Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oost-Souburg verdeeld zijn.

1. Indonesisch Oost-Souburg

Fam de Vos

Heerlijk gegeten en wat een geweldige ontvangst.

2. Indonesisch Oost-Souburg

Martijn & Liesbeth

Voor de eerste keer hier geweest. Heel veel keus uit pittig en niet pittig. Eten was erg lekker en de bediening zeer vriendelijk. We komen hier zeker weer. Een echte aanrader!

3. Indonesisch Oost-Souburg

Johan van Holland

Heerlijk gegeten, perfecte bediening. En een mooi schoon restaurant en toiletten.

Pizza besteld net kon zo de vuilnisbak in zelfs onze dochter van 8 die normaal dol op pizza is hoefde t niet.
    Gortdroog net karton.
    Zonde van t geld!

5. Indonesisch Oost-Souburg

Rudolf en Marian Meijer

Zoals altijd weer geweldig. Jammer dat wij op onze leeftijd geen grote eetlust meer hebben ;-)

6. Indonesisch Oost-Souburg

Dennis Wiegmans

Wederom geweldig gegeten! Vriendelijke mensen, ontspannen sfeer. Absolute aanrader, terecht dat het al jaren in de top van de Indonesische restaurants in NL staat.

7. Indonesisch Oost-Souburg

Marianne Nieuwdorp

We rijden er graag voor naar Oost-Souburg vanuit Beuningingen om met onze vader te genieten van jullie heerlijke eten!

8. Chinees-Indisch Oost-Souburg

Koningsdag 2017, 11 man/vrouw, op het laatste moment besloten om naar de Chinees te gaan. Beetje inschikken en het lukt. Chinese rijsttafel, lekker makkelijk voor de kok en ook voor ons.
    Ondanks drukte (als altijd hier veel afhalers) vlot met de drankjes en ook de goeie hap was er snel.

En de sfeer... Ach zoals bij alle Cinezen, die moet je zelf maken!

Kortom, alles ok!

9. Indonesisch Oost-Souburg

Mieke Ryksen

Ik had nog nooit van Bandoeng gehoord, maar wat een verrassing! Een heel gezellig en knus restaurant waar we hartelijk werden verwelkomd. Na een drankje en uitgeserveerd voorgerecht, mochten we deelnemen aan een uitgebreid buffet met tal van overheerlijke gerechten. We kregen een goede uitleg over wat alles was en de rode heften van sommige opscheplepels gaven aan dat betreffend gerecht pittiger was. Ook heerlijke spekkoek en tamarindesnoepjes waren vrij te kiezen.
    Kortom het was een HEERLIJK kennismakingsbezoek wat zeker een vervolg gaat krijgen.

10. Indonesisch Oost-Souburg

Hans Kok

Komen hier vaker en wij beschouwen het als het beste Indonesische restaurant van Nederland.

Vermeulen

Eten is echt prima. Tip van mij zou zijn let op hygiëne. Zie soms veel mensen achter de bali staan, allemaal in gewone kleren, mensen die bezorgen lopen met hun jas bij de snacks en maken gerechten klaar zonder even handen te wassen. Heb zelf 20 jaar in de horeca gewerkt dus ik zal wel extra op dit soort zaken letten, maar als je een succes wilt zijn en zeker blijven, geef ik de tip mee: ga hier anders mee om.

12. Indonesisch Oost-Souburg

ineke van wijik

Voor het eerst in dit restaurant geweest. Mijn verwachtingen waren hoog en dat hebben ze meer dan waar kunnen maken. Geweldig lekker gegeten. Leuke sfeer en leuke bediening.

Echt een aanrader voor iedereen die van Indonesisch eten houdt.

13. Indonesisch Oost-Souburg

M. Berting

We hadden een cadeaubon gewonnen bij Jumbo Souburg voor een Javaans buffet. We hebben heerlijk gegeten en er was ruime keuze. Het was weer top!

Stoofvlees overheerlijk, ik kom er graag voor mijn bed uit zoals men dat zegt. Verder een hele gezellige sfeer ook onder collega's. Teamwork is perfect.

En nu ga ik weer een patatje stoof halen bij nr 1 snackbar in Oost-Souburg. Ga zo door; een 10 met een gouden griffel!

15. Indonesisch Oost-Souburg

Mark Leemans

16. Indonesisch Oost-Souburg

Enthousiast ging ik voor de eerste keer naar Restaurant Bandoeng om eten af te halen.
    Helaas viel dat enorm tegen. Het vlees was hard en droog. De gerechten waren allemaal nogal smakeloos. Ik ben geen keukenprinses maar dit kan ik zelf beter. Jammer maar het was ook meteen de laatste keer.

17. Indonesisch Oost-Souburg

Mijn schoonzus en zwager waren heel enthousiast over Bandoeng en wilden ons verrassen met een Indisch buffet. En het was verrukkelijk, echt heerlijk gegeten.
    Het aanbod was zeer compleet en wij hebben met zijn allen echt genoten.
    Het is zeker voor herhaling vatbaar!

18. Chinees-Indisch Oost-Souburg

Erg goed, bestelde geroosterde eend met bamie voor mijzelf en voor mijn partner het gerecht San kwak met rijst. Over beide gerechten waren we zeer tevreden. Correcte bediening, goede sfeer en prima prijs kwaliteit verhouding, wij komen daar zeker terug.

19. Chinees-Indisch Oost-Souburg

Rens en Toos Bolier

Gisteren hier wezen eten op uitnodiging van verjaardagsfeest. Zelden zo goed en lekker gegeten bij een Chinees restaurant, alles was perfect. Van eten tot en met de bediening. Omdat wij van buitenaf gekomen zijn, zullen wij hier zeker nog terug komen als we in de buurt zijn. Alles was top!

20. Indonesisch Oost-Souburg

Rudy Kestelo

Heerlijk Indonesische keuken, buffet wordt steeds aangevuld. Er worden ook lekkere Indonesische drankjes aangeboden. Al bij al een aanrader!!

21. Indonesisch Oost-Souburg

We hebben hier zo heerlijk gegeten, echt Indonesisch, het kan niet beter. We geven een 10 met een griffel! De service kan iets beter, zo ook de entourage, maar het eten maakt alles goed en de prijs vinden we perfect. Het Buffet voor € 25,75 is het geld meer dan waard. Nog een 10 dus!

22. Indonesisch Oost-Souburg

Heerlijk Indisch eten, voor ieder wat wils. En betaalbaar!

23. Indonesisch Oost-Souburg

Eindelijk de kans gehad om eens bij Bandoeng in Oost-Souburg te eten. Er werd ons gezegd dat de locatie iet wat gedateerd was. Nee, hoor, gewoon gezellig en precies wat je verwacht bij een Indonesisch restaurant. Leuk om binnen te komen en te gaan zitten! Het personeel was top en vriendelijk. Het buffet was ruim opgezet en gewoon goed. Echter bij sommige gerechten het vlees iets te vlak, mag iets beter gekruid zijn. Niet om te zeuren maar we hadden een iets hogere verwachting van Bandoeng na de nummer 1 positie in 2015. Desalniettemin, een topper in Zeeland!

24. Indonesisch Oost-Souburg

louise Siegers-Letzer

26 november 2015 was het weer zover! Bandung was ook dit jaar weer zo lief om de ouderen van de Molukse instelling Tabadila te Middelburg, die hier toe in staat waren, uit te nodigen om gratis te komen eten. Ook de oudere vrijwilligers waren welkom. Iedereen was blij verrast. Het was een gezellige avond om nooit te vergeten. Er was voor live muziek gezorgd en er traden danseresjes op die in klederdracht een traditioneel dansje lieten zien. En over het eten kan ik kort zijn. Diverse keren was ik in het verleden in Bandoeng wezen eten, nu hadden ze zichzelf overtroffen met de keur aan heerlijke gerechten. Niet eerder smaakte het me zo goed. Ik denk namens alle genodigde uit Tabadila te kunnen spreken als ik Restaurant Bandoeng heel, heel, hartelijk dank zeg.

Louise Siegers -Letzer

25. Indonesisch Oost-Souburg

Tonnie en Astrid

Heel erg lekker. Vriendelijke mensen echt top. Goede service echt een aanrader.

26. Indonesisch Oost-Souburg

Paula schipper

Niet te geloven dat je in een restaurant, waar het hele buffet naar Ketjap Manis smaakt, na afrekening te horen krijgt van eigenaresse (?) "Dat ik ( klant) niet zo chagrijnig moest kijken, want het was nu eenmaal druk."
    Nooit meer naar Bandoeng, is ook geen Javaanse/Indische keuken. Probeer eens verder in het land, zonde van de tijd en het geld.

27. Indonesisch Oost-Souburg

Mee uit eten gevraagd door Oud Souburger. Had nog niet eerder Indonesisch gegeten. Heerlijk was het, heb het bij de milde gerechten van het buffet gehouden. Gewoon goede kwaliteit eten en vriendelijke bediening waar je zomaar een gezellig praatje mee hebt. We gaan zeker nog een keertje. De koffie was overigens ook heerlijk en goed warm!

28. Indonesisch Oost-Souburg

J.Broekmeijer

Wij echtpaar van 74 en 76 hebben op 09-10-2015 met familie 8 personen heerlijk gegeten. De bediening was prima en omdat wij vierden dat we samen 150 jaar waren, had ik van te voren gevraagd om een mooi bloemstuk op tafel te zetten. Geweldig bloemstuk bleek het te zijn!!

Al met al was het een bijzonder gezellige avond en komen we zeker graag terug.

29. Indonesisch Oost-Souburg

Goede sfeer, leuke meiden in de bediening en heerlijk eten! Voor de liefhebber(s) van de Aziatische keuken is deze zaak een aanrader.

30. Chinees-Indisch Oost-Souburg

Ze luistert niet naar je als je zegt alleen fou yong hai vegetarisch. Nee dan doen ze gelijk alles vegetarisch en als je om mini loempia's vraagt, krijg je grote loempia's. In plaats van dat ze dan vragen of je alles vegetarisch wilt in plaats van zelf een plan te trekken.