Op deze locatie zit nu 'Tapas Restaurant Me Gusta'

Aan de achterzijde van het pand is parkeergelegenheid voor 10 auto's

zie de web site

Bezorgrestaurants in de buurt van Monnikhof

• Buffet: € 22,50

1386631995 86
1422042840 86
1436207178 86
1521193204 86

1. Afgelopen weekend heb ik een feest gehouden bij deze geweldige mensen, waar ruim 70 personen zijn geweest. Zowel binnen als buiten een festijn en ik roem als eerste de flexibiliteit en gastvrijheid van de Monnikhof. Ze zorgen ervoor dat iedereen het naar zijn zin heeft. Het eten van hoogstaande kwaliteit kwam snel door, de glazen goed gevuld en uiterst creatief. Ik en mijn gasten roemen de taarten van de chef, zelfgemaakt en o zo lekker. De scampies voortreffelijk. Vanaf de voorbereidingen tot de laatste verjaardagsgast zijn we verwend en dat tegen een goede prijs (en dat in deze crisis).
    Was alles zo uitstekend? Nee, we hebben toch een leermoment en dat is dat de barbediening de lege glazen iets te lang op tafel lieten staan, maar een kniesoor die zich daar echt aan stoort.
    Hulde voor dit restaurant!

2. Beste Tamara en Martijn, wat een kwaliteit en wat een heerlijkheden. We hebben een heerlijke avond gehad en genoten van alle gerechten en van jullie wijnproeverij. Top ook dat de jongste telg uit ons gezin z'n eigen nagerecht mocht bereiden. Tot binnenkort!

3. Op aanraden van vrienden zijn wij gaan eten bij het Monnikhof.

We werden vriendelijk ontvangen en hadden een leuk tafeltje bij het raam. Het restaurant straalt een warme en gezellige sfeer uit. We hadden het 3 gangen verassingsmenu genomen, top! Je kon merken dat het eten met zorg was klaargemaakt en dat het ook echt vers was.

De bediening was ook heel goed, bij elke gang werd prima uitgelegd wat je kreeg en ook de kok kwam bij het hoofdgerecht nog even een praatje maken.

Al met al een prima avond, goede prijs/kwalitietverhouding en ook zeker voor herhaling vatbaar!

Ga zo door!

4. jurgen van hooijdonk

Wij hebben heerlijk met zijn 2tjes gegeten bij Monnikhof.

Het eten was echt super, we hadden een 3 gangen menu op.

Het eten en drinken smaakten echt super.

De service was ook echt super.

De bediening was heel aardig en ook bereid om dingen over het eten uit te leggen.

Gaan we snel nog een keer eten, met z'n 2tjes of met meerdere.

En echt, compliment aan de kok.

En aan de bediening.

Ga zo door!

Martijn en Tamara.

5. Mijn man en ik zijn weer eens terug geweest naar het restaurant waar ik ten huwelijk werd gevraagd.

We hebben een heerlijk voorgerecht gegeten.

Trio van scampi en hanensoep met ballen. Wat ontzettend leuk aangeboden.

Ons hoofdgerecht was het steppegras.
    Na een zalige koffie Monnikhof konden we alleen maar zeggen; wij komen zeker terug.

6. Al die 10 en 9 cijfers brachten ons naar de Monnikhof. Het voorafje was wat tonijnsalade (uit een potje?) met een verbrand frietje. Die kwam later, nog steeds verband maar nu ook slap, terug bij het hoofdgerecht.

We waren de enige bezoekers en dat bracht ook al geen sfeer. Desondanks werd de wijn niet bijgeschonken. Het overheerlijke kaasplankje met streekkaas was er ook niet. Vlees en vis waren goed maar daarmee is het allemaal wel gezegd. Veel te weinig/slecht voor te veel geld in een restaurant waar het plafond genoeg zegt over de gehele uitstraling.

7. Tja wat zal ik zeggen.....Zegt al genoeg. Begon met gedoe over water. Wij wilden een kan water, maar kon niet, alleen een fles Spa. Oke, dan een fles. Maar bediening kwam met kan omdat Spa op was. Lekker gegeten, maar allemaal net niet. Veel te duur voor wat er geboden wordt. Als je een top restaurant wil zijn, moet alles af zijn en dat was het dus niet. Bv. slagroom uit spuitbus, niks bij koffie, doorsnee wijn en tonijnproeverij te ver doorgeschoten. Tonijn was droog, 2 stukjes, 1 gefrituurd stukje en..... een snee stokbrood met tonijnsalade van de keurslager. Schande en dat voor bijna 12 euro. Hoofdgerecht en nagerecht perfect op smaak. Leuke avond maar niet voor herhaling vatbaar. Dit is het net niet.

8. Hebben weer eens gegeten bij het Monnikhof en kunnen alleen maar zeggen wat een eerlijke goede producten.

Een echte Brabantse sfeer gemoedelijk en gastvrij.

We hebben ons laten verrassen met het 10 gangen menu.

En dat was een waar feest.

Het praatje met de kok was de kers op de taart.

Ga zo door,
    Martijn en Tamara.

9. Wij hadden voor Sinterklaasavond een warm/koud buffet besteld, en dat maakte onze gezellige avond helemaal af. Alles lekker vers en uitgebreid. Je kunt het met eigen suggesties en die van Martijn en Tamara helemaal naar je eigen smaak maken. Niks geen standaard hap. Met liefde gemaakt en zeker voor herhaling vatbaar.

10. Ik heb er met m'n vrouw en 2 kinderen gegeten. Ik vond het vies tegenvallen. De gastvrouw was in mijn ogen chagrijnig en het was vrij prijzig. Voor mij niet meer eten daar in Oosterhout.

11. Zaterdag 10 oktober hebben we met 4 dames de ouderwetse theemiddag gedaan bij Restaurant Monnikhof. Deze was in een woord: Perfect!

12. Sigrid van Schendel

Zaterdagmiddag genoten van de ouderwetse thee-middag, dit is zeer zeker een aanrader. Zoveel lekkernijen bij elkaar. Gezellig restaurant met een gezellige sfeer, zelfs de gastvrouw neemt tijd voor een praatje.

13. Op vrijdag liepen wij met 8 dames restaurant Monnikhof binnen voor een lunch. Deze was super. We hebben heerlijk gegeten en waren onder de indruk van de inspanningen van de eigenaren (gastvrouw en chefkok). Hierop besloten wij om zondag een theeleutmiddag te houden. Deze variant op high tea heeft ons verrast. (voor het eerst waren we stil... tijdens ons weekendje Oosterhout) Al met al een aanrader.

14. Heerlijk gegeten.

We waren met 9 personen en zijn verwend door de chef-kok met zijn heerlijke gerechten.

Een duidelijke menu-kaart en een prima bediening.
    Als afsluiting een praatje met de chef-kok.

Voor herhaling vatbaar.
    Succes.

15. Tom Wassenaar

Beste Monnikhofpersoneel,

Ik wil jullie graag bedanken voor het heerlijke eten.
    Het smaakte voortreffelijk.
    Door mijn ervaring met het eten bij andere restaurants ben ik tot de conclusie gekomen dat jullie daar met kop en schouders bovenuit steken.
    Vandaar dat ik voor het eten en drinken een dikke 9 geef.
    Wat betreft de service, die is perfect! De service werkt erg snel en de serveersters zijn heel leuk. Ze zijn enthousiast, spontaan, grappig en vrolijk. Door deze hardwerkende en leuke werklui moet ik bekennen dat ik de sfeer uitmuntend vond.
    Niet alleen het personeel maakte heel mijn avond goed, maar ook de rustgevende, romantische, maar toch ook erg stijlvolle muziek was zeer comfortabel.
    De prijzen zijn voor de kwaliteit, die ze met zich meedragen, zeer reëel.
    Veel beter dan bij veel andere restaurants, vandaar dat ook deze categorie een 9 verdient.

Met vriendelijke groet,
    Een erg tevreden klant.

16. regina broes

Wat werden we verrast. De nieuwe eigenaren hebben zo veel hart in hun werk gelegd.
    Tijdens het eten kregen we uitleg over wat we te eten kregen en tijdens het eten zelfs een vriendelijk woord van de kok. Een zeer geslaagde avond dus en een vriendelijke prijs.

17. martijn broeders

18. Helaas waren wij niet zo onder de indruk als de andere recensenten hier. Het eten smaakt goed en wordt netjes opgediend maar is zeker niet bijzonder. Daarom vonden we de prijs voor het gebodene ook behoorlijk aan de hoge kant.

Ook de ambiance hebben wij niet als erg sfeervol of gezellig ervaren. De inrichting komt oubollig over en is slordig afgewerkt. Bovendien ruikt het bij binnenkomst (wij waren een van de eersten die avond) niet erg fris.

De bediening was correct maar zeker ook niet meer dan dat. Dat de kok nog even komt vragen of het gesmaakt heeft is daarentegen wel positief.

Ik zou de parkeerplaats aan de achterkant afsluiten. Want, hoe opgeruimd ook, de achterkant van een restaurant oogt nooit prettig met afvalcontainers en dergelijke.

19. Van Vleuten Coaching & Consultancy Leidschendam

Wij hebben de opening van onze zaak bij Monnikhof gevierd. Voorafgaand aan de borrel hebben wij, na een warm ontvangst van de gastvrouw een heerlijk diner genuttigd, waarbij je echt proefde dat de gerechten met verse producten zijn bereid. Werkelijk een genot. Voor fijn proevers is dit zeker een aanrader!

We werden verrast door een bezoek aan de tafel van de Chef kok. Deze kwam persoonlijk vragen of alles naar wens is geweest. Waar tref je dat tegenwoordig deze persoonlijke aandacht! Ook de borrel was prima verzorgt, prachtige amuse werden er geserveerd.

20. adriëlle Buiks

We eten er x op x erg lekker, ze hebben een geweldige kok die aan monnikhof zijn eigen draai heeft gegeven samen met zijn souschef. Zijn Belgische invloeden in de keuken is geweldig en erg lekker.

De gastvrouw Tamara weet waar ze overpraat dus alles bij elkaar een top restaurant.

Tamara en Martijn en Rocco bedankt voor alle gezellige avonden die we bij jullie mogen doorbrengen.

Petje af voor jullie, jullie tent is top.

21. Het was genieten van de eerste tot de laatste hap. Had gekozen voor 10 gerechten op het menu. Heerlijk. Goede wijn. Prima bediening en de kok kwam nog even langs om onze mening te horen. De rekening viel overigens ook wel mee. Heel erg aan te bevelen. Leuke ambiance.

22. 15-03-09 Heerlijk gegeten. Prachtig verzorgde gerechten. Prima bediening. Geweldige kok. Heel gezellig goed eten voor een heel betaalbare prijs. Goede wijn. Echt aan te bevelen.

23. fam. Fennema

We hebben er met ons gezin een high tea gehad, het was geweldig!!!!!

Heel veel van alles en nog wat voor een klein prijsje overdadig eten.

Complimenten voor de kok en zijn vrouw het was echt gezellig in een huiselijke sfeer, onze schoonzoon die in Duitsland een visrestaurant runt vond het helemaal geweldig, die kende het high tea principe nog niet en was onder de indruk van de hoeveelheid en variatie die we kregen.

24. T. van Bennekom

Goede kookkunsten die erg goed worden benut in de mooie gerechten. Mooie amuse, voorgerecht, hoofdgerecht en een heerlijk toetje toe. Alles heerlijk vers en wat vooral opviel zijn de lekker frietjes die erg chic geserveerd worden.

Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor ieder ander om hier eens een bezoekje te bregen.

25. K. van Opstal

Gezellige knusse sfeer hangt er in dit restaurant nog. Borden zijn leuk opgemaakt en alles smaakt zeer lekker. De frieten zijn zelf gesneden en gebakken en dat proef je (lekker ouderwets lekker).

Gerechten volgen in goed tempo elkaar op en de bediening is goed. Leuk puntje de koks proberen altijd nog even langs te komen aan tafel om te vragen of alles naar wens is.

26. onwijs lekker gegeten,vertrok met een volle maag, relaxte sfeer, goede service

27. j rouwhorst

Gewoon goed.
    Min puntje: voor alle hoofdgerechten geserveerd, kregen we
    geratineerde aardappeltjes,welke miet bij ieder gerecht paste.
    Jammer dat er geen rookvrije ruimte is.