Nieuwste foto's in Oost West en Middelbeers

Er zijn geen foto's gevonden.

Laatste updates in Oost West en Middelbeers

1. mariekek's profielfoto
    mariekek heeft een recensie geschreven voor De Zwaan

Zondagavond met een grote groep gegeten bij De zwaan in Middelbeers. We konden kiezen uit drie voorgerechten: tomatensoep, groentesoep of een kipsalade. Iedereen was dit tevreden en ik kan je vertellen dat de groentesoep getrokken was van rundsvlees, zat er nog in, en goed gevuld was met allerlei groentes en soepballetjes. Er werd brood met boter bij geserveerd.
    er waren ook weer drie hoofdgerechten: zalm, kipfilet of varkenshaas, hier was ook iedereen tevreden over. Het werd geserveerd met voldoende groentes en aardappelen op verschillende manieren klaar gemaakt. En er was voldoende en je kon nog zoveel bijkrijgen als je wilde. Het nagerecht was een echt grand dessert en bestond uit twee verschillende soorten ijs, slagroom en een baverois met een soort frambozengelei.
    Voor de sfeer heb ik een 6 gegeven want de akoestiek heb ik als vervelend ervaren. Bovendien hoorden we af en toe "gebonk" van muziek en het verkeer van de ernaast liggende weg, jammer.
    De service was picco-bello en de prijs ook.

2. Wil van Ham's profielfoto
    Wil van Ham heeft een recensie geschreven voor De Zwaan

Wil van Ham

We hebben met een groep van 17 personen lekker gegeten. 3 Gangenmenu voor een gangbare prijs. Vooral de mogelijkheid om apart te zitten in de gildekamer was een goede keuze zodat niemand last had van ons en wij niet van andere gasten. Sfeervol en echt Brabants!

3. liesbeth's profielfoto
    liesbeth heeft een recensie geschreven voor De Zwaan

liesbeth

Gezellig en zeer gastvrij onthaal, eenvoudige kaart maar goede prijs/kwaliteitverhouding.