't Stoepje in Oosterbeek

1247209052 81
1401992798 70
1545720563 45
1612056454 63

1. Heerlijk eten, zoveel beter dan het was.

Helaas deze keer een plastic plug in de patat gevonden. Dat kan natuurlijk echt niet, maar het feit dat we niks meer van t Stoepje hoorden na dit gemeld te hebben is onvergeeflijk.

4,9
  2. Van den Belt

Vriendelijke mensen en lekkere patat met frikandel. Prima!

3. Er zit ondertussen een nieuwe eigenaar in het is er 100% op vooruit gegaan vriendelijke mensen goede kwaliteit en snelle bezorging prima cafetaria

4. a. dehnen

Ontzettend slecht. Of de friet is duurder zonder dat het ergens staat. Of je betaalt ineens extra voor de nieuwe pinautomaat. Niet vriendelijk personeel. Snacks matig.

Kortom ik raad deze snackbar niet aan!

5. Annelies Eikelboom

Tip: wanneer je je eten hier kan afhalen: doen! Ondanks de erg lange bezorgtijden door gebrek aan niet te vinden personeel, erg lekker eten! Met zorg gemaakt door Irakese man en vrouw die de toko alleen moeten draaien. Heerlijke döner!

6. C Veldhuizen

Eten telefonisch bestelt, bezorging redelijke tijd, €30 betaald, 3×reuze shuarma met kaas, 2 pita broodjes ham/kaas, de kaas was nergens te vinden. Reuze shuarma, kleine bakjes! Meteen gebeld, klacht geuit, voelde me besodemieterd, eigenaar onbeschoft aan de lijn, verbrak de lijn. Ben er naartoe gereden, wil me geld terug, het eten was ook nog koud. De eigenaar kreeg ruzie met z’n vrouw, iedereen stond erbij te kijken! Dus mensen, ga nooit maar dan ook nooit naar deze cafetaria toe!

7. Na 1 uur wachten even gebeld kon nog wel een half uur duren. Dus nooit meer.

8. Wederom teleurgesteld. Had niet meer moeten bestellen. Wederom koude frites, milkshakes zijn waterig, bestelling niet goed opgenomen. Veel te lang wachten en de eigenaar is net een slavendrijver. Dit heb ik al enkele malen meegemaakt. Dus nooit meer…

9. Echt waardeloos!
    18:07 een bevestigingsmail gekregen van de bestelling via thuisbezorgd.
    18:52 een belletje om te vragen of alles wel goed was gegaan want ik hoorde er verder niks van. Ja sorry mevrouw, het is erg druk we zijn nu met uw bestelling bezig, dankuwel, doeg. Inmiddels 20:02 en nog geen eten!!

10. Het duurde 2 en een half uur voordat het eten er was. De helft van het eten was koud.

2,3
  11. Heerlijk gegeten! Goede zaak!

12. Het Stoepje heeft ons 10 euro teruggegeven op een bestelling van 20 euro met excuses voor de late levering en het koude voedsel. In ieder geval een betere handreiking dan een tegoedbon, zoals eerder besproken. Ik hoop dat deze ondernemer een les heeft geleerd. Zorg dat alles de eerste keer goed gaat, want excuses achteraf heeft weinig effect. Ik denk niet dat we hier ooit nog bestellen, ook gezien de overige recensies.

4,1
  13. Marjan s.

Bezorging was prima. Vriendelijke bezorger. Friet was erg zout en de pizza salami had welgeteld 2 plakjes salami. Niet veel smaak aan de pizza, wel lekkere bodem.

4,3
  14. Langer dan 2 uur op bestelling moeten wachten! Meisje aan de telefoon zei steeds iets anders. Uiteindelijk heb ik geïrriteerd gereageerd en gezegd dat ik het eten niet meer hoefde. Ze gaf aan dat ze onderweg waren, dus alsnog eten gekregen (koud!). In de avond belde de eigenaar mij terug hoe ik het in m'n hoofd haalde om zo tegen zijn personeel te praten en of ik zelf wel werkte, anders had ik er wel begrip voor gehad dat het zo lang duurde! Niet te geloven, ik bestel daar nooit meer!

2,7
  15. Twee frikadellen speciaal en een friet pinda. Ronduit vies. De frikadellen werden gesneden op een toonbank tussen een mobieltje en de post. Toen 1 frikadel op het mobieltje terecht kwam heb ik er iets van gezegd. Verbaasd maar de man pakte twee nieuwe en begon ze weer open te snijden op de werkbank tussen het mobieltje en de post. Ranzig noem ik dat. Ik heb de bestelling in laten pakken. De friet pinda was niet lekker, beter gezegd: vies. Er zat geen servet en ook geen vorkjes bij. De frikadellen waren niet goed doorbakken. Zo het handeltje weg gegooid.

16. We hebben eten laten bezorgen door 't Stoepje. Na 3 kwartier kwam de bezorger eindelijk en bleek al het eten koud. Slechte service en slechte kwaliteit eten.

17. Heel erg slecht, nooit meer bestellen! Moest ook nog 2 uur wachten, contact opgenomen maar ze hebben gewoon opgehangen!

18. Eten werd ruim op tijd gebracht. Bij de biefstuk en de varkenshaas ontbraken de champignons. De schnitzelschotel met pindasaus was vervangen door kip. Jammer, hoor!

19. Zeer lange bezorgtijden. Het komt nooit overeen met de tijden die ze aangeven. Vorige keer drie keer gebeld; zeker geen aanrader.

20. Fam Boos

Na 1,5 uur wachten op de bestelling en toen de kinderen al naar bed moesten, gaven ze doodleuk aan dat het nog niet klaar was (op de achtergrond hoorde je ze tegen elkaar zeggen dat ze het vergeten waren). Onbeschoft en een afrader. Nooit meer een bestelling bij deze oplichters

21. Anoniem

Zeer slecht!

Bezorgtijd zou een half uur bedragen, na anderhalf uur maar eens gebeld. Ze zeiden dat de bestelling net gemaakt was en dat ze er gelijk aan kwamen, nou dat duurde nog eens bijna een half uur.

Frietjes waren slap, bleek en lauw. Kaassouflé was niet gaar. Frikandel speciaal was gelukkig wel goed.

Broodje kipdöner zag er onsmakelijk uit. Het broodje was gehavend en geen saus erbij geleverd (wel gevraagd) Helaas allerlei spul erop gekwakt, terwijl wij specifiek hadden gezegd alleen sla.

Hier bestellen wij NOOIT meer, Al meerdere slechte ervaringen mee!

2,3
  22. Wij bestellen al jaren bij 't Stoepje te Oosterbeek. Het eten en drinken is van goede kwaliteit, voor een goede prijs. De bezorgers zijn ook erg vriendelijk.

Het grote minpunt aan deze snackbar is de bezorgtijd. We moeten soms wel tot circa 2 uur wachten in plaats van het beloofde half uur / drie kwartier. Als wij hierover bellen dan wordt er altijd gezegd dat 'de bezorger al onderweg is'.

Als ze hier aan werken of eerlijk over de bezorgtijden zijn, dan is het wat ons betreft een top snackbar.

23. Normaal altijd zelfhalen. Griep dus laten bezorgen. Na 30 min. zou het er zijn. Na 50 min. gebeld. meisje aan de lijn zegt dat ze had gezegd dat het ook 3 kwartier kon duren, maar dat het nu klaar staat. 25 min. later maar weer eens gebeld. Toen kwam het wel snel. Niet echt prettig dat de communicatie tussen telefoniste en keuken niet op orde is.

24. Na een uur gebeld of het eten nog werd gebracht. Het stond klaar, maar de bezorger was nog weg. Na nog een half uur kwam het. Was niet heel warm en zag er opgewarmd uit. Werden nog gebeld of we nog een bestelling hadden gedaan want er lag nog een bestelling met ons adres. Klopte dus niet.

We waren altijd tevreden, maar na een paar negatieve ervaringen was dit (voorlopig) de laatste keer.

2,4
  25. Beetje jammer, normaal vinden wij 't Stoepje wel goed maar weet niet wie er nu in de keuken staat maar mijn friet was koud, net als de frikandellen. Mijn vriendin had pasta bolognese waar groenten in zat, wat volgens mij niet in dit gerecht thuishoort.

26. Slecht. Bezorging verkeerd en een opgewarmde pizza voor de volle mep. Een echte afrader.

27. mbrouwer

Jammer dat de laatste tijd bestellingen niet kloppen. Half gare Döner tussen broodje gekwakt... of een stukje feta erbij... helaas niet meer wat het was.
    Een uur of langer wachten. Zeg liever tegen de klant dat het spitsuur is en we het beter zelf kunnen komen ophalen, dan weet de klant waar hij aan toe is. Beter kwaliteit dan gehaast eten maken. Jammer...

28. Helaas, wat een afknapper. Wij bestelden regelmatig bij 't Stoepje. Maar de laatste maanden zijn bestellingen niet compleet en de bezorgtijden belachelijk lang. Zeggen "duurt ongeveer een half uur" en als je dan na een uur belt om te vragen waar het blijft is het antwoord "je bent de eerstvolgende die aan de beurt is". En dan moet je je kleine kinderen dus uitleggen dat de beloofde frietjes toch niet doorgaan vandaag. Absoluut een dikke afrader dus.
    Wij bestellen er nooit meer.

1,2
  29. Personeel neemt of de telefoon niet op.. of bezorgen foute bestellingen.. of ze komen stomweg niet opdagen. 't Stoepje gaat drastisch achteruit.. zonde. De term service ontbreekt in de formule waarin deze cafetaria functioneert. Hopelijk wordt dit rechtgetrokken want op lange termijn kan dit tot een faillissement leiden.

30. Na onbeschofte behandeling en de zoveelste misser met bestellen (als je meer dan drie dingen bestelt wordt het blijkbaar te moeilijk om te coordineren) zijn we klaar met het stoepje.

Onze kinderen moesten naar bed en we kregen veel te laat frikandellen i.p.v. de bestelde knakworsten en een kroket die we niet besteld hadden. Iedereen was er bij toen we knakworsten bestelden en meneer aan de telefoon werd kwaad en zei dat we echt frikandellen hadden besteld. Hij weigerde om knakworsten te komen brengen en onze kinderen hebben we toen maar brood gegeven. De frikandellen en kroket hebben we weggegooid en ons geld zijn we kwijt. Pas dus op met het Stoepje!!

Ook de kwaliteit holt achteruit, bij de schotel die ik had besteld zat een heel vreemde saus, die heb ik dus maar niet opgegeten. Pas dus op met het Stoepje!!

2,7
  31. Erg vriendelijk personeel. Eten is ook erg lekker!

32. We bestelden vaker wat, meestal was het goed, soms niet helemaal wat we bestelden en 1x gewoon koude pizza's. Maar vanavond ging men te ver:het was duidelijk druk, ik vroeg hoe lang het ging duren: "toch wel 3 kwartier, sorry". Maar als je dan na 1,5 uur belt en hoort: "dat kan m'n collega nooit gezegd hebben", gevolgd door stemverheffing, dan is het voor ons afgelopen. Geen organisatie in drukke tijden kennelijk. Door het geschreeuw heen geprobeerd af te bestellen, folder verscheurd, we zijn geen klanten meer!

6,3
  33. Heb net een overheerlijke pizza verorberd die ik zelf mocht samenstellen.
    Hij werd op tijd bezorgd door de vriendelijke Sander.

34. Kwaliteit dendert achteruit!

De laatste jaren vaak hier friet en pizza's gehaald, maar de beste tijd is nu toch echt voorbij.
    Slappe friet, lange wachttijden, niet krijgen wat je hebt besteld en bij kritiek een geïrriteerde reactie.
    Huidig personeel mist een duidelijke leidinggevende en rommelt maar wat aan. Hart voor de zaak, oog voor detail, betrokkenheid bij de klanten; het is er niet meer.
    Eeuwig zonde van de goede naam die het Stoepje ooit had.

Nog een pluspuntje? Mwoh, de pizza's zijn er nog best oké en op dinsdagen erg goedkoop.

4,5
  35. Lekkere pizza! Goede kwaliteit voor een lage prijs! Vriendelijk personeel. Ik ben heel tevreden

36. Annemieke M

Zoonlief trakteert op z'n verjaardag "Pizza v t Stoepje",
    Helemaal leuk: dinsdag: € 5,50 elke pizza ivm met pizzadag!!
    Echter....bij het afleveren kost 't hem voor 6 pizza's € 37,50
    ipv de € 33,- die hij zelf berekend had...
    't scheelt maar?? .... € 4,50 maar toch.....
    "€ 5,50 elke pizza" ......
    Beloofd = beloofd, zoals de folder aangeeft.
    Dat doen we niet weer!

6,7
  37. Sinds dat die mevrouw er niet meer is waardeloos laatst op een doordeweekse dag meer als 2 uur moeten wachten op een simpel menu wij bleven bellen kind van 2 moest ook eten heb ik brood kunnen geven omdat ze naar bed moest! Bezorger komt zegt ook waardeloos de laatste tijd was geen eens druk! En ze doen niks met de klachten wat je bestelt krijg je niet! Verstaan je slecht aan de foon!

38. Hendriks

Weer een poging gedaan om hier eten te bestellen zoals dat normaal gesproken overal kan.

Echter alwéér teleurgesteld! Het personeel luistert niet! En blijkbaar communiceren ze op een verkeerde wijze met elkaar....kebab ipv shoarma in de broodjes, de feta zat erin terwijl hiervan was aangegeven dat het er NIET in moest! Helaas kom je er dan thuis pas achter en probeer je het maar te accepteren. Hadden wijzelf beter op moeten letten tijdens het klaarmaken?

Dan nog, het geeft gewoon geen goed beeld. Zolang je niks anders wil dan zoals op de kaart is het wel ok, maar de minste of geringste wijziging komt niet door...

Hebben ook het vermoeden dat er gerookt wordt in de zaak... geen bewijs, maar wel aanwijzingen, erg jammer!

39. Wij laten 1 keer per week het eten voor ons personeel verzorgen door t'stoepje.

Wij krijgen altijd de juiste bestelling en ook op het eten zelf is altijd goed. Van ons krijgen ze dan ook een dikke tien.

40. J.Jakhals

Het eten was van binnen koud en hier en daar (doner!) bevroren en van buiten warm, lauwe friet met een late bezorging. De telefonische bestelling leek niet begrepen te worden, we kregen niet de juiste bestelling bezorgd.
    Kortom, een grote teleurstelling en niet voor herhaling vatbaar.

41. Ik neem altijd friet en kebab, dus ik weet niet hoe de rest is, maar wat ik altijd eet vind ik heerlijk.

42. ErikvanG

Lekker eten, van alle markten thuis, patat, pizza, kebab enz.

Soms duurt het best lang voor het is bezorgd.

43. Eten vaak koud, slappe frietjes en werknemers niet echt klantvriendelijk, brommerbezorgers altijd vriendelijk.

Verder zijn de pizza's vaak verbrand en voor de spaghetti betaal je veel te veel voor wat je krijgt.

1,9
  44. Ik zou het wel fijn vinden als ze het brengen.

Lekker eten!(L)

45. Altijd lekker, verder geen comentaar;)

46. Geweldige tent met heerlijke pizza's. De pizza's worden altijd zeer ruim belegd, en mooi op tijd besteld. Een aanrader voor iedereen die in Oosterbeek woont!

47. streven

Heeeeeeeerlijk zo'n tussen doortje het komt altijd goed uit.

Friet mag langer gefrituurd worden maar voor de rest perfect!

48. De echte lekkerbek gaat naar 't Stoepje! Je kunt hier verrukkelijk snacken! Niet alleen voor de middagsnack, maar ook voor de midnightsnack. De bezorgers zijn uiterst charmant. Ik heb pas één keer meegemaakt dat het velletje van de frikandel iets te doorbakken was. Doch, ik moet toegeven, dat krokantje jasje zorgde wel voor een lekkere bite! Het is altijd gezellig, met het typerende frietvrouwenpersoneel! Doet zeker niet onder voor een 5sterrentent!

49. Een prima eetgelegenheid! Goede kwaliteit en relatief goedkoop.

Veel keuze van friet tot aan kebab pizza of een shoarmaschotel.

Bezorgen duurt soms wat langer, maar een goede bereiding heeft tijd nodig. En altijd een gezellige sfeer!

50. Ik heb tot nu toe altijd alleen maar pizza's besteld bij 't Stoepje. Als nieuwe Oosterbeker, die nog moet ontdekken waar je de pizza's haalt, ben ik erg te spreken over hun pizza's! Ze zijn echt erg goed belegd (veel) en goed gebakken. Echte Turkse pizza's voor een goede prijs. Voor amerikaanse pizza's zit je hier verkeerd.

Mijn favoriet is dinsdag. Dan is het pizzadag en kosten alle pizza's 5 euro, geloof ik.

De bestelling wordt wisselend geleverd. Hangt een beetje af hoe druk het is en hoe laat (piekuur) je bestelt. Alles binnen 10 minuten tot drie kwartier is voorgekomen.

De rest van het eten kan ik niet beoordelen.

51. Goed eten, wordt prima bezorgd!

Alleen het duurt wat lang.

52. Een goed maar relatief duur adres. Grote menukaart en alles wordt netjes bezorgd. Zowel ambachtelijke als fabriekssnacks. Diverse menumogelijkheden. Lekkere friet. Zeer veel combinatiemogelijkheden. Pindasaus is wat minder. Een aanrader! Wel slechte parkeermogelijkheid.

53. Lekker eten, goede mensen, leuke bezorgers en niet duur.

Echt de beste cafetarie van Oosterbeek.
    Ook nog eens lekkere pizza's, shoarma en kebab.
    En als je wilt zelfs nog een varkenshaasje of biefstuk!

Zeker een aanrader!

54. Als ik een keer lekker snack wilt eten, kom ik vanuit Arnhem hiernaar toe. Friet wordt lekker krokant gebakken (wel vragen natuurlijk), maar bovenal is ze lekker. Het vet is niet oud. De laatste keer ook dönner kebab besteld, HEERLIJK. Thuis lekker genoten.

55. heel erg lekker, woon in arnhem en wordt toch heel snel bezorgd (nog warm)

56. Prima cafetaria! Goede pizza's met veel beleg. Turkse specialiteiten en "gewone" schotels zijn ook heel goed. Bestellen er graag eten.

57. Erg moeilijk om je auto te parkeren en behoorlijk vieze friet. Niet voor herhaling vatbaar.

58. echt heel etrg goed eten daar,de prijs is ook prima

59. alles is goed te eten daar ze zijn vriendelijk ze praten gezelig met je ik vind het pervect daarom bestel ik ook bijna elke week daar gr kevin

60. het was heerlijk vooral de friet en de curry die erop zit snappie? de pizza's zijn sowieso goed te nassen en de calzone al helemaal
    de doner kepab is helaas schnell koud mar boeie het is goed te eten.
    doei
    mvg niels

61. kom net terug van het stoepje, de uitleg van de cijfers. eten was redelijk tot goed, franse frietjes (niet mijn persoonlijke favo) met sate-saus. die was echter zoetig, en ik hou van pittig: geen probleem, ik kreeg er (gratis) sambal bij. pluspuntje dus. bediening ligt aan wie je voor je hebt, de van turkse afkomstige werknemers zijn erg vriendelijk en hebben zichtbaar lol in hun werk. de mevrouw die achter de toonbank stond had ook wel lol, maar had denk ik een slechte dag. Ik had een grote oorlog besteld en ze maakte een grote speciaal. geeft ze een ander de schuld dat hij het verkeerd heeft doorgegeven. nog niks aan de hand, krijg mijn bestelling. volgende klant had een nasi-hap besteld, maar krijgt een bami-hap. i.p.v. excuses en een nasihap houdt ze vol dat hij een bami-hap besteld heeft. meneer lust echter uberhaupt geen bami. raadsel waarom hij dan dat zou bestellen.... nou, in ieder geval een uitgebreide kaart, incl pizza;s en döner e.d.. mijn advies als je erheen gaat: zorg voor duidelijke bestelling, dan is het lekker en best goedkoop eten.