veel voor weinig geld. De sfeer en de service was perfect. Een dame die haar hart en ziel in de zaak steekt. En met liefde het eten voorbereid. Wij komen zeker nog een keer terug.

21. Kees en Tiny

Ik heb vandaag bij deze lieve gastvrouw voor de zesde maal van een heerlijke High Tea genoten!
    Of het nu met familie, vriendinnen, collega's of alleen met mijn man is, met 2, 4, 6 of 10 personen, het is altijd weer een succes. En zeker voor een herhaling vatbaar is dus in ons geval wel heel duidelijk. Een bezoekje aan het winkelcentrum gaat ook altijd gepaard met een bezoekje aan Smaak & Meer, voor een kopje koffie, thee, een wijntje met wat lekkers er bij.
    In huiskamersfeer uitstekende service en bediening, top kwaliteit van de gerechten en precies de juiste uitleg.
    Het geeft me altijd een "vakantiegevoel" als ik hier zo lekker ontspannen kan zitten genieten van al die verwennerijen!
    Bedankt Yvon en tot de volgende keer!

22. ilse en angela

Vandaag samen met mijn moeder naar Smaak en Meer geweest om te high tea'en. Alles was erg lekker en super verzorgd.
    Veel was zelfgemaakt en erg lekker! Ook de verse thee die iedere keer werd gebracht was een goede aanvulling!
    Dit alles in combinatie met een gezellige en vriendelijke gastvrouw, maakte het een gezellige en geslaagde middag :)

23. Wij hebben mijn verjaardag gevierd met een warm en koud buffet. Het was voortreffelijk verzorgd en geregeld.
    Alle gerechten waren zellf gemaakt.
    Al mijn gasten vonden het verrukkelijk.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

24. Ilja en Tom

Om het makkelijk te houden, wij hebben een super middag gehad. De lekkernijen bij de high tea waren verrukkelijk. De service was super. In 1 woord fantastisch!! Wij komen zeker terug.

25. Daar mijn vriendin jarig was, had haar zus een High Tea georganiseerd voor een aantal vriendinnen.

Het was allemaal voortreffelijk verzorgd en geregeld.

Bijna alle gerechten zijn door Yvonne zelf gemaakt.

Het was heerlijk.

Wij hebben Bij "Smaak en Meer" een hele gezellig middag gehad.

Zeker voor herhaling vatbaar.

26. Wat een verrassing, mijn gezin was door een relatie en zijn vrouw uitgenodigd om de lunch bij "Smaak en Meer" te gebruiken.

Aan tafel kregen we de ene na de andere lekkernij voorgeschoteld, vergezeld met de nodige informatie omtrent de samenstelling van de gerechten.

Deze zeer professionele aanpak komt zeer plezierig en betrokken over.

De wijnen die wij dronken waren ook van hoog niveau en sloten perfect aan bij de diverse gerechten.

Het is dus echt aanbevelenswaardig om 'Smaak en Meer " te bezoeken.

27. Om vrienden te bedanken wilde ik eens wat anders dan zelf koken en kwam bij Smaak en Meer terecht. We hebben er een feestelijke avond gehad! Een avondje met heerlijk eten, een prachtig gedekte tafel en een geweldige gastvrouw. En dat alles voor een zeer goede prijs. Zeker voor herhaling vatbaar. Dankjewel Yvonne, het is een onvergetelijk avondje geworden, dankzij jouw goede zorgen!