Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oostburg verdeeld zijn.

Weer heerlijk gegeten bij jullie, altijd gezellig. Een aanrader voor iedereen om daar eens te gaan eten.

John

Boven verwachting goed.
    Heerlijke tapas.
    Zelf Spanjaarden eten hier ook.
    Zeer prettige bediening.
    Goede huiswijn.
    Beslist de moeite waard😉

Paul en Pauline Mulder

De eerste keer hier gegeten en zullen deze eetgelegenheid zeker aan vrienden doorgeven. We hebben het luxe driegangenmenu gegeten met een heerlijk stuk biefstuk (geen klein stuk), overheerlijke tomatensoep en vriendelijk personeel.

Erwin Roskam

Dit restaurant stond al heel lang op mijn lijst, dit door de zeer goede recensies op internet.
    We hebbenn hier gisteravond gegeten en moesten daarvoor 1 uur in de auto zitten om er te komen, maar dat was het ook dubbel en dwars waard.
    We kunnen hier kort over zijn: supergepassioneerde en gastvrije gastvrouw en overheerlijke gerechtjes die met zorg klaar gemaakt zijn. Dit alless geserveerd in een sfeervolle setting.

1 ding is zeker, zodra de kans zich voordoet rijden wij met groot plezier weer een uur om om bij hun te eten. Top, top, top.
    Ga zo door.

Ik ben samen met een vriendin van mij hier komen eten, wij vonden het eten super lekker.
    De bediening was heel vriendelijk en sociaal.
    En de sfeer was ook super gezellig.
    Zeker een aanrader!!

Christa Langerak

Echt een aanrader om te gaan eten, lekker eten voor een goede prijs/kwaliteit ver houding. Altijd vriendelijke bediening met aandacht voor de klant. Heb de prijs/ kwaliteit verhouding slechter beoordeeld omdat ik €. 3.95 voor een glas huiswijn in een klein glas toch wel erg veel geld vind, staat niet in verhouding met de prijzen van de rest

Wij komen er al zolang de Smickelaer bestaat. Je kunt er goed en heerlijk eten voor een goede prijs. Personeel is vriendelijk. Wij komen er graag. Bij Martin en Petra is t altijd gezellig en goed eten.

R Nijhoff

Je moet inderdaad even met een trap naar boven, maar op de eerste verdieping wacht je dan een plezierige ontvangst. Ook de verdere bediening houdt een ongedwongen sfeer met een persoonlijke touch. Op tafel komen verrassende gerechten van goede smaak en uitstekende kwaliteit, in behapbare 'raciones' en prijsklassen. Spaanse menukeuzes staan broederlijk naast meer vertrouwde producten die dan toch een zwierige Spaanse draai krijgen. Wie de weg naar Oostburg gevonden heeft, ontneemt zichzelf een plezierige ervaring door dit Spaanse restaurant te negeren. En wie nieuwsgierig is geworden naar " 't is boven ", zal de weg naar Oostburg ook wel vinden.

Op de vernieuwde website hadden we gemerkt dat de kaart aangepast was met nieuwe gerechtjes. Als regelmatig terugkerende klant moest dit toch gecheckt worden. Gisteren dan toch even de 130 km enkele rit getrotseerd om ons nog eens een avondje te laten verwennen. We waren dol enthousiast over de nieuwe culinaire hoogstandjes die de gastvrouw presenteerde op onze tafel. Niets dan lof voor het keukenteam dat er telkens in slaagt om het niveau steeds een trapje hoger te brengen. Een ware culinaire reis door Spanje met een selectie aan raciones dat de ontdekker van de spaanse keuken kan behagen, en dat de meer eisende bezoeker zal verrassen.

Wat een beroerde tent. 12-uurtje besteld. Stond met kroket. Krijg ik t geserveerd blijkt het een garnalenkroket te zijn. Lust ik niet. Vind ik niet dat je kan verwachten als er kroket staat. Serveerster wist niet wat t was. Bord naar keuken voor onderzoek. Bord weer terug en blijkt garnalenkroket te zijn. Als ik wil mag ik iets anders bestellen. Oké, netjes. Uitsmijter gedaan. Bord 12-uurtje werd weer meegenomen. Ga ik afrekenen moet ik beide betalen. Zeg dat ik dat raar vind, nadat serveerster aan heeft geboden dat ik wat anders mag bestellen. Ze gaat t bespreken met baas. Maar moet toch beide betalen. Wat triest... Vind prijzen sowieso niet in verhouding met wat je krijgt en hoe je t krijgt.

Jan Broekmeijer

Espresso en cappuccino gedronken op 12/7 2017. Heel smaakvol, maar jammer dat de dranken niet al te warm waren. De espresso was in een teug naar binnen!

Oostburgenaren

Beste restaurant in Zeeland en omstreken! Altijd lekker eten en heel vriendelijk personeel die de tijd voor je neemt en goede service levert. Zeker een 10 waard👌

13. Afhaal en bezorg Oostburg

Heezemans

Prima! En een uitkomst voor ons. Als jullie week menu op jullie website zou staan, zou het helemaal super zijn👍

Ik neem altijd het grillmenu altijd super lekker en teveel a la carte schijnt ook heel goed te zijn

Patrick de keyzer

Heerlijk weekendje. Prijs kwaliteit een topper. Tweemaal super leker diner, grote tong. Super vissoep, heerlijke paling en sublieme rog. Het ontbijt was onovertroffen, in geen enkel vijfsterren Tuks ressort vind je zoveel heerlijk vers fruit bij je ontbijt. Met krokante lekkernijen van eigen bakkerij. En alle denkbare charcuterie.
    Dank en respect voor de chef kok. Als ik nog maar in de buurt ben, kom ik terug.
    Pdk

A. en L. Smits

Erg sfeervol restaurant met verrassende kaart en erg warm welkom door gastvrouw.
    Dit alles maakte dat het een zeer geslaagde avond werd. Kwaliteit van eten prima.

Kom er al 17 jaar en altijd heel lekker. Nooit slecht gevaren. En vriendelijk personeel. Lekkere tostis en stoverij.

Marielle Datthijn

Ik heb al een aantal keer gegeten bij 'tis boven en raad iedereen aan om er ook heen te gaan. De bediening is mega vriendelijk en de sfeer is altijd goed. Ik ben zelf vegetarisch maar ook voor mij is er een ruime keuze aan heerlijke gerechtjes. Het grand dessert is zalig en zeker aan te bevelen, kortom: een top restaurant met geweldige service!

Al bijna 10 jaar haal ik 1 keer per maand vanuit België boodschappen op uit Nederland. Iedere keer ga ik eten bij Loesje. En iedere keer eet ik er super lekker, iedere keer is de zaak netjes en zeer sfeervol ingericht, iedere keer is het personeel vriendelijk en happy. Het valt niet mee om jaar na jaar uit te pakken met nieuwe en goede ideeën. Het is een plezier om er te gaan eten, ik kijk er dan ook iedere maand naar uit om boodschapjes te halen in Oostburg.

Het eten zag er niet alleen lekker uit, het was ook heerlijk!! We werden vriendelijk geholpen. We hebben genoten. Het is echt een aanrader👍

Erg lekker en goed eten en betaalbaar. Ideaal dat er een map is met alle allergieën in vermeld waardoor je zelf zonder 30 vragen te moeten stellen snel weet wat je kan eten. Zo kwam ik er achter dat ik saté kon eten met saus wat normaal nooit ergens kan.

We hebben vanavond weer lekker gegeten, sfeer was geweldig, ondanks dat het vol zat, volop aandacht van de gastvrouw, de chef kok met het personeel had ook weer z'n best gedaan. Een aanrader.

Gewoon lekker, aan te raden voor een zondag door de band. Goed verzorgd volgens de regels van de kunst, warm wat warm moet zijn, fris wat fris moet zijn. Een pintje = lekkere Jupiler van 't vat 33cl!

Culinaire top-beleving.
    Bij aankomst in restaurant 't Is Boven werden we hartelijk ontvangen door Monique, de gastvrouw. Mijn man en ik hadden een tafeltje aan het raam en we waren klaar voor een leuke avond. Bij het aperitief hebben we de uitgebreide kaart bekeken en we kozen er voor om zelf diverse gerechtjes te nemen in verschillende gangen. Je kan ook opteren voor een menu (2 versies) met verschillende gerechten om je zo te laten verrassen. De culinaire reis door Spanje wordt geserveerd in racciones, dit zijn grotere versies van tapas en kan je met twee delen. Het leuke aan deze formule vind ik dat je veel verschillende gerechten kan nemen, en zo wordt de beleving nog intenser. Alle gerechtjes die we proevden, werden mooi gepresenteerd en smaakten bijzonder lekker. Het wordt een heuze opgave om een keuze te maken uit de vele gerechtjes bij ons volgend bezoek. Monique heeft oog voor de gasten let op elk detail. Tijdens onze verre terugreis richting Vlaams-Brabant werden de plannen al gesmeed voor een volgend bezoek.

Lekker gegeten bij 'tisboven!, wij proefden Spanje, komen snel terug.

Remko

Topper waar het prijs-kwaliteit betreft. Menu met vele mogelijkheden om te combineren. Keus genoeg voor elke smaak en ieders voorkeur. Per gang bestellen of menumogelijkheid. Goede en betaalbare wijnen. Sfeervol en gezellige bediening.

Na alle goede recensies besloten om hier te gaan eten en hiervoor 150 km te rijden. Het is inderdaad boven en het is een mooi ingerichte zaak. Bij binnenkomst waren er niet veel gasten en werden we al slecht bediend. Na 20 minuten nog steeds geen drankje en menukaart, dit was zowieso de hele avond moeilijk te bestellen, want de bediening had het te druk met gasten die ze kenden. Dan het eten: een aanfluiting. Scampi's in likeur 43 leek wel crème brûlée met garnalen groenten uit de oven, echt smerig. Geitenkaas kroket droog. Gelukkig hebben we maar 2 keer kunnen bestellen in 2,5 uur. Dessert of koffie maar niet besteld, waren bang dat dit ook weer erg lang ging duren. Ik weet niet van wie die goeie recensies komen, dit was bar slecht.

29. Chinees-Indisch Oostburg

Dries Vermeulen

Vriendelijke (hoewel bedeesde) ontvangst, prompte service en héérlijk eten. Alles perfect afgekruid zonder al te overdonderend pikant te zijn. De Ocean City rijsttafel (hoofdzakelijk vis op de overigens al net zo voortreffelijke lamskoteletjes na) is een onvoorwaardelijke aanrader!

Geert @ Danièle

Prijs- kwaliteit is subliem. Alles was af, tot in de kleinste details (timing, bediening, enz...). Een aanrader voor iedereen die waarde voor hun geld willen. Een totale beleving. Chapeau! voor het voltallig team.