Nieuwste foto's in Oostburg

5. Loesjes Lunchroom heeft een nieuwe foto
  6. Loesjes Lunchroom heeft een nieuwe foto
  7. Loesjes Lunchroom heeft een nieuwe foto
  8. Lot's profielfoto
    Lot heeft een recensie geschreven voor 'tisboven!

Leuk restaurant met een gezellige sfeer. Zeer uitgebreide menukaart met heerlijke gerechten. De raciones zijn met aandacht klaargemaakt. We hebben heerlijk gegeten en zijn zeer gastvrij geholpen! Een aanrader waar wij zeker terug zullen komen.

9. Ifld's profielfoto
    Ifld heeft een recensie geschreven voor Ramses
    Pizzeria Oostburg

Koude pizza's die weinig tot geen smaak hebben. De eerste en de laatste keer voor ons!

1,3
  10. 'tisboven! heeft een nieuwe foto
  11. 'tisboven! heeft een nieuwe foto
  12. 'tisboven! heeft een nieuwe foto
  13. 'tisboven! heeft een nieuwe foto
  14. Anneke Zonneveld's profielfoto
    Anneke Zonneveld heeft een recensie geschreven voor 'tisboven!

Anneke Zonneveld

Leuke gastvrouw die weet hoe het moet, ontspannen sfeer, heel lekker vegetarisch eten. Is echte aanrader.

15. Alice fierens's profielfoto
    Alice fierens heeft een recensie geschreven voor 'tisboven!

Weer heerlijk gegeten bij jullie, altijd gezellig. Een aanrader voor iedereen om daar eens te gaan eten.

16. John 's profielfoto
    John heeft een recensie geschreven voor 'tisboven!

John

Boven verwachting goed.
    Heerlijke tapas.
    Zelf Spanjaarden eten hier ook.
    Zeer prettige bediening.
    Goede huiswijn.
    Beslist de moeite waard😉

17. Paul en Pauline Mulder's profielfoto
    Paul en Pauline Mulder heeft een recensie geschreven voor De Smickelaer

Paul en Pauline Mulder

De eerste keer hier gegeten en zullen deze eetgelegenheid zeker aan vrienden doorgeven. We hebben het luxe driegangenmenu gegeten met een heerlijk stuk biefstuk (geen klein stuk), overheerlijke tomatensoep en vriendelijk personeel.

18. Erwin Roskam's profielfoto
    Erwin Roskam heeft een recensie geschreven voor 'tisboven!

Erwin Roskam

Dit restaurant stond al heel lang op mijn lijst, dit door de zeer goede recensies op internet.
    We hebbenn hier gisteravond gegeten en moesten daarvoor 1 uur in de auto zitten om er te komen, maar dat was het ook dubbel en dwars waard.
    We kunnen hier kort over zijn: supergepassioneerde en gastvrije gastvrouw en overheerlijke gerechtjes die met zorg klaar gemaakt zijn. Dit alless geserveerd in een sfeervolle setting.

1 ding is zeker, zodra de kans zich voordoet rijden wij met groot plezier weer een uur om om bij hun te eten. Top, top, top.
    Ga zo door.

19. Eline.'s profielfoto
    Eline. heeft een recensie geschreven voor De Smickelaer

Ik ben samen met een vriendin van mij hier komen eten, wij vonden het eten super lekker.
    De bediening was heel vriendelijk en sociaal.
    En de sfeer was ook super gezellig.
    Zeker een aanrader!!

20. Christa Langerak's profielfoto
    Christa Langerak heeft een recensie geschreven voor De Smickelaer

Christa Langerak

Echt een aanrader om te gaan eten, lekker eten voor een goede prijs/kwaliteit ver houding. Altijd vriendelijke bediening met aandacht voor de klant. Heb de prijs/ kwaliteit verhouding slechter beoordeeld omdat ik €. 3.95 voor een glas huiswijn in een klein glas toch wel erg veel geld vind, staat niet in verhouding met de prijzen van de rest

21. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor De Smickelaer

Wij komen er al zolang de Smickelaer bestaat. Je kunt er goed en heerlijk eten voor een goede prijs. Personeel is vriendelijk. Wij komen er graag. Bij Martin en Petra is t altijd gezellig en goed eten.

22. Ed van Os's profielfoto
    Ed van Os vindt de recensie door R Nijhoff voor 'tisboven! leuk

R Nijhoff

Je moet inderdaad even met een trap naar boven, maar op de eerste verdieping wacht je dan een plezierige ontvangst. Ook de verdere bediening houdt een ongedwongen sfeer met een persoonlijke touch. Op tafel komen verrassende gerechten van goede smaak en uitstekende kwaliteit, in behapbare 'raciones' en prijsklassen. Spaanse menukeuzes staan broederlijk naast meer vertrouwde producten die dan toch een zwierige Spaanse draai krijgen. Wie de weg naar Oostburg gevonden heeft, ontneemt zichzelf een plezierige ervaring door dit Spaanse restaurant te negeren. En wie nieuwsgierig is geworden naar " 't is boven ", zal de weg naar Oostburg ook wel vinden.

23. R Nijhoff's profielfoto
    R Nijhoff heeft een recensie geschreven voor 'tisboven!

R Nijhoff

24. Ed van Os's profielfoto
    Ed van Os vindt de recensie door Nini De Ryck voor 'tisboven! leuk

Op de vernieuwde website hadden we gemerkt dat de kaart aangepast was met nieuwe gerechtjes. Als regelmatig terugkerende klant moest dit toch gecheckt worden. Gisteren dan toch even de 130 km enkele rit getrotseerd om ons nog eens een avondje te laten verwennen. We waren dol enthousiast over de nieuwe culinaire hoogstandjes die de gastvrouw presenteerde op onze tafel. Niets dan lof voor het keukenteam dat er telkens in slaagt om het niveau steeds een trapje hoger te brengen. Een ware culinaire reis door Spanje met een selectie aan raciones dat de ontdekker van de spaanse keuken kan behagen, en dat de meer eisende bezoeker zal verrassen.

25. Nini De Ryck's profielfoto
    Nini De Ryck heeft een recensie geschreven voor 'tisboven!

26. Yvonne's profielfoto
    Yvonne heeft een recensie geschreven voor De Eenhoorn

Wat een beroerde tent. 12-uurtje besteld. Stond met kroket. Krijg ik t geserveerd blijkt het een garnalenkroket te zijn. Lust ik niet. Vind ik niet dat je kan verwachten als er kroket staat. Serveerster wist niet wat t was. Bord naar keuken voor onderzoek. Bord weer terug en blijkt garnalenkroket te zijn. Als ik wil mag ik iets anders bestellen. Oké, netjes. Uitsmijter gedaan. Bord 12-uurtje werd weer meegenomen. Ga ik afrekenen moet ik beide betalen. Zeg dat ik dat raar vind, nadat serveerster aan heeft geboden dat ik wat anders mag bestellen. Ze gaat t bespreken met baas. Maar moet toch beide betalen. Wat triest... Vind prijzen sowieso niet in verhouding met wat je krijgt en hoe je t krijgt.

27. Jan Broekmeijer's profielfoto
    Jan Broekmeijer heeft een recensie geschreven voor Eigenwijs

Jan Broekmeijer

Espresso en cappuccino gedronken op 12/7 2017. Heel smaakvol, maar jammer dat de dranken niet al te warm waren. De espresso was in een teug naar binnen!

28. Ed van Os's profielfoto
    Ed van Os vindt de recensie door Marielle Datthijn voor 'tisboven! leuk

Marielle Datthijn

Ik heb al een aantal keer gegeten bij 'tis boven en raad iedereen aan om er ook heen te gaan. De bediening is mega vriendelijk en de sfeer is altijd goed. Ik ben zelf vegetarisch maar ook voor mij is er een ruime keuze aan heerlijke gerechtjes. Het grand dessert is zalig en zeker aan te bevelen, kortom: een top restaurant met geweldige service!

29. Ed van Os's profielfoto
    Ed van Os vindt de recensie door A. en L. Smits voor 'tisboven! leuk

A. en L. Smits

Erg sfeervol restaurant met verrassende kaart en erg warm welkom door gastvrouw.
    Dit alles maakte dat het een zeer geslaagde avond werd. Kwaliteit van eten prima.

30. Ed van Os's profielfoto
    Ed van Os vindt de recensie door Oostburgenaren voor 'tisboven! leuk

Oostburgenaren

Beste restaurant in Zeeland en omstreken! Altijd lekker eten en heel vriendelijk personeel die de tijd voor je neemt en goede service levert. Zeker een 10 waard👌