Op dit adres zit nu: Restaurant By Pascal

Restaurant Bling in Oosterhout

In de directe nabijheid is ruim voldoende parkeergelegenheid.

Oosterhout kent 2 verschillende parkeertarieven. Op de plaatsen waar "hoog tarief" van kracht is, betaald u € 1,80 per uur. Er zijn echter ook parkeerplaatsen waar u kunt parkeren tegen "laag tarief" voor slechts € 3,80 voor een hele dag.

Bus Mathildastraat lijnnummer 126-127-10
    Station Gilze-Rijen op circa 9.6 km.

3. Betalen Diners Club pin Visa Master Card American Express

1344020058 88
1420216623 91
1521812043 90
1531971585 90

1. Gisteren heerlijk genoten van een 5 gangen-menu. Alles was even lekker, evenals de wijn. Ik vond het casino niet storend, je merkt er niet zoveel van. De sfeer is intiem gezellig en je hebt zicht op de keuken. De bediening (tevens door de chef bij sommige gangen) is ook top! Wij komen zeker terug!

2. Samen met mijn moeder 4 gangen gegeten, alles bij elkaar top! Wat een ambiance en wat een leuke bediening, kortom; een aanrader!

3. Tijdens de verlenging van de restaurantweek viel mijn oog op Restaurant Bling en ik zag dat het in 2011 uitgeroepen was tot het beste restaurant van Nederland . Ook in 2012 hebben zij deze titel in de wacht weten te slepen.
    14 sept hebben wij hier voor het eerst gegeten en wij waren blij dat wij dit restaurant hadden ontdekt.
    Voor ons niet naast de deur maar zeker de moeite waard om naar Oosterhout af te reizen.

Gisteren hebben wij voor de 2e keer met onze vrienden gegeten dit als verlenging van de restaurantweek.
    Ook zij waren vol lof over de kwaliteit en de verrassende smaakcombinaties( explosies.)
    Dat was natuurlijk wel leuk om te horen juist omdat zij tot voor kort nog bij Paul Bocuse hebben gegeten en met regelmaat Internationale sterrenrestaurants bezoeken.

Pascal had het menu voor ons aangepast en er een culinair verwen arrangement van gemaakt.
    Dat was bijzonder attent en heeft ons nog verrast met een extra proeverij van diverse tongstrelende gerechten, wij rolden van de ene verbazing in de andere.
    Bij elk gerecht kwam de chef ons een uitleg geven over de gerechten, je proeft hierdoor nog beter de ingrediënten.
    Kortom alle gerechten waren weer fenomenaal hemels lekker . Absoluut top en zeker sterwaardig!

Vanaf het moment van binnenkomst voel je je een welkome gast.
    De brigade is zeer vriendelijk en zijn zeer correct open en authentiek (niet gemaakt) vriendelijk.
    Buitengewoon professioneel, zeer vakkundig en gezellig bovendien.
    Wij willen jullie hartelijk bedanken voor deze top avond!

4. Phil de ruijter

Wij hebben heerlijk gegeten bij restaurant Bling. Gerechten en wijnen waren perfect op elkaar afgestemd... Tussen de gerechten door komt de chefkok Pascal aan tafel met een bonbon van chocola en eendenlever waarbij hij verteld hoe je deze op moet eten... in 1 woord fantastisch!

Wat een smaaksensaties!

Tot Snel!!

Groet Philomena

5. Woensdag 29-8 j.l uitgenodigd om mee naar Bling te gaan.
    Prima ontvangst. Uitstekende bediening. Perfect wijn arrangement bij
    Uitmuntende gerechten. Echt iets voor de liefhebber die zijn smaakpapillen wil laten verwennen..

Minpuntje: open wand naar casinovloer. Als het beneden erg druk is kan het rammelen van de gokkasten als hinderlijk worden ervaren.

6. Top, gisteren er gegeten samen met mijn vrouw en dochter van 10 jaar. Verrassing menu van 5 gangen.
    Pascal dit was top, werk zelf voor de grootste chef ter wereld in parijs.
    Maar je zit er tegen aan ga zo door. komen zeker terug vooral als het aan mijn kleine ligt.
    macaron van chocolade en veenbessen met foi gras, whauuw.
    aanrader voor iedereen groot en klein. en niet zeuren van lust ik niet eerst proeven.

7. Anita en Frans

Zelden zo lekker gegeten. Ieder bordje is een schilderijtje om te zien en de gerechtjes kun je thuis niet namaken. Zo overheerlijk! Zeer goede bediening. Precies genoeg tijd tussen de gangen en vriendelijk personeel. Een aanrader voor iedereen die niet van volle borden houdt maar wel van 'het neusje van de zalm'.

8. jan havermans

Perfecte ambiance. "Cassino" zeker niet vervelend. Prima bediening. Gerechten verrassend maar heerlijk. Wijn arrangement prima. Dessert, pannacotta, een absolute aanrader. Heb veel restaurants "beleefd" maar dit was een topper. Complimenten voor Pascal en Luc en rest crew.

9. Rieta Matejczyk

Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving. Met mijn wensen zoals "geen viseter" werd prima rekening gehouden. De gerechten waren verrassend en op een bijzondere manier klaar gemaakt. De gerechten leken wel schilderijtjes zo mooi. Wijntjes waren top, kortom we hebben genoten!!!

10. Gisteren geweldig lekker gegeten! Het viergangendiner met verschillende extra amuses! Een van ons vieren had een vegetarisch diner en ook hij vond het een streling voor het oog en voor de tong! Het is er gezellig zitten en we werden uitstekend bediend! In een woord voortreffelijk!!!
    Karin

11. Meike en Raoul

In december 2011 hebben wij bij Bling gegeten. Heerlijk!! Het restaurant doet luxueus aan, geluid en licht op de achtergrond van het casino geeft een bijzondere ambiance. Leuk om Pascal te zien koken, in de open keuken. Het zien van zijn inzet, focus en enthousiasme maakt dat het eten extra lekker smaakt. Een geweldig en gevarieerd verassingsmenu, waarbij prima werd geanticipeerd op mijn wensen als zwangere! Ook het wijnarrangement was goed afgestemd op de verschillende gerechten. Daarnaast was het tempo waarin de gangen werden geserveerd perfect. Al met al een hebben we een heerlijke avond gehad. We raden het anderen dan ook zeker aan om eens een avond Bling te proberen!!

Pascal, veel succes. Je hebt een schitterende zaak!!

12. Cas 13 punten

Perfect restaurant dat in haar gerechten veel ambitie uitstraalt. Bij Bling word je verwend op top-niveau. Het eten was echt ontzettend lekker en de wijnen waren mooi bijpassend.
    Vanaf je tafel kun je zo de open keuken inkijken en zien dat alle gerechten, door Pascal en Bram, met uiterste precisie worden bereid. Dit is zeker terug te vinden in de smaak.
    Het bedienend personeel is niet alleen uiterst vriendelijk, maar heeft ook nog 's verstand van zaken.

Kortom; zeker voor herhaling vatbaar.

Heren bedankt en tot snel.

13. Gisteren bij Bling gegeten en wat een perfecte keuken! Ode aan de kok! We hebben voor het viergangen diner gekozen en het was zeer smaakvol, ongelooflijk! Een aanrader voor iedereen die de allerbeste smaak weet te waarderen.
    Service door de ober was ook uitstekend. Alles werd duidelijk uitgelegd, waardoor je de gerechten nog meer kon waarderen. Zelfgebakken broodjes en 4 gangen bleken uiteindelijk 9 gangen(tjes). Een klasse restaurant waar Oosterhout trots op mag zijn!
    Misschien komt de prijs uiteindelijk iets hoger dan bij andere restaurants, maar je zit dan ook in een hogere klasse, bijna sterwaardig, restaurant te eten!

14. Bij binnenkomst wordt er gevraag of je een aperitief wil, was prosecco, wel lekker maar niet voor €6,-. Toen werd er verteld dat we geen al la carte keuze mogelijkheid hadden. Wel erg vreemd dat je verplicht met heel het restaurant hetzelfde moet eten. Erg makkelijk voor de kok. Alle gerechten goed tot aan het hoofdgerecht. Gewoon stukje entrecote met een beetje rode kool en puree. Staat totaal niet in verhouding met de rest en de prijs. Hier iets over gezegd, toen kwam er een verhaal over de herkomst van de entrecote, was niet zomaar een stukje vlees! Verder werd er met deze klacht niets gedaan. Nagerecht was ook niet bijzonder en erg weinig.
    Drank is erg duur. Al bij al niet voor herhaling vatbaar.

15. Pascal en zijn team blijven ons keer op keer verbazen, al reeds vele malen geweest, veel chefs kunnen een punt zuigen aan de creativiteit en vaardigheden die door deze mensen ten toon wordt gespreid. Zeer verfijnd en van een hoogstaand niveau. Het 5 gangen Bling menu in combinatie met het wijnarrangement laat niets te wensen over en is een prachtig culinair avondvullend programma.

Klasse mannen, jullie zien ons zeer binnenkort weer terug.

16. Tonny van Raay

Voor de 2e keer voortreffelijk gegeten. Wat een verrassing!! Leuk dat de service zo uitgebreid is. Ook de open keuken is een grote plus. Wat een kunstwerkjes waren de gerechten en de smaak....zo lekker. Eigenlijk allemaal tienen.

17. Het eten was goed maar veel te weinig. Ben met honger van tafel gegaan. Moest gebruik maken van verassingsmenu. Van de kaart eten was niet mogelijk. Glas huiswijn (karig gevuld) 6 euro. Belachelijk duur dus. Nergens is prijslijst te zien of krijgt men vooraf info omtrent prijzen. Hoge rekening achteraf complete verassing. Met geuit ongenoegen hierover werd niets gedaan.
    Bij binnenkomst in restaurant word je niet gewezen op spelregels van het huis.
    Op de achtergrond gokkastgeluiden. Ambiance dus nul.
    Hier ziet men mij nooit weer.

18. Voor de 2e keer heb ik gisteren (25 juni 2011) een 3-gangen verrassingsmenu gegeten bij Bling. Het eten en de wijn waren voor de tweede keer voortreffelijk. De bediening heeft in de tussentijd veel bijgeleerd en was deze keer ook super. Over 4 weken komen we hier weer!

19. Bij Bling hebben wij al een paar keer gegeten en ze weten ons elke keer weer aangenaam te verrassen. Ook de bijpassende wijnen zijn voortreffelijk.

Bling hoort bij onze favorieten in de regio!

20. frea sprenkels

Gisteren (9-4-2011) gegeten bij Bling met Marco en Roos.

Ik heb zelden zo lekker gegeten in een super sfeertje!

De kok gaf ons een extra gerechtje om te proberen, heerlijk en heel gedurfd!

21. Heerlijk gegeten met lekkere wijn. Minpuntje, vrij kleine portie's en koude borden wat niet te gunste komt van het eten.

22. Wij zijn afgelopen vrijdag geweest en hebben het verrassingsmenu gekozen en hebben daar geen spijt van gehad. Voortreffelijk gegeten en gedronken met een uitstekende bediening. Via internet achter dit restaurant gekomen en op basis van de recensies nieuwsgierig geworden. Ik moet zeggen dat mijn verwachtingen zijn overtroffen voor het eten, de wijn en bediening. Een sterniveau waardig! Het enige minpunt dat ik wil benoemen is de omgeving. Deze locatie, boven een gokhal, past niet bij het niveau van dit restaurant!

23. Voor de derde keer bij Bling wezen eten en weer was het een feest.

Wat ik leuk vind is dat als je aangeeft wat je lekker vindt pascal daar ook echt iets mee doet.

Heb al in veel restaurants gegeten maar niks overtreft Bling!

Tot snel weer!

24. Omdat Bling al eerder in Dagblad De Stem bij Smaakmeter 'Uitstekend' scoorde en we nu op 6 januari 2011 in de Stem hetvolgende lazen over Bling, "Chef-kok Pascal Ariens is een jonge, begenadigde keukenprins, die ongewoon verrassende én originele gerechten tevoorschijn weet te toveren in zijn keuken. Kortom: goud voor Bling", werden we wel erg nieuwsgierig en zijn hier gaan eten. We werden niet teleurgesteld; echt heerlijk eten, je kunt echt proeven dat hij veel geleerd heeft bij Oud Sluis en een prima prijs/kwaliteitsverhouding. Wat prachtig om de chefkok bezig te kunnen zien en wat kan hij inderdaad goed koken! Elk hapje is heerlijk... we gaan snel weer terug.

25. Wat een smaaksensaties en heerlijk bijpassend wijnarrangement!

Bijzondere ambiance en goede bediening.

Ga zeker nog een keer terug!

26. Vorige week weer heerlijk gegeten voor de derde keer. Je zit er gezellig en Pascal zorgt ervoor dat elk hapje een verrassing is. Het was weer overheerlijk. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Echt een aanrader!