Bezorgrestaurants in de buurt van Restaurant Akropolis

1427171918 84
1520347567 82
1531994523 81

1. henk 17 punten

Zeer goede service en heerlijk eten.

2. De sfeer en bediening was goed.
    Het hoofdgerecht 4 soorten vlees voor 2 personen was wat lauw en 'droog'.

3. Ton en Helga

Hebben heerlijk gegeten met een super wijntje en uitaard het toetje heerlijk.
    Was gezellig met op de achtergrond Griekse muziek.
    Komen zeker nog een keer terug.

4. Na onze vakantie in Griekenland hebben wij deze afgesloten bij Akropolis in Oosterhout. Wij hebben hier prima gegeten nog lekkerder dan in Griekenland. Vooral de gyros is perfect, het vlees is lekker gebakken en nog sappig. Het was gewoon super voor een schappelijke prijs. De bediening verdient ook een pluim zeer vriendelijk en behulpzaam. .

5. Echte Griekse sfeer met heerlijk eten.
    Goede bediening

6. Arjan van de Wijdeven

Zeer lekker gegeten op een rustige donderdagavond.
    De bediening is zeer gastvrij en de keuken snapt wat een goede portie voedsel is.
    Goed op smaak, niet te veel, absoluut niet te weinig.
    Ruime keuze, leuk sfeertje.
    Wel een aanrader :)

7. Met 2 personen gegeten met AH restaurant actie. Service was zo traag dat we na 2 uur hebben bedankt voor het toetje en zijn weggegaan. Kwaliteit van het eten was ook nog eens matig, na lang wachten verwacht je dat het in ieder geval goed warm is en niet dat het vlees lauw en de pilaf rijst koud is. Zat ook nog eens een erg luidruchtig gezelschap binnen, maar dat vonden ze allemaal wel prima.

8. Altijd heerlijk eten hier. Maakt niet uit met wie of wanneer we er zijn, het is altijd lekker!

9. Stefhan

10. Niet heel bijzonder...vlees is taai. Ambiance valt tegen.

11. Met de AH-restaurantactie wezen eten bij Akropolis in Oosterhout. Een knus restaurant maar ik zal hier niet snel meer terugkomen. Wat duidelijk opviel was dat de 'niet-AH klanten' voorrang kregen. We hebben na het voorgerecht, 50(!) minuten moeten wachten op ons hoofdgerecht, terwijl mensen die later binnen kwamen wel hun hoofdgerecht al veel sneller kregen. Wat ook steeds opviel was de manier van service. Wanneer je al een minuut of 10 met de lege borden voor je neus zat, keken de medewerkers wel degelijk, maar niemand voelde zich geroepen om het op te ruimen.

Daarnaast was het eten erg karig. Sausen moesten bijbetaald worden (en flink ook) en tzatziki hoort bij een Grieks restaurant er gewoon standaard bij te zitten. De garnalenspies had zo te zien slechts een paar seconden de grill gezien, want hij was verre van mals/doorbakken.

Bij het afrekenen stond de deur naar de keuken open. Met grote verbazing zag ik de kokkin gewoon in d'r zonnehemd aan het fornuis staan. Daarnaast vloog er ook een deur open van een magnetron. Al deze dingen samen zijn voor mij overduidelijk reden om niet meer terug te gaan naar dit restaurant.

12. Ja, het blijft gewoon de beste Griek van Oosterhout by far. Knus restaurant, prima bediening, heerlijk eten en goede prijzen!

13. de jongh

Je kunt er goed eten en drinken en het restaurant was knus. Bediening was ook goed en personeel was zeeer vriendelijk.

14. Vanavond zijn we weer bij ons favoriete Grieks restaurant gaan eten. Het was wederom heerlijk. Vooraf pikilia voor twee personen. En als hoofdgerecht een heerlijk schotel die je zelf mag samenstellen. Wil je echt Grieks eten dan ben je hier aan het juiste adres. Wij komen zeker terug.

15. H. van Vlissingen

Voor het eerst gegeten bij Akropolis na het lezen van de recensies op deze site. We hebben voor 2 personen het driegangenmenu besteld. Daarover het volgende commentaar:
    - De tomatensoep werd lauw geserveerd en de gehaktballen waren duidelijk diepvriesballen
    - Het hoofdgerecht (o.a. suzuki, gyros, kipfilet en friet) bevatte een overdaad aan vlees. Helaas smaakte het vlees niet vers en was het erg droog. Het gerecht werd geserveerd zonder marinade of saus(jes).
    - Het nagerecht bestond uit baklava met slagroom: de baklava was ontzettend vet en duidelijk niet zelfgemaakt. Dat laatste geldt ook voor de spuitbus-slagroom.
    - De cola bevatte nauwelijks prik.

Positieve punten: vooraf werd een glaasje ouzo geserveerd; bij het hoofdgerecht kon zelf salade worden samengesteld bij de saladebar; bij de tomatensoep werd stokbrood geserveerd; de prijs voor drie gangen is in orde (20 euro p.p.)

Conclusie: restaurant Akropolis hoopt de gasten kennis te laten maken met de Griekse keuken maar faalt hier behoorlijk in. De producten zijn niet vers (eerder diepvries) en worden vrij smakeloos (en lauw) geserveerd. Voor een goedkoop avondje eten is deze tent een prima optie, maar voor de in Griekenland geïnteresseerde fijnproever een 'no-go'!

17. ingrid ots

Wij zijn vaste gasten bij dit gezellige familierestaurant. Het is nooit een teleurstelling. Hele vriendelijke bediening.
    Heerlijk eten voor een schappelijke prijs. Er zijn meerdere Griekse restaurants in Oosterhout, maar wij blijven kiezen voor Akropolis.

18. Voor het eerst hier terecht gekomen met een dinerbon..

Het eten is heerlijk!!! Als je een keer de echte Griekse keuken wilt beleven zou ik zeker hier naartoe gaan! Het is wel wat aan de prijzige kant, maar dan krijg je ook wat. Het wordt gerund door een leuke vrolijke Griekse familie en je waant je echt even in Griekenland!

Wij zullen hier zeker nogmaals naar terugkeren ^.^

19. Wederom heerlijk gegeten. We hadden gekozen om onze eigen schotel samen te stellen, echt een aanrader! Gezellig grieks restaurant !

20. Ja, het is hier gewoon altijd "goed". Gezellig compact en een goede kwaliteit.

Een leuk restaurantje waar je nog voor een fatsoenlijk bedrag echt lekker Grieks kunt eten.

21. hans en sandra

Het was weer smullen. Steeds weer een genot om daar te eten. Binnenkort een nieuwe kaart. We wachten vol verwachting af op het resultaat.

22. yvon van der woude

Ik ben hier al een aantal keer wezen eten en ben nog geen enkele keer teleurgesteld. Het eten blijft fantastisch, er hangt een gezellige sfeer en vriendelijke bediening.
    Een aanrader dus!!

23. Voor de eerste keer hier gegeten op vrijdagavond, er was een 3-gangen Valentijnsmenu voor 2 personen voor nog geen €40,00 en een saladebuffet waar iedereen gebruik van kan genieten, gewoon heel goed! Wij kozen toch voor 2 Griekse schotels omdat 3-gangen wat teveel voor ons is. Heel lekker gegeten en bediening uitstekend, gezellig en alle tafeltjes bezet of geboekt, zegt wel wat van de prijs kwaliteit verhouding ! We komen beslist vaker.

24. Wij hebben hier nu 2 keer een 3 gangenmenu gegeten en het was beide keren werkelijk fantastisch. Goede kwaliteit en meer dan voldoende. Ook krijg je een ouzo als welkomstdrankje. Voor die prijs gaan we zeker vaker hier eten. Personeel ook heel erg vriendelijk. Super.

25. margo

26. Met z'n tweetjes gegeten bij restaurant Akropolis. Eten was erg lekker! Onze tafel stond achterin op een kleine verhoging wat een beetje besloten was. Ik was er bang dat we daarom niet veel bediening zouden zien, maar dit was niet het geval. Er kwam regelmatig bediening vragen of alles naar wens was, erg netjes!
    Voor ons een restaurant om zeker vaker naartoe te gaan.

27. Mevr. v/d Burgt

Ik was uitgenodigd door mijn zoon en we hebben gezamenlijk vis gegeten, voortreffelijk, ik kan niet anders zeggen. De bediening was uiterst correct en vriendelijk. De huiswijn erg goed en het kopje koffie na was van een uitstekende kwaliteit.

28. C. Jacobs

Samen met wat vrienden een erg gezellige avond gehad. Het eten was erg lekker en we voelde ons weer terug in Griekenland. De bediening was erg vriendelijk en zelfs aanpassingen op een bestaand menu was mogelijk. Een erg gezellige avond waar veel werd gelachen en gedronken.

29. Rinus Fiere

Iedere keer weer een feestje om bij mijn vrienden te gaan eten. Wij hebben lang in Brabant gewoond en vanaf het begin bij deze deze club gaan eten en nooit meer weg gegaan. Nu wonen wij in Dordrecht maar nog steeds gaan wij Grieks eten in Oosterhout. Laat ik dit zeggen zolang wij dat kunnen gaan wij niet naar een ander dat zeg toch wel genoeg.

Rinus Fiere

30. We hebben hier woensdag gegeten met 2 personen. Op advies van vrienden uit oosterhout. Het is fantastisch bevallen. We gaan vaak uit eten en dit is zeker een gezellig tentje waar we zeker terug gaan komen! Personeel is heel gastvrij en we werden hartelijk ontvangen met een ouzo vooraf. Prijs/kwaliteit is ongeevenaard, de rekening viel echt heel erg mee voor gigantisch lekker eten! Dankjewel akropolis voor de leuke avond!

31. Top restaurant met super bediening! Zeker een aanrader als je uiteten wilt gaan!

32. Heerlijk gegeten onder het genot van de lekkere griekse achtergrond muziek. Meer dan genoeg eten en natuurlijk een ouzo vooraf. Personeel meer dan gastvrij! Goede prijzen! Het was super!

33. Katheleine

Wij zijn hier vanavond met 4 volwassenen gaan eten, zag er lekker uit op de kaart maar helaas was het heel slecht!! Ik had het 3 gangenmenu, de tomatensoep was lauw en zat geen smaak aan, daarna de kipfilet met champignonsaus en friet, de kip was zo droog en had weinig saus erbij en de friet waren een paar kleine pinnen uit de vriezer want verse hadden ze niet! Het was zo slecht dat we bij de ijssalon ons toetje zijn gaan halen! duurde ook erg lang voordat we te eten kregen, echt zonde van t geld en zeker niet aan te raden!! Personeel was ook totaal niet vriendelijk!!

34. Soraya damen

We zijn vanavond hier gaan eten en ik ben er niet over te spreken! Hier volgen een aantal punten.. We hadden cola besteld en er zat geen prik op vervolgens hadden we als voorgerecht kalamaris besteld deze was niet vers en daardoor niet te eten!!! Ook hadden we soep die een aantal keer opgewarmt was. Als hoofdgerecht had ik een gerecht waar je volgens de menukaart rijst bij krijgt maar dit was echter niet het geval. In plaats van rijst kregen we 5 friet pinnetjes. Na afloop vroeg de zo niet vriendelijke serveerster of we tevreden waren waarop ik mijn punten aangaf.. Maat mevr de serveerster gaf als antwoord ''dat is dan jammer voor u''? Behoorlijk onbeschoft! Dus mensen als jullie een leuke avond willen met veel lekkers dan raad ik u deze griek vooral af !

35. Gisteren hier met 2 man gegeten. Leuke sfeer. Lekker kleinschalig ten opzichte van andere griekse restaurants. Schotel genomen voor 2 personen. Duurde redelijk lang voordat het werd geserveerd, alleen het was het zeker waard. Prijs/Kwaliteit is niet echt veel voor te zeggen.

36. Op basis van recensie hier dus deze week eens gegeten.
    Mooi klein knus ingericht restaurant met vriendelijke bediening. Ontvangst met borreltje van het huis. Lekker.
    Eten? Heerlijk!! Goed gekruid en goed gebakken. Uitgebreide salade buffet.
    Aanbeveling dus waard gebleken. Als we nog eens in Oosterhout komen dan weten wij waar we gaan eten.

37. Na jaren in de hele grote griek irodion geweest te zijn ,voor het eerst bij de kleinere griek akropolis in oosterhout gegeten ..nou wij komen zeker terug!
    Heerlijke vis schotel gegeten en voor mijn vrouw een drie gangen keuze menu voor maar 17.95
    je mag ook nog een keuze uit het zeer uitgebreide saladebuffet maken..
    personeel heel vriendelijk inrichting mooi traditioneel en knus.
    Wij hebben een top avond gehad! Voor ons op dit moment de beste griek van oosterhout.

38. Wij, 2 volwassenen en 3 kinderen, zijn hier 2 weken geleden uit eten geweest. Wat een geslaagde avond! Zeer vriendelijk personeel die hun best deden het ons en de kinderen naar de zin te maken. We hebben genoten van de heerlijke gemengde visschotel en salade zelf samengesteld uit het buffet. Voor de kinderen 3 kindermenuutjes, frietjes en een spiesje, ook helemaal goed natuurlijk.
    De ongedwongen sfeer en het lekkere eten zijn super bevallen, wij komen zeker terug!

39. jevp 130 punten

We hebben genoten van een voortreffelijk 3 gangen menu. Voldoende keuze (vis- vlees, vegetarisch) uit diverse voor, hoofd- en nagerechten, inclusief een groentenbuffet met ruim voldoende keuze.Porties zeker royaal te noemen. Opmaak van de borden gewoon, niet bijzonder. Gastvrijheid prima, attente bediening. Tempo uitstekend. Smaak en bereiding van de gerechten: goed! Prijs van de drankjes gemiddeld.

40. Vanavond hier gegeten met 4 personen allemaal het 3 gangenmenu genomen, echt slecht, dolmades is bij de Griek in Bergen op Zoom waar we normaal gaan altijd warm met roomsaus erover, dit was koud, hoofdgerecht was niet lekker gehakt niet en giros ook niet, jammer onze eerste vakantiedag , we dachten dan gaan we lekker uit eten, wat een tegenvaller, nou ons zie je hier nooit meer terug, toen we weggingen werd er niet eens gedag en bedankt gezegd,echt slecht,

41. We hebben er heerlijk gegeten voor een goede prijs. Bediening niets mis mee.
    Alleen erg jammer dat om 22u de muziek uitging, saladebar werd opgeruimd en de nog aanwezige gasten bijna letterlijk de zaak uit werden gekeken en geveegd.
    Niks gezellig natafelen dus.
    Dit was echt een domper op een gezellige avond, en weerhoudt ons van een volgend bezoek.

42. Leuk restaurant, heerlijk eten en niet duur. We komen zeker nog een keer terug .

43. paul

44. Leuk restaurant met heerlijke gerechten, goede saladebar en dat alles voor een schappelijke prijs. Wij komen zeker nog een keer terug.

45. arjan van hall

Echt een leuk restaurant.

Leuke bediening en goede prijs kwaliteit verhouding, het is geen heel groot restaurant en daardoor meer persoonlijk.

Zeker een aanrader.

46. Echt een prima tent. We komen hier vaker en het is altijd goed.

Aardige mensen en prijs/kwaliteit verhouding is prima.

47. Zorba d'n Hollander

Lekker eten en de salade-bar is ook een aanwinst, dat zie niet zoveel meer! Dus houden die salade-bar.

Al meerdere keren geweest en altijd lekker gegeten.

48. Meer dan prima restaurant om met het gezin te eten. Wij komen hier al enkele jaren en komen nog steeds met plezier terug.

Voor de allerkleinsten een kindermenu en wij nemen meestal het 3 gangenmenu. Meer dan voldoende voor nog geen 17 euro. Op deze manier lekker en goedkoop, want saladebuffet is ook inbegrepen!

Personeel altijd vriendelijk en heel weinig uitloop daarom bekende gezichten, altijd een plus!

Zeker een aanrader.

49. Prima restaurant! Gezellig en knus.. eten is echt goed, prima kwaliteit/prijs verhouding..bediening is goed en vriendelijk.

Ambiance is echt traditioneel Grieks met veel zuilen, marmer etc.. Ze hebben ook een drie gangen menu voor 16,95 maar voor het echte traditionele eten moet je a la carte bestellen.

Wij komen al meer dan 15 jaar in dit gezellige restaurant en wij krijgen altijd ons eten zeer snel.

Kortom voor ons de beste Griek in de regio!

50. Hier ga ik dus nooit meer eten! Wij hebben meer dan één uur op ons eten moeten wachten. Goed, ze vertelde ons wel dat het langer duurde, ... maar ruim een uur is niet normaal.

We hebben gezegd dat als het over 5 minuten niet op tafel stond dat we zouden gaan. En ineens was het eten er... binnen 5 minuten, tewijl de mensen naast ons eerder binnen waren dan wij... best lullig!

Helaas was het eten ook niet echt erg lekker toen.... jammer!