Op dit adres zit nu: Knus & Cosy

1412003077 65
1421964479 68
1431925882 71
1621192527 78

1. Een geweldige verassing en goed eten en bediening.

2. Lekker eten en heel gezellige bazen

3. Broodje pulled chicken besteld. Goed vers en goed gevuld! Top dees ga ik vaker bestellen!

Daarnaast ook nog het '12 uurtje' - Bonne après midi besteld. Lekkere uiensoep met een van Dobben croquet op toast hmm heerlijk!!
    Fijn gezeten super fijne bediening.

4. Lekker en gezellig en geluncht.

5. J. Che

6. Erica Bambacht

Heerlijk en ontspannen geluncht.
    Vlotte en vriendelijke bediening. Nieuwe eigenaar.
    Verse ingrediënten, veel huisgemaakte producten. Salade met oosterse kip was een verrassend lekkere combinatie.
    Wij komen hier zeker nog eens terug.

7. Jacco van Dijk

Heerlijk gegeten, lekkere wijn en prima service!

8. Bertrand Tweewieler

1 woord: Super!
    Dit voelt als thuiskomen voor mij na een lange fietstocht met hartverwarmend personeel en een heerlijke kop soep met vers brood of een lekkere bak koffie met een heerlijke zelfgemaakte appelbol. Sfeer is warm en huiselijk, zeker een aanrader!

9. Vriendelijk personeel, vlotte bediening, goede atmossfeer, goede prijs kwaliteits verhouding.

10. C v Nijnatten

Niet schone zaak, onverzorgd personeel. Zeer vieze D en H toilet! Alle 2 de bezette tafels hetzelfde commentaar. Geen appeltaart, maar alleen de “aanbieding” van een appel/peer soort gebakje/koekachtig ding. Géén aanrader Petit Paris Oosterhout! Bah!

11. J. Emmen

Zeer goed. Erg lekker gegeten, en puike bediening. Aanrader!

12. Laura&Truuske

heerlijke high tea bestaande uit 2 gangen. Een vers warm voorgerecht en daarna verschillende heerlijke lekkernijen (warm en koud). Niet heel uitgebreid, dus prima voor deze prijs. Het was echt genieten! Klein minpuntje: geen verse thee...

13. Goed verzorgde high tea met warm voorgerecht. Er werd echt aandacht besteed aan mijn moeder die 75 was geworden.

14. Ria & Gerard

Als wij als ingezetenen van Oosterhout een rondje door het centrum maken, eindigt deze steevast bij Brasserie Petit Paris. Gezellige ontvangst en leuke bediening. Als regelmatige gasten is bekend waar onze voorkeur naar uitgaat, zodat wij niets hoeven te bestellen bij binnenkomst. Wij hebben ervaren dat er veel vaste gasten zijn, die voor een drankje en/of een hapje binnenlopen. Gevestigd op een leuke locatie midden in het centrum. Het heeft de uitstraling van een gezellige huiskamer. Voor iedereen een aanrader!

15. Super goede brasserie! Vooral het personeel is top! Waardoor de sfeer en het eten perfect zijn!

16. annemieke

Gister met vriendinnen genoten van een heerlijk high tea. Vooraf een heerlijk tomatensoepje. Veel soorten thee. De hapjes/sandwich waren echt heerlijk vers!! Een aanrader!
    De inrichting zou wat gezelliger mogen, de service was prima!

17. Heerlijke high tea gehad.
    Wel goed verzorgd, ondanks dat we pas 2 uur van te voren hadden gereserveerd, was alles lekker vers.

18. Kitty de Vos

Eerst geen vegetarische opties op de kaart, maar altijd bereid iets voor je te maken. Zelfs vegan. En nu: vegan vegaburger van jack fruit en meerdere vegetarische gerechten te verkrijgen. Klasse!

20. Laatst ontzettend lekker gegeten in dit gezellige brasserietje. Eten was top!! Services was ook erg goed! De sfeer was erg gezellig, het voelde inderdaad als de huiskamer van Oosterhout! Ik zou dit brasserietje aan iedereen aanraden die houd van een lekkere en gezellige lunch. Ik ben in ieder geval zeer tevreden! Top!!

21. Melanie

Broodje gezond gegeten. Was wel lekker. Verder vielen mijn ogen op het rommelige en vieze interieur. Een brasserie waar de stofwebben letterlijk uit de hoeken van het plafon moeten worden gehaald. Mijn stoel die plakte bij het vastpakken, en de etensresten van gisteren die nog onder de tafels liggen. Getver! Hoe ziet de keuken er dan wel niet uit? Een flinke voorjaarsschoonmaak zou geen overbodige luxe zijn.

22. monique de swart

Op een mooie zomerse middag hebben we met 3 personen gebruik gemaakt van onze grouponbon bij Brasserie Petit Paris. Het ging over een High Wine.

Wat het eerste opviel was de vriendelijke ontvangst toen we aankwamen.
    Verder vonden we het eten en de wijn erg goed, en er werd uitleg geven bij wat we voorgeschoteld kregen.

We zijn er van overtuigd als u verteld over onze geweldige ervaring op het gebied van service, dranken en het eten, dat u het beste van het beste zult krijgen.

Met vriendelijke groet,
    Jeroen, Ineke en Monique

23. High tea genoten bij petitparis, de sandwiches waren niet vers, of bevroren geweest of te lang in de koelkast, het kippenpasteitje was blik kippenpastei, de scoons gehalveerd en ook uit de vriezer.
    Jammer de spullen moeten vers zijn, en wat beter belegd.
    De theezakjes kunnen beter in een doos/schaal op tafel staan zodat je zelf telkens kunt kiezen, nu moest je het vragen. Kan veel beter...

3,9
  24. Via Groupon een high tea met vier vriendinnen met onbeperkt thee en koffie. De soep, pasteitje, quiche, scones en zoetigheid was allemaal oké. Het personeel was vriendelijk en de service ook prima. We hebben genoten!
    Nu met de juiste score!

25. Gisteren een high tea gehad via een groupon actie bij Petit Paris in Oosterhout.
    Het was een grote teleurstelling en een aanfluiting. Het enige wat smaakte was de tomatensoep. De sandwiches waren absoluut niet vers en dun belegd. Het brood was oud, taai en ingedroogd, en hadden al een aantal uren in de koelkast gestaan. Op ons verzoek om verse sandwiches te maken, werd ons een stokbroodje met vers beleg aangeboden. Dit is uiteindelijk niet geserveerd...
    Ze hadden nog maar een scone en de rest van de scones waren op was de mededeling. We moesten de scone maar delen. Wederom oud en in de koelkast gestaan. Geen clotted cream maar met dikke laag gewone gele room en beetje jam . Een oude, smakeloze scone die ook al uren in de koelkast had staan wachten met de jam en gele room er al tussen gepropt ...
    De cheesecake had een bijsmaak en wederom niet vers, net als de bananensoes en de chocolate muffin. Ik ga hier nooit meer terug en wil anderen mensen adviseren naar een andere lokatie te gaan voor een high tea. Het mag de naam high tea nog niet eens hebben. Geen reclame voor jullie!

26. Henny van Dongen

Gisteren met 10 vriendinnen van een heerlijke High Tea genoten
    Vooraf een glaasje prosecco of jus de orange kwam goed uit konden we toosten op onze twee jarige. Een heerlijk kippenvlees pasteitje goed op smaak. Er kwamen sandwich van echt vers brood heel apart belegd maar mocht wel iets meer tussen zitten. De scones, hartig en zoete hapjes vulden zeker onze lekkere trek.
    Het was ruim voldoende.. voeg daarbij dat we mochten kiezen tussen thee, koffie of cappuccino, zelfs zoveel als we lusten maakten ons verblijf daar wel heel erg geslaagd.. Echt voor herhaling vatbaar! Chapeau!

27. Ik had van mijn kinderen een groupon bon gehad voor een High wine.
    Echt zonde van het geld. De soep was lekker en dat was het dan ook. Het kip pasteitje was uit blik en aangebrand, de bruschetta was aangebrand de sandwiches waren karig belegd en het brood was oud! En tot slot: de wijn was lauw.

28. Anne met vrienden

Vanmiddag voor mijn verjaardag een High Tea gehad bij Petit Paris.
    Verschrikkelijk in 1 woord.
    Het begon met een pasteitje, wat uit blik kwam, toen moesten we een uur wachten voor de volgende hapjes, die geen van alle vers was. De sandwiches hadden al in de koelkast gestaan want die waren helemaal schraal.
    De zoete hapjes kwamen allemaal uit de verpakking, niets was er vers.
    Waar waren de lekkere scones met clotted cream en marmelade?
    Ik heb high tea's gehad bij ander zaken, ik zou zeggen tegen de eigenaar ga daar eens naar de high tea, misschien leer je er eens van.

29. Theo en Ria

Van onze dochters een heerlijke high tea gehad.
    We hebben het met z'n vieren een super gezellige middag gevonden.
    Het was allemaal even lekker, bedankt.
    Zeker voor herhaling vatbaar.
    Aardig personeel, niks om over te klagen.

30. peter machielse

Vandaag een dagje Oosterhout gedaan met onze sjoelvereniging SVK.
    En heerlijk gelunched bij PetitParis. Het was echt hartstikke leuk gezellig en smaakvol, bedankt voor de leuke middag.

31. Albert Den Linden

Laatst meegenomen door een paar collega's om te high tea'en bij het kleine Sfeervolle brasserie petit paris.
    Ik vond het super gezellig en de high tea was goed voorbereid had werkelijk niks te klagen.
    Heb daarna zelf een high tea gereserveerd met mijn vriendin en de tweede keer deed het er niet minder op.
    Ik ben zeker van plan hier te komen lunchen!!

32. De inrichting van de zaak was niet geheel mijn smaak, maar de hightea gekocht via groupon des te beter. Niet alleen onbeperkt thee, maar ook koffie en een glaasje prosecco. Mijn tafelgenoot wilde dit niet, en kreeg een vers geperste jus ter vervanging (zonder bijbetaling). Zelf meerdere high teas gehad en deze was zeker voor herhaling vatbaar, zeker door de goedkope prijs via groupon.

Sorry dat ik het zeg, maar mensen die dit geboekt hebben via groupon en nog klagen ook, moeten lekker bij de supermarkt brood, gebak en thee halen en op de bank gaan zitten!

33. Op Zondagmiddag een feestje gehad van 16.00 uur tot 21.00 uur incl een warm en koudbuffet in een woord geweldig verzorgd,eten was prima,en de drankjes werden op prettige wijze en netjes bediend.
    Een echte aanrader. Bij deze nog hartelijk bedankt.

Fam.Smans v Ginneken

34. Vandaag een high tea gehad via Groupon. Ik had een paar gasten uitgenodigd en heb de ogen uit mijn hoofd geschaamd. De advertentie op groupon beloofde heel veel, vooral de foto's. Ik heb al heel vaak een high tea gehad, maar dit was werkelijk de allerslechtste. Het pasteitje wat vooraf geserveerd werd was taai, de sandwiches zeer karig belegd en volgens mij veel te vroeg klaargemaakt. De smaak van de sandwiches was slecht. De quiche was zo ontzettend klein dat het op een dessertlepeltje paste (op de site staat toch een heel andere), de zoete gerechtjes waren ook zeker niet om over naar huis te schrijven. De scones schitterde door afwezigheid. De thee was op de bon en moest je zelf om vragen anders kreeg je niets. Met de theezakjes werd zuinig omgesprongen. Ieder kreeg 1 zakje en bij de tweede pot thee werden er ook geen nieuwe aangeboden. Mijn gasten hebben wel alles opgegeten en er geen praat over gemaakt, dit uit fatsoen naar mij toe. Al met al een zeer slechte ervaring en zeker niet voor herhaling vatbaar. Score 1

1,2
  35. Vandaag een high- tea gehad via de bon van Groupon.
    Viel ons erg tegen.
    Ik snap wel dat als je een aanbieding hebt, dat ze dan misschien een andere high-tea aanbieden, maar kan me niet voorstellen dat Petit Paris hier mee weg kan komen voor 19,50 per persoon.
    Het pasteitje was lekker, maar de sandwiches waren uitgedroogd (duidelijk geen vers wit brood) en mager belegd. Ook een beetje rare combinaties; roomkaas met rode ui, brie met appel en crabsalade van de appie.
    Omdat de thee over een paar weken van een ander merk geleverd gaat worden, waren er al een heleboel smaakjes weg. Jammergenoeg zaten onze favoriete smaken er niet meer tussen.
    Misschien dat wij met onze vorige high-teas wel erg verwend zijn, maar voor ons geen high-tea meer bij Petit Paris!

36. Een super high tea, zeer goed verzorgd! Niet alleen keuze uit vele soorten thee maar ook kun je kiezen voor een heerlijke koffie. Diverse gangen met een pasteitje, quiche, sandwiches en vele zoetigheden. We hebben een heerlijke middag gehad!

37. Anita van Loon

Vandaag hebben we gegeten bij Petit Paris! Zelf had ik een salade en had een mandje bruin stokbrood besteld. Helaas kreeg ik een mandje wit stokbrook, dat hadden we gelijk door gegeven en binnen 3 minuten stond de kok zelf aan tafel met een mandje bruin stokbrood en om zijn excusses aan te bieden! Het werd hem dan ook meteen vergeven door ons. De service is dan ook heel erg goed! Het was een leuke ervaring! Vooral het terras dat helemaal aan de kerstsfeer voldoet het was uitnodigend om bij petit paris een hapje te eten.

38. TP Rijnders

Heerlijk gelunched en een prettige service! Ik & mijn vriendin hadden beide de trio "luxe vlees" & het smaakte voortreffelijk. Een aanrader!

39. Fam. van Loon

Wij hebben een high tea genomen via Groupon. Deze was voortreffelijk, heerlijk! We kregen een goed gevuld pasteitje, een puntje spinazie quiche, en daarna sandwiches en een plateau met zoete lekkernijen. Alleen jammer dat je bij een high tea maar 1 x een kopje thee aangeboden krijgt. De inbegrepen prosecco hebben wij niet genomen omdat we geen alcohol drinken. Er werd ons niets anders aangeboden.
    De sfeer in het restaurant was vreselijk. De kelner kreeg in het openbaar een standje van zijn collega omdat de thee niet was aangevuld. Daarna kreeg hij nog een opmerkig van de bazin omdat hij aan het lunchen was en zij eigenlijk ook had willen lunchen. De kok schreeuwde in de keuken tegen een van zijn hulpjes: 'en anders flikker ik je buiten!' Daarna kwam hij in het restaurant nogeens boos en luidruchtig mededelen dat de schone bakjes niet naast de vuile vaat gezet mogen worden.
    We voelden ons dus niet echt prettig of welkom. Jammer!

40. Laatst via groupon een high tea besteld bij petit Parijs. Nog nooit van deze zaak gehoord, maar nu ik er ben geweest kom ik er zeker terug! Wat een heerlijke knusse "huiskamer" en wat een aardig personeel. Ook hebben we een heerlijke hightea gehad. Ben zeer over deze zaak te spreken en zal deze zaak ook bij mijn vrienden aanbevelen. Heb al genoeg lekkers op de kaart zien staan om de volgende keer te proberen!

41. chris storm

Vandaag een High Tea gehad van groupon! De bediening was super en we kregen meer dan we dachten. De zaak zelf was aan de kleine kant maar niet echt storend het was juist gezellig! Volgende high tea weer bij petit paris.

42. Pas geleden high tea via groupon gehad. Wilde buiten eten maar ze had "alles" binnen al klaargezet zei ze. 2 kopjes stonden er klaar..dat was "alles" wat ze al had klaargezet, begrijpelijk dat dat moeilijk te verplaatsen was naar buiten... De high tea die wij kregen was totaal anders dan de high tea die bedoelt was. De foto op groupon klopt zoiezo al niet en de lekkere dingen die andere volledig betalende wel kregen hadden wij niet. Een simpele sandwich doorgesneden, een pasteitje en een stukje gebak.
    Ze hebben de groupon high tea aangepast aan de 19 euro en alles gewoon minder of niet gegeven. Nee voor mij geen high tea meer via groupon bij petit paris.

4,1
  43. Hebben gisteren een geweldige high thea gehad.
    Met het prachtige weer lekker op het terras.
    Geweldige hapjes en super bediening.
    Gelukkig dat we buiten konden zitten.
    Kwamen niets te kort!!

44. san

45. Met groupon bon (die alleen bedoelt was voor de high tea en niet anders) hebben wij uitstekend gegeten! Heb nog nooit zo'n heerlijke high tea gehad! Alles was in de puntjes verzorgd... We kregen de heerlijkste hapjes en de service was top! Ons kunnen ze binnenkort weer verwachten en heb hun zaak als tip bij mijn vrienden en familie doorgegeven!!

46. van Vugt

47. Schellekens

Vanavond gegeten bij Petit Paris nadat wij een algemene tegoedbon hadden gekregen t.w.v. 39,-. Eten was best lekker en sfeer was oke. Tot het moment van afrekenen; de bon bleek niet inwisselbaar. Deze zou alleen geldig zijn voor een high tea. Terwijl dit NERGENS op de bon of site aangegeven staat en dit dus ook niet bij ons bekend was. De manager vertelde ons dat de gever dit had moeten vermelden. Bij navraag bleek dit ook bij de gever niet bekend te zijn. Op de vraag of er toch een tegemoetkoming mogelijk was kregen wij kortweg NEE op request. Er restte ons niets anders dat de volledige rekening te betalen en terug te komen voor een duur bakkie thee!

Kortom service is ver te zoeken in deze huiskamer!!!

5,1
  48. Jeroen bollekamp

Ben er nu een paar keer geweest, en verschillende broodjes genomen ( mosselen, warmvlees, gezond ) en allemaal zeer royaal gevuld en lekker.
    De vissoep en de sate met friet zijn ook zeer smaakvol, ik zeg ga er gerust langs voor de lekkere trek.
    Ga vooral zo door ............

49. De eigenaar bakt regelmatig zelf zijn koekjes en is daar best goed in. Het lekkerste gerecht vind ik de Trio vis de Luxe met drie verschillende broodjes met krab, paling en hollandse garnalen tegen een zeer schappelijke prijs. Aanrader.

50. Happy Lia

Leuke horecagelegenheid op leuke locatie in Oosterhout met een ruime keuze op de kaart, er is echt voor elk wat wils. Het personeel is vrolijk, vriendelijk en professioneel. Ga zo door mensen! Dit is zeker een aanrader voor een ieder die in Oosterhout woont, werkt en winkelt. We begrepen dat ze ook bezorgen..helemaal fijn! Wij zijn zeer tevreden en werden blij verrast. Je voelt en proeft de liefde en de passie voor de horeca.

51. Te gek.

Leuke zaak, leuk personeel en vooral... Leuk eten voor een leuke prijs.

Waren er met de kermis en hebben het erg naar onze zin gehad. Bedankt voor deze leuke horeca-ervaring!

52. anoniem

Super! Lekkere sate met verse friet. Bediening is goed. Leuk zitten en alles goed verzorgd.

53. Ik heb een paar weken geleden met een vriendin een High Tea gehad bij Petit Paris. Kan niet anders zeggen dan perfect!

Veel variatie en meer dan genoeg hapjes. Echt een aanrader!

54. Goede prijs-kwaliteitverhouding! Aanrader voor iedereen die voor een super lekkere bak koffie (alle soorten en maten), prima lunch of borrel in het centrum van Oosterhout zoekende is...

55. Biefstuk hadden we medium besteld. Maar kwam wel well done aan (lees als aangebrand). Bediening was wel aardig. Maar niet bezig met hun werk.

Drankjes vergeten. En dit allemaal terwijl er 2 tafels binnen zaten.

Hier komen we nooit meer terug!

56. Ik kom er wel eens eten en het eten is er altijd toppie.

Hele lekkere malse biefstuk en goed geserveerd. Van mij krijgen ze een 10!

57. Misschien zijn we bevooroordeeld, maar je kunt hier terecht voor een lekkere lunch en naar onze mening de beste cappuccino van Oosterhout.

58. Toppie!

Komen ieder jaar naar Oosterhout om vakantie te vieren, en hadden gehoord dat dit was overgenomen. Zijn er geweest en het was werkelijk prima!

Eten is prima, uitgebreide keuzemogelijkheden en service en hygiene zijn top!

Een aanrader voor iedereen die goed en betaalbaar op een ontspannen manier wil genieten van een hapje en een drankje.

59. corry en joop

het was weer in drie wooden fan tas tisch hele goede zaken en zeer zeker tot ziens
    corry en joop

60. het is een perfecte brasserie ken er lekker eten de bediening is ook perfect de mensen in de keuken krijgen van mij ook een dikke 10 want die zorgen echt goed voor het eten voor de kinderen hebben ze ook een hoekje waar ze spullen kunnen pakken waar ze lekker kunnen kleuren jong of oud het is echt een goeie brasserie waar je lekker kunt eten en drinken

61. Met recht wordt deze Brasserie "de huiskamer van Oosterhout" genoemd!

De gastvrijheid, het lekkere eten, het ingaan op je wensen, de keuze en kwaliteit van de koffie&wijn, werkelijk het ontbreekt je hier aan niets! Dit is zoals het behoort te zijn! Ook de sfeer is prima, het personeel loopt echt met een Big Smile te werken en de aankleding is mooi, stijlvol, gezellig en warm. Ook het terras is top! Dit is zekr te weten een aanwinst voor Oosterhout en hier kunnen de lunchrooms en brasseriezaken in de directe omgeving echt niet aan tippen..

Dit is precies een zaak die Oosterhout nog nodig had.

Ook leuk zijn de schilderijen die je kunt kopen, leuk concept die samenwerking met een kunstenaar.

62. de nieuwe eigenaars broer en zus hebben er een leuke zaak van gemaakt en de koffie is er heerlijk vooral de appelbol

63. Nou wij zijn zondag 28/9 in Oosterhout geweest en wij hebben ervaren dat deze ondernemers ons zeer gastvrij hebben ontvangen ondanks onze beperking hebben deze nieuwe eigenaren zich met hun team ons zeer geastvrij en zorgzaam ontvangen dus het bovenstaande bericht gaat zeker niet op voor dit team