Nieuwste foto's in Oost-Souburg

Laatste updates in Oost-Souburg

1. Atie van Dijk's profielfoto
    Atie van Dijk heeft een recensie geschreven voor Bandoeng
    Indonesisch Oost-Souburg

Het was zoals andere keren heerlijk, aardig personeel, gezellig. Wel erg warm, waarschijnlijk omdat het restaurant zo goed als vol zat en dat op donderdagavond! Fijn dat er zo'n restaurant is in ons dorp we hadden onze volwassen zoon meegenomen die blij verrast was over het echt Indische eten.

2. Atie van Dijk's profielfoto
    Atie van Dijk heeft een recensie geschreven voor Bandoeng
    Indonesisch Oost-Souburg

Met vrienden uit eten bij Bandoeng alles was voortreffelijk eten prima, sfeer prima, ambiance gezellig, mooie toiletten en superschoon voor herhaling vatbaar als je van Indisch eten houdt en dat doen we het was heerlijk.

3. Peter en jeanine speijkers's profielfoto
    Peter en jeanine speijkers heeft een recensie geschreven voor Bandoeng
    Indonesisch Oost-Souburg

Wederom heerlijk gegeten. De bediening is altijd vriendelijk en snel. Dikke pluim voor de eigenaar na onwel worden van gast. 👍

4. Djoonzzz's profielfoto
    Djoonzzz heeft een recensie geschreven voor De Ambacht

Djoonzzz

Eten is redelijk, maar de bereidingstijd is zeer zeer slecht. Duurt altijd al vreselijk lang als je in de zaak staat, maar als je besteld is het helemaal drama. Ik had na de laatste keer mezelf beloofd dat ik niet meer zou laten bezorgen. Maar door omstandigheden kon het niet anders. Omdat ik geen bevestigingsmail had ontvangen had ik even voor de zekerheid gebeld. Ja bestelling was binnen. Ik moest deze bestelling snel hebben, want mijn dochters waren er en die moesten gaan sporten. "ja we proberen binnen 3 kwartier te bezorgen" Lang verhaal kort: Pas na 1 uur en 10 minuten had ik de bestelling! Belachelijk!!!

5. Mvr. As's profielfoto
    Mvr. As heeft gereageerd op een recensie van Bandoeng

Geen gratis water.....? Hebben ze dat daar niet in Souburg.
    Ben al in veel gelegenheden in Vlissingen geweest om te eten, maar dit heb ik zelf nog niet meegemaakt. Mijns inziens verkeerde zuinigheid.
    Als er gegeten en gedronken wordt mag dit toch geen probleem zijn.

6. van Tilburg's profielfoto
    van Tilburg heeft gereageerd op een recensie van Bandoeng

Treurig hoor.... het gaat om het serveren van een glas water.... voor innemen van medicijnen en voor IN de witte wijn van mijn vrouw, om het zurige wat te verdunnen. In Chaudfontaine zitten mineralen etc. niet lekker IN de wijn. Dhr Leemans wil dat maar niet begrijpen. Typisch gevalletje JAMMER.
    Enfin, u ziet ons en onze Indonesische vrienden niet meer terug.

7. Mark Leemans's profielfoto
    Mark Leemans heeft gereageerd op een recensie van Bandoeng

Beste mensen, hierbij het gehele door ons gestuurde (privé) bericht als reactie op de heer van Tilburg.

"Goedemorgen, dank voor uw recensie.
    Jammer dat u op deze manier uw, duidelijk blijkbare, frustratie wilt uiten.
    Echter is het jammer dat u niet helemaal de waarheid verteld.
    Wanneer er bij ons een glaasje (kraan)water word gevraagd om medicijnen in te nemen dan geven wij dat altijd direct.
    En u heeft niet aangegeven, zoals u in uw recensie doet, dat het glas kraanwater bestemd was voor het innemen van medicijnen maar voor bij de wijn. En daar hebben wij de Chaudfontaine (in meerdere smaken trouwens) voor, om te verkopen inderdaad!
    En nog even over uw fooi; deze is bedoeld voor ons personeel en niet om de door u genoemde kosten te dekken...."

8. Ramona Vinke's profielfoto
    Ramona Vinke heeft een recensie geschreven voor Bandoeng

Ramona Vinke

Bandoeng is een super restaurant, heerlijk eten en een goede prijs kwaliteit verhouding. De sfeer is heel aangenaam, de eigenaar ontzettend aardig. Ook de persoonlijke aandacht is heel fijn.
    Echt een aanrader!!

9. van Tilburg's profielfoto
    van Tilburg heeft gereageerd op een recensie van Bandoeng

Zojuist nogmaals een beledigende reactie van de eigenaar van Bandoeng mogen ontvangen op mijn weloverwogen recensie van 19 januari j.l., te weten het volgende deel citaat: " En nogmaals jammer dat u zo gefrustreerd bent ...."
    Naar mijn mening getuigt het niet van behoorlijk gedrag als een restaurant eigenaar zo zijn kritische (voormalige) gasten bejegend. Beschamend!

10. van Tilburg's profielfoto
    van Tilburg heeft gereageerd op een recensie van Bandoeng

19 Januari j.l. hebben wij een zorgvuldige recensie geplaatst over Bandoeng en wij zijn zeer verontwaardigd over de beledigende reactie van Bandoeng hierop, te weten:

"Jammer dat u op deze manier uw, duidelijk blijkbare, frustratie wilt uiten"

Bij deze is Bandoeng ons voor altijd kwijt als klant en wij zullen al onze vrienden hierover informeren.

11. van Tilburg's profielfoto
    van Tilburg heeft een recensie geschreven voor Bandoeng

van Tilburg

Op 28 december 2017 hebben wij met vier personen gegeten in het restaurant Bandoeng te Oost Souburg. Wij doen dit met enige regelmaat en sinds 2005 frequenter met Marine personeel uit Indonesië die in Vlissingen waren i.v.m. scheepsnieuwbouw.
    Uiteraard zijn we gestart met een drankje. Bij de wijn werd een glas kraanwater gevraagd door mijn vrouw, zo ook door een van onze gasten i.v.m. het innemen van medicijnen. Bij de bestelling hiervan werd ons te verstaan gegeven dat er geen kraanwater werd geschonken maar we konden wel een fles Chaudfontaine bestellen. Omdat wij zeer goed kraanwater hebben in Nederland is het drinken van flessen-water tegen ons principe. Het medicijn werd met een slok bier ingenomen en na nogmaals vragen om een glas water bij het tweede wijntje, werd een glas ijsblokjes op tafel gezet. Een beetje zielig en daardoor lachwekkend vonden wij dit wel. Ik ben naar de eigenaar gegaan en heb hem onze vraag voorgelegd. Hij was bang dat klanten alleen maar kraanwater zouden drinken bij hun maaltijd. Ik heb hem gezegd dat dit nooit zijn echte reden kan zijn voor het niet serveren van kraanwater. Het restaurant kan natuurlijk op dat moment kraanwater laten betalen. De eigenaar wilde er verder niet over praten. Bandoeng is hierdoor wel een goede klant aan het verliezen. Een dessert of een kopje koffie hebben we niet meer besteld, we waren te veel ontgoocheld en ontdaan door de houding van de eigenaar.
    Regeert Chaudfontaine in het restaurant Bandoeng, of gaat het simpelweg om geld verdienen? Gelukkig zijn er vele restaurants in Vlissingen en omstreken, die bij een etentje aanbieden of er een karaf met gekoeld kraanwater voorzien van een schijf citroen op tafel gezet mag worden. Geef de gast de keuze. Als je voor Chaudfontaine of een ander merk wilt kiezen, kan dat natuurlijk altijd. Wij raden de eigenaar aan eens op de site kraanwater.nl te kijken, of die van KASSA m.b.t. kraanwater in restaurants. Ondanks dit alles en de enigszins hoge buffet-prijs, hebben wij lekker gegeten. En als we een fooi hadden gegeven, zoals we normaal overal doen waar wij met plezier hebben vertoefd, dan had deze ruim de kosten van het water en het afwassen van de glazen gedekt. Duidelijk een gevalletje “heel erg jammer’. Dit moet je als restaurant toch werkelijk niet willen meemaken, en als klant ook niet.

12. Familie Lobles / Bischops's profielfoto
    Familie Lobles / Bischops heeft een recensie geschreven voor De Ambacht

Familie Lobles / Bischops

Geweldig bedrijf. We bestellen altijd voor thuis. Maar ook als ik op me werk ben. De hamburgers zijn vers groot en lekker. De wraps zijn ook heerlijk. Alles is vers gemaakt.
    Het meisje wat de bestelling afleverd is ook een lieve vrolijke meid. Top bedrijf dat hier in Oost-Souburg zit.

13. Hubregtse's profielfoto
    Hubregtse heeft een recensie geschreven voor Bandoeng

Hubregtse

Vandaag weer heerlijk gegeten in dit restaurant. Top! Heel gemoedelijk. Wij komen hier al 30 jaar.
    Van harte aan te bevelen.
    Eenmaal hier gegeten wil je nooit iets anders meer. Tot de volgende keer. Dank je wel.

14. Fam de Vos's profielfoto
    Fam de Vos heeft een recensie geschreven voor Bandoeng

Fam de Vos

Heerlijk gegeten en wat een geweldige ontvangst.

15. Martijn & Liesbeth's profielfoto
    Martijn & Liesbeth heeft een recensie geschreven voor Bandoeng

Martijn & Liesbeth

Voor de eerste keer hier geweest. Heel veel keus uit pittig en niet pittig. Eten was erg lekker en de bediening zeer vriendelijk. We komen hier zeker weer. Een echte aanrader!

16. Johan van Holland's profielfoto
    Johan van Holland heeft een recensie geschreven voor Bandoeng

Johan van Holland

Heerlijk gegeten, perfecte bediening. En een mooi schoon restaurant en toiletten.

17. patries's profielfoto
    patries heeft een recensie geschreven voor La Gonda

Pizza besteld net kon zo de vuilnisbak in zelfs onze dochter van 8 die normaal dol op pizza is hoefde t niet.
    Gortdroog net karton.
    Zonde van t geld!

18. Rudolf en Marian Meijer's profielfoto
    Rudolf en Marian Meijer heeft een recensie geschreven voor Bandoeng

Rudolf en Marian Meijer

Zoals altijd weer geweldig. Jammer dat wij op onze leeftijd geen grote eetlust meer hebben ;-)

19. Dennis Wiegmans's profielfoto
    Dennis Wiegmans heeft een recensie geschreven voor Bandoeng

Dennis Wiegmans

Wederom geweldig gegeten! Vriendelijke mensen, ontspannen sfeer. Absolute aanrader, terecht dat het al jaren in de top van de Indonesische restaurants in NL staat.

20. Marianne Nieuwdorp's profielfoto
    Marianne Nieuwdorp heeft een recensie geschreven voor Bandoeng

Marianne Nieuwdorp

We rijden er graag voor naar Oost-Souburg vanuit Beuningingen om met onze vader te genieten van jullie heerlijke eten!

21. DutchZlnd's profielfoto
    DutchZlnd heeft een recensie geschreven voor Happy Garden
    Chinees-Indisch Oost-Souburg

Koningsdag 2017, 11 man/vrouw, op het laatste moment besloten om naar de Chinees te gaan. Beetje inschikken en het lukt. Chinese rijsttafel, lekker makkelijk voor de kok en ook voor ons.
    Ondanks drukte (als altijd hier veel afhalers) vlot met de drankjes en ook de goeie hap was er snel.

En de sfeer... Ach zoals bij alle Cinezen, die moet je zelf maken!

Kortom, alles ok!

22. Mark Leemans's profielfoto
    Mark Leemans vindt de recensie door Mieke Ryksen voor Bandoeng leuk

Mieke Ryksen

Ik had nog nooit van Bandoeng gehoord, maar wat een verrassing! Een heel gezellig en knus restaurant waar we hartelijk werden verwelkomd. Na een drankje en uitgeserveerd voorgerecht, mochten we deelnemen aan een uitgebreid buffet met tal van overheerlijke gerechten. We kregen een goede uitleg over wat alles was en de rode heften van sommige opscheplepels gaven aan dat betreffend gerecht pittiger was. Ook heerlijke spekkoek en tamarindesnoepjes waren vrij te kiezen.
    Kortom het was een HEERLIJK kennismakingsbezoek wat zeker een vervolg gaat krijgen.

23. Mieke Ryksen's profielfoto
    Mieke Ryksen heeft een recensie geschreven voor Bandoeng

Mieke Ryksen

24. Hans Kok's profielfoto
    Hans Kok heeft een recensie geschreven voor Bandoeng

Hans Kok

Komen hier vaker en wij beschouwen het als het beste Indonesische restaurant van Nederland.

25. Vermeulen's profielfoto
    Vermeulen heeft een recensie geschreven voor De Ambacht

Vermeulen

Eten is echt prima. Tip van mij zou zijn let op hygiëne. Zie soms veel mensen achter de bali staan, allemaal in gewone kleren, mensen die bezorgen lopen met hun jas bij de snacks en maken gerechten klaar zonder even handen te wassen. Heb zelf 20 jaar in de horeca gewerkt dus ik zal wel extra op dit soort zaken letten, maar als je een succes wilt zijn en zeker blijven, geef ik de tip mee: ga hier anders mee om.

26. Mark Leemans's profielfoto
    Mark Leemans vindt de recensie door ineke van wijik voor Bandoeng leuk

ineke van wijik

Voor het eerst in dit restaurant geweest. Mijn verwachtingen waren hoog en dat hebben ze meer dan waar kunnen maken. Geweldig lekker gegeten. Leuke sfeer en leuke bediening.

Echt een aanrader voor iedereen die van Indonesisch eten houdt.

27. ineke van wijik's profielfoto
    ineke van wijik heeft een recensie geschreven voor Bandoeng

ineke van wijik

Echt een aanrader voor iedereen die van Indonesisch eten houdt.

28. M. Berting's profielfoto
    M. Berting heeft een recensie geschreven voor Bandoeng

M. Berting

We hadden een cadeaubon gewonnen bij Jumbo Souburg voor een Javaans buffet. We hebben heerlijk gegeten en er was ruime keuze. Het was weer top!

29. Doris Baljeu-Lerech's profielfoto
    Doris Baljeu-Lerech heeft een recensie geschreven voor De Ambacht

Stoofvlees overheerlijk, ik kom er graag voor mijn bed uit zoals men dat zegt. Verder een hele gezellige sfeer ook onder collega's. Teamwork is perfect.

En nu ga ik weer een patatje stoof halen bij nr 1 snackbar in Oost-Souburg. Ga zo door; een 10 met een gouden griffel!