Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oosterhout gld verdeeld zijn.

Lekker gegeten met een fantastisch uitzicht op de Waal. Genoten van de prachtige omgeving. De gerechten zijn prima; niet heel bijzonder of origineel. Maar je krijgt wel waar voor je geld! De bediening is jong en een beetje stuntelig. Ik was af en toe bang dat er een vol dienblad of een glas op me zou vallen! Bediening was wel vriendelijk. Iedereen deed enorm zijn of haar best.

Ans Steeg

Was een leuke en gezellige avond ,goed en lekker gegeten bediening was super 👍👍

Vanavond heerlijk gegeten. Wat een mooi uitzicht. Het was wel erg druk. We komen zeker weer terug.

Vanmiddag hier wezen lunchen en wat heb ik genoten zeg!
    Het eten was heerlijk en we werden super goed behandeld. Het was allemaal lekker snel en zal zeker weer een keertje terug komen!! Helemaal top!

Matige keuken. Trage bediening. Uitzicht op camping is niet geweldig.

Mireille Schotman

Gezellige ambiance, lekker eten voor een schappelijke prijs.

Hier op een zaterdag middag naar toe geweest met wat bekenden. Buiten gezeten op het terras dat grenst aan de camping. Uitzicht op de caravans en tenten was niet bepaald fraai. Het eten ging wel maar was niet bijzonder. De bediening was verder goed.

Kleine gerechten, niet origineel en zeer matig bereid. Dure wijnkaart. Terras is leuk maar binnen kijk je uit op auto's en caravans.Bediening wel vriendelijk maar vrij traag.

Iris Farla

J.J. van de Poel

Geweldig die kleine hoofdgerechten. Zo kan je van meerdere dingen proeven. Heel gezellig en zeer goed eten en bediening. Komen nog wel vaker terug met Sten en Dunja en de kleine.

Lisa Greve

Brasserie de Altena, op loopafstand van de gelijknamige camping, is een prima gelegenheid om je gasten mee naar toe te nemen. Terras met uitzicht op de Waal. Ziet er gezellig uit. Het eten werd gelijk vanuit de keuken opgediend. Goed warm, originele gerechtjes, alles erg smakelijk. Vriendelijke bediening. We hebben een leuke avond gehad.

Heerlijk restaurant, mooi landelijk gelegen met een prachtig uitzicht. Voortreffelijk eten en een prima service. Een feest om er te eten!

Heerlijk buiten gezeten, mooi terras, slim ingericht, maar iets meer ruimte zou nog prettiger zijn.
    Eten is erg lekker, maar een te grote variatie aan kleine liflafjes op je bord. Hoofdgerecht is dan ook geen echt hoofdgerecht. Vegetarisch hoofdgerecht net zo klein als een amuse.
    Voor ons liever minder variatie maar een paar heel goede gerechten serveren.

claudia coutts

Een heel hartelijke ontvangst door de eigenaresse! Een warme groet van de chef-kok. Een prachtig uitzicht over de Waal en het reuzenrad van de Nijmeegse kermis. Tot kwart over 11 buiten op het terras gegeten, gedronken en genoten. Fantastische Oosterijkse wijnen, die uitstekend werden uitgelegd door de vinologe.
    Een top amuse! En dat was nog maar het begin. Een avond om nooit te vergeten. Ik vond het geweldig! De makreel smolt op je tong, de scholfilet was om te zoenen! De kalfswangen heerlijk zacht, de reefilet perfect, het dessert de kurk op de fles.
    En ga zeker nog een keer terug! En een aanrader voor ieder die top wil eten.
    Claudia Coutts

Onovertrefbaar, ben hier al vaak geweest. Paar opmerkingen: doordeweeks beduidend fijner eten dan op zaterdagavond. Je krijgt meer aandacht.

Verder: eenmaal meegemaakt dat we een koffie bestellen en een grand cafe krijgen en ook moeten betalen. Tip aan de eigenaar: doe dat niet, dit maakt meer kapot dan dat die vijf euro winst oplevert.

Heerlijk gegeten,5 gangen menu heel verrassend heel mooi geserveerd. Vriendelijke bediening en prachtig uitzicht!

Wij gaan er zeker nog een keer terug.

Toornend

Heerlijk gegeten. Porties vond ik zelfs aan de ruime kant. De bediening was vriendelijk. Een restaurant waar ik zeker weer terug kom.

Kleine porties voor veel te veel geld. Na de gangen werd niet gevraagd of het naar tevredenheid was, dus geen feedback moment. Aan het eind is dit wel gevraagd, maar de feedback werd niet echt opgepakt. Men zit er blijkbaar niet mee.

Ik onderschrijf de zeer zeer kleine porties. Ronduit belachelijk voor een hoofdgerecht. Een zeer fraaie entourage en uitstekende bediening. Jammer dat de keuken hier niet in mee kan. Kwaliteit is goed verhoudingen echter zoek.

trees de waard

Fantastisch gegeten, uitstekende bediening. Vakmanschap aan alle kanten. Wij komen hier zeer graag.

Heerlijk gegeten! Prachtig uitzicht! Schitterende omgeving. Goede service! Wel erg duur.

Vicki Ashley

Jammer, wat waren wij teleurgesteld. Voorheen altijd goede ervaringen bij de Altena.

Wij hebben à la carte besteld en kregen porties voor voorgerecht alsof het een amuse was en voor hoofdgerecht alsof het een tussengerecht was. Een hoofdgerecht entrecot met circa 50 gr. Vlees en een hoofdgerecht Bresse duif met ongeveer 40 gr.

Vlees kan eventueel bij een 6 gangenmaal echter niet à la carte.
    Het eten was goed van smaak, maar de verhouding tussen hoeveelheid en prijs was extreem.

Jammer dat hierop, ook toen dit door ons werd benoemd geen reactie kwam.

Voorlopig gaan wij er niet meer heen.

Roel Overmeer

Wij komen regelmatig met onze kinderen naar de Maranter en vinden het een aanwinst voor Oosterhout! De kinderen vermaken zich prima in de Kinderspeelhoek terwijl de ouders lekker kunnen genieten bij de open haard. Correcte en zeer vriendelijke bediening.

Francien Carbaat

Het is een feestje om daar te eten.

dit restaurant heet de Altena, zonder Grote! overigens al jaren 1 van mijn favorieten!