Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oosterend nh verdeeld zijn.

Altijd goed en beleefd personeel.
    Eten mankeert niets aan, gewoon een feestje om binnen te lopen.

Gezellige ambiance aan het kerkplein in Oosterend. Maaltijden in ruime hoeveelheden. Wat dat betreft echt waar voor je geld.

Bediening weet niet alles (uit het hoofd), de vis/het vlees van de week moest aan de chef gevraagd worden, dat is jammer. Maar het eten is heel goed en mooi opgemaakt.

Zeer slecht! We komen niet meer terug. Veel pannenkoeken gegeten in restaurants (je zou denken dat er niet veel mee fout kan gaan), maar deze waren wel erg slecht! En dan nog bijna € 14,- betalen voor een pannenkoek welke niet zo is gemaakt als hij hoort te zijn. Niet aan te raden!

Uitstekend restaurant, vriendelijke bediening. Eten kwam zeer snel, was vers en erg lekker. Ook prima Wifi. Ook leuk voor kinderen.

Anton de Porto

Geen ingewikkelde gerechten, maar wel lekker. Gezellig terras en leuke service.

Zijn hier eind april 2012 een aantal keren geweest. Super leuke en gezellige jongelui in de bediening. Het restaurant is heel leuk gerestyled en er is zelfs gedacht aan een leestafel en een kinderhoek. Heb nog nooit zo'n lekkere sate gegeten als hier! Ook kwam de kok nog wat nieuwe probeersels op ons uittesten toppie!!
    Vrienden en kennissen die naar Texel gaan, raden we met een gerust hart aan om bij Strendsend langs te gaan en Tim de groeten van ons te doen!!

Heerlijk gezeten in het restaurant terwijl het buiten goot van de regen. Prettig relaxte sfeer, aangename bediening en lekkere pannenkoeken. Gewoon een fijn adres om pannenkoeken te eten of even wat te drinken!

klaas van deuteren

Hebben hier een heerlijke pannenkoek van de week gegeten, lekker met texelse aardbeien, zo zoet had ik zo nog nooit gegeten! Mooie grote pannenkoek, vers uit de pan, dat kan je wel proeven. Leuke meiden in de bediening,. We hebben genoeten op het drukke terras, heerlijk gezeten, snelle keuken en snelle bediening, in het najaar komen we zeker terug.

Het moge dan stil zijn daar, maar dat vind ik juist best fijn. Tenminste beter als constante herrie. De sfeer was goed en fijne bediening. Wellicht dat voor een restaurant de kleding wat netter kan.

Ik heb hier met mijn moeder gegeten. Het was erg stil en we zijn in de serre gaan zitten. Er hangen 2 geluidsboxen maar er was geen muziek. Door de akoestiek van de serre was het zo stil dat je een speld kan horen vallen! De vriendelijkheid en gastvrijheid van het bedienend personeel was slecht. Bij het opnemen van de bestelling werd er niets gezegd, geen"bedankt of alstublieft". De serveerster kwam na het brengen van de pannenkoeken niet meer langs. Na het afrekenen zij de serveerster alleen "doeg" en verdween.

Wij hebben hier vorig jaar ook gegeten en toen waren we erg tervreden. Na deze keer voor ons niet nog een keer!

Het restaurant ziet er gezellig uit.

We hebben er een pannenkoek gegeten. Die was prima.

Maar het duurde bijna een UUR voor we de pannenkoek kregen en we waren met 2 kleine kinderen. Tot slot bestelden we een ijsje. Na een half uur bleek dat de bestelling niet was doorgegeven.

Reden voor alle vertraging: nieuw personeel.

Niet handig om dat te doen in de meivakantie.

Had het dan meteen gezegd dat het je eerste dag is.

We hebben het ijsje dus maar laten zitten.

Hier komen we niet meer.

Het was weer voortreffelijk. We berekenden dat we voor de zevende keer bij de Rotisserie kwamen, nu weer beter dan eerder. Lekkere amuse van prima smakende zalm, uitgewogen smakende voorgerechten, prima bolletje bosbessenijs met wat drank en dan, verrassing, nog een lamsrug. Normaal moet je die lang tevoren bestellen, maar we waren gelukkig. Getrancheerd aan tafel smaakte het prima.

Goede wijn behoeft geen krans en de door Ute aanbevolen Franse Sauvignon Blanc, gevolgd door een prima halfje Chateau Neuf de Pape verdienden lof.

Het was de centjes meer dan waard.

Gezellige ambiance met haardvuur in een knusse huiselijke omgeving.

De prijs/kwaliteit verhouding was niet in orde. Weinig creativiteit bij de presentatie van de gerechten.

Soepen waren lekker maar te koud opgediend.

Wijnen waren voortreffelijk maar "goed aan de prijs"

Het avondje uit eten vonden wij met zijn vieren veel te duur.

En niet voor herhaling vatbaar.

Hebben hier van de zomer met een groep van 15 mensen gezeten, niet gereserveerd en toch hebben ze plaats voor ons gemaakt! Snelle bediening en heerlijk eten! De bediening was erg vlot en super leuk, erg sociaal en aardig. Komen hier zeker weer terug!

Wij hebben hier heerlijk gegeten en gedronken. Super bediening, erg gezellig en niks is te gek. Na het eten gezellig aan de bar gezeten met die super gezellige bedienster Marja & Saskia! Super, komen zeker vaker.

Onbeperkt spare-ribs eten in een pannekoekenrestaurant?!.. Wat waren die heerlijk, zeker een aanrader. Verder erg gezellig restaurant. Bediening was top!.

Tweede pinksterdag hebben we daar met 8 personen op het terras gezeten en wat ons op viel was dat het personeel niet erg vriendelijk was. We werden aangesproken met he ipv wat kan ik voor u doen en we moesten ook erg lang wachten op onze drankjes en tot overmaat van ramp hadden ze niet eens meer bacardi in huis. Dit is toch erg slecht voor de pinksterdagen, dan hoor je volgens ons toch genoeg op voorraad te hebben en niet twee glaasjes.

Kortom, hier komen wij dus niet weer.

We hebben hier heerlijke pannenkoeken gegeten, vooral die met de texelse kaas. Vriendelijke bediening. Komen zeker terug. Maar dan met mooi weer om op het zonnige terras te zitten.

heerlijk op het terras een sate gegeten en natuurlijk een heerlijk texels biertje erg leuke bediening.

fam, hansen

Wij waren hier ook, konden niet binnen zitten, alleen in de al volle serre. Daar was 1 lege gereserveerde tafel... Mochten we ook niet aan zitten. Dan maar weer weggegaan. Wat een chagarein die persoon in de bediening. Waardeloos.

Wessels

In de laatste week van april hier gegeten. Moesten veel te lang op onze maaltijd wachten, en het eten was ook niet om over naar huis te schrijven: de hoeveelheid (zeg maar weinigheid) en de kwaliteit lieten veel te wensen over. Wij komen hier NOOIT meer! Ballentent

1,3

Fam Wiering

Wat een BAGGER-tent!!! Ongeinteresseerde bediening. Schandalig om een groep (die had gereserveerd) met kleine kinderen 1,5 uur op het voorgerecht te laten wachten. Pizza bevatte nog rauwe deeg groente / patat voor zes personen bestond uit 2 schaaltjes ter grootte van een tennisbal. Kortom, deze tent is rijp voor Herman den Blijker!!!