Brasserie Woods in Oosterhout

1490119223 62
1497219146 62
1501952427 64
1504319068 66

1. Vorige week een feest ter ere van ons vijftig jaar huwelijk gegeven bij Woods. Het was super, omdat we de mooie zaal binnen hadden gereserveerd en een deel van het terras. Het was mooi weer en we hebben genoten van het prima buffet, waarbij volop rekening werd gehouden met glutenvrije en vegetarische gerechten. De bediening was vriendelijk en vlot, niets was teveel. We kregen veel complimenten van onze gasten en we zijn langer blijven zitten dan we van plan waren en dat was geen probleem. Woods een aanrader.

2. Joke Donkersloot

Alle gerechten waren met zorg bereid en geserveerd
    Voor herhaling vatbaar

3. Vandaag hier met zijn 3e gaan lunchen. Duurde erg lang voordat we onze broodjes kregen. We hadden daarvoor al 3 drankjes op. Drie stelletjes die na ons gearriveerd waren, waren ondertussen zelfs al klaar met eten. Broodje mozerella met tomaat uit de oven was dan ook al helemaal koud, en dat voor die prijs) er zat ook een groep (stuk of 10) kwekkende vrouwen op het terras naast ons, zo erg dat we elkaar ook helemaal niet konden verstaan. Toen zijn we op een gegeven moment maar verplaatst van plek. Terwijl ik van mening ben dat eigenlijk die kwekkende (dus niet normaal weten te gedragen mensen) moesten verkassen en niet wij. Omgekeerde wereld… Ook is het een terras waar veel honden liggen/lopen/drinken etc. Op zich geen probleem als die honden geen andere mensen hinderen… zoals bv onder je tafel snuffelen en rond je benen lopen. Bah!

4. Kampploeg

Afgelopen vrijdag met 5 personen Bij Woods geweest.
    We hebben de smaken van Woods gegeten ( kleine gerechten ) die je onbeperkt kan bestellen.
    We hebben heerlijk en veel gegeten, zelfs de moeilijkste eter onder ons was heel tevreden.
    Complimenten voor de bediening, we komen zeker nog eens terug.
    Echt een aanrader.

5. Fam Hop

Afgelopen zaterdag (4-3) zijn wij ter gelegenheid van onze dochter haar 16de verjaardag gaan steengrillen bij Woods. Wij gaven van te voren al aan dat het een speciale dag was en dat wij ook hoopten dat zij daar een steentje in bij wilden dragen.

Net voordat wij gingen eten werd er een vuurwerkje in een lullig glaasje op tafel gezet en zong het personeel een liedje. Ik zou zeggen verwerk dit in een klein toetje aan het einde van de avond.

Toen kwam de eerste steen en een paar bakjes met champignons, uien, rundvleessalade en wat sausjes.
    Maar helaas geen fruit of lekkere verse sla met dressing??
    Wij kregen friet met een klein bakje satésaus. En een schaal met vlees wat er overigens wel goed uitzag.

Na een korte tijd was de steen afgekoeld en wij vroegen een nieuwe. Daarnaast vroegen wij ook nog wat mayonaise bij nou dit werd in een nog kleiner bakje geserveerd.

Toen alles zover op was gaven wij aan even te willen pauzeren. Dat was prima en er werd het een en ander afgeruimd. Na een klein half uurtje kwam de serveerster aan tafel en vroeg of wij uitgegeten waren? Toen gaven wij duidelijk aan dat wij nog een keer alles vers en opnieuw wilden. Had het idee dat ze dat niet verwacht hadden.

Wij krijgen uiteindelijk alles aangevuld, een groter bakje mayonaise... en de friet zou nog komen. Die moeten ze nu nog brengen??

Kortom niet voor herhaling vatbaar helaas... Veel te duur en echt niet meer van deze tijd.

6. Woods is echt een enorme aanrader. Mijn partner is vegetariër en had zich na het bekijken van de site erg verheugd op de Griekse salade, maar deze bleek bij aankomst niet meer op het menu te staan. Op verzoek kon deze toch worden gemaakt, top! De uiensoep was erg smakelijk. Wij vonden het wel koud in de zaak. De medewerkers hielpen ons erg goed en waren erg gastvrij.

7. D. Broeders

Heerlijk gegeten en gedronken. Prachtig terras om lekker te relaxen, terwijl de kids lekker spelen in de speeltuin. Tot de volgende keer!

8. Tevreden gast!

Gisteren met mijn gezin in de speeltuin gezeten! Top bediening en super goed gegeten! We komen er wel eens vaker en we merken dat het er echt op vooruit gaat! We hebben genoten, ons zie je zeker terugkomen!

9. We hebben vanmiddag heerlijk geluncht bij brasserie Woods. Het was voor ons de eerste keer dat wij hier kwamen, maar het is ons uitstekend bevallen. Het eten was top, en de bediening was zeer vriendelijk! Echt een aanrader voor iedereen! Wij komen zeker terug. Top!

10. Verjaardag van opa en overgrootvader gevierd met een etentje. Half zes gereserveerd, 7 uur eten pas op tafel. De helft koud, de helft te ver doorgebakken. Bediening was heel vriendelijk en goed, maar er was geen goede communicatie met de keuken en bediening zwaar onderbezet.

11. Fdm 11 punten

Vandaag 90 minuten moeten wachten op vier salades, spa rood was op, 2 soorten Radler worden geserveerd. Volgens de serveerster was het allemaal te wijten aan de drukte, groep van 20 personen en een te groot terras.

Toen we de salades kregen geserveerd was het absoluut geen € 9,50 per schotel waard. Volgens mij waren daar ook de meeste dingen van op!! Daarbij konden we geen leidinggevende betrappen.

Ik zeg sluiten!

12. Guenoun

Het eten was gewoon echt niet goed. We waren er voor een familiefeest, dus was dat echt heel teleurstellend😥

13. Leuke zaak aan de rand van het bos, waardoor het er op een zonnige dag gezellig druk is. Het loopt er af en aan met mensen en honden. Brasserie Woods heeft een mooi terras en lekkere broodjes.

14. Nieuwjaarsdag gegeten met familie bij Brasserie Woods in Oosterhout. Leuk restaurant, prima gesitueerd aan de rand van het bos. Prijs en kwaliteit in verhouding.

15. Was echt een super etentje, de bediening is heel vriendelijk en het eten was echt heerlijk. We werden top behandeld en we zijn nooit iets te kort gekomen. Dit was al onze 5de keer en nog nooit iets meegemaakt van de negatieve reacties hieronder. Erg teleurstellend hoe mensen een bedrijf omlaag willen halen. De eigenaren zijn ook hardwerkend en horeca geschikt. Nogmaals bedankt en ons zie je nog terug.

16. Tijdens fietstochten maak ik graag een tussenstop bij Woods voor een hapje of drankje. Gezellig terras, vriendelijke bediening en een leuke kaart.

17. Leuke locatie, mooie speeltuin, maar slechte bediening! Al 3 keer geprobeerd en elke keer lang wachten (15 minuten of meer) voordat er überhaupt een serveerster je komt helpen!

Als je dan zelf naar binnen loopt om je eigen drankje te gaan halen, wordt je verontwaardigd te woord gestaan en zonder drankje weggestuurd met de belofte dat er snel iemand aan komt!

Na weer lang wachten en niemand te zien zonder drankje naar huis gegaan, zonde, want het zou zoveel beter kunnen...

18. Eerste kerstdag 2014 s'avonds een kerstdiner van 4 gangen gereserveerd bij brasserie Woods. Goede ontvangst bij aankomst, leuke kerstsfeer, we hebben fijn gegeten van de mooi opgediende gerechten met tussendoor rustig de tijd even met elkaar te praten. Zeer goede bediening! We gaan zeker terug komen (is ook mooie ruimte voor feestjes).

19. Fam. Oomes

Op eerste kerstdag door opa en oma uitgenodigd voor een heerlijk 4 gangen diner bij deze brasserie. Na een vriendelijk ontvangst naar onze tafel begeleid waarna wij zijn gaan genieten van het heerlijke menu. Mooi opgemaakte borden, heerlijke combinaties van vis en vleesgerechten. Zo werd bijvoorbeeld de soep aan tafel opgediend en een duidelijke uitleg gegeven over de gerechten die wij voor gezet hebben gekregen. Tot slot een grand dessert. Een zeer geslaagde avond in deze gemoedelijke familie brasserie. Gaan hier terug komen en zeker niet alleen met de kerst.

20. Vanavond een viergangen kerstdiner gegeten bij deze brasserie. Het eten was redelijk, maar tussen elke gang schandalig lang moeten wachten. Bijna iedere keer een uur tussen elke gang. We hadden beter een spelletje mee kunnen nemen, daar was tijd genoeg voor. Er valt nog veel te leren! Verder ook geen achtergrond of sfeer muziekje.

Eens maar nooit meer bij deze zaak!

21. Na lange tijd weer eens bij Woods gegeten.

Vorige keer waren we erg negatief en viel het ons erg tegen. Maar deze keer was het erg lekker en het eten zag er goed verzorgd uit. De bediening was ook erg goed.

Zeker voor herhaling vatbaar!!

22. Vandaag voor de 2de keer bij brasserie Woods geweest, echt een aanrader! De eerste keer heerlijk op het terras gezeten met een goede bediening, ondanks de drukte. Vandaag er eerst lekker wat gedronken en na een heerlijke boswandeling er heerlijk gegeten. Het eten was van voorgerecht tot en met het nagerecht heerlijk! Meer dan genoeg. De bediening was ook goed, kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was en of we nog wat wilde drinken. Ondanks de drukte goede bediening.

23. ontevreden klant!

Wij zijn bij Woods gaan eten en ik vraag me echt af of de nieuwe eigenaren het wel leuk vinden om te ondernemen. Straalt totaal geen gezelligheid uit, alleen een chagrijnige blik. Hoe kan het zijn als je zo'n mooie zaak heb dat je je klanten het niet naar de zin wil maken. Niets van "alles naar uw zin" of "alles naar wens", niets!! Als je iets vraagd zijn ze nog geïrriteerd ook. Het is niet te geloven, nog nooit eerder zoiets mee gemaakt. Hoop snel dat deze prachtige zaak word overgenomen want het is een pracht lokatie en kan zeer zeker een succes worden maar niet met zulk personeel!

24. Met vieren wezen steengrillen. Zeer slecht. Werd niks bijgevuld en bij de derde steen werd er gezegd; nee, niet weer!! Personeel erg ongeschikt voor horeca. Voor ons geen Woods meer! Laat de gastvrijheid maar achterwege. We voelde ons er erg opgelaten, omdat ze op een kleine afstand ons het gevoel gaven dat ze geen zin meer in ons hadden. Jammer van het leuke restaurant..

25. Vandaag heerlijk gezeten onder de hertog jan parasols. Wat 'n heerlijke locatie. De eigenaresse en medewerkers waren zeer vriendelijk en zorgden goed voor ons. Eten was zeer netjes en goed. Borden netjes opgemaakt en er werd tussendoor gevraagd of we nog iets meer wilden.
    Wat vorige recensies betreft herken ik me totaal niet. Mensen, laat je vooral niet tegenhouden door sommige opmerkingen van anderen. Ik vind het een reden om daar heerlijk te gaan zitten :-)

26. Anoniem

Het eten is goed naar mijn ervaring, het enige nadeel vond ik wel dat de serveersters met losse haren en zeer zomers gekleed rondliepen.

27. Leo Uitslag

28. Nadat we netjes gereserveerd hadden, de meest slechte restaurantervaring ooit meegemaakt.

We waren volgens afspraak (was niet druk, alleen een groep van +/- 12 personen) tijdig gearriveerd.

Keuze gemaakt uit de voor- en hoofdgerechten, mandje brood besteld en een schaaltje olijven. Voor onze dochter van 1,5 een kinder menu.

Tussen het bestellen en arriveren van het voorgerecht zal een RUIM uur. Dit uur ging ook gepaard met dorstigheid, aangezien de bediening niet echt "welwillend" was.

Uiteindelijk opgegeten, en toen hebben we RUIM een uur en 3 kwartier moeten wachten op het hoofdgerecht. Dit gaat natuurlijk voor geen meter met een kind van 1,5. We zouden immers "even snel lekker wat gaan eten", brasserie lijkt ons daarvoor een uitgelezen mogelijkheid.

Na vele sorries uiteindelijk hoofdgerecht op, en de kaart voor het nagerecht gehad, toen dit nog eens 45 minuten tot niets leidde (personeel zat lekker uitgebreid te eten.....) hebben we onze spullen gepakt en verhaal gehaald bij de uitbaatster.

Ipv excuses en oplossingen, wilde ze eigenlijk gewoon weglopen. Ze luistert niet naar commentaar en doet er vervolgens ook niets mee.

"Wat wilt u dat ik nu nog doe dan" vind ik nou niet echt een top opmerking.

Iets wat goed begon is al snel heel ver aan het afglijden.

Mijn advies voor deze hut zou zijn om GOEDE leiding weg te zetten, hier zit de grootste ellende.

Dit gaat hem zo niet worden en ons zien ze voorlopig echt niet meer terug.

29. Vanavond ondanks dat het restaurant leuk opgeknapt is een slechte ervaring gehad bij brasserie woods.
    In eerste instantie werden we vriendelijk onthaald. Als voorgerecht een carpaccio besteld. Toen deze gebracht werd viel gelijk op dat het vlees ipv mooi rood, helemaal bruin was. Er kan natuurlijk iets mis zijn gegaan daarom gevraagd of het zo hoorde of dat ze het niet gezien hebben. Het bord is mee genomen en even later kreeg ik netjes een nieuwe die er wel mooi rood uit zag. Maar toen kreeg ik een reactie die ik nooit gedacht had... " mevrouw, u heeft nu wel een nieuwe gehad maar die andere was ook prima, als u deze een paar uur(!) laat staan wordt die ook bruin. Dat is nou eenmaal met dit vlees." Hierover was ik toch geschokt... als restaurant zou je toch moeten weten dat je rauw vlees niet een paar uur kan laten staan, zeker niet als het 30 graden is. En over het feit dat ik ipv een excuus voor het ongemak een uitbrander kreeg was ik zeer teleurgesteld. Daarna zou ik volgens de kaart een heerlijk roze gebakken eendenborst krijgen. Deze was helemaal wit ipv roze en had een glimmend groenig glansje... wat je krijgt als je dus inderdaad vlees een paar uur laat liggen. Door de reactie van het voorgerecht heb ik hier niets meer over durven zeggen. Ik voelde me zeer ongemakkelijk. Als laatste kregen we nog de dessertkaart aangeboden, toen we die vast hadden liep de bediening weg en mompelde zonder nog aan tafel te staan of onze kant op te kijken... of koffie of thee?!... waar we dus ook geen antwoord meer op konden geven. Helaas dat het zo is gelopen. Voor ons is het dus niet voor herhaling vatbaar.

1,3
  30. Afgelopen 4 mei heb ik mij zestigste verjaardag gevierd bij brasserie Woods. Het was in een woord geweldig.
    Het koud en warm buffet was heerlijk en zag er geweldig uit.
    De bediening was goed en alles wordt met je overlegd.
    De lokatie is meer dan goed, zowel binnen als buiten, dat kwam ook door het heerlijke weer. De speeltuin voor de kleintjes is geweldig.
    Van ons, de fam van steijn krijgen jullie als team een 10. Bedankt.