Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oosterbeek verdeeld zijn.

1. John van den Broek

2. Gisteravond 6 juni 2012 hier gegeten. Een 3 gangen menu.
    Het was ver boven verwachting. Gezellige zaak, vriendelijk personeel en waanzinnig lekker gegeten. De prijs/kwaliteit is helemaal goed. Een absolute aanrader.
    De presentatie van de maaltijden was ook heel erg goed.

Ik deel de mening van de negatieve reacties dan ook niet. Ik kom regelmatig in Horeca gelegenheden en kan dus redelijk goed vergelijken.

Ik kom hier zeker nog eens terug. Ja, sorry, kan alleen maar positief zijn over dit bedrijf.

3. Lucassen

Wat een heerlijke lunch hebben we hier gekregen. De omelet was erg lekker en ook de broodjes foccacia waren lekker. Het personeel was niet opdringerig en kwam vriendelijk over!
    Kortom heerlijk om lekker te lunchen, wij gaan binnenkort ook het avond eten proberen!

4. Kwaliteit dendert achteruit!

De laatste jaren vaak hier friet en pizza's gehaald, maar de beste tijd is nu toch echt voorbij.
    Slappe friet, lange wachttijden, niet krijgen wat je hebt besteld en bij kritiek een geïrriteerde reactie.
    Huidig personeel mist een duidelijke leidinggevende en rommelt maar wat aan. Hart voor de zaak, oog voor detail, betrokkenheid bij de klanten; het is er niet meer.
    Eeuwig zonde van de goede naam die het Stoepje ooit had.

Nog een pluspuntje? Mwoh, de pizza's zijn er nog best oké en op dinsdagen erg goedkoop.

4,5
  5. Laurie heeft Kleyn Hartenstein een makeover gegeven en het heeft nu een trendy lounge uiterlijk. Helaas zit je op de bank links bij binnenkomst door de brede deur op de tocht.
    Vandaag een lunch gebruikt maar het was niet dat wat ik gewend ben van Laurie. Te weinig personeel waardoor we lang, bijna 45 minuten, moesten wachten op het eten. De koffie achteraf hebben we afbesteld aangezien deze wederom zeer lang op zich liet wachten. Hierdoor het eten niet echt genoten, ik hoop dat de tweede kans die ze binnenkort krijgen beter uitpakt

6. Rick M.

We hebben hier gisteravond gegeten. Ons laten adviseren door de eigenaresse en het 2-persoon Surprise Menu genomen. Ik kan er kort over zijn: heerlijk! Dit restaurant is een aanrader voor iedereen die van vers bereide sushi houdt. Ze zijn open voor zowel lunch als diner.

7. Sushia

Wat een verrassing! Bleek Shira Yuki vandaag opeens geopend te zijn!
    Eindelijk échte sushi in hartje Oosterbeek. Wat een vriendelijke en gastvrije mensen! En de sushi was verrukkelijk! Het wordt ter plekke voor je bereid. Super vers. We mochten proeven in de zaak. De aller lekkerste vond ik de Californiamaki; met gebakken garnaal, viskuit en zwarte sesamzaadjes. Er was er ook eentje met een soort gefrituurde garnaal die eruit stak: zo lekker!
    Zij staan overduidelijk nog in hun kinderschoenen. Website etc. moet nog komen. Niet alle sushi’s die ik vandaag heb geproefd stonden al op hun kaart.
    Mijn rekening vandaag was € 14,17 (10% korting i.v.m. opening + 2 sushi’s gratis. Ik – als onverzadigbare sushiverslaafde – kreeg het niet in een keer op :-)
    Als zij op deze manier doorgaan stroomt hun zaak vol.
    Ik hoop dus dat zij deze lijn voortzetten en gouden tijden in Oosterbeek gaan verdienen!

8. Oost-Europees Oosterbeek

JuMi

Wat een warm ontvangst voor een paasbrunch.
    Ons kind zat nog in de buggy en er werd al gevraagd of de buggy ergens anders kon staan. Een kinderstoel regelen kon er ook niet vanaf, aangezien de eigenaresse het te druk had en het allemaal niet aan leek te kunnen.

Slechte bediening als je een kopje koffie krijgt zonder schotel en lepeltje.

Prijs kwaliteit verhouding ook onder de maat.

Al met al, geen gelegeheid om voor terug te komen.

9. Gezien de uitstraling had ik meer van het eten verwacht. Het is een huis tuin en keuken Italiaan. De basics zijn aardig maar verwacht geen culinair hoogtepunt. Het vlees is slecht, blijf bij de pizza dan zit je prima.

10. Lekkere pizza! Goede kwaliteit voor een lage prijs! Vriendelijk personeel. Ik ben heel tevreden

11. Chinees-Indisch Oosterbeek

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten! Ik had al veel gehoord over Fung Chen en het is echt een aanrader. Prachtige en smakelijk uitziende gerechten. Erg lekker en de wijnen ook.We werden erg gastvrij ontvangen en de hele avond zijn we enorm goed bediend ondanks dat het erg druk was. Chapeau voor de bediening! We komen gauw weer eten!

12. Altijd goede service, absoluut niet duur en de lekkerste friet van alle snackbars in de buurt. #1

13. Elise en Casper

Elke keer weer is het een genot om te eten bij Osama! Heerlijk eten en geweldige bediening! De koks en Osama zelf halen alles uit de kast om er een fantastische avond van te maken. Niks is teveel. Ons nummer 1 restaurant in oosterbeek!

14. Afgelopen zomer gelogeerd in de buurt van Oosterbeek. Het waren koude - gure - zomerdagen. Heerlijk was het dan ook, dat we warm en hartelijk werden ontvangen door Osama.

Het eten vonden wij en onze twee jongste kinderen heerlijk! We hopen gauw weer eens langs te komen, Osama! Zien we gelijk hoe de Zaak na de verbouwing is geworden.

Hartelijke groet uit:
    Hendrik Ido Ambacht.

15. Op de gok naar dit restaurant gegaan. Verrast door de gezellige sfeer en vriendelijke bediening maar zeker niet minder door het heerlijke verrassingsmenu.
    Mooie opmaak en prima smaak!
    Afgerond met een lekkere espresso en een zeer bescheiden nota.
    Frank

16. Wij hebben hier een aantal keren best aardig geluncht, mijn vriend eet graag de uitsmijter Oosterbeek, welke alleen daar te krijgen is. De rest van de kaart komt rechtstreeks bij de Makro vandaan volgens mij. De laatste twee keren zijn we zonder iets te bestellen weg gegaan, na 10 minuten wachten aan tafel (personeel had ons gezien maar stond gezellig te kletsen) werden we nog niet geholpen. Op dat moment waren er 4 andere tafels dus aan de drukte kan het niet gelegen hebben. Eten matig en bediening erg slecht.

5,1
  17. M

Wat een mooie uitstraling en vriendelijk personeel, heerlijk genoten! Ga hier zeker vaker terug. Je voelt je welkom!!!

18. januari 2012

Prima ambiance, prima bediening, prima gerechten.
    Drie gangen menu was ruim voldoende.
    Wij komen graag nog eens terug.

19. Ondanks dat het de laatste dag voor de winterstop was en veel zaken niet meer beschikbaar waren, uitstekend gegeten. Bediening zeer vriendelijk. Absoluut een aanrader.

20. Chinees-Indisch Oosterbeek

Het eten is zonder meer van goede kwaliteit, maar ik zal hier toch niet gauw meer terugkomen. Naar mijn mening is de stijl van het restaurant wat te rigoureus vernieuwd en te veel fusion-achtig, waardoor de liefhebbers van de meer traditionele Aziatische keuken zich niet meer zo thuis voelen. Elke keer die uitleg van het eten werkt bij mij op de zenuwen en niet op het goede gemoed. Het eten moet voor zichzelf spreken. In een Aziatisch restaurant wil ik me thuis voelen en niet een vreemde. Dat menig Aziatisch restaurant wil vernieuwen juich ik toe, maar je moet ook de meer tradionele gast kunnen bedienen, zeker in een gezelschap met meerdere personen en/of kinderen.

21. Vegetarisch Oosterbeek

Geweldig eten voor een super prijs !
    Wat een smaaksensatie en goede kwaliteit groenten.
    Het dagmenu is gevarieerd, kleurrijk, heerlijk en veel.
    Kijk op de website, kies een dag uit en geniet !

22. Annemieke M

Zoonlief trakteert op z'n verjaardag "Pizza v t Stoepje",
    Helemaal leuk: dinsdag: € 5,50 elke pizza ivm met pizzadag!!
    Echter....bij het afleveren kost 't hem voor 6 pizza's € 37,50
    ipv de € 33,- die hij zelf berekend had...
    't scheelt maar?? .... € 4,50 maar toch.....
    "€ 5,50 elke pizza" ......
    Beloofd = beloofd, zoals de folder aangeeft.
    Dat doen we niet weer!

6,7
  23. Vandaag een driegangen menu gehad met een grote groep. Het voorgerecht viel al tegen. Een rundercappacio waar geen smaak aan zat. Het vlees leek kant en klaar gesneden uit de diepvries te komen en lag op een schaars bedje sla. Wel werd er een simpel pesto-sausje bij geserveerd die niet bijzonder van smaak was. Het merendeel bij ons had een mixed-grill besteld. Maar geen illusies. Het was niet gegrilled en de stukjes vlees waren erg ongelijk verdeeld. De een had een heel klein raar stukje kipfilet maar wel een grotere spare-rib, en bij de ander vice versa. Daarbij was het biefstukje net kauwgom en al het vlees werd koud geserveerd. Ik heb mijn bord terug gestuurd en het vlees is toen netjes weer (in de pan) opgewarmd. De rest bij mij aan tafel heeft hier niks over gezegd en er werd ook niet over gevraagd door de bediening. Toen ze de borden kwamen afruimen en er werd een opmerking over geplaatst, kregen zij te horen dat ze er helaas niks aan konden veranderen en dat ze er maar iets van hadden moeten zeggen. Mijn grootmoeder had gelijk toen het eten werd geserveerd een opmerking gemaakt dat de borden zo koud waren en de bediening keek haar minachtend aan en liep zo weg. Het dessert (chocolade en ijs) werd wel op een warm bord geserveerd. Go figure...De bediening is stug en onvriendelijk en lijkt het liefst weer zo snel mogelijk van je af te zijn. Ik ken genoeg restaurants die goedkoper zijn en wel goed eten en vriendelijk personeel hebben. Dit Grand Café is duidelijk geen aanrader

2,2
  24. Warm buffet koud, werd geserveerd op koude borden en veel te weinig eten en veel te duur. Kom er nooit weer.
    Viel erg tegen.

4,3
  25. Vegetarisch Oosterbeek

Christa&Dick

Zeer gevarieerd, gezond, verrassend & lekker!

26. Ik heb hier nu al een paar keer wezen eten en ik vind het een goede kwaliteit hebben.
    De bediening is vriendelijk en geeft veel aandacht aan de klanten.
    Ik ga er zeker vaker komen.

27. Enige tijd geleden met collegae een lunch gehad en wij zeggen unaniem dat het niet bijzonder was. En over de ongeïnteresserde bediening maar niet te spreken.
    Het geheel was echt beneden de maat en wij komen er niet meer terug

5,5
  28. Belle Roma is zeer recentelijk volledig verbouwd. Het is nu nog mooier en gezelliger geworden. Het is zeker de moeite om hier een keer te gaan eten. De bediening is zeer vriendelijk. Zij ontvangen je altijd heel hartelijk. Hiervoor ga je gewoon terug. Het eten is prima voor een goede prijs.
    Doorgaan zo!!!

29. Heerlijk gegeten, en de sfeer was prima. Mooie nieuwe inrichting. Top!!!!

30. Heerlijk eten en goed service. Niet duur en goede kwaliteit.