Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oostduinkerke verdeeld zijn.

Geijs Luc

Ervaring in de horeca honderden klanten (reizigers)

De Cock Erik

Vriendelijke bediening

Bea de Jong

Wanneer we in ons appartement in Middelkerke zijn gaan we altijd voor een overheerlijke salade en florishof koffie. Echt lekker!!

Lekker eten, enthousiast personeel en een gezellige sfeer. Mij zien ze elke zonnige dag terug op het buitenterras!

Zonder twijfel het meest onvriendelijke personeel op de Zeedijk. We waren nog niet binnen of we stonden al terug op straat, met de deur dichtgegooid in onze rug. Bij het binnenkomen zagen we de "chef" teken doen naar de kelner dat hij ons moest buitenwippen, dus we wisten toen al hoe laat het was. En inderdaad, op onze vriendelijke vraag of er nog een tafeltje voor 4 en een kinderstoel vrij was, kregen we een botte "Nee" en werden we de deur gewezen. Nochtans zat de zaak niet eens halfvol. Onderbemand? Of gewoon ongemanierd? Wie zal het zeggen - wij alvast niet, ons zien ze hier nooit meer terug!

Ronduit slecht! De kwaliteit van het eten dikke nul; niet vers en koud! We gaan er zeker niet terug!!

Lea van der Smissen

Uitstekende keuken, mooi gepresenteerd, de bediening feilloos en heel vriendelijk.
    Deze ervaring is zeker vatbaar voor herhaling !!!

Restaurant "Eglantier'" is echt een voltreffer .. Alleen al de erg eerlijke vriendelijke ontvangst laat je 't gevoel ervaren er thuis te mogen komen ! Het eten was gewoon super ... Eerlijke producten en met een erg creatief aanbod geserveerd ! Het personeel kent haar vak : ofschoon iedereen erg veel oog had voor wat reëel gebeurt op de tafels hebben wij toch 1 cruciale tip mee te geven : kijk wat meer in de ogen van de mensen zodat aangevoeld wordt wat mensen verlangen .. Indruk dat er teveel gefocust werd op tafelgebeuren zelf i.p.v. de mensen . Maar dit is een suggestieve opwaarderende opmerking zodat dit restaurant nog een superwaardering kan ervaren ! Bedankt !!!