1 positieve stem1 negatieve stem

• Biologisch
  • Bezorgen

3. Betalen Visa Master Card American Express

1 positieve stem1 negatieve stem

1. Wij komen in het gehele land en doorgaans is la Place een van onze favorieten, maar niet in het Arendshof te Oosterhout NBr. Viezigheid in het gehele restaurant, vieze tafels, op de grond overal etensresten, het kleine terras zag er niet uit, op een gebakje met banaan zaten fruitvliegjes op, de grote ramen helemaal onder de vieze strepen en vlekken, BAHHHH. Het leek wel helemaal verlaten alsof iedereen uit Oosterhout dit al bekend was… een echte afknapper voor ons. Alleen maar koffie met bonbon genomen, maar ook de koffie smaakte niet echt lekker.

2. Gisteren even snel gegeten bij La Place. Netjes veranderd. Keurige zalm met frites voor een nette prijs.

3. R.van Es

Vandaag 28 april bij La Plaza gegeten met twee personen. Wij hadden allebei hetzelfde namelijk een broodje met hamburger en friet. De broodjes daar liep het vet uit, en aan de hamburger zat totaal geen smaak. De patat was redelijk goed, veel harde stukjes. Wij waren daar rond 12.00 uur en waarschijnlijk was de bakplaat nog niet heet. Samen kostte dit met koffie 20 euro. Jammer, dit was een slechte ervaring.