Bistro Barbizon in Oosterbeek

Parkeergelegenheid bieden wij ons gasten op eigen terrein en voor aan de straat.

U stapt uit bij bushalte De Oude Herbergh of als u per trein reist: Station Oosterbeek.

• High tea: € 25,00
  • Veganistisch

5. Betalen pin Visa Master Card

1. Met een groot gezelschap bij Barbizon gegeten. De bediening was zeer vriendelijk maar totaal niet geschikt voor deze baan. Sommige van ons gezelschap moesten erg lang wachten op hun drinken. Er werd tussendoor zo goed als niet gevraagd of mensen nog wat wilden drinken. Als er wel drinken gebracht werd was dit zeer knullig, telkens voor 1 of 2 mensen. Gevraagd of er soms wat flessen wijn op tafel gezet kon worden maar dat paste niet bij het concept! Ook het eten, wat heerlijk was, werd zeer knullig gereserveerd. Zodat mensen maar aan hun eten begonnen om het, ondanks de hete borden, niet koud te laten worden. Bij het hoofdgerecht, de vis en het vlees waren heerlijk, werd een schaaltje friet en een bakje sla gereserveerd. Totaal niet voldoende en zeer knullig bij zo'n hoofdmaaltijd! We vroegen meteen om meer sla en friet maar dat kwam helaas toen de vis en het vlees al op waren. Kortom; hoewel het eten heerlijk was, dit restaurant is voor groepen echt geen aanrader!