Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oosterbeek verdeeld zijn.

Jan

Geweldige Airborne sfeer, heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.

3. Pannenkoekenhuis Oosterbeek

Vandaag geluncht samen met mijn vrouw. Ik bestelde van de lunchgerechten ossenhaaspuntjes uit de wok met friet (13.50) en mijn vrouw "vegetarisch gerecht" met friet en salade (14.50) van de hoofdmenulijst.
    Mijn gerecht zag er keurig uit, goede hoeveelheid en de wolkgroentes hadden nog een goede bite. Ook de salade op mijn bord was goed. Dressing niet bijster creatief (er stond geen olijfolie/azijn op tafel om er nog iets van te maken). Het gerecht van mijn vrouw echter was simpel weg 1 plakje geitenkaas (wel van redelijke grootte) met zo ongeveer dezelfde roergebakken groentes als bij mij. De salade van mijn vrouw was echter simpelweg een handje rucola zonder dressing, verder niks. De friet voor ons twee werd in 1 pannetje opgediend met 1 klein bakje mayo. Voor ons geen probleem maar ik zou dit niet prettig vinden op het moment dat je net een scheiding zit uit te praten of er met een onbekende zakelijke relatie zit. Een geitenkaasje als vegetarisch gerecht vindt echt niet meer kunnen, als kok moet je dan behoorlijk afgestompt zijn om dat te kunnen produceren… en dat voor 14.50. Totaal ook niet in verhouding met de ossenhaaspuntjes. We hebben nog wel 2 euro korting gehad voor de gebrekkige salade…
    Voorlopigmaar even een jaartje wachten om hier te gaan eten want de vorige keer verliep het ook al niet al te best (in de vakantie, waarschijnlijk onervaren invalskrachten).
    Er jammer want voorheen was het toch redelijk goed.

4. Kleine eetwaren Oosterbeek

Let op, deze locatie is alleen geopend op zondag voor een lunch of borrel, de rest van de dagen op reservering voor feesten en partijen. Echter een super locatie om te gaan lunchen op zondag met een uitstekende prijs kwaliteit verhouding en het mooie uitzicht over de Rijn..

5. Pannenkoekenhuis Oosterbeek

Gezellige & lekkere stop in oosterbeek. Goeie prijs kwaliteit verhouding!

Met een groot gezelschap bij Barbizon gegeten. De bediening was zeer vriendelijk maar totaal niet geschikt voor deze baan. Sommige van ons gezelschap moesten erg lang wachten op hun drinken. Er werd tussendoor zo goed als niet gevraagd of mensen nog wat wilden drinken. Als er wel drinken gebracht werd was dit zeer knullig, telkens voor 1 of 2 mensen. Gevraagd of er soms wat flessen wijn op tafel gezet kon worden maar dat paste niet bij het concept! Ook het eten, wat heerlijk was, werd zeer knullig gereserveerd. Zodat mensen maar aan hun eten begonnen om het, ondanks de hete borden, niet koud te laten worden. Bij het hoofdgerecht, de vis en het vlees waren heerlijk, werd een schaaltje friet en een bakje sla gereserveerd. Totaal niet voldoende en zeer knullig bij zo'n hoofdmaaltijd! We vroegen meteen om meer sla en friet maar dat kwam helaas toen de vis en het vlees al op waren. Kortom; hoewel het eten heerlijk was, dit restaurant is voor groepen echt geen aanrader!

Alois kuipers

Hier gegeten met een reservering via sociale deal. Leuke ontvangst. Gedienstig en servicegericht personeel en voor weinig heerlijk gegeten. Dat gaan we nog eens doen.

Goede lunchkaart, tosti's waren voortreffelijk en niet alledaags.

Wat SUPER!
    Om hier te eten, Qua locatie, Zeer vriendelijke mensen, gezellige bediening.
    Heerlijk eten als schilderijtjes werd het eten geserveerd.
    Qua prijs helemaal top.
    En waar wordt je door de kok uitgezwaaid. ['']
    Zeker weten dat we echt genoten hebben.
    Voor ons een dikke 10.
    En komen zeker weer eens terug als we in de buurt zijn.

Elke keer, maar dan ook ELKE KEER, dat we hier langs komen en de zaak open is, gaan we even een heerlijk ijsje eten. Je ziet van een afstand al of de zaak open is, want dan is het er druk en is de stoep voor de zaak bezaaid met ijs-etende mensen.
    Keuze is erg ruim en ze hebben altijd veel vernieuwende smaken.

Met €1.30 Per bolletje aan de prijs. In het citroenijs zaten grote en een heleboel kleine brokken. Na een opmerking hierover werd gezegd dat dit kwam door slecht afdekken de dag ervoor… maar geen ander ijs gekregen. Duur, slecht ijs en een belabberde service.

Van de week daar geweest. Rond 16.30 Uur daar. Kleine kaart gevraagd. Serveerster : tja weet niet hoe laat het is en of dat nog kan (kan tot 17.00 Uur!). Kregen onze gerechten zonder bestek. Alle mogelijke moeite gedaan om aandacht van personeel te krijgen, maar helaas het meisje keek niet op of om en de jongen had alleen zijn aandacht bij een tafel met twee jonge meiden. Opgestaan en gevraagd. Ook bij afrekenen na verschillende keren geprobeerd te hebben aandacht te trekken zelf naar binnen gelopen om af te rekenen. Het meisje vond het heel moeilijk om van 50 euro terug te geven, echt triest. Kreeg het hele bedrag letterlijk in mijn hand gepropt. Wij komen hier redelijk vaak, vonden de laatste tijd de bediening al terug uitgaan, maar dit sloeg echt alles! Waardeloos!

13. Internationaal Oosterbeek

CvE1975

Het Stoepje heeft ons 10 euro teruggegeven op een bestelling van 20 euro met excuses voor de late levering en het koude voedsel. In ieder geval een betere handreiking dan een tegoedbon, zoals eerder besproken. Ik hoop dat deze ondernemer een les heeft geleerd. Zorg dat alles de eerste keer goed gaat, want excuses achteraf heeft weinig effect. Ik denk niet dat we hier ooit nog bestellen, ook gezien de overige recensies.

Wat een enorme teleurstelling. We hadden beter eerst de reviews kunnen lezen, want bij 't Stoepje hebben we 20 euro besteld voor rotzooi. Allereerst hadden we de dure 'ras' frites besteld, maar ze belden om te zeggen dat ze dat niet meer hadden. Dus omgeschakeld naar gewone frites. De bezorging duurde 1uur en 35 minuten en hoewel de beleefde bezorger zich uitputte in verontschuldigingen, was de kwaliteit van het voedsel zo slecht (frites waren koud, de frikandellen en de kroket duidelijk tweemaal gefrituurd om ze op te warmen), dat we de hele zaak in de afvalbak hebben gedumpt. Daarna gebeld en om een gedeelte van het bedrag terug te vragen (de dranken en de bitterballen t.w.v. 6 euro waren oke). Maar, zo deelde men ons mee, was dat niet de regel bij 't Stoepje. Als we konden aantonen dat we de bestelde producten NIET hadden genuttigd (je wordt dus impliciet uitgemaakt voor een bedrieger), dan kregen we een tegoedbon voor een volgende bestelling. Alsof we ooit van plan waren om nog eens te bestellen!

We hebben elders opnieuw frites en frikandellen besteld en dat was een verschil tussen dag en nacht. Een aanrader! Hadden we meteen moeten doen; dat had had ons 14 euro bespaard.

16. Internationaal Oosterbeek

Met vier personen gingen wij eten bij ‘t Postkwartier In Oosterbeek . Gezeten aan een tafeltje om 18.15 (er waren binnen 2 tafels bezet en het terras was aardig vol) werd gevraagd of we iets wilde drinken. Na het opnemen van de bestelling werd na 15 minuten de fles witte wijn en het water gebracht. De kaart werd kort daarna gebracht. Ongeveer 10 minuten daarna werd de bestelling opgenomen waarna het 40 minuten duurde voordat de voorrechten werden geserveerd. De wijn was inmiddels op en tot op dat moment was er geen broodje of amuse gebracht. Kortom na bijna 1 uur eindelijk iets te eten.

De voorgerechten, gamba’s in kerrie en carpaccio, waren goed maar niet bijzonder. Gelijk maar 3 glazen witte wijn besteld waarbij de serveerderster vergat om ook nog even te vragen of de vierde persoon nog iets wilde drinken en of we wellicht nog een karaf water wilde hebben.

Geheel in lijn duurde het opnieuw 40 minuten voordat de hoofdgerechten arriveerden, ook het moment om snel daarvoor de borden van het voorgerecht mee te nemen. De Heilbot (2x) dreef in het vocht en had helaas geen smaak, zout vergeten wellicht? De biefstuk was redelijk, beetje te rood, helaas was de serveerster even vergeten te vragen ‘hoe’ de biefstuk bereid moest worden. De garnalen pil pil lagen in een sausje (behoorlijk gekruid) en smaakte naar behoren.

Bij het afruimen werd gevraagd of het had gesmaakt, bij het antwoord ‘helaas niet, er zat kraak nog smaak aan’ was de reactie ‘oh’.

Snel dus maar afrekenen ( 147,- ), het vermoedelijk weer 30 minuten wachten op een nagerecht of koffie, hebben we maar overgeslagen. De nare smaak hebben we gecompenseerd met een heerlijk ijsje ergens anders.

Hendrik

Heerlijk ijsje maar de ijsschep knaap was stront chagrijnig.

Janneke

Lekkere pizza's en goede bediening.
    We zijn geen grote eters en hielden dus een gedeelte vd pizza over, hiervan werd nog gevraagd of we deze mee wilde nemen. Omdat we 's avonds nog weg gingen was dit helaas geen optie voor ons, maar fijn dat het gevraagd wordt!

Gisteren echt heerlijk gegeten met 25 personen ter ere van het 50 jarig huwelijksfeest van mijn zus en zwager. Echt super geregeld, het was voor ons zelfs versierd! Super gezellige bediening en het eten, meer dan goed! Echt een aanrader om daar een hapje te eten! Supergezellig sfeervol restaurant! Toppie!

Altijd heerlijke patat en de hamburger speciaal is een aanrader. Ga bijna nooit meer ergens anders heen voor een portie friet.

Anitavanbraak

Vriendelijk personeel. Wordt snel bedient.
    Vriendelijk geprijsd. Heerlijk in de zon /schaduw.

In de afgelopen 20 jaren kwamen wij regelmatig in het Grand Cafe Oosterbeek en hebben alleen maar positieve ervaringen opgedaan.

De bediening is vriendelijk en ervaren, het eten altijd smakelijk en de prijs/kwaliteit verhouding is super.

Dus niets dan lof voor destijds Toos en tegenwoordig Kim en haar team.

Succes verder!

High tea viel tegen, kreeg weinig! Totaal niet klantvriendelijk, bij binnenkomst kon er geen vriendelijk woord vanaf, bij vertrek werd niks gezegd, vreselijk kom er nooit meer!

Marjan s.

Bezorging was prima. Vriendelijke bezorger. Friet was erg zout en de pizza salami had welgeteld 2 plakjes salami. Niet veel smaak aan de pizza, wel lekkere bodem.

Hans de wijk

Ontvangst was overdreven vriendelijk nadat wij een drankje bestelde en verder niets erbij wilde, was de overdreven vriendelijke gastvrouw ineens minder vriendelijk nadat wij onze drankje had genuttigd en om de rekening vroegen kregen wij als antwoord moet je binnen doen.

Jennifer Wijnaldum

Heel leuk frietcafé ong. 7 mnd geleden geopend.
    Heel simpel, maar leuk en knus ingericht. En vooral heel schoon.
    Heerlijke friet en ook nog een zalm/dille kroket gegeten volgens Belgisch recept. Was ff wennen, maar was toch erg lekker naarmate je meer v.d. kroket proefde. De frietstandaard maakten het helemaal af.
    De eigenaar is heel gezellig en maakt ook een gezellig praatje met je.
    Ik zou er zeker weten weer naartoe gaan.

Ik dacht dat het aan ons lag maar de eigenaresse is echt vreselijk. Haar gezicht zegt genoeg. Wat een onvriendelijke vrouw en uitstraling. Je voelt je bijna teveel als je daar binnen komt. Daarbij hebben ze bijna niks wat op de kaart staat en als je voor een ontbijtje bijna 1,5 uur moet wachten...
    Veel producten zijn ook niet vers en is duidelijk uit blik. En daar betaal je dan veel voor. Snap echt niet dat zoiets kan lopen. Zal het zeker bij iedereen afraden.

28. Internationaal Oosterbeek

Juliette

Fijn restaurant, uitstekende service en lekker eten voor een prima prijs.
    Een aanrader

Langer dan 2 uur op bestelling moeten wachten! Meisje aan de telefoon zei steeds iets anders. Uiteindelijk heb ik geïrriteerd gereageerd en gezegd dat ik het eten niet meer hoefde. Ze gaf aan dat ze onderweg waren, dus alsnog eten gekregen (koud!). In de avond belde de eigenaar mij terug hoe ik het in m'n hoofd haalde om zo tegen zijn personeel te praten en of ik zelf wel werkte, anders had ik er wel begrip voor gehad dat het zo lang duurde! Niet te geloven, ik bestel daar nooit meer!

30. Pannenkoekenhuis Oosterbeek

We zochten een pannenkoekenrestaurant en kwamen hier terecht. De zaak was vol en we hadden niet gereserveerd. De bediening ging aan de slag en binnen een aantal minuten konden we aan tafel. Heerlijke pannenkoeken gegeten. Maar ook de overige gerechten van de kaart zagen er prima en betaalbaar uit.
    Daarom de volgende morgen een kopje koffie met een Oosterbeekje gegeten. Als verrassing kwam er ook een koekjesdoos op tafel. En de ober herkende ons nog van de vorige dag, terwijl we er nog nooit waren geweest. Dus als we in de buurt zijn gaan we er weer langs om de menukaart verder te testen, maar dan reserveren we wel.