Op dit adres zit nu: Proeflokaal Bregje

1203276781 82
1231926336 73
1282063058 78
1332199780 80

1. Nou wij komen er al vele jaren, al meer dan 30 jaar, en het is ons altijd goed bevallen. Het is in de vele jaren heel wat veranderd met het eten, dus uitgebreider. En voor het geld spotgoedkoop, want het is eten en drinken.
    Wij zijn altijd goed ontvangen door het personeel en ook door de gastvrouw die we al heel lang kennen. Ze maken altijd een praatje met je of je nu binnen komt of onder het eten of als je weg gaat, altijd vriendelijk.
    We zijn er pas geleden nog geweest en we zagen dat het dicht was, dus jammer. Jammer dat het nu gesloten is.

2. Raaijmakers

Dit jaar meerdere keren geweest. Iedere keer was het goed geregeld. Lekker. Warm. Netjes.

Jammer dat het nu gesloten is.

3. Gezellig restaurant met een beetje "boerenhuis" uitstraling.
    Lekker rustig, een plek waar je tot rust komt... geen gehaast.
    Eten is precies zoals je het besteld.
    Tussen het vlees zit wel verschil in portie maar dat mag de pret niet drukken.
    Het buffet is goed. Warm is ook echt warm en koud is goed koud.
    De keuze van drank is ruim voldoende.

4. michielsen

Voor die prijs niet slecht gegeten, simpel maar wel goed.

5. Het zou goed zijn dat de borden warm aangeboden worden, het eten was snel koud.

Een servet of witte theedoek om het stokbrood mee vast te houden als je het snijd. Dit i.v.m de hygiëne.

6. A.Lankhaar

Prima gegeten, voor herhaling vatbaar. Tip: Borden in warmhouder doen zodat het eten niet zo snel afkoelt. Warm stokbrood met zachte kruidenboter zou super zijn.

7. Was er met 20 personen en het was zeer gezellig eten met familie. Er zijn altijd mensen die wat te zeuren hebben. En als er wat is kun je dat altijd aangeven aan de bediening. Probeer maar eens iets te zoeken voor die prijs incl. drinken.

8. Fam. Leenders

Prima gegeten als van ouds. Werden vriendelijk ontvangen en met extra wens (plaats voor rolstoeleter) was rekening mee gehouden. Voor herhaling vatbaar!

9. Wat een slecht en sfeerloos restaurant. Nadat ik de dode vliegen in elke lamp boven de tafel zag waren wij al uitgegeten. Er staat nergens wat je eet! Het eten was niet lekker, vlees droog!

10. G.Pagie

Weer heerlijk gegeten bij Oud Oosterhout met onze kinderen en kleinkinderen (11personen). Twee jaar geleden met 40 personen geweest en toen was het ook erg goed. Er is niets mis met restaurant Oud Oosterhout, we hebben weer heerlijk gegeten, alles warm en alles voldoende. 👍👍

11. j.franse

Het eten was koud, de hoofdgerechten waren erg klein, matig bereid... veel werd niet aangevuld. Kwaliteit/prijsverhouding klopt niet! ik raad het niemand aan!

12. joke v halderen

Hadden gisteren besloten om een keer uit eten te gaan bij restaurant Oud Oosterhout. Maar wat schetste onze verbazing, dat het eten super slecht was. Het eten was koud, er werd niets vers bijgevuld. Het was een regelrechte flop, wat zeker geen aanbeveling is. Hopelik dat jullie er in de toekomst iets mee zullen doen.
    Met vriendelijke groet mevr.v halderen

13. wil osesek

Wegens een afscheid van een collega had ik dit restaurant aanbevolen. Maar zoals het vroeger was, is dit nu niet meer te vergelijken. Zijn om 19.00 begonnen en hadden ook drie uur de tijd om te eten en te drinken. Maar wat een spijt heb ik hiervan gehad, toen het hoofdgerecht kwam was het bestelde vlees gewoon koud. Net zoals de frietjes en andere warme dingen, leek wel of het een week oud was. Bijvullen weten ze ook niet hoe het moet. De bediening was aardig en goed maar het eten was gewoon ongezond. Hier dus nooit meer.

14. karin lodder

Heel slecht, alles was koud. Friet en kinderfriet was droog en koud. Er werd niet eens meer bijgevuld. Wij kwamen om 7 uur, hadden 3 uur afgesproken. Dit echt nooit meer.

15. Sosja Bakker

Ik ben er met mijn familie gaan eten, was voor de prijs erg goed en lekker (eten en drinken, alcoholische dranken zaten er zelfs bij!). De bediening was vriendelijk.

Wij hebben een erg gezellige avond gehad.

16. Familie Groenendijk

Heerlijk gegeten. Ongedwongen sfeer. Bediening is zeer gastvrij. Kindvriendelijk. Prijs is een positieve verrassing.

17. De eerste en de laatste keer! Bah! Droog vlees en koud! Man, man, man wat een ellende, het enige wat goed was, was de jonge bediening, die deed goed hun best en wist waar ze mee bezig waren. Geen aanrader om te gaan eten, ik ga liever naar de snackbar op de hoek.

18. Wij komen al jaren bij Oud Oosterhout, echter merken we dat het de laatste tijd wel erg achteruitgaat, vooral het personeel dat de Nederlandse waarde niet kent betreffende beleefdheid.
    Laatste keer (zondag 14 september) werd er wel heel erg vroeg gestart met het opruimen van het buffet, en schoonmaken van de bar. Wij hadden nog meer dan 45 minuten te gaan, en konden pas na commentaar weer wat te drinken pakken.
    De reactie van het personeel bij het commentaar was zeer laconiek en tegen het onbeschofte aan. Ik hoop dat de directie wat de commentaren doet, want op deze manier verliezen ze toch een hoop vaste klanten.

19. mevr kaijen

We hebben met 4 pers 22-08-2014 bij jullie gegeten, maar deze keer viel het tegen, nog nooit zo slecht geweest. Bijvoorbeeld de gebakken aardappelen waren niet gaar, het stokbrood was veel te dik gesneden, we mochten geen andere pakken maar moesten eerst die opmaken, bier was niet te tappen en niet koud.

Toiletbril bij dames was er niet, herentoilet ook al kapot. De schone borden werden in de kast gegooid, zo ging het te keer, was echt niet gezellig en ze gingen al vroegtijdig opruimen.

Ik ben beter gewend bij jullie. Na deze keer moet ik er goed over nadenken of ik nog wel bij jullie kom.

20. Kom hier voorlopig niet meer terug. Nadat je de lijst hebt ingevuld voor het hoofdgerecht word dat later op tafel gesmakt, moet je zelf maar uitzoeken wat voor jou is. Want het word gewoon allemaal op een bord gegooid. Daarna moet je eerst een bord gaan halen en aansluiten bij het buffet en kom je dan terug is je gerecht koud en moet je maar afwachten of je gerecht dat je besteld hebt er nog ligt. Heb van velen al gehoord dat ze er om die reden niet meer gingen eten. Enkele jaren geleden was het perfect, kreeg je gewoon op een bord wat je bestelde en kon je daarna langs het buffet.
    PS. Het eten is er goed maar je hoofdgerecht is veel te koud eer je er aan toe bent.

21. Heb er waanzinnig lekker gegeten. Gaan zeer binnenkort terug om nogmaals te genieten. Heb al afgesproken met mijn buren die ik mee neem. Geweldig.

22. Alles heeft zijn prijs, maar ik vind de prijs/kwaliteit verhouding goed. Een heel vriendelijke bediening. Kortom je krijgt meer dan je kan verwachten voor die prijs. We komen er regelmatig en met plezier.

23. Peter Janssen

24. Je kunt er heerlijk eten daar voor een zeer goedkope prijs

25. bert.batenburg

26. Zondag (moederdag) daar gegeten. (de vrouwen kregen een roos bij vertrek cadeau). Het zat er redelijk vol, maar eten werd redelijk snel geserveerd) Goede prijs/kwaliteit verhouding. Voor een kind betaal je in verhouding wel meer/veel. (ons zoontje 2 jaar oud, € 13,--). Zo'n buffetrestaurant is een aanrader om een kind mee te nemen. (ipv chique restaurant). Er was genoeg keus, eten was goed. Je kreeg, indien gewenst, 3 x een vlees/vis hoofdgerecht. (aan de tafel geserveerd, de rest kon je zelf halen) Vlees was goed/prima! Zeker goed om met een gezelschap te gaan eten. Jong, maar zeker vriendelijk personeel. Verder was er een glijbaan en 2 speeltoestellen voor de kids. Binnen ziet het er eenvoudig/simpel uit, maar wat ons betreft prima! Enig (klein) minpuntje; bier was op, wachttijd daarop was 30 min., tenslotten ben je daar (maar) max. 2 uur. Kortom, voor herhaling vatbaar.

27. Anoniem

Ze hebben wel een unieke indruk gemaakt, want in jaren niet zo slecht gegeten. Totaal smaakloos klaargemaakt eten en daarnaast echt laag kwaliteit vlees en vis. Vooral geen wijn drinken, want witte wijn wordt op 18°C aangeboden en wat voor rode wijn door moet gaan is waarschijnlijk de beste chateau migraine welke verkrijgbaar is.

28. Ik kom er nu al een jaar of 7 en dat zeker 3 keer per maand, ik heb alleen 1 opmerking en dat is ze zouden wel eens wat anders mogen serveren en meer hamburgers, want die zijn ontieglijk lekker. Maar voor de rest harstikke goed.

29. Wil 18 punten

Met een personeelsuitje daar gaan eten. Voor groepen/families heel geschikt. Prijs/kwaliteitsverhouding was prima. Voor 19 euro eten en drinken zoveel je maar wilt. Hoofdgerecht kon je kiezen uit een paar vlees- of visgerechten. Garnituur en voor- en nagerecht kon je halen bij het buffet. Heerlijk allemaal!

Inrichting is eenvoudig, maar ook niet echt ongezellig, dus dat mag de pret niet drukken. Kortom, voor mij een aanrader.

30. Twee maal gegeten waarvan de laatste keer afgelopen weekend. Met zes personen goed gegeten en gedronken. Ruime keus voor het voorgerecht en hoofdgerecht. Daarbij waren de bijgerechten ook erg gevarieerd. Vriendelijk personeel en schone omgeving.

Goede prijs/kwaliteit verhouding! Voor 19 euro eten en drinken wat je wil en het lijkt geen 'vreetschuur'.

31. Voor deze prijs kun je eten en drinken zoveel en wanneer je maar wil.

Begin je met het toetje of wil je lekker veel (gerookte) zalm als voorgerecht geen probleem!

Kwaliteit is goed, en voor een gezin of groep lekker betaalbaar.

Voor de sfeer is het geen aanrader.

32. piet 12 punten

Wij hebben hier al zeker 20 maal gegeten en wij nemen regelmatig mensen mee. Die vinden het een gezellig restaurant. Het eten is er goed en wij blijven voorlopig daar eten, je hebt genoeg keus. Het personeel is vriendelijk en daar gaat het toch ook om.

33. Met groep van 19 personen gearriveerd voor familie uitje, nou in één woord fantastische ervaring. Goed en voldoende te eten - vriendelijk personeel- totaal niets op aan te merken.

34. Wij hebben n.a.v. de geplaatste recensies geaarzeld om hier te gaan eten. Gelukkig hebben wij dit wel gedaan en heerlijk gegeten, verse groenten, goede kwaliteit vlees en vis, ruim voldoende keus en beschikbaarheid.

Tevens erg vriendelijk personeel die bereid zijn om iets extra's te doen.

Wij vinden dit restaurant een aanrader, zeker met grote groepen met kinderen.

35. Het restaurant was in éen woord goedkoop. Goedkope uitstraling/ goedkoop eten/ goedkope wijn.

Zoveel je kunt eten voor bijna niets, veel gefrituurd spul en weinig variatie.

Het hoofdgerecht was een rib eye medium gebakken. Na tweemaal terugsturen naar de keuken toch maar rood opgegeten.

Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

36. Wij zijn vaste gasten.

Het is een heerlijke vreetschuur.

Je kan er pakken wat je lust, zoveel als je wilt.

Na het eten hebben wij een voldaan gevoel en verlangen weer naar de volgende keer.

37. fam van der Heiden

Heerlijk gegeten.
    Vriendelijke bediening die eerst vroeg of we het hoofdgerecht geserveerd wilden hebben. Na ons 'ja' is het na de bereidingstijd geserveerd, dus we hoefden zeker niet lang te wachten.
    Het was helemaal naar wens.

38. Jan 15 punten

Warm voorgerecht is gewoon frituurkeuken. (Prijs in acht genomen wel aanvaardbaar). Hoofdschotels zijn geen hoogvliegers maar best eetbaar. Het Oosterse personeel is vriendelijk en dienstbaar maar de Patron is een persoon die geen kaas heeft gegeten van 'Savoir Vivre' in de omgang met het clienteel. Een regelrechte aanfluiting wat fatsoen betreft. Mij verwonderde het niet dat om 21u30 er geen kat meer in het restaurant zat. Een gevoel van 'Hier wil ik nog eens komen' zal bij velen na bezoek niet opkomen. Niet aan te raden als je met z'n tweetjes bent maar in groep is de formule die ze aanbieden zeer interessant. Voor mij nooit meer dus.

39. jeanne de wildt govaerts

goed eten jammer van de bediening die duurde wel heel erg lang jammer

40. Fam. de wildt

Lekker eten voor weinig geld in een tegenwoordig gelukkig rookvrijeomgeving.
    Jammer dat het serveren van het hoofdgerecht soms erg lang kan duren.[

41. A. Burger

Lekker eten, genoeg en erg gezellig!

42. voor niet al te veel geld is het voor gezinnen/familie's en kletsgrage gezelschappen prima ,brabantse gemoedelijkheid