Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ooij verdeeld zijn.

1. Nederlands Ooij

Ik weet het niet hoor. Net hebben we voor 20 euro pizza en shoarmaschotel gehaald. Zoon vond (kleine) pizza niet lekker. Dat kan gebeuren.
    De shoarmaschotel was een broodje shoarma (lekker vlees, dat wel), wat frites en een bakje (ook lekkere) sla. Maar geen enkel sausje bij frites of shoarma. Niks, nada. Is dat de bedoeling? Had ik zelf moeten bedenken dat ik die los had moeten bestellen, als ik voor een euro of 10 een shoarmaschotel neem?

Helft van het eten was lekker, andere helft niet. De lekkere helft was weer niet compleet.
    Kortom, niet zo geslaagd.

2. Nederlands Ooij

In september wezen eten tijdens het kermis weekend. Het eten was goed en de prijs ook.

3. Nederlands Ooij

Cees

4. Nederlands Ooij

Lekker ontbeten! Een mooi opgemaakte, creatieve combinatie van lekkernijen. De sfeer is prettig informeel. Ik betwijfel of ik hier snel zou gaan dineren, maar voor ontbijt, lunch of zo maar een drankje als onderbreking van een wandeling is het een prima plek.

5. Nederlands Ooij

Paul Kengen

Prachtige locatie met sfeer maar zeer tegenvallend diner. Zeker de hamburger voor kinderen was een uitgedroogde Makro vriesdiepburger. Toen wij dat meldde zei de bediening dit nog nooit gehoord te hebben en de kok van niks wist.

6. Nederlands Ooij

Will Schrauwen

7. Nederlands Ooij

Ik geniet nog na van een heerlijk etentje afgelopen zaterdag. Oortjeshekken is altijd zo gezellig. Ik kom er een paar keer per jaar en of het nu winter of zomer is, het is er altijd leuk. Vooral de walnotenschhuimtaart was lekker. Dank je, lieve mensen!

8. Nederlands Ooij

graag wil ik reageren op mijn inzending van 2 september.
    aangezien het ons toch echt niet lekker zat, hoe het verlopen was bij oortjeshekken, hebben wij alsnog telefonisch gereageerd over het incident.
    Na alles uitgelegd te hebben, hebben zij de betr. ober er op aan gesproken en het bleek dat hij niet voldoende geinstrueerd was over de gsng van zaken bij een dergelijk arrangement.
    Zij boden ons oprecht hun excuses aan en beloofden wanneer wij terug zouden komen, dat alles perfekt geregeld zou worden inclusief een glas wijn als tegemoetkoming.
    Wij zijn er vandaag terug geweest, nadat wij vanmorgen gereserveerd hebben, en alles was nu voortreffelijk geregeld.
    De lunch was overheerlijk en de ober was van alles op de hoogte en maakte ook alsnog excuses.
    Zo zie je maar, dat wanneer je een en ander wat laat bezinken en je dan bij degene aanklopt, die er voor verantwoordelijk is, dat dan een oplossing toch wordt gevonden.
    Onze nare gevoelens zijn weg, de dag is nu naar tevredenheid verlopen en zo hoort het ook.
    Oortjeshekken: nu hartelijk dank.
    Toos

9. Nederlands Ooij

Vandaag na een fietstocht van 30 km.(2 pontjes varen niet)
    kwamen we om half 2 bij Oortjeshekken aan.
    Na plaats te hebben genomen, zagen we bij toeval dat je je consumpties binnen moest halen, bij navraag aan ober gold dit ook voor de lunch.
    Binnen (na wachten bij een persoonlijk gesprek tussen ober
    en bekende) vroeg ik om de lunch, waarvoor we 2 kado-lunchkaarten hadden.
    Dit kon niet meer geserveerd worden, slechts tussen 12 en 1 uur. Na aandringen of het dan niet een soberder lunchmenu met wat broodjes kon, was dit alleen mogelijk voor een bon en voor de andere moest ik dan betalen.
    Wat een slechte service, wat een leuke lunch (als kado door onze kinderen aangeboden is) had moeten worden, liep uit op een fiasco.
    Weinig klantvriendelijk, dit dient geen aanbeveling.
    Je moet dus blijkbaar tijdrijden, om nog te kunnen lunchen bij Oortjeshekken.

10. Nederlands Ooij

Toon en leny sanders

We zijn drie dagen in de ooijpolder geweest, heerlijk weer gehad, lekker gefietst in de prachtige omgeving,

En uitrusten met een lekker glas bier en wat eten bij de Vink. Nog een gezellig partijtje biljarten.

Van ons krijgt De Vink een dikke tien!

Tot ziens,

Leny en Toon.

11. Nederlands Ooij

Keuken pas om 18.00 uur open, soep was niet warm evenals de piepers en de zeewolf. Geen servetten op tafel, onze lege glazen werden niet gevuld, gebakken aardappels waren vet (vet niet heet genoeg laten worden). Lamskoteletten waren geen topkwaliteit. Personeel weet niet professioneel met klachten om te gaan.

12. Nederlands Ooij

Na een wandeling in de Ooijpolder hier gelunched.

Er lagen 3 kaartmenu's (diner / pizza en overig) op de cafetafels.

Gekozen voor de Uitsmijter "de Vink " want iets van het huis is bijna altijd een voltreffer.

Hier dus allemaal net niet:

1 snee wit brood met daarop schouderham, 3 gebakken eitjes, een paar schijfjes tomaat, komkommer en uienringen en een toefje huzarensalade. Niets speciaals en het smaakte redelijk.

Daarnaast 1 storende factor: de eigenaar, deze was bezig in het cafe met 2 dames die adviseerde voor busreizen of melding op een website voor reclame voor zijn zaak.

Heel irritant en mijnheer gaf wel 10 x aan dit niet te willen want het moest voor niks en hij had het veels te druk (?).

Ik kom graag terug in de Ooijpolder maar eten doe ik hier niet weer.

13. Nederlands Ooij

Een paar keer onbeten, prima eerlijk eten! Geen poespas.

Vriendelijke bediening, wel altijd erg druk.

ton coppes

een dubbele friet super is onbekend in assortiment