38 positieve stemmen1 negatieve stem

In de directe nabijheid is ruim voldoende parkeergelegenheid. Oosterhout kent 2 verschillende parkeertarieven. Op de plaatsen waar "hoog tarief" van kracht is, betaald u € 1,80 per uur. Er zijn echter ook parkeerplaatsen waar u kunt parkeren tegen "laag tarief" voor slechts € 3,80 voor een hele dag.

Een unieke beleving, Een unieke sensatie en een uniek smaakmoment dit is waar het om draait bij Restaurant By Pascal. De accommodatie, het team en natuurlijk de gerechten: alles hebben we onder de loep genomen en nu zijn we klaar voor de volgende stap.

Beleef de sensatie van ongelofelijke smaakexplosies. Al uw zintuigen worden geprikkeld bij Restaurant By Pascal in Oosterhout. Chef-kok Pascal Ariens creëert spannende, gewaagde en kwalitatief hoogstaande gerechten die zich kenmerken door een exclusief samenspel van smaken. Samen met zijn team streeft Pascal naar perfectie. Pascal vormde zijn eigen visie op koken met verfijning, dynamiek en een gewaagde identiteit, welke in de gerechten bij Restaurant By Pascal zijn terug te vinden. Laat u verrassen door de bijzondere ambiance van Restaurant By Pascal. U bent van harte welkom.

1. Personeel

1397202446 92
1421990108 93
1525272034 92
1554190973 92

1. Gisteren hebben wij het 4-gangen menu laten bezorgen dat Bij Pascal aanbiedt in deze moeilijke tijd voor de horeca. Wij hebben eerder bij Bij Pascal gegeten en toen was de ervaring ook al erg goed. We ontvingen keurige, per persoon, opgemaakte bakjes met een duidelijke instructie hoe we dit verder moesten opwarmen en opmaken.
    We zijn begonnen met een glas Pommery en hebben genoten van de Pata Negra op heerlijke focaccia. Daarna een voorgerecht met gerookte Kalf tartaar met limoen en zwarte peper, een heerlijk gerecht, waar de Pommery ook goed bij past.
    Als tussengerecht hadden we tonijn met bloemkool en soja, wederom een heerlijk gerecht. De misosoep was niet heel bijzonder, maar ook niet iets wat we vaak eten, dus niet de juiste persoon om te oordelen.
    Als hoofdgerecht hadden we een heerlijk zacht gegaarde heilbot. Slechts 8 minuten in de oven en wederom zeer eenvoudig om op te maken met asperges, aardappelpuree en een hele fijne venkelsaus.
    Inmiddels hebben we een fles Pomerol opengetrokken, waarvan we achteraf beter een wat zachtere wijn hadden kunnen pakken.
    Als dessert genoten van een mooi opgemaakte aardbeien cheesecake met rabarber en aceto balsamico.
    We hebben een heerlijke avond gehad, voor een goede prijs (95 euro, 2 personen, ex wijn). De instructies waren duidelijk, enige vraag die we hadden was of de oven op hete lucht of boven- en onderwarmte moest...(het laatste is goed)
    Een echte aanrader dus, zowel in het restaurant als thuis!

2. Noud Koevoets

Telkens weer verrassend, de menusamenstellingen van Pascal.
    Niet alleen een lust voor de maag maar ook voor het oog.
    Ook de bediening verdient een pluimpje: Gewoon professioneel.
    En ze houden alle tafels prima in de gaten.

Puntje van kritiek is wellicht persoonlijk maar de wel erg saaie lounge.
    Muziek is mij als musicus een doorn in het oor. Het juiste volume, dat.
    Wel, maar ik vraag me af of de behoefte aan dit soort achtergrond-
    muziek wel bestaat. Ik zou dit eens aan de diverse gasten voorleggen.
    Misschien dat het alleen mij als beroeps enigszins stoort?

3. Was een geweldige beleving en erg gezellig!

4. Aantal uitzonderlijke gerechten. Ook een paar met weinig smaak, wel creatief maar zonder intensiteit van smaken. Bij één gerecht ook gewoon een echt verkeerde wijn geserveerd, was veel te prominent bij subtiel gerecht (dat wel erg 'laag' op smaak was). De kwaliteit die Pascal op tafel wil brengen wordt niet ondersteund door de kwaliteit van de inrichting van het restaurant. De tafels zijn zeer eenvoudig en (bij ons) ietwat plakkerig; geen prettige beleving. Bediening zeer vriendelijk en professioneel.
    Tafels goed bezet, sfeer best aardig maar 5 gangen inclusief wijnarrangement toch minder dan verwacht.
    Wij gaan weer eens naar andere restaurants.

5. Guus de Kaper

Al over de hele wereld gegeten in de beste restaurants. By Pascal msg zich wat mij betreft in dat rijtje scharen.
    Geweldige gerechten met een uitstekende service.

6. adriaan 57966 punten

Weer retour tijdens de Rieslingweken naar onze favoriet in Oosterhout. Voor de eerste keer met de lunch, fijn. We werden bij de deur opgewacht door Martijn Struijk en kregen een plaatsje aan het raam, prima. Als aperitief een sekt, een Weissburgunder Brut van Erbeldinger die zeer goed beviel. Om te knabbelen “Pane carasau”(dunne krokantjes) in een quenelle doperwten “tzatziki”, lekker met een vleugje mint.

De amuse bestond uit een viertal hapjes van wortel. Om te starten een shot “bloody mary”, mooi op smaak met pikante toets. Op een steen een transparante ravioli van gele biet gevuld met gekonfijte wortel en sinaasappel, erg lekker met een goede bite.
    Op een houten plankje een bonbon van wortel met gember die voor mij iets hoger op smaak had gemogen. Om af te sluiten een wortelcakeje met een toefje crème van kruiden (kurkuma, jeneverbes en chilipeper).

De warme amuse was een brandade van bloemkool en schelvis in een schuimige saus van bloemkool waarin gemalen cashewnootjes, erop een poeder van gebrande prei en Hollandse garnalen. Een hoofdrol voor de bloemkool met aangename ziltigheid van de garnalen, lekker.

De eerste begeleider werd met kennis van zaken gepresenteerd door Martijn. Uit de Rheingau een droge Riesling 'Hölle' Kabinett 2016 van Künstler in een verfijnde stijl. Ernaast een heel verfijnd gerecht, compact gepresenteerd. Als basis een tartaar van zoetzure avocado waarop een dunne schijf mango gemarineerd in Thaise curry, delicate tartaar van tonijn, stukjes geschroeide tonijn, lepeltje kaviaar, krokantjes van nori, verse kruidenblaadjes en dotjes crème van yoghurt en limoen, aan tafel afgewerkt met een hartige vinaigrette van ponzu. Dit was genieten, toppie. (9)

Verder met een Duitse rosé Feinherb gemaakt van Riesling met 30% Spätburgunder 2018 van Reuter-Dusemund geschonken op kamertemperatuur! Mooi rond met aardse tonen, verrassend. Uit de keuken een speciaal gerecht, stak gepresenteerd op een zwart bord. Twee bereidingen van ganzenlever, twee cilinders terrine en quenelle mousse met bij ieder een takje zeekraal en drie bereidingen van rabarber, zoetzuur, gel en compote (in kleine doseringen). Ernaast een lauw warme oester in een milde kalfsjus. Wow, een speciale smakencombinatie, waarnaast de wijn, die door de oester veel lekkerder werd, naadloos aansloot. (9,25)

Over naar rood met een Spätburgunder Tradition 2017 van Fürst gemaakt in een heerlijke complexe stijl. Chef Pascal presenteerde zelf het pièce. Drie bereidingen van Hollands lam. Stukje van de schouder, langzaam gegaard, geroosterd op de barbecue, geplukt en opgestoofd waardoor een mooie bite en hoog op smaak. Een delicate kotelet, langzaam gegaard en kort gegrild, mooi roze en sappig. En een gebraisseerd stuk van de nek, hoog op smaak. In het garnituur dubbel gedopte tuinboontjes, gepofte tomaatjes, korenaar asperges en quenelle mousseline van zoete aardappel, aan tafel afgewerkt met een lamsjus. Prima bereidingen en mooie smaken waarnaast de heerlijke wijn keurig overeind bleef. (8,5)

De dessertwijn kwam van Bernhard Eifel uit de Moezel, een klassiek gemaakte Riesling Schweicher Annaberg 2016 spätlese met in het aroma een vleugje petrol en in de mond sappig met verfijnde zuren. Uit de keuken “aardbei Pascal” een strakke presentatie op een zwart bord. Verschillende bereidingen van aardbei, sorbetijs, verse partjes, tuile, cremeux en een bonbon met vlierbloesem, waarbij een marshmallow van aceto balsamico, spongecake van pistache, toefjes crème van geitenkaas met roze peper en van mascarpone met vlierbloesem. Mooie verfijnde smaken met centraal de aardbei waarnaast de wijn keurig geselecteerd was. (8)

Om af te sluiten een krachtige espresso met een vijftal lekkere friandises gepresenteerd op een lange lat.

Bediening was uitstekend verzorgd, gedetailleerde uitleg bij wijn en spijs op een gezellige informele wijze met complimenten voor de wijnselectie.

Samengevat kunnen we stellen dat er wat mij betreft op culinair vlak een flinke stap is gemaakt. Hier kunnen we kort over zijn, dit was Pascal op zijn best, bedankt!

3 vorige recensies
  7. Kees van Aert

Het was voor ons de eerste keer dat we By Pascal zijn gaan dineren. We hadden een ander interieur verwacht, iets warmer en meer sfeer maar dat werd ruimschoots goed gemaakt door wat er werd opgediend en de vriendelijke bediening. Het eten was voortreffelijk, we hadden gekozen voor het 4 gangen diner, samen met de amuses en tussengerechten was het voor ons echt voldoende. Ook de koffie na, was heerlijk en compleet met heerlijke lekkernijen.

8. Super avond gehad bij Pascal, mooie gerechten met dito wijnen.
    Complimenten aan de chef en zijn team.
    Prijs kwaliteit prima op orde, zeker een aanrader.
    Aandachtspunt is het rumoer als je 3 tafeltjes van 4 hebt in de ruimte bij de keuken,

Maar verder echt top,

9. Femke Vroegh

10. Voor de 3e keer in 4 maanden terug bij deze tent en wederom een geweldig ervaring. Net zoals de vorige keer voor het 7-gangen menu gegaan. Maar je een aantal gangen bestaan bestaat soms uit meerdere (soms wel 4 delen) waardoor je echt zo ontzettend veel smaak & textuurbelevingen krijgt. Deze keer heb ik de moeite genomen om even alles op de foto te zetten.
    Ik ga niet alle gerechten doorlopen maar een paar dingen wil ik wel aanstippen:
    * De zalm in tajine met Marokkaanse kruiden en drop/laurier... Heerlijk!
    * Bij het voorgerecht de eitjes met een crè­me brûlée van gember en een gelei van Augurk: Goddelijk. Deze reactie hoorde ik ook aan andere tafels.
    * Het "zwarte" gerecht (bekijk de foto voor uitleg). Een leuke ervaring. Je bent ineens erg bewust met je zintuigen bezig.
    * De 4 bereidingen van lam, waaronder de en croute & saté: Deze werd in 3 onderdelen gepresenteerd om te zorgen botsingen op het bord qua smaak te voorkomen. Goed over nagedacht.

Verder was de bediening perfect. Vriendelijk, persoonlijk, nergens te lang op wachten. Het wordt tijd dat de heren van Michelin hier eens die ster uitdelen want deze is dik verdiend.

2 vorige recensies
  11. Jacqueline

Met hoge verwachtingen naar By Pascal gegaan vanwege de fantastische recenties. Helaas voor ons zijn deze verwachtingen niet geheel uitgekomen. Slechts enkele gerechten waren zeer goed van smaak, andere vonden wij echt te weinig smaak hebben. We gingen hierheen met de verwachting te worden overdonderd, maar dat was helaas niet het geval. Wellicht hebben wij gewoon pech gehad met ons 3-gangen restaurantweek menu.

Pluspunt van dit restaurant is toch wel de opmaak van de borden en de manier waarop de gerechten geserveerd worden. Echt prachtig! Vandaar dat mijn eindoordeel voor prijs/kwaliteit toch iets hoger ligt.

Voor ons licht het zwaartepunt voor de keuze voor een restaurant toch meer bij de smaken dan de opmaak van de borden en zullen wij niet nogmaals reserveren.

12. Een heerlijk avondje genoten van heel verfijnde gerechten. We hadden een 7-gangen menu gekozen, en hebben de hele avond genoten van de verschillende gerechtjes, die bijna alle op een verrassende manier werden geserveerd.
    Het bijbehorende wijnarrangement paste uitstekend bij de gerechten. Vriendelijke bediening, enige tip, probeer de gerechten tegelijkertijd op tafel te zetten, dat maakt het helemaal af.
    Dit komt heel dicht in de buurt van een ster!
    De prijs is wel een beetje aan de hoge kant, dus niet al te vaak...

13. Jacoline Baggerman

In een woord: TOP!!! Echte aanrader!

14. E. de Beus

Heb daar op 17-10-2016 voor het eerst gegeten. Wat een aangename verrassing.
    Verrassend en zeer smaakvol. Prachtige gerechten en zeer goede bediening.
    Prima prijs kwaliteit verhouding en sublieme wijnen. Hoop er snel terug te komen.

15. Op uitnodiging hier met z'n zessen aan een ronde tafel een fantastische avond gehad. Dineren bij Pascal is van begin tot eind beleving van de eerste orde. Wij gingen voor het 4-gangen menu maar het aantal gerechten wat voorgeschoteld werd was niet meer op 2 handen te tellen.. Exclusief en origineel. Leuke en vlotte bediening door jong en gepassioneerd personeel met oog voor de details.

Wij dineren elke week wel een paar keer buiten de deur overal in het land maar deze zaak schittert in onze top 3 van NL. Niet te geloven!

16. Bernadette Post

Het was een echte belevenis. Je laat je verrassen. Perfecte wijnen bij de gerechten.

17. ed van geel

Helaas ondanks de lovende recensies bleek dit toch een forse tegenvaller, op een enkele hoera na teveel vlakke smaken, te kleine hoeveelheden tegen m.i te hoge prijzen.
    Na 4 uur en 5 gangen verder met trek de deur uitgegaan, bediening zakelijk en standaard, interieur heeft zeker verbeterpunten (o.a gordijnen).

M.i is deze zaak zwaar overschat, ook in Oosterhout zijn er alternatieven en is men bij Pascal misschien in de waan dat de ster(ren) reeds binnen zijn.

18. C. Engelen

Voor de derde keer gegeten bij dit restaurant. Het restaurant is sfeervol en eigentijds ingericht. De ontvangst is prettig en de bediening is erg vriendelijk.

Wij hebben gekozen voor het vijf gangen diner. De verschillende gerechten waren heerlijk, verfijnd van smaak en bovendien prachtig opgediend. Qua innovatieve creatie sprong het groentetuintje van Pascal er uit. We hebben - wederom - een zeer geslaagde avond beleefd. Wij vinden het één van de toprestaurants van Oosterhout met een zeer hoge kwaliteit van zowel de keuken als de bediening en de entourage.

19. Ron van Haarlem

20. T de graaf

Super lekker en zeer verzorgd! Personeel was zeer attend. Echt super eten en wijn voor een juiste prijs!

21. Geweldig genoten! Van zowel het eten, het wijnarrangement, de sfeer en de koffie/thee na. Het was een avond uit zoals een avond uit behoort te zijn. Als klap op de vuurpijl kregen we omdat het plots was gaan regenen ook nog een paraplu te leen. Geweldige service. (Uiteraard hebben we een dag later de aan ons geleende paraplu netjes terug gebracht zodat gasten na ons ook van deze service gebruik kunnen blijven maken). Dit restaurant is een echte aanrader en we gaan hier zeker nog eens terug komen.

22. R.Poppelaars

Bijzonder goed gegeten. Ik had al gehoord dat het fantastisch was maar de keuze en opmaak van de gerechten overtrof onze verwachting. Niet alleen de variatie van gerechten was uitgebalanceerd maar ook de smaakbeleving binnen de gerechten was buitengewoon verrassend. Je moet er wel tijd voor uittrekken; over een vier gangen menu deden we drie uur. Maar dan heb je ook wat!

23. franken

C'est tres chique. Sensatie voor de smaakpupillen hoor. Maar daar wij dachten dat 2,5 uur tafelen en 4 gangen menu, was blijkbaar een avondvullend programma. Sorry ober, dat wij je achter je vodden aan hebben gezeten.

24. kaspers-Jang

It was very nice food. The service was nice as well.

25. Heerlijk gegeten en een complimenterend wijnarrangement bij de gerechten genomen. Echt allemaal kleine smaakbommetjes. Een aanrader voor wie kan genieten van speciale smaken en opmaak van gerechten.
    Complimenten voor de vriendelijke en kundige bediening. Zeker ook voor de sommelier. Niet goedkoop maar waar voor je geld. Verfijnt genieten !!!!

26. Gisteren voor het eerst bij Pascal gegeten. Mijn man en ik zitten in een “culinair clubje” van 4 koppels en iedere keer kiest een ander stel een restaurant. Dat wordt dan door ons beoordeeld. We doen dit al 11 jaar. We zijn aardig kritisch en hebben in alle soorten restaurants gegeten in de afgelopen tijd. Ook Michelin sterren restaurants waar we niet echt van onder de indruk zijn geweest. Maar de culinaire ervaring van gisteren overtreft werkelijk alles! Wat een smaaksensatie! Tot in de puntjes verzorg! Personeel is tevens erg kundig en super vriendelijk. De prijs/kwaliteit verhouding prima in orde. Dit restaurant is een aanwinst voor de omgeving van Oosterhout. Van mij hebben ze al een ster verdiend. Mij zullen ze zeker in de komende tijd nog een keer zien! Echt top! Ga a.u.b. zo door!

28. Wij hebben "s avonds van 7 tot 11 gerelaxed, genoten van een 4 gangen verassingsmenu. Het gebodene was van hoog culinair niveau en de prijs waard. In het eerste deel van het dessert viel een bittere "noot" wat uit de toon. Ook werd ongevraagd een fles mineraalwater uitgeschonken. Het mocht de pret van een overigens zeer geslaagde avond niet drukken. Met recht wordt dit restaurant in "lekker" en de nieuwe Michelin gids vermeld. Chapeau!
    Eten/drinken 8.5; Sfeer 8 ; Service 9 ; Prijs/kwaliteit 9.

29. Microchip Technology

Gisteravond gegeten by Pascal op aanraden van een zaken relatie en wat een fantastisch restaurant! De gerechten zijn uitstekend samengesteld en hebben een perfect gebalanceerd smaak palet. De bediening is vriendelijk en weten gasten uitstekend te voorzien van service en informatie over de gerechten, ook in de Engelse taal, waarbij het niet zo eenvoudig is om bepaalde samenstellingen te vertalen.

De dag ervoor hebben we gegeten in 's-Hertogenbosch, bij een met één Michelin ster bekroond restaurant, maar by Pascal was absoluut een overtreffende ervaring.

Dit restaurant heeft zich in de top 5 van onze favorieten geplaatst!

Is er een puntje van kritiek? Niet echt, maar wellicht de samenstelling van de wijnkaart. Wij hebben na het eten nog even samen gezeten met Pascal en hem een adres gegeven waar een prachtige collectie van mooie en bijzondere wijnen te verkrijgen zijn. Wij hopen dan ook een van deze wijnen bij een volgend bezoek op de kaart te vinden.

30. Gisterenavond wederom FANTASTISCH gegeten.
    Amuses uitermate gaaf. Alle gerechten zijn ongelooflijk, oneindig lekker dat je er gewoon stil van wordt en er zaten toch wat gewaagde combinaties bij, maar alles kwam perfect uitgevoerd op tafel.

Ook complimenten voor de bediening die alles zeer onder controle hadden zonder met elkaar hierover te moeten communiceren. Chapeau!!

Het is iedere keer een feestje om hier te eten.
    Therese Snoeren

Eén vorige recensie
  31. Jos Ermens

Leuk en verrassend concept, vriendelijke uitstekende bediening. Men houdt rekening met wensen van de gasten en vraagt keurig waar men wel/niet van houdt.
    Genoten van een gevarieerd 4 -gangen menu. Kleine lekkere porties, zodat je met een voldaan en niet te vol gevoel geniet van het eten. Lekkere wijn en avondvullend, kortom, voor herhaling vatbaar!

32. Reserveer telefonisch, want via internet liep het bij ons fout. Een keurige bevestiging per mail gehad, maar de reservering was bij het restaurant niet bekend. Een kritische opmerking hierover resulteerde in meer irritatie bij de eigenaar dan bij ons. Erg vervelend maar we kregen toch nog een tafel.
    Ga ook niet op een warme avond. Er is geen adquate koeling in het restaurant. De maaltijd en bediening was prima, maar na deze ervaring was dat inmiddels bijzaak.

33. Het was meer dan voortreffelijk. Wij kregen zeker 2,5 uur de lekkerste gerechten voorgeschoteld. Het was echt top Pascal.

34. Ron van Haarlem

35. Anneke den Biggelaar

Voor ons was het weer een super ervaring.
    De ontvangst, de sfeer, het eten, de entourage, de gastheren, zelfs de kok kwam even een gerechtje brengen.
    Heerlijke wijntjes. Alles bijzonder en sfeervol.
    Echt een aanrader en om terug te gaan.
    Wij noemen dit een Feestje.

36. Gisteravond heerlijk gegeten in dit restaurant. Het 4 gangen-menu was zeer uitgebreid met allerlei kleine gerechtjes en ook nog een aantal amuses. Alle gerechtjes waren zeer goed bereid en we hebben dan ook genoten. Ook met dieetwensen wordt prima rekening gehouden.

37. Marja de Visser

Vorige week zaterdag tijdens de restaurantweek met onze vrienden heerlijk gegeten bij "By Pascal". Een prachtige nieuwe locatie en zeer smaakvol ingericht met warme kleuren. Eigenlijk zou ik heel snel klaar kunnen zijn met deze recensie maar dan doe ik hen tekort (het was wederom weer fantastisch). Na een gastvrij onthaal onthaal zijn wij naar onze plaatsen gebracht en starten wij de avond met een aantal overheerlijke heerlijke amuses, maar dan wel op zo'n manier bereid dat je telkens blij verrast wordt, zoals de mossel met suikerspin hoe kom je erop, echt zeer smakelijk. Alles van zeer hoge kwaliteit en dan moest het gastronomische feest nog beginnen.

Presentatie van het 4 gangen menu was ook zeer verrassend alle gerechten waren qua smaakopbouw geweldig en hetzelfde geldt voor de portionering.

Tempo tussen de gerechten was ook erg goed. Service en de bediening, is niets op aan te merken. Vriendelijk en professioneel team dat goed op elkaar ingespeeld is. De Sommelier van de avond, een vriendelijke jonge man, had er duidelijk zin in en zorgde voor passende wijnen bij de gerechten.

De koffie met daarbij heerlijke friandises was wederom weer heerlijk en is beslist geen onderschoven kindje. Wat ons ook opviel tijdens deze gezellige avond was de goede akoestiek, de zaak zat zoals gewoonlijk weer vol maar je kon elkaar toch goed verstaan. Ook daar is dus goed over nagedacht, alleen een perfectionist verstaat dit.

Was er dan echt geen negatief puntje te bedenken? Vooruit, één dan het moet dichterbij Rotterdam zitten dan hoeven wij niet zo ver te rijden, maar is toch zeker de moeite waard. Onze gasten waren ook blij verrast, zij waren voor de eerste keer hier en komen regelmatig in sterrenrestaurants, ook zij vonden net als wij fantastisch en zeker ster waardig. En zij komen ook snel weer terug.

Bedankt Pascal en Brigade voor deze geweldige avond!
    Marja de Visser

38. kees bovee

We hebben heerlijk gegeten met heel veel kleine gerechten. Jammer was dat het kleine hoofdgerechtje met ossenhaas weinig smaak had. Maar al met al was het goed eten met een vlotte bediening.

39. We hadden By Pascal uitgekozen om de 21e verjaardag van onze dochter te vieren en dit was beslist een goede keuze!

Het eten was van grote klasse en prachtig opgemaakt. We hadden een viergangen menu gekozen en dit werd uitgebreid met amuses en kleine gerechtjes. Het bijpassende wijnarrangement was goed, heel prettig dat men ook kan kiezen voor een 'Bob'wijnarrangement. Ook geen gedoe met dure verplichte flessen water, maar gewoon een karaf met kraanwater.

De bediening is uitermate vriendelijk, alles verloopt soepel. De avond dat wij er waren, was het erg druk maar desondanks werd er voor onze jarige dochter nog een leuke verrassing geregeld. Geweldig!

Kortom: het was top en we komen zeker terug!

40. Wat wordt er hard gewerkt in deze zaak! Met als resultaat: een geweldig diner tegen een aanvaardbare prijs. Dat wordt niet snel geevenaard! Een prachtig wijnarrengement bij uitmuntende gerechtjes. Bij aankomst was de keuze voor een 6-gangen menu al snel gemaakt maar het leken wel 12 gangen; zoveel amuses en extra tussendoortjes. Een feestje. Zowel de keukenbrigade als de tafelbrigade is jong maar het plezier en de ervaring spatten er vanaf.

41. Wij kozen een drie gangen diner wat bestond uit een bonte stoet amuses en gerechten die alle een unieke smaaksensatie gaven. Het brood was heerlijk en kon naar believen met kruiden - olie - zout gebruikt worden en werd ook netjes aangevuld. Niets dan lof! De bediening is uitermate prettig. Verbeterpunt is het wijnarrangement, prima wijnen, maar in dit type restaurants verwacht ik iets meer klasse. De vraag staat nog open hoe de wijnkennis is, mijn vrouw vroeg een zoete witte wijn als voorafje, maar kreeg een dessertwijn voorgeschoteld, dat kan echt niet hoor. De muziek mag verdwijnen of een klasse hoger en zachter. Al met al, wij komen zeker graag terug!

42. We hebben hier vanavond een top avond beleefd. Prettige ontvangst in een moderne ambiance. Heerlijk gegeten met bijpassend wijnarrangement. Ondanks dat je niet kunt kiezen wordt wel heel goed ingespeeld op individuele wensen. Een drie gangen menu werd met amuses en verschillende extra's een 5 gangen diner. Heerlijke uitgebalanceerde smaken bij elkaar , zeer verassend soms, mooi servies en glaswerk. Aardige bediening die maakte dat we ons echt een avond uit voelden, we waren echt gast!! Nadat we ooit bij bling waren geweest maar daar schor waren na een avondje tafelen is dit absoluut een voorruitgang. Dit wordt een restaurant waar we zeer vaker gaan terugkomen. Van ons krijgt dit restaurant met zijn chef en bediening een absolute 9 1/2. Heel klein minpuntje is dat er geen tafellinnen of placemats zijn. Verder niets dan lof!

43. Maike