Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oosterbeek verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Oosterbeek

Frank Hengeveld

Blijft bijzonder en goed bij Fong Cheng; smaakcombinaties, licht en vis, fantastische wijn, heerlijk rustig en goede service. Last kok zijn gang gaan mt vier gangen menu!

2. Met z'n vieren gereserveerd hier (vorige week donderdag). En dat is nodig hier want het is hier altijd gezellig druk. Wij zijn hier als vaste klant al minimaal 8keer geweest en we vonden het tijd om een keer een recensie te schrijven want dat verdienen ze. Gastheer werkt hard en toont passie voor zn zaak en staat achter wat die heeft neergezet dat kan je terug zien in de gerechten die mooi opgemaakt zijn, producten die er gebruikt worden echte thaise basilicum en verse kouseband. De curry's van uitmuntend kwaliteit. Als wij zelf thais proberen te koken dan komen we lang niet in de buurt in wat zei weten neer te zetten. T is altijd kwaliteit en dat is de grootste reden warom wij elke keer blijven terugkomen. Ook details in de zaak prachtig. Gastheer is correct zoals het hoort en laat je in rust genieten. Niet een slijmbal die constant aan tafel komt om een praatje te maken.Nogmaals jullie hebben dit verdiend wij zien jullie snel en we hopen nog lange jaren hier te kunnen eten. Groetjes Rogier

3. Erg goed Thais restaurant, zeer smaakvol ingericht met oog voor alle details, modern, strak, maar ook prachtige antieke Thaise en Birmese Boeddha's. Linnen servetten en gelukkig geen papieren servetjes, altijd een afknapper. Professionele en vrolijke bediening en een uitgebreide kaart. We hebben gekozen voor het 4-gangen menu en waren aangenaam verrast, zeer mooie en leuke variatie van gerechten, erg lekker allemaal en niet te pittig. Eigenaar vertelde ons dat er ook een verrassingsmenu is, dat gaan we de volgende keer proberen, en dat gaat niet lang duren.

4. Wat een slecht restaurant. Wij (4 personen) reserveerden op het terras. Komen we aan is het terras gesloten... Prachtig weer! De eigenaar is nors en onaardig. Het eten vonden we helaas ook slecht. Alles smaakt hetzelfde. Alsof er 1 thais kruid overal in zit. Daarnaast vonden wij het restaurant ongezellig en gedateerd. Onsmaakvol ingericht. Maar veel erger: het was er vies. Echt vies! En ook nog eens veel vliegen.
    Nee, we gaan hier nooit meer naar toe.
    Ik snap de positieve waarderingen ook niet. Toen wij onze ervaring deelden met vrienden gaven ook zij aan hier 1x gegeten te hebben en deze zelfde slechte ervaring te hebben.

1,8
  5. Heel erg slecht, nooit meer bestellen! Moest ook nog 2 uur wachten, contact opgenomen maar ze hebben gewoon opgehangen!

6. Marianne middelham

We waren hier afgelopen zondag en de bediening was super! Heel attent en vol aandacht. Onze Engelse vrienden vonden de bediening ook zo leuk. Het eten was heel lekker. Knap hoe zulke jonge mensen alles zo onder controle hebben. Weer een fijne ervaring hier. Ik maak het wel eens anders mee! Bedankt.

7. Patrick

Vriendelijk personeel.

Zeer behulpzaam ook. Onze dochter van 8 maanden was heel moe en we vroegen of we versneld ons toetje mochten hebben. Dit was geen probleem.

Ik raad dit restaurant zeker aan!

8. Eten werd ruim op tijd gebracht. Bij de biefstuk en de varkenshaas ontbraken de champignons. De schnitzelschotel met pindasaus was vervangen door kip. Jammer, hoor!

9. 2 weken geleden hier heerlijk gegeten samen met m'n man. Van de gewone kaart. Mijn man spareribs en ik zalm met asperges. Heerlijk! Zo lekker dat we vanavond terug komen met onze zoon en dan voor de pannenkoeken gaan.

10. Fiona

Afgelopen zaterdag wezen eten bij Lemongrass in Oosterbeek, we hadden gehoopt op een plaatsje op het terras maar door de harde regen kon dat niet doorgaan. Binnen kregen we een prima tafel en we waren onder de indruk van de sfeer en inrichting, prachtige details, heel bijzonder allemaal. Het eten was bijzonder en de gele curry met verse ananas en banaan in combinatie met de rode curry met geroosterde eend was echt verrukkelijk, bijgerecht een echte Thaise Som Tam Papaya salade, zelden zo lekker gegeten. Zeer prettige en snelle bediening, en een hele goede prijs/kwaliteit verhouding. echt een aanrader. Ook een bijzonder assortiment aan Single malt whisky's, heerlijk als afronding van een meesterlijke avond. Tot snel!

11. Zeer lange bezorgtijden. Het komt nooit overeen met de tijden die ze aangeven. Vorige keer drie keer gebeld; zeker geen aanrader.

2,7
  12. Fam Boos

Na 1,5 uur wachten op de bestelling en toen de kinderen al naar bed moesten, gaven ze doodleuk aan dat het nog niet klaar was (op de achtergrond hoorde je ze tegen elkaar zeggen dat ze het vergeten waren). Onbeschoft en een afrader. Nooit meer een bestelling bij deze oplichters

13. b. klein

Lekker eten. Niet heel veel voor de prijs maar goede smaak en mooie opmaak van de borden. Goede bediening althans... de meiden wel, maar die man achter de balie... vreselijk. Totaal geen gastheer. Erg onvriendelijk.

14. Slechte ervaring. Voedsel was prima. Helaas is het decor van het pand sinds overname achteruit gegaan. En we waren nogal verbaasd door de onvriendelijke bediening van de eigenaresse/manager. Zeer onprettige dame. Voor ons in ieder geval een reden om niet meer terug te gaan.

15. Anoniem

Zeer slecht!

Bezorgtijd zou een half uur bedragen, na anderhalf uur maar eens gebeld. Ze zeiden dat de bestelling net gemaakt was en dat ze er gelijk aan kwamen, nou dat duurde nog eens bijna een half uur.

Frietjes waren slap, bleek en lauw. Kaassouflé was niet gaar. Frikandel speciaal was gelukkig wel goed.

Broodje kipdöner zag er onsmakelijk uit. Het broodje was gehavend en geen saus erbij geleverd (wel gevraagd) Helaas allerlei spul erop gekwakt, terwijl wij specifiek hadden gezegd alleen sla.

Hier bestellen wij NOOIT meer, Al meerdere slechte ervaringen mee!

2,3
  16. Wij bestellen al jaren bij 't Stoepje te Oosterbeek. Het eten en drinken is van goede kwaliteit, voor een goede prijs. De bezorgers zijn ook erg vriendelijk.

Het grote minpunt aan deze snackbar is de bezorgtijd. We moeten soms wel tot circa 2 uur wachten in plaats van het beloofde half uur / drie kwartier. Als wij hierover bellen dan wordt er altijd gezegd dat 'de bezorger al onderweg is'.

Als ze hier aan werken of eerlijk over de bezorgtijden zijn, dan is het wat ons betreft een top snackbar.

17. Heerlijke verse sushi! Echt een aanrader!

18. Een leuk restaurant met erg prettige bediening en lekker eten!

19. dolo

Als je de ervaringen van andere gasten leest, dan kun je beter gaan eten in een cafetaria. Vandaar dat onze verwachtingen niet hooggespannen waren voor een 3-gangen diner in Grand Café Oosterbeek. Misschien dat daardoor de verrassing over het eten positief was. De uiensoep smaakte; de runder carpaccio was iets minder (te dik gesneden), maar over de hoofdgerechten alleen maar loftuitingen. Met de pangasiusfilet was niets mis (iets te weinig mozzarella); over de varkenshaas medaillons eveneens geen aanmerkingen. De fijngesneden frietjes waren warm en smaakten beslist lekkerder dan patat uit een cafetaria. Enige minpuntje betreft de groente: te weinig en nogal eenzijdig (wortels passen beter in schoen Sinterklaas). In tegenstelling tot de groente was het nagerecht - dame blanche - zeer royaal (iets te veel zelfs) met warme chocoladesaus, echt een verrukkelijke uitsmijter.

Over de bediening niets negatiefs; geen lange wachttijd, maar het was die bewuste avond niet erg druk. Medewerkers kwamen vriendelijk over zonder zich op te dringen. Het restaurant oogt modern en de toiletten zagen er fris uit.

Hoewel we geen Michelinkenners zijn en ook niet willen worden, waren we over het diner (geen overdreven prijs) tevreden. Tienen geven we niet en natuurlijk zal er het nodige uit een "pakje" of diepvries komen, maar voor ons gevoel verdient dit restaurant een meer dan ruime voldoende.

20. h. berendsen

Zeer goed en gezellig personeel. Eventueel wordt er ook nog aangevuld.

21. Normaal altijd zelfhalen. Griep dus laten bezorgen. Na 30 min. zou het er zijn. Na 50 min. gebeld. meisje aan de lijn zegt dat ze had gezegd dat het ook 3 kwartier kon duren, maar dat het nu klaar staat. 25 min. later maar weer eens gebeld. Toen kwam het wel snel. Niet echt prettig dat de communicatie tussen telefoniste en keuken niet op orde is.

22. E. Reiss

De Oude Herberg is een gezellig restaurant, prima eten, goede bediening. De rode huiswijn was redelijk (jammer) en het enige toetje dat voor mij in aanmerking kwam (en ook op de website vermeld stond) was er niet. Maar al met al een prima restaurant!

23. Internationaal Oosterbeek

Mevr NCK de Waal

Verfrissend interieur en er heerste een ontspannen sfeer. Leuke bediening en lekker gegeten voor een gemiddelde prijs.

24. Haal hier altijd pizza's, maar vandaag heb ik Osama voor mij laten bepalen welke pizza ik zou nemen. Dat was een topper! Met gehakt, sla, tomaat en saus. Aanrader, heerlijk!!

25. Na een uur gebeld of het eten nog werd gebracht. Het stond klaar, maar de bezorger was nog weg. Na nog een half uur kwam het. Was niet heel warm en zag er opgewarmd uit. Werden nog gebeld of we nog een bestelling hadden gedaan want er lag nog een bestelling met ons adres. Klopte dus niet.

We waren altijd tevreden, maar na een paar negatieve ervaringen was dit (voorlopig) de laatste keer.

2,4
  26. Beetje jammer, normaal vinden wij 't Stoepje wel goed maar weet niet wie er nu in de keuken staat maar mijn friet was koud, net als de frikandellen. Mijn vriendin had pasta bolognese waar groenten in zat, wat volgens mij niet in dit gerecht thuishoort.

27. G.Westphal

Ja mensen, wij waren maar weer bij jullie eten en kan alleen zeggen het was weer heerlijk. Het eten en ook de bediening was zeer goed, net zoals de vriendelijkheid van de eigenaar. We komen terug.

28. Op zondagmiddag eens twee tosties happen bij deze tent. Bij binnenkomst kan er al geen lachje af bij de bediening, taakstraf? Na 15 min, in een voor kwart gevulde tent pas een bestelling opnemen, en vervolgens verkeerde drankjes brengen. Tosties zijn prima maar niet meer dan dat, tevens een vreemde fruit/groente spies als garnering? Moest er iets op? Ketchup in kantenklare plastic remia bakjes? Is dit een cafetaria of grand cafe? Geen alles naar wens, geen rondje drankjes. Gemis is etiqette / opleiding? Kortom een magere zes omdat de tent en locatie eigenlijk meer verdienen in een plaats als Oosterbeek. Misschien dat de gemiddelde pensionado er genoegen mee neemt, maar de nieuwe generaties zeker niet.

29. Kim van huenen

Was lang geleden!! Maar nog steeds helemaal top! Eten goed!! Goede service! En een gezellige sfeer! Personeel en eigenaar super vriendelijk!!

30. Van de week hier voor het eerst een hapje wezen eten. Wat ons gelijk opviel is dat de menu kaart te karig was. Alleen broodjes, soep, maaltijdsalades en hun eigen samengesteld week menu. Het enige aan warme maaltijd wat ze hadden was een hamburger en een varkenshaas saté.
    Ik ben voor de maaltijdsalade gegaan bestaande uit: gebakken kipfilet met uitgebakken spekjes, een knoflook mayonaise en parmezaanse kaas. Aan sla kwam ik niks te kort, maar de kip en spekjes waren zo karig dat ik beide nog amper op een hand kon tellen. Jammer, want als een vleesliefhebber kon ik hiermee amper m'n holle kies mee vullen.
    De smaak was prima en de bediening keurig. Sfeer ook erg gezellig.

6,1