Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oosterbeek verdeeld zijn.

Lekker gegeten. Leuke entourage. Aardige bediening.

25 Minuten moeten wachten op personeel, en toen er een meisje naar buiten kwam was ze erg kortaf en ongeïnteresseerd. Mevrouw liep weg terwijl wij nog bezig waren met de bestelling.
    Toen kwam er een verkeerde soort bier die we niet besteld hadden.

Tafels zijn rommelig en ongeorganiseerd, zeker geen optie om een keer lekker te dineren.

Mijn advies, doe wat met de tips, en probeer toch plezier in je werk te hebben!

Heerlijk gegeten en zoals altijd gastvrij ontvangen.

A van Broekhoven

Aardige bediening, lekker gegeten. Pizza smaakte goed. Restant meegenomen, was geen probleem.

5. Oost-Europees Oosterbeek

Toon Ineke

Donderdag 19 april hebben wij voor de tweede keer met twee hele goede vrienden gegeten bij de twee nieuwe eigenaars sinds 1 april. De plek komt zoveel beter tot zijn recht met deze nieuwe eigenaars!! Geweldige mooie gerechten en mooie wijnen. Bediening en de gastheer waren helemaal top. Enorme mooie en gezellige avond en heerlijk buiten kunnen eten. Wij komen weer snel terug!!

6. Oost-Europees Oosterbeek

R. Noesen

Heerlijk gegeten, gezellig gezeten, prima bediening. Wij komen zeker terug!

7. Oost-Europees Oosterbeek

A.Nijntjes

Met z'n tweeën restaurant Schoonoord uitgeprobeerd sinds nieuwe eigenaars Robert en Suzanne van Silfhout hier een nieuwe start hebben gemaakt. Aangenaam verrast door gezellige inrichting. Prettig ontvangen waardoor we ons welkom voelden. Rustig kunnen eten en daarna nog heerlijk nagetafeld zonder het gevoel te hebben weggekeken te worden. Geen superuitgebreide kaart maar voldoende keus. Heerlijk gegeten van mooi verzorgd uitziend bord. Absoluut een aanrader. Ik kom graag weer eens terug.

8. Kleine eetwaren Oosterbeek

Wij kwamen 1ste Paasdag langs voor een kopje koffie, het restaurant zat stampvol, een hele aardige mevrouw maakte voor ons plaats in de hal tafeltje en stoelen er bij en heerlijk krenten brood en dat allemaal voor 3 kopjes koffie, het toppunt van klantvriendelijkheid en we waren er echt aan toe na 10 km wandelen, dus een dikke 10 van de Blarentrappers.

9. Chinees-Indisch Oosterbeek

2E keer hier gegeten, de verrassing van de chef bleek ook ditmaal weer een hele aangename.
    Als de afstand Delft - Oosterbeek niet zo groot was zou ik hier zeker regelmatig komen!

10. Chinees-Indisch Oosterbeek

martin de jong

11. Oost-Europees Oosterbeek

Johan van Winden

Sinds 2 maart 2018 door geheel NIEUWE eigenaar - Suzan en Robert van Silfhout - net geopend maar weer de welbekende gastheerschap van Robert die zijn team goed aanstuurt.
    Samen met chefkok Mark Vos staat een mooie kaart op tafel.
    En ons zien ze zeker terug.

Mitchel Wagner

Heerlijk gegeten met vrienden. Airborne menu met bijpassende wijn, ook de La Trappe van de tap is een aanrader.

Jeroen Richter

Fijne avond met z'n tweeën. We hadden gehoord van de overname en waren benieuwd naar de sfeer en de nieuwe gerechten. De inrichting is sfeervol en stijlvoller dan voorheen. Bediening was vriendelijk en attent, het glaasje water werd netjes bijgeschonken.
    Genoten van een heerlijk 4 gangen menu. Een aanrader en leuk dat de kaart per maand wisselt.

Zo heerlijk gegeten! Samen met mijn vriend vooraf genoten van de Zwezerik en zeebaars. Als hoofdgerecht samen de langoustine. Een aanrader! De borden zo mooi opgemaakt. We werden door de gastvrouw echt in de watten gelegd en de wijn die ons werd geadviseerd smaakte prima! Ik kom zeker terug om nog meer lekkers te proeven.

Monique Schuuringa

Wij hebben hier heerlijk gegeten. Lekkere langoustines als hoofdgerecht en de zwezerik als voorgerecht was ook heel goed. Voor mijn man - die niet alles mag eten vanwege zijn allergie - werd uitgebreid de tijd genomen en overlegd met de keuken waardoor ook hij heerlijk heeft kunnen eten. Voor ons zoontje was er een hamburger, kippedijsate met friet en een tomatensoep vooraf mogelijk, maar dat was niet nodig, hij heeft gewoon heerlijk meegegeten. De bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam en de nieuwe inrichting echt een verbetering voor Oosterbeek. Ik zeg, ga zo door #duim.... wij hebben iig echt geen verbeterpunten!

Heerlijk gegeten maar weinig. Wat aardappels/friet erbij serveren (tip) We zijn daarna nog ergens anders gaan eten.

19. Oost-Europees Oosterbeek

Voelde me geroepen om na de ervaring in Schoonoord een recensie te schrijven over de klantonvriendelijkheid van de eigenaar. Samen met een vriendin (komt niet bepaald uit de buurt) gezellig een hapje eten en bijkletsen omdat we elkaar al een half jaar niet echt gesproken hadden. Op zaterdagavond om 19:00 gereserveerd, had niet gehoeven want er waren maar twee of drie tafeltjes naast ons bezet. Om half negen(!!!), toen de rest weg was, werden we weggekeken. Eerst door de baas en daarna werd door de bediening gezegd (toen ik koffie wilde bestellen) dat de koffiemachine al schoon was gemaakt. Thee kon er nog net vanaf. Wel werd er nog even wat streng gezegd dat dit wel de laatste ronde was. Nogmaals, het was 20:30, op zaterdagavond. Vriendin gaf aan dat ze liever van tevoren had geweten dat we binnen twee uur geacht waren de tent te verlaten voordat ze hier helemaal naartoe was komen rijden. ‘Moest van de baas’ werd gezegd. Ik snap dat je liever niet de bediening wil betalen als de tent nagenoeg leeg is maar baas: stuur ze dan weg en ga zelf nog even lekker bedienen in plaats van de popie Jopie uithangen aan de personeelstafel. Ik vind uw vrouw heel vriendelijk maar uzelf zou beter voor een ander vak moeten kiezen met deze instelling. Wij bestelden altijd friet ed bij Schoonoord maar dat gaan we dus nu ook niet meer doen. Oh ja pizza was prima, de kipsate bleek en smakeloos.

20. Oost-Europees Oosterbeek

Marie

21. Vegetarisch Oosterbeek

Heerlijk vegetarisch gegeten in een gastvrije huiselijke sfeer

M.A.M..Näring

We hebben genoten van de prachtige gerechten. Borden opgemaakt als schilderijen en gepresenteerd door vriendelijk personeel.
    De witte huiswijn die wij bij de gerechten dronken, een chardonnay, Pays D'Oc kan echter beter.
    De akoustiek was wel een storende factor. Met stemverheffing hebben we in een groepje van vier ons verstaanbaar moeten maken. Een grote groep boven en beneden waren ruimte vullend.

23. Oost-Europees Oosterbeek

Niks kunnen beoordelen want stond voor gesloten deur in tegenstelling tot genoemde openingstijden.

sonja

Hier gegeten met een social deal. Helaas konden we niet kiezen. Ik begrijp dat de keus beperkt is met zo'n bon, maar keuze uit 1 gerecht is wel heel beperkt en komt vooral karig over op je gasten vind ik. De mevrouw die ons ontving kwam zo vriendelijk over dat het een beetje eng werd. De nep-vriendelijkheid droop eraf. Het eten was best lekker, niet heel goed. We vonden het mooi statig ingericht, grote spiegels en hoogte verschillen waardoor het niet een grote eetzaal wordt. Door het enorme kakker gehalte dat de hele boel uitstraalde gaan we er niet meer heen. Gewoon een kwestie van smaak.

Het duurde 2 en een half uur voordat het eten er was. De helft van het eten was koud.

26. Oost-Europees Oosterbeek

Niels Berkers

Wat een waardeloze tent is dit zeg. De bediening is je liever kwijt dan rijk, wat ook wel te zien was aangezien maar 1 ander tafeltje bezet was. Na 20 minuten kwam ze eens de bestelling opnemen. Daarna gelijk weer weg. Toen ons drinken op was werd er niks gevraagd. Opeens kwam ze wel weer naar ons toe terwijl ik mijn salade geitenkaas met noten at (welgeteld 2,5 noot erin). Ze stak een theelicht aan met de mededeling “zo!” En weg was ze nog voordat we konden vragen of we nog wat mochten drinken, bij het afruimen vragen of het gesmaakt had durven ze ook niet, blijkbaar slechte ervaringen mee. Terwijl de omelet en uitsmijter niet eens slecht waren.
    Al met al zien ze ons niet meer terug, er zitten genoeg betere eettentjes in de directe omgeving

Heerlijk gegeten! Goede zaak!

Jan

29. Oost-Europees Oosterbeek

Geweldige Airborne sfeer, heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.

30. Pannenkoekenhuis Oosterbeek

Vandaag geluncht samen met mijn vrouw. Ik bestelde van de lunchgerechten ossenhaaspuntjes uit de wok met friet (13.50) en mijn vrouw "vegetarisch gerecht" met friet en salade (14.50) van de hoofdmenulijst.
    Mijn gerecht zag er keurig uit, goede hoeveelheid en de wolkgroentes hadden nog een goede bite. Ook de salade op mijn bord was goed. Dressing niet bijster creatief (er stond geen olijfolie/azijn op tafel om er nog iets van te maken). Het gerecht van mijn vrouw echter was simpel weg 1 plakje geitenkaas (wel van redelijke grootte) met zo ongeveer dezelfde roergebakken groentes als bij mij. De salade van mijn vrouw was echter simpelweg een handje rucola zonder dressing, verder niks. De friet voor ons twee werd in 1 pannetje opgediend met 1 klein bakje mayo. Voor ons geen probleem maar ik zou dit niet prettig vinden op het moment dat je net een scheiding zit uit te praten of er met een onbekende zakelijke relatie zit. Een geitenkaasje als vegetarisch gerecht vindt echt niet meer kunnen, als kok moet je dan behoorlijk afgestompt zijn om dat te kunnen produceren… en dat voor 14.50. Totaal ook niet in verhouding met de ossenhaaspuntjes. We hebben nog wel 2 euro korting gehad voor de gebrekkige salade…
    Voorlopigmaar even een jaartje wachten om hier te gaan eten want de vorige keer verliep het ook al niet al te best (in de vakantie, waarschijnlijk onervaren invalskrachten).
    Er jammer want voorheen was het toch redelijk goed.