Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oosterhesselen verdeeld zijn.

1. Heerlijk gegeten. Proeverij menu is echt een aanrader. Het eten is heerlijke, lekker op temperatuur en het personeel is zeer vriendelijk. Wij komen zeker terug!

2. Op zondagavond in het buffet restaurant geweest. Vreselijk!!! Bediening zonder horeca ervaring. Eten droog, taai en zout. Niet vers en niet warm. Niet naar toe gaan zonde van je geld!!

1,2
  3. Fred van Neerven

Heb het wild menu gehad. Was heerlijk en in balans.
    Combi was goed en heerlijk.
    Bediening zeer netjes en voorkomend.
    Prijs kwaliteit klopte!

4. Maike bossink

Het was een gezellige avond. De sfeer en bediening zijn gemoedelijk. Mijn man koos als voorgerecht de mosterdsoep en de kabeljauw als hoofdgerecht er zat een heerlijke saus over. Ik koos als vooraf een broccolisoep en de spareribs, die waren uitstekend bereid en smaakten heerlijk. Goede marinade en niet te droog!
    Mijn man koos voor de koffie gasterij maar vroeg of de likeur apart kon, waarop de gastheer een goede tip had om zijn eigengemaakte likeur er bij te serveren. Dat was een schot in de roos. Dit restaurant is zeker een bezoek waard. Chapeau voor de kok maar zeker ook voor de gastheer die vol passie ons de uitleg gaf over zijn eigen likeur. Veel succes en goede zaken. En als we weer in de buurt zijn komen we graag weer langs.

5. Een hele leuke avond doorgebracht in hun nieuwe buffet restaurant, het is heel origineel ingedeeld en het personeel is top! Absoluut voor herhaling vatbaar.

6. Met vrienden een diner, geparkeerd op een parkeerplaats in het stikke donker: minpuntje.
    In restaurant met ruime plaatsen en prima akoestiek: pluspunt.
    Na een uurtje het voorgerecht op tafel met wat stijve bediening: minnetje.
    Vlees van het stoofpotje vlees veeel te zout, grote min.
    Groenten hebben we kunnen vinden, maar veel te weinig.
    Zo ook met de frietjes, die overigens prima waren.
    De rekening was geen verrassing, doch niet in verhouding met de kwaliteit.
    En nu, ca 23 uur later, nog niets gehoord van onze vrienden en dat zegt genoeg !
    Was dus eenmalig bezoek!

6,5
  7. Peter kreeft

1e kerstdag hebben we hier gegeten in het A la cart restaurant we werden zeer vriendelijk en vakkundig bediend, het eten was echt heerlijk we hadden een 3 gangen menu ik had zelf de gamba's en mijn vrouw een zeer uitgebreide proeverij van voorgerechten daarna hadden we een hertenbiefstuk die zeer mals was en een pompoentaart ik heb nog nooit geweten dan een pompoentaart zo lekker kan smaken we hebben afgesloten met een GRAND dessert dat was ook voortreffelijk

Medewerkers van de gastery jullie zijn goed bezig en wij komen zeker weer terug ik zal jullie aan iedereen aanbevelen

Groet peter

8. Op eerste kerstdag hebben wij hier met de familie gegeten.
    We waren bij een lopend buffet aan het eten.
    Dit was een nieuw concept.
    Het eten was niet goed voor elkaar.
    De sfeer was slecht omdat er helemaal niets aan kerst versiering was.
    Het eten was gewoon koud en ook was de kip rauw. Ook waren we verbaasd dat er geen ijs als dessert was.
    Al met al was het gewoon niet goed.

3,3
  9. Vanavond voor het eerst (en wss het laatst) daar gedineerd.
    Soep vooraf: lekker, warm, erg weinig. Hoofdgerecht: vlees was heerlijk! Overal was stamppot bij (hoezo??), verder een beetje salade, twee wortels en een klein bakje zeer doorbakken frieten. Wij misten echt de groenten.
    Nagerecht: ijs, erg weinig, maar lekker.

5,7
  10. Peter vd Lind

11. Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten, leuke lekkere gerechten, bij de voorgerechten een proeverij van verschillende gerechtjes. Hoofdgerecht prima voor elkaar, hoeveelheid ook goed en we zijn flinke eters. Nagerecht ook een proeverij gedaan met verschillende soorten nagerechten, heerlijk!

12. Met vrienden hier gedineerd tijdens ons jaarlijks uitje. Prima restaurant, kwaliteit was uitstekend. Kwaliteit van vis en vlees was prima, goed opgediend. Gezellig in de serre. Warm aanbevolen!

13. Henk De Vries

Zijn er vandaag wezen eten. We hebben echt nog nooit zo slecht gegeten in een restaurant, het enige wat ze op hoog niveau aanbieden zijn de hoge prijzen. Spareribs zijn van een mindere kwaliteit dan van de ALDI, schnitzel leek ons gekookt vlees met een wit laagje paneer. Patat en aardappelen waren volgens ons in oud vet gebakken. Dit is de eerste keer ooit dat ik een restaurant op deze site heb beoordeeld.

2,1
  14. Wij hadden wat te vieren en zijn blij dat we voor de Gastery hebben gekozen. Nog nooit zulke malse en lekkere spareribs gegeten! Veel gerechten zijn zelfgemaakt en gelukkig niet al te zout.
    De menukaart is uitgebreid genoeg, voor elk wat wils. Ook voor vegetarische gerechten.
    Sfeervol restaurant (binnen en buiten) en vriendelijk personeel.
    Oosterhesselen en Drenthe zijn gelukkig weer een goed restaurant rijker. Wij komen zeker weten terug!

15. arend kooi

Prima restaurant met veel sfeer. Heb er de lekkerste schnitzel gegeten die ik ooit heb gehad. De soep was ook voortreffelijk en de Irisch coffee perfect. Voor ons een toprestaurant. We komen zeker veel vaker, en raden dit restaurant bij iedereen aan. Groeten uit Schoonebeek.

16. Gisteravond hier heerlijk gegeten. Vriendelijke vlotte bediening. De borden waren voorverwarmd dus het eten bleef lang warm. Als voorgerecht en nagerecht kan ik de proeverij aanraden. Ik had de biefstukpuntjes. Die waren prima. Van de zomer willen we de high tea een keer proberen.

17. Heerlijk gegeten op een koude maandagavond in februari. Door de tijd van het jaar en dag van de week was het extreem rustig. Werd goed opgelost door ons in de serre te zetten. Het eten was prima, zowel de eend als de vegetarische schotel. Plezierige attente bediening. Smakelijke huiswijn. Goede prijs /kwaliteit verhouding. Door de lege ambiance uiteraard zonder schuld restaurant, gaf ik 7 voor sfeer.

18. Geluncht.

Soep met broodplank. Goede soep, mosterdsoep. Lekker gebonden en niet te 'vol'.

Broodplank met gebakken ei en (huisgemaakte?) kroket. Kroket was super. Veel vlees in de vulling. Heerlijk vers brood. Origineel geserveerd op een echte broodplank.

Bediening was alert, en vriendelijk. Sfeer was warm. Ondanks de grote ruimte toch een knusse sfeer.

19. Heerlijk gegeten. Sfeer uitstekend. Bediening en keuken flexibel. Gerechten op de kaart werden moeiteloos aangepast aan de groep. Wij komen terug.

20. Heerlijk eten. Service met een hoofdletter S! Gezellige en ontspannen sfeer en een realistische prijs.

21. Tweede Kerstdag hebben we hier een ontzettende leuke avond gehad. Lekker eten en vriendelijke bediening. Top!

22. Tweede kerstdag met de hele familie heerlijk gegeten bij De Gastery! Hartelijke gastvrouw, attente bediening en een prima prijs / kwaliteit verhouding. Een echte aanrader! Wij komen zeker weer!

23. 2e Kerstdag er gegeten. Goed georganiseerde strakke bediening, smakelijk gegeten. Heel erg gezellig en zeker voor herhaling vatbaar! Top

24. Verschrikkelijk, het had een feestje moeten worden. Voorgerecht smakeloos, hoofdgerecht ipv rood doorgebakken. Bediening geen kennis.

1,6
  25. Heerlijk gegeten. Persoonlijke aandacht van de bediening. Vis was heel lekker en het toetje met huisgemaakt ijs verukkelijk.

26. Fam Meijering/Adema

We hebben vanavond 30 december gegeten op uitnodiging van schoonouders. We hebben fantastisch heerlijk gegeten. Was in principe veel te veel. Bediening was ook perfect. We komen binnenkort weer. Nu nog met veel te dikke buik op de bank, super! We hopen dat vele mensen ons volgen.

27. Gisteravond hier gegeten en aangenaam verrast! Groot pand, maar sfeervol ingericht. Leuke bediening en snel geholpen. Eten smaakte zeer goed!

Zeker voor herhaling vatbaar :)

28. Geesje Schutten

Heerlijk gegeten. Alles uitstekend, gastvrij en niet duur! Voor herhaling vatbaar.

29. Herman Bakker

Fantastische diner beleving. Uitmuntende bediening, heerlijke gerechten en uitstekende wijnen voor een uitermate redelijke prijs. Echt een tien met een griffel!

30. OR POL en SM POl VLEERLAAG

Wat een bijzondere fraaie tent! Al een paar keer gegeten. Een aanwinst voor ZO-Drenthe! Uitstekend geprijsd. (H)eerlijke kaart en leuke bieren. De wijn is zorgvuldig geselecteerd. Je wordt gastvrij ontvangen en de bediening is helemaal top! Mooi pand, groot maar heel sfeervol. Fijne tap! Schoon. Succes toppers! We zien elkaar weer.