Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oosterbeek verdeeld zijn.

Heerlijk gegeten met vrienden. Airborne menu met bijpassende wijn, ook de La Trappe van de tap is een aanrader.

Jeroen Richter

Fijne avond met z'n tweeën. We hadden gehoord van de overname en waren benieuwd naar de sfeer en de nieuwe gerechten. De inrichting is sfeervol en stijlvoller dan voorheen. Bediening was vriendelijk en attent, het glaasje water werd netjes bijgeschonken.
    Genoten van een heerlijk 4 gangen menu. Een aanrader en leuk dat de kaart per maand wisselt.

Zo heerlijk gegeten! Samen met mijn vriend vooraf genoten van de Zwezerik en zeebaars. Als hoofdgerecht samen de langoustine. Een aanrader! De borden zo mooi opgemaakt. We werden door de gastvrouw echt in de watten gelegd en de wijn die ons werd geadviseerd smaakte prima! Ik kom zeker terug om nog meer lekkers te proeven.

Monique Schuuringa

Wij hebben hier heerlijk gegeten. Lekkere langoustines als hoofdgerecht en de zwezerik als voorgerecht was ook heel goed. Voor mijn man - die niet alles mag eten vanwege zijn allergie - werd uitgebreid de tijd genomen en overlegd met de keuken waardoor ook hij heerlijk heeft kunnen eten. Voor ons zoontje was er een hamburger, kippedijsate met friet en een tomatensoep vooraf mogelijk, maar dat was niet nodig, hij heeft gewoon heerlijk meegegeten. De bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam en de nieuwe inrichting echt een verbetering voor Oosterbeek. Ik zeg, ga zo door #duim.... wij hebben iig echt geen verbeterpunten!

Heerlijk gegeten maar weinig. Wat aardappels/friet erbij serveren (tip) We zijn daarna nog ergens anders gaan eten.

Voelde me geroepen om na de ervaring in Schoonoord een recensie te schrijven over de klantonvriendelijkheid van de eigenaar. Samen met een vriendin (komt niet bepaald uit de buurt) gezellig een hapje eten en bijkletsen omdat we elkaar al een half jaar niet echt gesproken hadden. Op zaterdagavond om 19:00 gereserveerd, had niet gehoeven want er waren maar twee of drie tafeltjes naast ons bezet. Om half negen(!!!), toen de rest weg was, werden we weggekeken. Eerst door de baas en daarna werd door de bediening gezegd (toen ik koffie wilde bestellen) dat de koffiemachine al schoon was gemaakt. Thee kon er nog net vanaf. Wel werd er nog even wat streng gezegd dat dit wel de laatste ronde was. Nogmaals, het was 20:30, op zaterdagavond. Vriendin gaf aan dat ze liever van tevoren had geweten dat we binnen twee uur geacht waren de tent te verlaten voordat ze hier helemaal naartoe was komen rijden. ‘Moest van de baas’ werd gezegd. Ik snap dat je liever niet de bediening wil betalen als de tent nagenoeg leeg is maar baas: stuur ze dan weg en ga zelf nog even lekker bedienen in plaats van de popie Jopie uithangen aan de personeelstafel. Ik vind uw vrouw heel vriendelijk maar uzelf zou beter voor een ander vak moeten kiezen met deze instelling. Wij bestelden altijd friet ed bij Schoonoord maar dat gaan we dus nu ook niet meer doen. Oh ja pizza was prima, de kipsate bleek en smakeloos.

Marie

9. Vegetarisch Oosterbeek

Heerlijk vegetarisch gegeten in een gastvrije huiselijke sfeer

M.A.M..Näring

We hebben genoten van de prachtige gerechten. Borden opgemaakt als schilderijen en gepresenteerd door vriendelijk personeel.
    De witte huiswijn die wij bij de gerechten dronken, een chardonnay, Pays D'Oc kan echter beter.
    De akoustiek was wel een storende factor. Met stemverheffing hebben we in een groepje van vier ons verstaanbaar moeten maken. Een grote groep boven en beneden waren ruimte vullend.

Niks kunnen beoordelen want stond voor gesloten deur in tegenstelling tot genoemde openingstijden.

sonja

Hier gegeten met een social deal. Helaas konden we niet kiezen. Ik begrijp dat de keus beperkt is met zo'n bon, maar keuze uit 1 gerecht is wel heel beperkt en komt vooral karig over op je gasten vind ik. De mevrouw die ons ontving kwam zo vriendelijk over dat het een beetje eng werd. De nep-vriendelijkheid droop eraf. Het eten was best lekker, niet heel goed. We vonden het mooi statig ingericht, grote spiegels en hoogte verschillen waardoor het niet een grote eetzaal wordt. Door het enorme kakker gehalte dat de hele boel uitstraalde gaan we er niet meer heen. Gewoon een kwestie van smaak.

Het duurde 2 en een half uur voordat het eten er was. De helft van het eten was koud.

Niels Berkers

Wat een waardeloze tent is dit zeg. De bediening is je liever kwijt dan rijk, wat ook wel te zien was aangezien maar 1 ander tafeltje bezet was. Na 20 minuten kwam ze eens de bestelling opnemen. Daarna gelijk weer weg. Toen ons drinken op was werd er niks gevraagd. Opeens kwam ze wel weer naar ons toe terwijl ik mijn salade geitenkaas met noten at (welgeteld 2,5 noot erin). Ze stak een theelicht aan met de mededeling “zo!” En weg was ze nog voordat we konden vragen of we nog wat mochten drinken, bij het afruimen vragen of het gesmaakt had durven ze ook niet, blijkbaar slechte ervaringen mee. Terwijl de omelet en uitsmijter niet eens slecht waren.
    Al met al zien ze ons niet meer terug, er zitten genoeg betere eettentjes in de directe omgeving

Heerlijk gegeten! Goede zaak!

Jan

Geweldige Airborne sfeer, heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.

18. Pannenkoekenhuis Oosterbeek

Vandaag geluncht samen met mijn vrouw. Ik bestelde van de lunchgerechten ossenhaaspuntjes uit de wok met friet (13.50) en mijn vrouw "vegetarisch gerecht" met friet en salade (14.50) van de hoofdmenulijst.
    Mijn gerecht zag er keurig uit, goede hoeveelheid en de wolkgroentes hadden nog een goede bite. Ook de salade op mijn bord was goed. Dressing niet bijster creatief (er stond geen olijfolie/azijn op tafel om er nog iets van te maken). Het gerecht van mijn vrouw echter was simpel weg 1 plakje geitenkaas (wel van redelijke grootte) met zo ongeveer dezelfde roergebakken groentes als bij mij. De salade van mijn vrouw was echter simpelweg een handje rucola zonder dressing, verder niks. De friet voor ons twee werd in 1 pannetje opgediend met 1 klein bakje mayo. Voor ons geen probleem maar ik zou dit niet prettig vinden op het moment dat je net een scheiding zit uit te praten of er met een onbekende zakelijke relatie zit. Een geitenkaasje als vegetarisch gerecht vindt echt niet meer kunnen, als kok moet je dan behoorlijk afgestompt zijn om dat te kunnen produceren… en dat voor 14.50. Totaal ook niet in verhouding met de ossenhaaspuntjes. We hebben nog wel 2 euro korting gehad voor de gebrekkige salade…
    Voorlopigmaar even een jaartje wachten om hier te gaan eten want de vorige keer verliep het ook al niet al te best (in de vakantie, waarschijnlijk onervaren invalskrachten).
    Er jammer want voorheen was het toch redelijk goed.

19. Kleine eetwaren Oosterbeek

Let op, deze locatie is alleen geopend op zondag voor een lunch of borrel, de rest van de dagen op reservering voor feesten en partijen. Echter een super locatie om te gaan lunchen op zondag met een uitstekende prijs kwaliteit verhouding en het mooie uitzicht over de Rijn..

20. Pannenkoekenhuis Oosterbeek

Gezellige & lekkere stop in oosterbeek. Goeie prijs kwaliteit verhouding!

Met een groot gezelschap bij Barbizon gegeten. De bediening was zeer vriendelijk maar totaal niet geschikt voor deze baan. Sommige van ons gezelschap moesten erg lang wachten op hun drinken. Er werd tussendoor zo goed als niet gevraagd of mensen nog wat wilden drinken. Als er wel drinken gebracht werd was dit zeer knullig, telkens voor 1 of 2 mensen. Gevraagd of er soms wat flessen wijn op tafel gezet kon worden maar dat paste niet bij het concept! Ook het eten, wat heerlijk was, werd zeer knullig gereserveerd. Zodat mensen maar aan hun eten begonnen om het, ondanks de hete borden, niet koud te laten worden. Bij het hoofdgerecht, de vis en het vlees waren heerlijk, werd een schaaltje friet en een bakje sla gereserveerd. Totaal niet voldoende en zeer knullig bij zo'n hoofdmaaltijd! We vroegen meteen om meer sla en friet maar dat kwam helaas toen de vis en het vlees al op waren. Kortom; hoewel het eten heerlijk was, dit restaurant is voor groepen echt geen aanrader!

Alois kuipers

Hier gegeten met een reservering via sociale deal. Leuke ontvangst. Gedienstig en servicegericht personeel en voor weinig heerlijk gegeten. Dat gaan we nog eens doen.

Goede lunchkaart, tosti's waren voortreffelijk en niet alledaags.

Wat SUPER!
    Om hier te eten, Qua locatie, Zeer vriendelijke mensen, gezellige bediening.
    Heerlijk eten als schilderijtjes werd het eten geserveerd.
    Qua prijs helemaal top.
    En waar wordt je door de kok uitgezwaaid. ['']
    Zeker weten dat we echt genoten hebben.
    Voor ons een dikke 10.
    En komen zeker weer eens terug als we in de buurt zijn.

Elke keer, maar dan ook ELKE KEER, dat we hier langs komen en de zaak open is, gaan we even een heerlijk ijsje eten. Je ziet van een afstand al of de zaak open is, want dan is het er druk en is de stoep voor de zaak bezaaid met ijs-etende mensen.
    Keuze is erg ruim en ze hebben altijd veel vernieuwende smaken.

Met €1.30 Per bolletje aan de prijs. In het citroenijs zaten grote en een heleboel kleine brokken. Na een opmerking hierover werd gezegd dat dit kwam door slecht afdekken de dag ervoor… maar geen ander ijs gekregen. Duur, slecht ijs en een belabberde service.

Van de week daar geweest. Rond 16.30 Uur daar. Kleine kaart gevraagd. Serveerster : tja weet niet hoe laat het is en of dat nog kan (kan tot 17.00 Uur!). Kregen onze gerechten zonder bestek. Alle mogelijke moeite gedaan om aandacht van personeel te krijgen, maar helaas het meisje keek niet op of om en de jongen had alleen zijn aandacht bij een tafel met twee jonge meiden. Opgestaan en gevraagd. Ook bij afrekenen na verschillende keren geprobeerd te hebben aandacht te trekken zelf naar binnen gelopen om af te rekenen. Het meisje vond het heel moeilijk om van 50 euro terug te geven, echt triest. Kreeg het hele bedrag letterlijk in mijn hand gepropt. Wij komen hier redelijk vaak, vonden de laatste tijd de bediening al terug uitgaan, maar dit sloeg echt alles! Waardeloos!

28. Internationaal Oosterbeek

CvE1975

Het Stoepje heeft ons 10 euro teruggegeven op een bestelling van 20 euro met excuses voor de late levering en het koude voedsel. In ieder geval een betere handreiking dan een tegoedbon, zoals eerder besproken. Ik hoop dat deze ondernemer een les heeft geleerd. Zorg dat alles de eerste keer goed gaat, want excuses achteraf heeft weinig effect. Ik denk niet dat we hier ooit nog bestellen, ook gezien de overige recensies.

Wat een enorme teleurstelling. We hadden beter eerst de reviews kunnen lezen, want bij 't Stoepje hebben we 20 euro besteld voor rotzooi. Allereerst hadden we de dure 'ras' frites besteld, maar ze belden om te zeggen dat ze dat niet meer hadden. Dus omgeschakeld naar gewone frites. De bezorging duurde 1uur en 35 minuten en hoewel de beleefde bezorger zich uitputte in verontschuldigingen, was de kwaliteit van het voedsel zo slecht (frites waren koud, de frikandellen en de kroket duidelijk tweemaal gefrituurd om ze op te warmen), dat we de hele zaak in de afvalbak hebben gedumpt. Daarna gebeld en om een gedeelte van het bedrag terug te vragen (de dranken en de bitterballen t.w.v. 6 euro waren oke). Maar, zo deelde men ons mee, was dat niet de regel bij 't Stoepje. Als we konden aantonen dat we de bestelde producten NIET hadden genuttigd (je wordt dus impliciet uitgemaakt voor een bedrieger), dan kregen we een tegoedbon voor een volgende bestelling. Alsof we ooit van plan waren om nog eens te bestellen!

We hebben elders opnieuw frites en frikandellen besteld en dat was een verschil tussen dag en nacht. Een aanrader! Hadden we meteen moeten doen; dat had had ons 14 euro bespaard.