Grand Café Oosterbeek in Oosterbeek

Gelegen aan een zeer ruime parkeerplaats.

• OV

Bushalte voor de deur. Lijn 1 vanuit Arnhem lijn86 ede/wageningen en buurtbus wolfheze voor de deur.

Bezorgrestaurants in de buurt van Grand Café Oosterbeek

1457619779 55
1482014784 63
1555199799 61
1620253146 56

1. T was gezellig en n heerlijk broodje gegeten.
    De prijs kwaliteit is heel goed, je krijgt echt n lekker goed belegd broodje.
    De opstelling van tafels en stoelen is wat krap.

2. Tvnieuwenhuysen

Heerlijk geluncht, gezellig en vlotte bediening.

3. Super druk bezocht, toch snel eten. Heerlijk geluncht 🌷

4. Ap Willemsen

Prima plek voor een lekkere lunch! Mooie kaart, vriendelijke bediening

5. Niet al te grote eetgelegenheid. Zeer vriendelijke mensen en ik vermoed eigenaar. Eten voor een zeer schappelijke prijs, zeker in deze dure periode. De bediening was correct en lekker snel.
    Voor ons een plekje waar we nog wel weer eens gaan komen.

6. GF Gerrets

Eten goed, service niets bijzonders. Interieur okay.

7. Helen apeldoorn

Prima geregeld en uitgebreid ontbijt.
    Kwamen geregeld checken voor drinken.

8. Wat nu mis, is om daar te eten met huidige regels.
    Ervaring van alle jaren, dat wij daar komen, is altijd goed.
    De komende vier weken maar keer eten afhalen, biefstuk is altijd goe.
    Hoop dat alles maar weer normaal wordt en weer normaal binnen kunnen wippen.
    Kim en team, toppers.

9. Deb 8 punten

Een keer en dan nooit meer. Zijn geld niet waard, smakeloos met enkele stukjes afgekookte groenten, geen lekker sausje erbij.

2,4
  10. Wij wilden even een uitsmijter eten. Ik had er een met rosbief en mijn vrouw met ham.
    Mijn uitsmijter was van de bovenkant helemaal glibberig en deze hebben ze nog een keer aan de andere kant gebakken.
    Was misschien ook wel mijn fout maar wat kost het om even nieuwe eieren te bakken..
    Mijn vrouw kreeg er een met ham én kaas. Dit had ze niet besteld dus uiteindelijk werd de uitsmijter terug genomen en werd in de keuken de kaas eronderuit gehaald.
    Gevolg, uitsmijter was koud.
    De kopgarnituur was oud en smakeloos.
    De rekening was wel gepeperd.
    Erg slechte ervaring en dus niet voor herhaling vatbaar.
    De bediening was wel erg vriendelijk.
    De kok moet zich schamen!

1,6
  11. 25 Minuten moeten wachten op personeel, en toen er een meisje naar buiten kwam was ze erg kortaf en ongeïnteresseerd. Mevrouw liep weg terwijl wij nog bezig waren met de bestelling.
    Toen kwam er een verkeerde soort bier die we niet besteld hadden.

Tafels zijn rommelig en ongeorganiseerd, zeker geen optie om een keer lekker te dineren.

Mijn advies, doe wat met de tips, en probeer toch plezier in je werk te hebben!

12. Mitchel Wagner

13. Van de week daar geweest. Rond 16.30 Uur daar. Kleine kaart gevraagd. Serveerster : tja weet niet hoe laat het is en of dat nog kan (kan tot 17.00 Uur!). Kregen onze gerechten zonder bestek. Alle mogelijke moeite gedaan om aandacht van personeel te krijgen, maar helaas het meisje keek niet op of om en de jongen had alleen zijn aandacht bij een tafel met twee jonge meiden. Opgestaan en gevraagd. Ook bij afrekenen na verschillende keren geprobeerd te hebben aandacht te trekken zelf naar binnen gelopen om af te rekenen. Het meisje vond het heel moeilijk om van 50 euro terug te geven, echt triest. Kreeg het hele bedrag letterlijk in mijn hand gepropt. Wij komen hier redelijk vaak, vonden de laatste tijd de bediening al terug uitgaan, maar dit sloeg echt alles! Waardeloos!

3,5
  14. Gisteren echt heerlijk gegeten met 25 personen ter ere van het 50 jarig huwelijksfeest van mijn zus en zwager. Echt super geregeld, het was voor ons zelfs versierd! Super gezellige bediening en het eten, meer dan goed! Echt een aanrader om daar een hapje te eten! Supergezellig sfeervol restaurant! Toppie!

15. Anitavanbraak

Vriendelijk personeel. Wordt snel bedient.
    Vriendelijk geprijsd. Heerlijk in de zon /schaduw.

16. In de afgelopen 20 jaren kwamen wij regelmatig in het Grand Cafe Oosterbeek en hebben alleen maar positieve ervaringen opgedaan.

De bediening is vriendelijk en ervaren, het eten altijd smakelijk en de prijs/kwaliteit verhouding is super.

Dus niets dan lof voor destijds Toos en tegenwoordig Kim en haar team.

Succes verder!

17. Ik kom regelmatig in het Grand Café en ben verbaasd over de negatieve reacties hieronder. Het is er altijd sfeervol en vooral laagdrempelig. De mensen zijn toegankelijk en aardig. Zelfs als het terras bomvol zit.
    Het eten is geen haute cuisine maar dat is ook niet de pretentie. Je kunt hier prima eten voor een redelijke prijs.

18. dolo 357 punten

Als je de ervaringen van andere gasten leest, dan kun je beter gaan eten in een cafetaria. Vandaar dat onze verwachtingen niet hooggespannen waren voor een 3-gangen diner in Grand Café Oosterbeek. Misschien dat daardoor de verrassing over het eten positief was. De uiensoep smaakte; de runder carpaccio was iets minder (te dik gesneden), maar over de hoofdgerechten alleen maar loftuitingen. Met de pangasiusfilet was niets mis (iets te weinig mozzarella); over de varkenshaas medaillons eveneens geen aanmerkingen. De fijngesneden frietjes waren warm en smaakten beslist lekkerder dan patat uit een cafetaria. Enige minpuntje betreft de groente: te weinig en nogal eenzijdig (wortels passen beter in schoen Sinterklaas). In tegenstelling tot de groente was het nagerecht - dame blanche - zeer royaal (iets te veel zelfs) met warme chocoladesaus, echt een verrukkelijke uitsmijter.

Over de bediening niets negatiefs; geen lange wachttijd, maar het was die bewuste avond niet erg druk. Medewerkers kwamen vriendelijk over zonder zich op te dringen. Het restaurant oogt modern en de toiletten zagen er fris uit.

Hoewel we geen Michelinkenners zijn en ook niet willen worden, waren we over het diner (geen overdreven prijs) tevreden. Tienen geven we niet en natuurlijk zal er het nodige uit een "pakje" of diepvries komen, maar voor ons gevoel verdient dit restaurant een meer dan ruime voldoende.

19. Op zondagmiddag eens twee tosties happen bij deze tent. Bij binnenkomst kan er al geen lachje af bij de bediening, taakstraf? Na 15 min, in een voor kwart gevulde tent pas een bestelling opnemen, en vervolgens verkeerde drankjes brengen. Tosties zijn prima maar niet meer dan dat, tevens een vreemde fruit/groente spies als garnering? Moest er iets op? Ketchup in kantenklare plastic remia bakjes? Is dit een cafetaria of grand cafe? Geen alles naar wens, geen rondje drankjes. Gemis is etiqette / opleiding? Kortom een magere zes omdat de tent en locatie eigenlijk meer verdienen in een plaats als Oosterbeek. Misschien dat de gemiddelde pensionado er genoegen mee neemt, maar de nieuwe generaties zeker niet.

20. Vanmiddag gegeten... een koffie verkeerd is volgens mij iets anders dan dat ik voorgeschoteld kreeg. Toen een omelet met kaas, de eerste 5 happen gingen prima, daarna... alleen maar zout! Erop aangesproken maar kok wist nergens van? Ook partner laten proeven en die concludeerde hetzelfde! Dit was voor ons de eerste en laatste keer, jammer! O ja en tegen de klanten doeg zeggen ipv tot ziens? Maar dat is bijzaak!

2,3

22. Vooralsnog de meest belabberde eettent waar ik de afgelopen jaren ben geweest. 50 minuten moeten wachten op twee stokbroodjes die overladen waren met een pot mayonaise. Ook andere bezoekers moesten ontzettend lang wachten op hun eten. Het eten werd zonder enige excuses neergezet. Na lang aandringen kregen we 10 euro korting. Kortom: ontzettend slechte service, slecht eten en dat was niet alleen bij ons.

3,2
  23. margareth gertsen

Als ik naar grand cafe ga, ben ik thuis. Lekker ongedwongen sfeertje. Super leuk personeel. Mooi terras en een broodje foccasia parma tonijn, mmm om je vingers bij op te eten!! En eigenaresse om door een ringetje te halen zo mooi, lief, aardig. Ik vind 't een top zaak, nr 1 van oosterbeek. Ga zo door!

24. Ja, wat moet ik er van zeggen, het eten was goed maar helaas moesten we 45 minuten wachten op ons hoofdgerecht. Toen we uitgegeten waren, haalde een vrouw de borden weg zonder te vragen of we nog iets na wilden. Ze kwam wel terug, maar niet om ons te vragen of we nog iets na wilden, maar om de peper en zout van tafel te halen.
    Na 10 minuten komt er een jonge man langs om te vragen of we ergens op wachten. We zeiden maar "Nee" en de rekening maar gevraagd. Daar alles gemeld, "Ja," zegt hij "sorry voor alles, ik loop de hele avond al brandjes te blussen." Ja, daar heb ik wat aan.

25. John O. 279 punten

01/06/2014.
    Vaak langs gekomen, nu maar eens aangedaan voor een hapje en drankje. Dat is goed bevallen, we hebben goed gegeten en de bediening was redelijk vlot en attent! Dus we proberen het gauw weer!

26. Tijdje geleden gegeten. Heb ruim 25 minuten zitten wachten op een simpel broodje tonijnsalade. En nee, het was niet druk. Het broodje was geen stokbroodje maar een pistolet. Volledig droog en meer beschuit dan brood. Fantasieloos bakje tonijn met wat ijsbergsla. Niet lekker. Moet wel 6,20 euro kosten!!! Echt volledig maf.

2,9
  27. mbc-stein@hotmail.com

Op vrijdagmiddag rond 12.30 uur met 2 personen hier een lunch / kleine kaart genomen. Allebei keuze sateh varhenshaas met frites en salade voor 15 euro pp. Bediening ( jongeman ) was perfect . Vroeg hoe gebakken wij het vlees wilde hebben ( rare/medium/well done ) of de saté saus ernaast of erover wilde hebben. Perfect gepresenteerd en er werd gevraagd of alles voldoende was. Kwaliteit vlees erg goed ! Hoeveelheid meer dan voldoende. Conclusie : kwaliteit versus prijs enorm goed. De gastvrouw was aanwezig en hield alles in de gaten. Schone toiletten . Bij afrekenen werden wij een plezierige dag toegewenst en tot een volgende keer. Voor deze prijs /kwaliteit mag deze saté uitgeroepen worden tot de beste van Arnhem en Oosterbeek. ( bij 5 restaurants in Arnhem geprobeerd maar die halen het niet bij deze van het Grand Cafe ! ) Toos ( lees ik nu de eigenaresse ) Ockers bedankt ! ( geen bekende van ons ! )

28. Friet met broodje warm vlees.. Friet lekker maar broodje warm vlees vol met champignons waarbij de champignons meer dan de helft van het broodje bedekken. Jammer.

5,3
  29. Na een drukke dag was er geen puf meer om zelf te koken. Hadden we het maar wel gedaan… We bestelden iets te drinken. Ik wilde een corona, daar hoort een schijfje citroen in, dat zat wel in de hals van het flesje, ik drukte dit naar binnen de fles en nam een flinke slok. Dat was vies. De limoen was gesneden op een plank waar de uien ook op gesneden worden, want die smaakte er helemaal naar.
    Oké, het duurde wel wat lang voor ik oogcontact kreeg met iemand van de bediening en ik vertelde wat ik had geproefd. Nou ik was de tweede al van die dag die dat overkwam. Maar dit was het laatste flesje corona, wat ik heel jammer vond, en ach AH die er tegen over was was nog open, maar daar werd niet aan gedacht. Ik kon daarna kiezen uit een paar bieren waar ik helemaal geen zin in had maar ach, dorst….. maar er werd verder helemaal niet opgelet, want we hadden bij het voorgerecht een glas wijn besteld. Ik had nog maar net m’n glas met nieuw bier voor me neergezet gehad toen het voorgerecht al werd geserveerd. Het bier moest ik toen met grote spoed drinken, want mijn glas wijn stond ook al bijna voor me.
    Het verbaasde me dat deze mensen niet zo zakelijk zijn. Er werd niets gedaan aan mijn uienlimoen van de corona, zelfs de koffie stond op de rekening. Ik zit niet te wachten op dat gratis biertje of kopje koffie, maar door die uiensmaak waren mijn smaak papillen we erg geschrokken. Jaren terug hebben we hier een keer gegeten, was niet lekker, maar dit was ook de tweede keer. De eerste en de laatste.. Jammer want er zijn nog maar zo weinig gelegenheden in en om Arnhem waar het goed eten is.

4,3
  30. Jason Star

Gister avond heb ik hier wat gedronken en een hapje genutigd, helaas was de bediening teveel met hun eigen dingen/ kennisen bezig. Hierdoor werd het gezelschap waarmee ik was behoorlijk lang aan het wachten gezet en hebben we over 2 drankjes een een bitterganituur in totaal ander half uur gedaan.
    Voor ons dus de reden dat we hier niet meer komen

4,5
  31. Vorig weekend hier wezen eten. Werkelijk niets was lekker.

Oude en harde friet, broodje hete kip met inderdaad 1 plakje kip en heel veel kaas en absoluut ongepaste uitjes. Pannekoek voor de kinderen was de klapper van de avond, dat leek wel een lap leer.

Denk je er iets van te kunnen zeggen als de borden worden opgehaald... Nee hoor, borden worden gewoon gepakt en meegenomen... Als je het antwoord al weet hoef je het niet te vragen inderdaad...

Afrader van de maand!

1,6
  32. Lekker zitten. Leuk terras. Broodjes zijn super.

33. Gisteravond 6 juni 2012 hier gegeten. Een 3 gangen menu.
    Het was ver boven verwachting. Gezellige zaak, vriendelijk personeel en waanzinnig lekker gegeten. De prijs/kwaliteit is helemaal goed. Een absolute aanrader.
    De presentatie van de maaltijden was ook heel erg goed.

Ik deel de mening van de negatieve reacties dan ook niet. Ik kom regelmatig in Horeca gelegenheden en kan dus redelijk goed vergelijken.

Ik kom hier zeker nog eens terug. Ja, sorry, kan alleen maar positief zijn over dit bedrijf.

34. Lucassen

Wat een heerlijke lunch hebben we hier gekregen. De omelet was erg lekker en ook de broodjes foccacia waren lekker. Het personeel was niet opdringerig en kwam vriendelijk over!
    Kortom heerlijk om lekker te lunchen, wij gaan binnenkort ook het avond eten proberen!

35. Wij hebben hier een aantal keren best aardig geluncht, mijn vriend eet graag de uitsmijter Oosterbeek, welke alleen daar te krijgen is. De rest van de kaart komt rechtstreeks bij de Makro vandaan volgens mij. De laatste twee keren zijn we zonder iets te bestellen weg gegaan, na 10 minuten wachten aan tafel (personeel had ons gezien maar stond gezellig te kletsen) werden we nog niet geholpen. Op dat moment waren er 4 andere tafels dus aan de drukte kan het niet gelegen hebben. Eten matig en bediening erg slecht.

5,1
  36. Vandaag een driegangen menu gehad met een grote groep. Het voorgerecht viel al tegen. Een rundercappacio waar geen smaak aan zat. Het vlees leek kant en klaar gesneden uit de diepvries te komen en lag op een schaars bedje sla. Wel werd er een simpel pesto-sausje bij geserveerd die niet bijzonder van smaak was. Het merendeel bij ons had een mixed-grill besteld. Maar geen illusies. Het was niet gegrilled en de stukjes vlees waren erg ongelijk verdeeld. De een had een heel klein raar stukje kipfilet maar wel een grotere spare-rib, en bij de ander vice versa. Daarbij was het biefstukje net kauwgom en al het vlees werd koud geserveerd. Ik heb mijn bord terug gestuurd en het vlees is toen netjes weer (in de pan) opgewarmd. De rest bij mij aan tafel heeft hier niks over gezegd en er werd ook niet over gevraagd door de bediening. Toen ze de borden kwamen afruimen en er werd een opmerking over geplaatst, kregen zij te horen dat ze er helaas niks aan konden veranderen en dat ze er maar iets van hadden moeten zeggen. Mijn grootmoeder had gelijk toen het eten werd geserveerd een opmerking gemaakt dat de borden zo koud waren en de bediening keek haar minachtend aan en liep zo weg. Het dessert (chocolade en ijs) werd wel op een warm bord geserveerd. Go figure...De bediening is stug en onvriendelijk en lijkt het liefst weer zo snel mogelijk van je af te zijn. Ik ken genoeg restaurants die goedkoper zijn en wel goed eten en vriendelijk personeel hebben. Dit Grand Café is duidelijk geen aanrader

2,2
  37. Ik heb hier nu al een paar keer wezen eten en ik vind het een goede kwaliteit hebben.
    De bediening is vriendelijk en geeft veel aandacht aan de klanten.
    Ik ga er zeker vaker komen.

38. Enige tijd geleden met collegae een lunch gehad en wij zeggen unaniem dat het niet bijzonder was. En over de ongeïnteresserde bediening maar niet te spreken.
    Het geheel was echt beneden de maat en wij komen er niet meer terug

5,5
  39. Van den ham

Gisteren wezen eten met 5 collega's en we kunnen niet anders zeggen dan dat het goed was. Een van mijn collega's gooide zijn drinken om en er werd zonder vragen een nieuwe drankje neergezet. Eten was goed en al met al een goede ervaring met dit restaurant. We komen zekers terug.

40. toos ockers

41. Zeer slecht, weinig aandacht aan het eten besteed. Bediening zeer onprofessioneel. Geen uitstraling en sfeer hangt er niet.

42. Na het lezen van de negatieve recensies ging ik met 8 personen hier eten met een huiverig gevoel. Via groupon had ik vouchers kunnen bemachtigen. Ik geef toe het reserveren ging moeilijk met groupon vouchers. Steeds was het vol als ik een datum prikte. Echter toen ik 4 weken in het vooruit reserveerde is ook dat gelukt.

We hadden een 3 gangenmenu met voldoende keuzes.

Het eten behalve deels de mix grill (waar de biefstukjes toch echt keihard waren) was prima. De bediening was erg vriendelijk. De entourage was modern en goed op elkaar afgestemd. Al met al was ons etentje hier een succes.

43. Voor ons één van de slechtste horecaervaringen van de laatste jaren.

Eten: ik snap werkelijk niet waarom dit een Grand Café heet. De eerste de beste snackbar levert betere kwaliteit.

Bijvoorbeeld salade die er al enigzins aangetast uitzag. Tevens zonder dressing of iets dergelijks!

Doordat de keuken het diner moest voorbereiden voor een grote groep, die overigens nog niet aanwezig was, moesten de andere klanten lang wachten. Sommige klanten liepen dan ook boos weg.

Kortom: alleen de prijzen waren Grand. Voor ons dus nooit meer.

3,7
  44. Slechte tent. Werken met een matige kwaliteit producten en dat proef je. Bediening ronduit onvriendelijk. Lopen rond met chagrijnige gezichen.

4,5