voor de deur , gratis parkeren

voor de deur

Bezorgrestaurants in de buurt van Schoonoord

di lunch 10:00 - 15:00 diner 17:00 - 22:00

1518119749 48

1. Margreet

Heerlijk en gezellig.

2. Toon Ineke

Donderdag 19 april hebben wij voor de tweede keer met twee hele goede vrienden gegeten bij de twee nieuwe eigenaars sinds 1 april. De plek komt zoveel beter tot zijn recht met deze nieuwe eigenaars!! Geweldige mooie gerechten en mooie wijnen. Bediening en de gastheer waren helemaal top. Enorme mooie en gezellige avond en heerlijk buiten kunnen eten. Wij komen weer snel terug!!

3. R. Noesen

Heerlijk gegeten, gezellig gezeten, prima bediening. Wij komen zeker terug!

4. A.Nijntjes

Met z'n tweeën restaurant Schoonoord uitgeprobeerd sinds nieuwe eigenaars Robert en Suzanne van Silfhout hier een nieuwe start hebben gemaakt. Aangenaam verrast door gezellige inrichting. Prettig ontvangen waardoor we ons welkom voelden. Rustig kunnen eten en daarna nog heerlijk nagetafeld zonder het gevoel te hebben weggekeken te worden. Geen superuitgebreide kaart maar voldoende keus. Heerlijk gegeten van mooi verzorgd uitziend bord. Absoluut een aanrader. Ik kom graag weer eens terug.

5. Johan van Winden

Sinds 2 maart 2018 door geheel NIEUWE eigenaar - Suzan en Robert van Silfhout - net geopend maar weer de welbekende gastheerschap van Robert die zijn team goed aanstuurt.
    Samen met chefkok Mark Vos staat een mooie kaart op tafel.
    En ons zien ze zeker terug.

6. Voelde me geroepen om na de ervaring in Schoonoord een recensie te schrijven over de klantonvriendelijkheid van de eigenaar. Samen met een vriendin (komt niet bepaald uit de buurt) gezellig een hapje eten en bijkletsen omdat we elkaar al een half jaar niet echt gesproken hadden. Op zaterdagavond om 19:00 gereserveerd, had niet gehoeven want er waren maar twee of drie tafeltjes naast ons bezet. Om half negen(!!!), toen de rest weg was, werden we weggekeken. Eerst door de baas en daarna werd door de bediening gezegd (toen ik koffie wilde bestellen) dat de koffiemachine al schoon was gemaakt. Thee kon er nog net vanaf. Wel werd er nog even wat streng gezegd dat dit wel de laatste ronde was. Nogmaals, het was 20:30, op zaterdagavond. Vriendin gaf aan dat ze liever van tevoren had geweten dat we binnen twee uur geacht waren de tent te verlaten voordat ze hier helemaal naartoe was komen rijden. ‘Moest van de baas’ werd gezegd. Ik snap dat je liever niet de bediening wil betalen als de tent nagenoeg leeg is maar baas: stuur ze dan weg en ga zelf nog even lekker bedienen in plaats van de popie Jopie uithangen aan de personeelstafel. Ik vind uw vrouw heel vriendelijk maar uzelf zou beter voor een ander vak moeten kiezen met deze instelling. Wij bestelden altijd friet ed bij Schoonoord maar dat gaan we dus nu ook niet meer doen. Oh ja pizza was prima, de kipsate bleek en smakeloos.

7. Niks kunnen beoordelen want stond voor gesloten deur in tegenstelling tot genoemde openingstijden.

8. Niels Berkers

Wat een waardeloze tent is dit zeg. De bediening is je liever kwijt dan rijk, wat ook wel te zien was aangezien maar 1 ander tafeltje bezet was. Na 20 minuten kwam ze eens de bestelling opnemen. Daarna gelijk weer weg. Toen ons drinken op was werd er niks gevraagd. Opeens kwam ze wel weer naar ons toe terwijl ik mijn salade geitenkaas met noten at (welgeteld 2,5 noot erin). Ze stak een theelicht aan met de mededeling “zo!” En weg was ze nog voordat we konden vragen of we nog wat mochten drinken, bij het afruimen vragen of het gesmaakt had durven ze ook niet, blijkbaar slechte ervaringen mee. Terwijl de omelet en uitsmijter niet eens slecht waren.
    Al met al zien ze ons niet meer terug, er zitten genoeg betere eettentjes in de directe omgeving

9. Geweldige Airborne sfeer, heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.

10. Ik dacht dat het aan ons lag maar de eigenaresse is echt vreselijk. Haar gezicht zegt genoeg. Wat een onvriendelijke vrouw en uitstraling. Je voelt je bijna teveel als je daar binnen komt. Daarbij hebben ze bijna niks wat op de kaart staat en als je voor een ontbijtje bijna 1,5 uur moet wachten...
    Veel producten zijn ook niet vers en is duidelijk uit blik. En daar betaal je dan veel voor. Snap echt niet dat zoiets kan lopen. Zal het zeker bij iedereen afraden.

11. Eigenaresse erg onvriendelijk, alleen haar voorkomen word je al geïrriteerd van. Wij zijn weg gegaan.
    Isabelle

12. Tijd in het restaurant gezeten. Meisje dat hielp was aardig alleen de eigenaresse is ongelofelijk arrogant en onbeschoft. Ik kwam met mijn gezin binnen op een rustige avond en er zaten amper mensen. We vroegen aan de eigenaresse (monique noemde het personeel haar volgens mij) of er een tafel voor 4 was. We kregen een lomp antwoord om maar ergens te gaan zitten. De tomatensoep die we kregen was goed maar de lepels waren vies. Over het eten zijn we ook niet te spreken, kok heeft geen idee wat hij aan het doen is. Later toen we een koffie en thee bestelde waren de kopjes vies. Ging nergens over in die tent. Daar komen we nooit meer.

13. Unieke locatie!! Airborne pub nu 1! Wisselende en meerdere kaarten. Voor ieder wat wils. Bediening netjes en aardig. Er wordt met je meegedacht. Interieur net vernieuwd. Heerlijk eten. Een echte aanrader!!! Combinatie van modern met aandacht voor het verleden (tweede wereldoorlog).

14. Ik heb er lekker gegeten. De sfeer was gezellig en druk, en de service kwam snel. Geweldige avond gehad!

Toedeloe!

15. Mijn ervaring bij zowel de frieterie en het restaurant zelf erg goed. Eten word altijd netjes op tijd bezorgd. Personeel is erg vriendelijk en heeft veel geduld. Eten in het restaurant is verder ook erg goed, niet al te ingewikkeld maar wel lekkere combinaties op de menukaart. En natuurlijk ook lekker klaargemaakt.

16. Hele beroerde thuisbezorging! Niet netjes aan de telefoon. Het is voor hun ook niet koud of warm om de telefoon weg te drukken als je in gesprek bent met ze! Asociale eigenaar met weinig respect richting klanten. Vaste klanten zijn koning en de als je nieuw bent doet ze heel raar zowel telefonisch als in de praktijk. Hopelijk hebben jullie hier wat aan.

17. Zeer slechte ervaring. Uur zitten wachten tot bestelling werd opgenomen, naast ons zaten ze ook heel lang te wachten. Drinken en bier waren warm. Keuken voor avondeten gaat laat open. Ze hadden eerst lekkere frieten maar omdat ze een frietzaak begonnen werd het anders. Heel slecht restaurant, waar we nooit meer komen.

18. Mijn ervaring betreft enkel het afhalen van pizza's, niet het restaurant zelf. Wel vaker bestelde ik telefonisch pizza's die ik dan zelf kwam ophalen, zo ook deze keer. O u moet nu een ander tel.nummer kiezen kreeg ik te horen en ik werd niet even doorverbonden. Goed, nieuwe nr gedraaid en pizza's besteld. Iets voor afgesproken tijd was ik er en moest eventjes wachten. Toen ik vertelde dat ik voor de pizza's kwam moest ik weer naar buiten en dan links (?). Leuk, weer de regen in, en zie ik verderop dat ze een soort van friettent hebben gemaakt die er kennelijk wel bij hoort. Het zal toch niet? Wát een afknapper! Ik was verbijsterd, het hele cachet van het restaurant naar de knoppen en goed ook! Ook al is het alleen maar voor het ophalen, het ziet er bijzonder ongezellig uit, koud licht uit de TL bakken, menig echte friettent ziet er beter uit. De pizza's waren overigens wel prima, dat mag ook gezegd worden. De volgende keer ga ik wel naar de Chinees.

19. Met 5 personen gegeten. Vriendelijke bediening. Kwaliteit en bereiding voedsel goed. Gezellig. Wachtttijden normaal. Voor herhaling vatbaar.

20. I was at the Airborne Museum in Oosterbeek with a girl, and after the museum we went to that restaurant.This is one of the worst restaurant i have ever been at. Pizza was terrible, almost no cheese and muschrooms on it, it looked like someone just threw all those ingrednients on it. Plus i had to wait reaaaally long for it. A pity i didn't made a photo of that pizza. And it was a date - first impression was completely destroyed. Thank you, i will never visit you again.

21. Wij waren met mijn schoonmoeder een middagje naar Harderwijk geweest.
    Waarna we een klein hapje bij jullie hebben genomen, aangezien mijn schoonmoeder en mijn vrouw geen grote eters zijn, waren jullie zo flexiebel om van een klein voorgerecht iets groters te maken zodat ze er met z'n tweetjes er heerlijk van gesmuld hebben , een lekkere lauwwarme zalmsalade. Ik zelf heb heerlijk genoten van de varkenshaassaté, beiden waren ze uitmuntend.

22. Henk Mulder

Met mijn dochter even tussen de middag geluncht. Uitsmijter ham kaas met oud brood. De bediening maar ook de kok heeft geen benul waar hij mee bezig is. De eigenaresse is een vals kreng die je nog liever de deur uitkijkt dan je een verse boterham geeft.

Eerder meegemaakt met een kindermenuutjes op hetzelfde adres. Toen geen tomatensoep vooraf terwijl dit wel op de kaart stond. Dan moet je erom vragen was het antwoord. Terwijl het een 3 gangen kindermenuutje (tomatensoepje-frietje/frikandel- ijsje) was. De klant is achterlijk, zij zijn koning. Succes maar mij zie je daar nooit meer. Niet eens om te plassen.

23. Het is dat de pizza's hier heerlijk zijn, de service is elke keer teleurstellend.
    Wij halen hier tegenwoordig ook alleen nog maar de pizza's op.
    Gastvrouw/eigenaresse is behoorlijk onvriendelijk en onsympathiek tegen gasten. Kan niet haar excuses aanbieden bij gemaakte fouten. Bij een telefonische bestelling kapt ze je af en tijdens drukte in het restaurant raakt ze het overzicht kwijt en haar stugge houding werkt demotiverend op haar personeel.
    pizza's zijn heerlijk, maar verwacht geen warm welkom!

24. Elisabeth

Wat een waardeloze ervaring!
    We hebben deze zaterdagavond erg lang moeten wachten alvorens we konden bestellen.
    De bediening was gehaast en niet erg vriendelijk.
    Weer erg lang moeten wachten op ons voorgerecht en toen moest er nog een lepel komen voor de soep waarvan de kwaliteit matig was.
    Na weer zo'n 3 kwartier wachten bleek de kaas voor het hoofdgerecht op te zijn en kwam de vraag of ik iets anders wilde bestellen. Dit gebeurde zonder verklaring of excuses. We zaten inmiddels 1,5 uur in dit restaurant en hadden geen zin nog langer te gaan wachten op eten dat niet eens echt erg lekker was en zijn zonder hoofdgerecht vertrokken.
    Misschien waren we gebleven als de bediening en mevrouw de manager zich iets klantvriendelijker hadden opgesteld.
    Wij eten de volgende keer wel ergens anders!

25. Raemaekers

We hebben hier een heerlijke avond gehad. We kwamen vrij laat binnen maar de keuken was nog open en er zat nog wat volk. We hebben eennpizza en een bord pasta besteld, dit werd snel gebracht en smaakte prima.
    De eigenaar was vriendelijk en we moesten het vooral melden als de kleine portie pasta niet genoeg was, dan was er de mogelijkheid de bestelling te verranderen in een grote portie waarna je dan nog een portie kreeg.
    We hebben erg leuk gezeten in de aanbouw serre die sfeervol is ingericht en bijna een huiskamer gevoel heeft. Het verkeer van de straat is mauwlijks hoorbaar.
    Zeker een aanrader.

26. Wij hebben hier een paar weken geleden gezeten.
    We hebben buiten op het terras gezeten en werden snel geholpen door vriendelijk personeel. Maakte ook tijd voor een babbeltje.
    Het eten was redelijk. De lasagna (met zalm en spinazie) was meer een papje met af en toe een verdwaald blaadje spinazie.
    De smaak was redelijk.
    Mijn metgezel had een pizza en was hier redelijk over te spreken.

Ik zou hier wel vaker komen, maar eeeh geen lasagna voor mij :P.

27. JuMi 51 punten

Wat een warm ontvangst voor een paasbrunch.
    Ons kind zat nog in de buggy en er werd al gevraagd of de buggy ergens anders kon staan. Een kinderstoel regelen kon er ook niet vanaf, aangezien de eigenaresse het te druk had en het allemaal niet aan leek te kunnen.

Slechte bediening als je een kopje koffie krijgt zonder schotel en lepeltje.

Prijs kwaliteit verhouding ook onder de maat.

Al met al, geen gelegeheid om voor terug te komen.

28. Hier geweest met bon van groupondeals. Van te voren gereserveerd en kregen een plaatsje midden in de serre. De werking van de deal werd keurig uitgelegd door één van de serveersters. Dit hadden wij in andere restaurants nog niet meegemaakt. Ons tafeltje stond ons iets te centraal en we wilden wel graag verhuizen naar een leeg gekomen tafeltje bij het raam. Hierop wenkten wij de gastvrouw. Aangezien zij net drinken aan het serveren was kregen wij een sneer van ben nu drinken aan het serveren. M.a.w. NU EVEN NIET! We hadden gelijk zoiets van wat is dit? Maar dit werd toen ze bij ons kwam wel helemaal goed gemaakt door ons vlot te verhuizen naar de andere tafel. Tijdens de rest de avond was het allemaal zeer klantvriendelijk.

Het eten en drinken was heerlijk en de sfeer was ontspannen.

De prijs / kwaliteit was volgens ons wel goed te doen, maar wij hadden een bon van groupondeal en kunnen dit dus niet heel goed bepalen.

29. Vriendelijke bediening, goede prijs/kwaliteit verhouding, pizza's zijn heerlijk, aangename ambiance.

30. Eddy Fluit

Na een valse start een prima avond gehad.

Het begon dat onze reservering (in de Serre) op donderdag in plaats van vrijdag was blijven staan. Helaas was er slechts plek in de Pizzeria. Daar wij (mijn vrouw en ik) ons op een etentje verheugd hadden, hebben we deze plaats maar geaccepteerd. We konden onze 3-gangen menu daar ook eten.

Begonnen in een rumoerige ruimte konden we ons voorgerecht nuttigen. Een lekkere pasta (zwarte penne) met gerookte zalm en roomsaus en een Bonbon met gerookte zalm en kappertjes. Lekker.

Daar er ondertussen ruimte kwam in het restaurant werden we geattendeerd door ik denk de uitbaatster om daar te gaan zitten. Prima. Ons hoofdgerecht, bestaande uit een saté van de haas met kroepoek en een gebakken zalm met Hollandaisesaus, hebben we heerlijk genuttigd in het restaurant.

Om de avond compleet te maken wees de serveerster ons erop dat ondertussen in de serre ook ruimte gekomen was, zodat we de Tiramisu en later de cappuccino daar konden nuttigen.

Al met al een heerlijke avond.

31. Met geen pen te beschrijven.

Eten bijzonder slecht.

Bediening waardeloos.

Ambiance is prima.

Aansturing vanuit management! Welke aansturing?

Beslist geen aanrader.

32. Op donderdag 26 augustus 2010 zijn wij in Oosterbeek in het huwelijk getreden.

Aansluitend hebben we met onze gasten een high tea genoten bij Schoonoord.

Alles was perfect geregeld voor ons en onze gasten. We hebben genoten. Alleen het weer hé? Maar ja, dat kun je niet plannen....

Toen wij een maand later nog eens langs kwamen werd ons de lunch aangeboden. Die hadden we nog tegoed! Wat hartverwarmend! Dank jullie wel allemaal.

33. Rene 182 punten

We zijn hier geweest naar aanleiding van de Groupon aanbieding. We waren vrij vroeg (17:00) en het personeel was heel aardig. Het eten was wel redelijk, niet spectaculair. De spareribs (zeker geen 500 gr zoals op de kaart stond) waren te hard gegrild waardoor hij zwart en droog was. Koffie compleet als afsluiter was een groot stuk (fabrieks)appeltaart met 4 zoete snoepjes en een handje choco-koffiebonen. Niet echt wat ik ervan verwacht had. (miste iets van bonbon's)

De bediening was onder leiding van een dame die, zoals gezegd, in het begin van de avond heel vriendelijk was. Naarmate het druk werd (serre, restaurant en pizzaria zaten vol) was ze zichtbaar het overzicht kwijt. De 3 jongens in de bediening stonden een beetje bij de bar (die vol stond met vieze glazen, waarom maakte ze die niet schoon?) terwijl de dame constant voorbij rende met borden eten.

Toen we wilden afrekenen stonden er 5 wachtenden voor mij en die jongens maar een beetje aanrommelen bij de bar.

Advies aan die dame: Laat die jongens lekker lopen met de frietjes en regel zelf de kassa. Die jongens moeten echt een veel betere aansturing krijgen. Motiverend gesprek voorafgaand aan een dienst lijkt me meer dan gewenst!

Adives aan de manager: 0,50 rekenen voor een heel klein bakje frietsaus kan echt niet.

We komen hier zeker nog wel een keertje terug als we toevallig langsrijden, maar we rijden er niet voor om.

34. Was vroeger een prima tent waar je snel en simpel wat kon eten, zonder pretenties. De nieuwe eigenaar heeft de boel flink verbouwd en de ambiance is er flink op vooruit gegaan. Helaas is de kwaliteit van het eten heel hard achteruit gegaan. Een aantal keren nog hier geluncht, maar wat we ook bestelden: lekker is het niet. Zelfs een simpele tosti weten ze te verprutsen: smakeloos en vet. Personeel is inderdaad ongeïnteresseerd, laatste keer waren ze met zijn tweeën waarvan er een luidkeels met een kennis zat te roddelen. Je moet lang wachten en overal om vragen en ze maken veel fouten. Wit brood i.p.v. bruin, gewone koffie i.p.v. cappuccino en ga maar door.
    Dit was dus ons laatste bezoekje. Helaas, want de locatie is top en je zit er prima. Maar zowel het personeel in de bediening als in de keuken bakt er echt helemaal niks van.

35. Erg slechte ervaring hier gehad. Personeel mag best vriendelijk doen tegen de gasten en het eten mag ook best wel gaar zijn voortaan. Wij komen hier in ieder geval niet meer terug.

36. Personeel is erg ongeïnteresseerd. De eigenaren liepen ook mee, maar ze hadden er geen kaas van gegeten. Het jonge team dat er daarnaast liep leek niet gestuurd te worden en leken ook niet geinteresseerd in de gasten. Zo moesten we steeds zelf vragen om nog wat te drinken, dit werd zelfs niet bij het brengen van de hoofdgerechten gevraagd.. en toen we dessertkaarten zouden krijgen en hier al meer dan een half uur op hebben moeten wachten hebben we maar thee besteld en betaald. Het eten is matig, erg smakeloos. Er worden geen kruiden gebruikt, de pizza's waren matig belegd en het vlees was erg droog. Jammer want het restaurant heeft een goede ambiance en een hoop potentie!

37. Omdat Schoonoord sinds kort ook een pizzeria heeft zijn we vandaag met zijn viertjes wezen eten. Wat meteen opvalt is dat het personeel weinig geïnteresseerd is; men geeft je in ieder geval niet het gevoel gast te zijn. Onze voorgerechten, carpaccio, tomatensoep en salade met geitenkaas waren ronduit matig. Zo is de carpaccio veel te dik en mist de olie, de tomatensoep was erg flauw van smaak. Na ruim een uur gewacht te hebben en uiteindelijk gevraagd te hebben kwamen dan de pizza's. Ondanks de karige belegging was de smaak redelijk. De bodem echter was erg slecht, er was met geen mogelijkheid door te komen.
    Na nog eens een half uur te hebben gewacht op de koffie zijn we erg teleurgesteld weggegaan. Voor ons de allerlaatste keer dat we restaurant Schoonoord hebben bezocht. Geen aanrader dus.

38. Prima restaurant. Aangename sfeer.

Het eten heeft een goede prijs. Het is mooi opgemaakt op het bord. Alleen duurt het afruimen voor het volgende gerecht erg lang.

39. Ik ben vaker hier geweest omdat de sfeer altijd erg ontspannen en gezellig is. Het personeel is vriendelijk en de locatie goed te bereiken. Dit keer hadden ze iets nieuws op de kaart, Pizza en wauw wat waren die goed! Echt italiaans en zelfs een kleine ruimte bij de open pizzakeuken waar je kunt zitten.

Zeker een aanrader!

40. Heerlijk gegeten met mijn projectteam afgelopen vrijdag. Gezellige locatie, goed parkeren en erg vriendelijk personeel. Eerst een uurtje geborreld en daarna aan tafel gegaan.

Een beperkte kaart maar met voldoende afwisseling. De gerechten zijn van erg hoge kwaliteit.

41. Dit is echt een prima restaurant! Ik heb hier erg lekker gegeten voor een goede prijs! Het personeel is erg vriendelijk en zij hebben mijn bezoek helemaal naar mijn zin gemaakt. Er hangt bovendien een lekkere ontspannen sfeer. Het is zeker de moeite waard om hier wat te gaan eten. Een absolute aanrader!

42. Gisteravond hier gegeten. Zeer sfeervol ingericht restaurant.

De bediening was echt super gastvrij en erg vriendelijk.

Het eten was er heerlijk/ voldoende keus en de prijs/kwaliteitsverhouding is hier prima.

Een aanrader voor iedereen die wil genieten van lekker eten en een leuke avond.

Kom zeker een keer terug.

43. Dit restaurant is zeker de moeite waard om er een bezoek te brengen. De serre is ruim en gezellig ingericht als ook het restaurant gedeelte. Maar eigenlijk mag je overal zitten, wat niet bij elk restaurant zo is!

Op loopafstand van het Airborne Museum en de eigenaars hebben een speciale kamer ingericht met herinneringen aan de Slag om Arnhem 1944. Gedurende de periode van september is het zeker een trekpleister voor oud Veteranen van Engeland en Polen.

De kaart ziet er prima uit en mijn gasten en ik zijn zeer maar dan ook zeer tevreden. Keuze genoeg en zeer verrassend.

Aller aardigste en vlotte bediening, voor mij een dikke voldoende. Groeten Alice.

44. Even lekker eten is er niet bij in dit "restaurant", tafeltje was plakkerig en vies maar goed pak je gewoon een ander tafeltje daar bestelde wij enkel een hoofdgerecht ( slechts keuze uit 5) Hoewel het niet echt druk was moesten we 50 minuten wachten op de bestelling: dubbel gebakken en dus harde friet, 1 worteltje en 1 broccoliroosje en een bruine doorgesneden knolvenkel en de gamba's tja die waren gewoon koud, ook werd er geen kommetje met water en citroen bijgezet voor de vingers Toen ik een opmerking maakte over de lange wachttijd kreeg ik ook nog te horen dat ze gaan voor kwaliteit! Afgerekend zonder nagerecht en met gierende banden vertrokken.

45. Gezellig uitziend restaurant. Maar slechte bediening, arrogant. Ook het bestek wat we kregen was verre van schoon. Nee, hier komen we niet meer.

46. Wij hebben meerdere keren ronduit slechte ervaringen gehad bij dit restaurant. Dineren doen we er daarom al niet meer, maar zelfs voor de lunch kiezen we tegenwoordig ook liever een andere gelegenheid. Een greep uit onze ervaringen: vis die taai is en waar geen smaak aan zit, verbrandde kroketten, een lunchgerecht dat geserveerd wordt op twee bruine boterhammen in plaats van op een Italiaanse bol (zoals op de kaart staat aangegeven) en zo kan ik nog wel even doorgaan. Wij kiezen voortaan dus maar een ander restaurant.

47. Emile van Dongen

Gezellig restaurant met gevarieerde kaart en prima service. Zeer leuke, ongedwongen sfeer. Zeker aan te bevelen.